Hei!
Paljonko teillä tdi-autoihin on jo kertonyt kilometrejä? Onko 350tkm tuolle tdi-moottorille (110 hv) paljon ja ja millaisia huoltoja kone noissa kilometreissä alkaa vaatia? ko. moottori -98 Golffissa.
Paljonko 1.9tdi:llä ajaa
4
1874
Vastaukset
- Passat
Mulla on passat1.9 TDI vm-96 n.300000, ja rapiat päälle mittarissa, EI MITÄÄN vikaa ole ollut, enkä usko että tuleekaan!
- Pelttari
on jo takana, eikä koneessa mitään vikaa, kop kop kop.
- hammashihna
Jos moottoria ei käytetä ilman öljynpainetta ja ilman jäähdytysnestettä,
se kestää kevyesti 1000 000 km. Niin, pikku edellytys:
hammashihna ei saa katketa. Ja toinen: kaasupohjassa-ajon jälkeen
pitää käyttää jäähdyttelyajo ennen sammutusta, jottei turbo
mene pilalle. - pasaati
juu omalla mentiin 510 tkm ja sen jälkeen alkoi savutus, aamulla ja pitemmän tyhjäkäynnin jälkeen. Motti auki, kansi uusiks ja ala kertaan uudet laakerit ja m.renkaat. Meno jatkuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222758Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101862Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671739Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521735Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971653Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701440Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311178Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121147