Aina kun avaan tietokoneen, Windows ilmoittaa palomuurin olevan poissa käytöstä. Joudun joka kerta avaamaan palomuurin uudelleen kun avaan koneen. Tietääkö kukaan miten palomuurin saisi pysymään pysyvästi päällä?
Vastaukset 6
- Make 1.2
Siis Windowsin oma muuriko poistuu päältä vai onko sulla jokin toinen palomuuri asennettuna?
- Knightrider1
Ihan se Windowsin oma.
- palomuuripalvelu
Knightrider1 kirjoitti:
Ihan se Windowsin oma.
(services.msc laatikkoon painettuasi ensin win r) automaatilla?
- jäänteitä
jostain muusta muurista. Tämä voi myös auttaa:
http://www.wilderssecurity.com/showpost.php?p=1312321&postcount=60 - dfjgsdbaes
kannattaa kertoa kaikki jos meinaa saada vastauksen.
Mikä windows?
Onko käytössä windowsin palomuuri vai mikä joku muu?
Onko se ryttyillyt koko ajan vai onko toiminut välillä oikein?- peppareiska
Terve. Mulla sama vika ettei vistan oma palomuuri pysy päällä. Tuon yllä olevan vinkin jo kokeilin mutta ei auta. Afterdawnissa oli jotain ohjeita mutta ei auta. Ongelma alkoi kun asensin Antivirin koneelle. Tuoko on se syy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 44834
- 62768
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 109517
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 33477
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33415