Vasemmistoliitto etenee

Tarkkailijaa

Taas tämän viikonlopun tapahtumien taustat huomioon ottaen tulee vassarit etenemään rajusti kunnallisvaaleissa. Karhulan torilla lauantaina puolueista oli edustettuina Vasemmistoliiton lisäksi SDP ja Kokoomus. Kokoomuksen teltalla oli aika hyvin väkeä. Vasemmistoliiton teltalla samoin. Demareiden teltalla ei ketään muuta kuin 5 ehdokasta. Kotkassa oli Vihreillä ollut hyvä tapahtuma. Perussuomalaisten teltalla ei ketään. Vetäkää itse johtopäätökset itse tulkitsen asiat niin, että ainakin vasurit etenee ja demarit takenee ja en ihmettelisi vaikka vasemmistoliitto oikeasti nousisi demarien ohitse suurimmaksi vasemmistopuolueeksi. Olisi se aika paukku.

9

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Demmari

      Ehkä etenee muttei missään nimessä tule olemaan suurin vasemmistopuolue. Siinä Lommi Tiusanen ja kumppanit Haukkaa pashaa. Kyllä Demarit vielä hallitsee Kotkaa mielin määrin.

    • Oli siinä ainakin minä M. Tinkanen ja Hirvonen.
      Hirvosen puhe oli sitten ainoa josta sai selvä.
      On totta että Karhulassa liikkuu enemmän väki, mutta päätimme että kun Vihreät järjesti niin hyvän tapahtuman ja antoi muille puolueella puheoikeus, niin haluttiin aselevon merkiksi kunnioitta tapahtuma ja näkyvästi osallistuu.

    • ghdhhdg

      Vasemmisto, vamaisuus, vasenkätisyys kuten huomattu on. Asioiden hoito tehdään "vasemmalla kädellä" sama pellekö siellä narisee solvaten pesuja kuka solvaa pesun ehdokkaitakin?

      Olihan siellä porukkaa vaikka kuin paljon, ehkä sä haluat vain nähdä sen minkä haluat. Ja tulet tänne jauhaa tuota paskaa minkä kerkiät, hetkittäin pesun luona oli enemmin porukkaa kun muualla.

      Osta paksummat pyllonpohjat jos ei muuten erotu totuus.

      • varmasti

        Vasemmisto rulaa ja tulee tekemään historian suurimman vaalivoiton kuin koskaan aikaisemmin kotkassa,Pentti tiusasen johdolla pannaan varmasti perussuomalaiset suohon joten en ihmettele yhtään että teltta oli tyhjä siinä sinulle töks töks.


      • varmasti kirjoitti:

        Vasemmisto rulaa ja tulee tekemään historian suurimman vaalivoiton kuin koskaan aikaisemmin kotkassa,Pentti tiusasen johdolla pannaan varmasti perussuomalaiset suohon joten en ihmettele yhtään että teltta oli tyhjä siinä sinulle töks töks.

        Hyvin se Pentti viihtyy meidän seurassa, ja pohjusti mahdollinen yhteystyö vaalien jälkeen.
        Myös muiden puolueiden kiinnostus perussuomalaisia kohtaan on kasvanut joten Kotkassa on kerrankin mielenkiintoisia vaaleja, tästä johtuen voi jopa äänestysaktiivisuus nousta.


      • vai onko
        wonterghem kirjoitti:

        Hyvin se Pentti viihtyy meidän seurassa, ja pohjusti mahdollinen yhteystyö vaalien jälkeen.
        Myös muiden puolueiden kiinnostus perussuomalaisia kohtaan on kasvanut joten Kotkassa on kerrankin mielenkiintoisia vaaleja, tästä johtuen voi jopa äänestysaktiivisuus nousta.

        Pentti onkin kameleontti joka surffailee joka puolueen välillä kalastelemassa suosiota,olisi kyllä aika outo veto persuilta ryhtyä tiusasen vasemmiston apupuolueeksi.


      • näreet...
        vai onko kirjoitti:

        Pentti onkin kameleontti joka surffailee joka puolueen välillä kalastelemassa suosiota,olisi kyllä aika outo veto persuilta ryhtyä tiusasen vasemmiston apupuolueeksi.

        joo.Pentti onkin ainut valtuutettu jolla korkeakoulu tutkinot suoritettu,te loput olette perus ja kansakolulaisia.ha


      • koulutettu
        näreet... kirjoitti:

        joo.Pentti onkin ainut valtuutettu jolla korkeakoulu tutkinot suoritettu,te loput olette perus ja kansakolulaisia.ha

        Missä se koulutus näkyy, käytännön teoissa ei anakaan, pahimmasta päästä popua ja takin kääntöä, siinäkö koulutuksen taso?
        Koulutettu ja koulutettu, heh....


      • huva -mies...
        koulutettu kirjoitti:

        Missä se koulutus näkyy, käytännön teoissa ei anakaan, pahimmasta päästä popua ja takin kääntöä, siinäkö koulutuksen taso?
        Koulutettu ja koulutettu, heh....

        se näkyy kaikessa.hmm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe