MITEN TEHDÄ ESITELMÄ?

tietämätön.w.w

millä ohjelmalla ja miten voi tehdä esitelmän jossa on esim. USA:n kartta ja kun nuolen laittaa vaikka new yorkin kohdalle niin pieni kuva new yorkista pulpsahtaa! :D

12

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistuu

      esitelmämateriaalit varmaankin tarkoitusta vastaavalla laadulla. Tehosteita löytyy valmiina ja sopivat kuvat varmaankin löydät netistä......

      Openoffice ilmainen vaihtoehto: http://fi.openoffice.org/

      • niko.......

        kiitos

        osaatko vielä neuvoa tarkemmin miten homma onnistuu...latasin ton openofficen mutta en nyt hiffaa ollenkaa mitä tehä... :/


      • vaikka
        niko....... kirjoitti:

        kiitos

        osaatko vielä neuvoa tarkemmin miten homma onnistuu...latasin ton openofficen mutta en nyt hiffaa ollenkaa mitä tehä... :/

        tuolta: http://office.microsoft.com/fi-fi/training/results.aspx?qu=powerpoint&av=TRN000 Powerpointin ohjeita, mutta ei kovin vaikea soveltaa openofficeen - melkein samat toiminnot.

        Openoffice Impress (esitysgrafiikka) ohjeita löytyy googlettamalla englanniksi, suomenkielisiä aika hintsusti.
        esim. http://presentationsoft.about.com/od/openofficeimpress/tp/071021openoffice_beginguide.htm


      • dfgdfghxgjcghkhj

        Niin joo, netistä löydettyjen kuvien suhteen: Niitähän saa opiskelussa käyttää esim. koulussa esitettävässä esitelmässä, mutta muuten ei julkisesti saa käyttää ihan miten vaan haluaa. Kuvillakin on tekijänoikeudet.


      • copyright-control
        dfgdfghxgjcghkhj kirjoitti:

        Niin joo, netistä löydettyjen kuvien suhteen: Niitähän saa opiskelussa käyttää esim. koulussa esitettävässä esitelmässä, mutta muuten ei julkisesti saa käyttää ihan miten vaan haluaa. Kuvillakin on tekijänoikeudet.

        Miten niin muka koulussa saisi rikkoa tekijänoikeuksia?


    • SuzaneSaara:)

      Moi kamut miten te teette esitelmää miten aloitatte ja mistä alotatte joS aihe ois vaikkapa lempi laulajasi tai unelma ammatti tai kirja esitelmä tai jostakin maasta pitäis kertoo jne plz kertokaaaaa

      • fsfgvdfd

        EiKs kukaan tiedäää ::


    • jj

      gdfh

    • kootta

      hi how are you i am fine what are u doing i miss you very much . Do u have seen something new special what you havent seen in your liva . I also wanted come with u but u may no that i havent time. Tell we everything about ur travel ok byee see u late have fun ok

      • 23v guy WHO speaks engli

        Jos toi on englantia niin suomi on venäjää ennen kuin alat kirjoitta ns. Englantia niin käy ala-aste ensin ;P


    • ihminen.n1

      Mä teen musan esitelmän koulussa ja mäkin etin hyvii ohjelmii millä voi tehä myös diaesityksiä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe