Vasenta rintaani on aristanut jo parisen kuukautta ja se on selvästi erikokoinen kuín oikea. Rinnassa on joku kyhmyntapainen, mutten ole varma onko kyseessä kyhmy. Onko mahdollista, että se olisi rintasyöpä? olen vasta 17-vuotta mutta huolissani! pitäisikö ottaa yhteyttä lääkäriin?
Miten voi itse ns tutkia rinnan, jotta varmistuisi onko kyseessä kyhmy vai onko toinen rinta vain erikokoinen ( mutta aristava?!?)
Rintasyöpä nuorella
2
1065
Vastaukset
- ....
Rintojen aristus ja erikoikoiset rinnat ovat tyypillisiä nuorilla naisilla, joiden rinnat vielä kehittyvät. Muutenkin aristus harvemmin on rintasyövän oire ja sinun iässäsi rintasyöpä on erittäin epätodennäköinen. Lääkäriin kuitenkin kannattaa jokatapauksessa mennä, jotta saat mielenrauhan. Samalla voit pyytää lääkäriä opettamaan sinulle oikean tunnustelutekniikan.
- Itsekin käynyt
Hei ! Jotta asia selviäisi parhaiten, mene ehdottomasti lääkäriin. Aina kannattaa tutkia, jos vähänkin epäilee. Pyydä, että tehdään ultraäänitutkimus, siitä näkee parhaiten. Se ei satu. Kuten ei myöskään mammografia, jota voit myös pyytää lisäksi. Molemmat kannattaa tehdä, jotta tulos olisi paras mahdollinen.
Luultavasti tämä kaikki kuuluu kasvamiseen, mutta suosittelen, että vaadit tutkimuksia kuitenkin, vaikka lääkäri sanoisikin ettei tutkimuksia tarvita. Näin saat parhaiten mielenrauhan! Hyvää syksyn alkua! Ja hyviä vointeja sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104