Vasemmisto protestoi

Arto Hirvonen

Vihreiden järjestämää vaaliavajaisia. He kutsuivat kaikki puolueet esittämään omat vaaliteesinsä. Demarit ei halunneet laajentaa Kotkassa poliittista kulttuuria, joka olisi ollut rakentavaa yhteistyötä kaikkien puolueiden kanssa. Vassarit lähetti vain puhujat paikalle, mutta eivät halunneet olla missään muussa tekemisessä markkinatalouden edustavien puolueiden kanssa edes samalla torilla. Tämä kuvastaa koko Kotkan vasemmiston kyvyttömyyttä tehdä poliittista yhteistyötä ja rakentaa Kotkaa ihmisläheisemmäksi asuinalueeksi syrjäseutuja myöten.

Perussuomalaisilla oli loistava vastaan otto. Vaikka olimme kokkareiden vieressä se ei estänyt runsasta väenpaljoutta telttamme edustalla. Menestyksen toivotuksia sateli, että nyt on saatava sellainen äänivyöry Perussuomalaisille, ja pienryhmille poliittinen painoarvo jonka vasemmistonkin on huomioitava vaalienjälkeen.

Poliittinen konkari Arto Hirvonen piti Vihreiden avausta merkittävänä käen ojennuksena tulevalle vaali kaudelle valtuustotasolla. Keskiryhmä kasvaa yhtä vahvaksi poliittiseksi vaihtoehdoksi Kokkarien ja Demarien rinnalle. Vassari tulee olemaan kysymysmerkki miten Tiusanen antaa ryhmänsä tehdä Kotkan kaupungin hyväksi yhteistyötä Keskiryhmien kanssa. Perussuomalaiset ovat avain asemassa vaan kielenä yhtenä merkittävimmistä ryhmästä keskiryhmän yhteistyössä. Arto Hirvosen poliittinen kokemus valtuustotyöskentelyssä antaa pontta Perussuomalaisten valtuustoryhmälle.

Kuitenkin kaikki keskiryhmän edustavat puolueet ovat myös kukin omia valtuustoryhmiä valtuustosalissa.

Arto Hirvonen
Perussuomalaiset

19

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiat kuntoon

Hyvä Arto:laitetaan markkinatalous kuntoon,ääniä ropisee Arto.

• näreet...DDDD

Kymen vaalipiirin kansanedustajat ovat tehneet yli kuusikymmentä aloitetta valtion ensi vuoden talousarvion täydentämiseksi ja muuttamiseksi. Eniten eli 23 talousarvioaloitetta tehtaili tänä syksynä kotkalainen kansanedustaja Pentti Tiusanen. Toiseksi aloitteiden määrässä sijoittuu yhdeksällä aloitteella Sari Palm.

Kymenlaaksolaiset kansanedustajat ovat olleet eteläkarjalaisia kansanedustajia selvästi aktiivisempia talousarvioaloitteiden teossa. Innokkaimmin talousarvioalotteita laativat oppisition kansanedustajat.

Talousarvioaloitteet johtavat harvoin budjettiesityksen muuttumiseen. Eduskunnan valiokunnat käsittelevät parhaillaan ensi vuoden budjettia. Mahdollisista lisäyksistä päätetään loppusyksystä .

• asjat asjat asjat asjat

asjat asjat asjat asjat... kuntoon?!

• Tarkkailijaa

Kyllä oli pesujen teltalla hiljaista ainakin silloin kun itse torilla liikuin. Tai jos ne oli näkymättömiä ihmisiä joita Hirvonen näki??

• Nytten

Oma Kehu Haisee!!!Ja Tosi paljon

• ole viitsinyt kysyä

oikeinkirjoitusneuvoja keneltäkään?

• Hän kertonut

Jossain ketjussa että Vaimo sanelee ja Hän kirjoittaa?

• miestä

joka puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.. Hihhah !!! :)))

• Nimessä

Ei Ei Ei Ei Ja Toivon mukaan Ei kukaa Muukaan

• Artolle

Kun sinä aina jaksat mainita olevasi politiikan konkari niin laittaisitko vaikka listaa asioista joita sinä olet saanut politiikassa omalla panoksellasi aikaan? Ihan kouriintuntuvia esimerkkejä kaipaan, en nyt mitään "asialinja"-höpötystä tai kuinka pesit saunassa Vistbackan selkää.

• Arto Hirvonen

Kirjoitan mitä tahansa poliittisena konkarina taitavana asioiden asialinja ajajana ne tyrmätään tällä palstalla vähäpätöisinä tekoina.

Kuten sinäkin tiedät politiikassa ei kukaan saa yksinään mitään asia lävitse niin, että siinä ei olisi muidenkin ryhmittymien tai puolueiden tuki takana

Kuten avauksessa mainitsit Raimon selän pesemisen. Osoitti se, että mihin pyrit politiikallasi jos luettelen pitkän rivin aikaan saannoksistani omiin nimiini. .

Heitän poliittisena konkarina sinulle yhden esimerkin aluksi mikä on lähtenyt liikkeelle minun y k s i n tekemästä aloitteesta.

Nyt kun Kotkan kaupungin talolla istuu parasta aikaa valtuusto. On valtuusto salin näyttötaulu ja puheenvuotojen pyyntönäyttö listan ilmestyminen seinälle ja valtuutettujen äänestys tulokset näkyy istumajärjestyksessä minun ensimmäisenä tekemästä aloitteesta toteutunut näyttötaulun muodossa.

Tämä aloitteeni toteutui vaikka olin yksin omana valtuustoryhmänä Kotkan kaupunginvaltuutettuna.

Odotan ampumista heti alas muka saanut yksin tämän aikaiseksi. Sitkeänä konkari poliitikkona tiedän miten vaikutetaan asialinjalla päätöksen tekoon. Kun vaikutat mihin poliittiseen asiaan tahansa on sinun ensin luotava luottamus kaikkiin muihin valtuutettuihin, että konkari pilitiikko ei riveä missään tilanteessa ajamastaan asialinja esityksestään. Vaikka aluksi näyttäsin jäävän koko porukassa yksin esitykseni kanssa ja sinulle rivienvälistä hymyillään.

Kuitenkin pitemmässä ajan juoksussa kanssa valtuutetut huomaa, että Arto Hirvosen esitys tulee aikaa myöten lopulliseksi päätökseksi.

Konkari politiikkona opinsaaneena kunnioitetulta Veikko Vennamolta ollessani hänen luotto asialinja tausta vaikuttajana. Keskustelimme hänen kanssa miten asioita viedään eteenpäin pikkuhiljaa. Siirtämällä omaa asiaa kanssa ihmisille niin, että he ymmärtävät myöhemmin sanan merkityksen. Siitä se poliittinen luottamus syntyy, että paveri ei juokse toisten selän taakse tai myötäile enemmistöä saadakseen myötätuntoa osakseen.

Arto Hirvonen
        Vahva vaikuttaja politiikassa
        Perussuomalaiset
        Kotka

• vastauksesta
        Arto Hirvonen kirjoitti:

Kirjoitan mitä tahansa poliittisena konkarina taitavana asioiden asialinja ajajana ne tyrmätään tällä palstalla vähäpätöisinä tekoina.

Kuten sinäkin tiedät politiikassa ei kukaan saa yksinään mitään asia lävitse niin, että siinä ei olisi muidenkin ryhmittymien tai puolueiden tuki takana

Kuten avauksessa mainitsit Raimon selän pesemisen. Osoitti se, että mihin pyrit politiikallasi jos luettelen pitkän rivin aikaan saannoksistani omiin nimiini. .

Heitän poliittisena konkarina sinulle yhden esimerkin aluksi mikä on lähtenyt liikkeelle minun y k s i n tekemästä aloitteesta.

Nyt kun Kotkan kaupungin talolla istuu parasta aikaa valtuusto. On valtuusto salin näyttötaulu ja puheenvuotojen pyyntönäyttö listan ilmestyminen seinälle ja valtuutettujen äänestys tulokset näkyy istumajärjestyksessä minun ensimmäisenä tekemästä aloitteesta toteutunut näyttötaulun muodossa.

Tämä aloitteeni toteutui vaikka olin yksin omana valtuustoryhmänä Kotkan kaupunginvaltuutettuna.

Odotan ampumista heti alas muka saanut yksin tämän aikaiseksi. Sitkeänä konkari poliitikkona tiedän miten vaikutetaan asialinjalla päätöksen tekoon. Kun vaikutat mihin poliittiseen asiaan tahansa on sinun ensin luotava luottamus kaikkiin muihin valtuutettuihin, että konkari pilitiikko ei riveä missään tilanteessa ajamastaan asialinja esityksestään. Vaikka aluksi näyttäsin jäävän koko porukassa yksin esitykseni kanssa ja sinulle rivienvälistä hymyillään.

Kuitenkin pitemmässä ajan juoksussa kanssa valtuutetut huomaa, että Arto Hirvosen esitys tulee aikaa myöten lopulliseksi päätökseksi.

Konkari politiikkona opinsaaneena kunnioitetulta Veikko Vennamolta ollessani hänen luotto asialinja tausta vaikuttajana. Keskustelimme hänen kanssa miten asioita viedään eteenpäin pikkuhiljaa. Siirtämällä omaa asiaa kanssa ihmisille niin, että he ymmärtävät myöhemmin sanan merkityksen. Siitä se poliittinen luottamus syntyy, että paveri ei juokse toisten selän taakse tai myötäile enemmistöä saadakseen myötätuntoa osakseen.

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset
        Kotka

Vastauksesi oli siis että olet saanut urallasi aikaan valotaulun valtuuston seinälle. Kai sekin jotain on. En itse kuntalaisena ole tuota ihmettä tosin koskaan edes nähnyt enkä tiedä onko se vaikuttanut elämääni positiivisesti vaiko negatiivisesti. Tuskinpa mitenkään.

• edelliseen
        vastauksesta kirjoitti:

Vastauksesi oli siis että olet saanut urallasi aikaan valotaulun valtuuston seinälle. Kai sekin jotain on. En itse kuntalaisena ole tuota ihmettä tosin koskaan edes nähnyt enkä tiedä onko se vaikuttanut elämääni positiivisesti vaiko negatiivisesti. Tuskinpa mitenkään.

Viestisi ovat muuten lähestulkoon aina silkkaa itsesi kehumista. Kun seläntaputtelijat ovat vähissä, täytyy se kai tehdä itse. Lisäksi tuo kolmannessa persoonassa itsestäsi puhuminen nostaa niskavillat pystyyn.

Eiköhän olisi sinunkin jo aika väistyä nuorempien tieltä? Sinä olet muinaisjäänne 70-luvulta. Nyt ovat ajat aivan erilaiset, eikä vilkkuvalla valotaululla ole enää samanlaista wau-efektiä kuin silloin. Nyt tarvitaan moderneja, yhteiskuntaa kehittäviä ja uudistavia ajatuksia ja sinulta niitä ei näytä löytyvän.

• Arto Hirvonen
        edelliseen kirjoitti:

Viestisi ovat muuten lähestulkoon aina silkkaa itsesi kehumista. Kun seläntaputtelijat ovat vähissä, täytyy se kai tehdä itse. Lisäksi tuo kolmannessa persoonassa itsestäsi puhuminen nostaa niskavillat pystyyn.

Eiköhän olisi sinunkin jo aika väistyä nuorempien tieltä? Sinä olet muinaisjäänne 70-luvulta. Nyt ovat ajat aivan erilaiset, eikä vilkkuvalla valotaululla ole enää samanlaista wau-efektiä kuin silloin. Nyt tarvitaan moderneja, yhteiskuntaa kehittäviä ja uudistavia ajatuksia ja sinulta niitä ei näytä löytyvän.

Tässä sitä samaa jankutusta jo vuoden verran, jota olette systemaattisesti yrittäneet kylvää äänestäjien keskuuteen muka varmana tietona. Nykypäivän poliitiikan suunnan näyttäjänä Perussuomalaisissa Arto Hirvonen on pitänyt asialinjan kaikkien ehdokkaiden keskuudessa keskustelun poliittisella pohjalla. Uudet kyvyt ovat loistavia yksilöitä, kun saavat kaikkiin tilanteisiin läheltä konkarilta tarvittavan tiedon ja asennnoitua miten edetä hämääjien tekemiin kysymyksiin.

Todellakin olen sisäisesti vaikuttava persoona tämän päivän uusia poliittisia tähtiä ohjaamassa vastustajan karikkoisella ja mollaavalla muka tiedottamisella pyrkivällä hämäyksellä estämässä se leviämistä Perussuomalaisiin.

Kehun välillä itseänii. Nuohoojamestarina olen yli 40 kymmenen vuoden kokemuksella oppinut nopeasti tuntemaan kuka on todella asiassa liikkeellä rehellisellä pohjalla. Tämä palstalla on ollut nykypolitiikassa yksi tärkeimmistä kanavista saada Kotkassa PERUSSUOMALAISTEN asialinja oikealla pohjalla esiin, joka on tasavertainen vasemmiston saamaan suosioon.

Perussuomalaista politiikkaa HEIKOMMAN PUOLESTA VAHVOJA VASTAAN

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

• edelliseen kirjoitti:

Te ette ymmärtänyt Hirvosen pointti, hän antoi lyhyen oppitunti miten yksi valtuutettu voi saada asian valtuustossa eteenpäin.
        Valotaulu ei tunnu kovin merkityksellistä, mutta tuolla tyylille asioita viedään eteenpäin myös muissakin asioissa.
        Neuvottelemalla ja kannatuksen hankkimalle, vanhat konkarit tarvitaan puolueesta riippumatta opastamaan nuoremmat ja kokemattomat.
        Uusille valtuutetuille voi olla hyviä aloitteitta, esimerkiksi vihreiden Sami Virtasen Karhulan kanjonin kattamista, sen asian eteenpäin viemiseen ei riittää yksin Virtasen tai vihreiden kannatus, silloin neuvotelaan muiden puolueiden tai valtuutettujen kansa keitä kannattavat asian.
        Jos ja kun asia tule sitten valtuuston käsiteltäväksi voi saada enemmistön tuki ja asia etenee.

• Kehut
        Arto Hirvonen kirjoitti:

Tässä sitä samaa jankutusta jo vuoden verran, jota olette systemaattisesti yrittäneet kylvää äänestäjien keskuuteen muka varmana tietona. Nykypäivän poliitiikan suunnan näyttäjänä Perussuomalaisissa Arto Hirvonen on pitänyt asialinjan kaikkien ehdokkaiden keskuudessa keskustelun poliittisella pohjalla. Uudet kyvyt ovat loistavia yksilöitä, kun saavat kaikkiin tilanteisiin läheltä konkarilta tarvittavan tiedon ja asennnoitua miten edetä hämääjien tekemiin kysymyksiin.

Todellakin olen sisäisesti vaikuttava persoona tämän päivän uusia poliittisia tähtiä ohjaamassa vastustajan karikkoisella ja mollaavalla muka tiedottamisella pyrkivällä hämäyksellä estämässä se leviämistä Perussuomalaisiin.

Kehun välillä itseänii. Nuohoojamestarina olen yli 40 kymmenen vuoden kokemuksella oppinut nopeasti tuntemaan kuka on todella asiassa liikkeellä rehellisellä pohjalla. Tämä palstalla on ollut nykypolitiikassa yksi tärkeimmistä kanavista saada Kotkassa PERUSSUOMALAISTEN asialinja oikealla pohjalla esiin, joka on tasavertainen vasemmiston saamaan suosioon.

Perussuomalaista politiikkaa HEIKOMMAN PUOLESTA VAHVOJA VASTAAN

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

Välillä Itseäsi Eiköhän tuo ole Jatkuvaa Itsensä Kehumista Minä sitä Minä tätä Minä siellä Minä täällä

• Arto Hirvonen
        Kehut kirjoitti:

Välillä Itseäsi Eiköhän tuo ole Jatkuvaa Itsensä Kehumista Minä sitä Minä tätä Minä siellä Minä täällä

Sinun saarnasi tiedetään. Edelleenkin hallitsen poliittiset kuviot joita tarvitaan seuraavalla vaalikaudella kipeästi Kotkan kaupunginvaltuustossa.

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset

• Juho Eerola
        wonterghem kirjoitti:

Te ette ymmärtänyt Hirvosen pointti, hän antoi lyhyen oppitunti miten yksi valtuutettu voi saada asian valtuustossa eteenpäin.
        Valotaulu ei tunnu kovin merkityksellistä, mutta tuolla tyylille asioita viedään eteenpäin myös muissakin asioissa.
        Neuvottelemalla ja kannatuksen hankkimalle, vanhat konkarit tarvitaan puolueesta riippumatta opastamaan nuoremmat ja kokemattomat.
        Uusille valtuutetuille voi olla hyviä aloitteitta, esimerkiksi vihreiden Sami Virtasen Karhulan kanjonin kattamista, sen asian eteenpäin viemiseen ei riittää yksin Virtasen tai vihreiden kannatus, silloin neuvotelaan muiden puolueiden tai valtuutettujen kansa keitä kannattavat asian.
        Jos ja kun asia tule sitten valtuuston käsiteltäväksi voi saada enemmistön tuki ja asia etenee.

Tästä Vihreässä kanjonissa olen täysin samaa mieltä kuin Sami Virtanen. Jos heille vain yhteistyö Perussuomalaisten kanssa vielä kelpaa, niin kyllä kiitos ja ehdottomasti!
        Arto Hirvosen suurimmista ansioista yksi on, ainakin minun mielestäni, Timo Soinin hakeminen mukaan puolueen toimintaan. Tuntuu hienolta olla mukana samassa valmennustiimissä, mistä joskus on ponnistanut myös Soini.

• ja millähän
        Arto Hirvonen kirjoitti:

Arto Hirvonen
        Perussuomalaiset
        Kotka

sivulla Veikko mainitsee tämän Herra Hirvosen nimeltä muistelmissaan.. hah hah haa
        Luulisi nyt taustavaikuttajan tulevan esiin jotenkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4120
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3201
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2168
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      86
      1954
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1857
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1830
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1577
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe