elikkäs meillä 7kk ikäinen poju ja kestoiltu ollaan ahkeraan, paitsi yöllä ja pidemmillä kyläreissuilla kertikset käytössä. Taitaa meidän poju olla aikas kusiluikkari, eli aina o vaippa märkänä :)
Itse olen ommellut pojalle taskuvaippoja(, joissa minua tympäsee kun pissa tulee läpi, tarranauhan ompelista sekä etumus kostuu melko pian). imuna on harso.
toisekseen käytössä on harsoja (harsoja on monia: äitiyspakkauksen, prisman sekä mams-merkkisiä)erilaisilla imuilla ja pomminvarmoja kuoria, joista pidän erityisesti.
nyt kaipaisinkin apuanne ja päivitystä kestoiluun...
mikä olisi hyvä imu taskuvaippaan ja muita niksejä millä vaippa ei kostuisi niin pian.
toisekseen harsot meinaavat olla aika nafteja meidän raamikkaan pojan yllä, lantiomallia melkein jo:)
Ostin yhden semmoisen aio-vaipan, muttas taitaa tarvita isommat kuoret, kun tuli aika jämy pakkaus pojusta, heh.
kaipaisin teiltä semmoisia vaippaideoita mistä ei tulisi kamalan pötikkää ja hintakin pysyisi kohtuudessa.
Ja mikä oli ultrahyväimukykyistä materiaalia lisäimuun...mainostakaa...
onko kaikilla käytössä aio:t? harsoille lisää jatkoaikaa?
Mitäs vaippoja suosittelisitta?
3
792
Vastaukset
- ++++
Yöksi suosittelen muotoon ommeltua sisävaippaa ja reilun kokoisia kuoria. Tarvittaessa lisäimua sekaan. Esim. Nunnukan univaippaa on kehuttu hyväksi yövaipaksi
http://www.nunnukka.net/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=56
Samoin ronja&Roopen tuplaläppää.
http://www.ronjamaria.net/
Harson kaveriksi suosittelen hamppua tai bambua.
Pojalle kannattaa laittaa imut etupainotteisesti, koska vaippa kastuu eniten juuri siitä.
Jos olet ostanut AIO-vaipan ja siihen tarvitaan kuori, on vaippa viallinen tai sitten sinua on hiujattu, eli myyty sisävaippa AIO:na. AIO vaippa on sellainen, jossa on imut ja kuori kiinni toisissaan.
Reilun kokoisia vaippoja ja kuoria löytyy ainakin Hilivinksis-merkiltä.
http://www.hilivinksis.com/ - jotain vinkkiä..
Meillä käytössä on aika pitkälti taskuvaipat yökäytössä. Sinne olen sujauttanut bambuimun, jossa kangasta taitaa olla n. 8-kertaisena. Lisäksi olen saattanut käyttää vielä flanellista boosteria.
Hilivinksis-aio:t myös meillä kokeiltu, ihan huippuja, suosittelen! On läpät, ja lisäksi taskuun voi tunkea täytettä. - katsomassa
tuolta tietokannoista:
www.kestovaippainfo.fi
Siellä kestoilijat kommentoi käyttämiään vaippojaan, löytyy varmaan osviittaa...
Itse tsekkaan kommentit vaipasta, ennen kuin teen tarjouksia huutonetissä, josta olen huutanut paljon koekäyttöön eri merkkisiä kestoja, etsiessäni sitä täydellistä =)
Yksi omista suosikeista on Drybeesin uusi (taskullinen) aio-malli, tähän mennessä ollut ainoa, joka on S-kokoisena istunut vastasyntyneellekin. (siis harsojen ja villisten lisäksi.)Mieskin tykkää, kun ei tarvi taitella harsoja...
Ainoa miinus, ettei vielä ole tullut vastaan käytettynä, aio:t on kalliita hankkia uutena =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995