Keittiöremppa Lahti

Huh huh

Onko suositella Lahdesta jotain luotettavaa keittiökalusteliikettä okt:n keittiöremonttiin? Tarvittaisiin suunnittelu, kalusteet ja asennus. Ei mitään tukkuja ja netteja.

11

6336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • her333

      eipä juuri mutta kokeileppa tätä...tee keittiöstäsi juuri sen näköinen kuin siitä itse haluat ja sen jälkeen katsot vaikka koneelta mitä eri firmat tarjoavat...se jos otat suunnittelun se on muka halpaa maksaa enemmän kuin kalusteet...samoin asennus tarjoa jollekkin rakennus miehelle urakkaa niin siinä ei mee firmojen laskemia tunteja...jos muita et saa asentamaan ota yhteyttä ni tuun itse...

      • kök

        Just... ei homma mee sillee, että ostat esim. 2 kpl laatikostoa, 3 kpl kaappia ja teet sitte itselles mieleisen keittiön; johan se helppoa olisikin! Hyvin tehty suunnittelu on tosi tärkeä juttu. Ja varo remonttireiskoja "joilta hoituu kaikki"


    • ......................

      Mene Lahden Villa-keittiö liikkeeseen, niin löydät kaiken tuon.

    • muiltakin samaa kuullut

      mun mielestä kaupungin paras suunnittelija löytyy topi-keittiöiltä. Sehän tulee tarjouksen mukana.

    • mää vaan

      Entäpä Keittiömaailma? Vai on se enää pystyssäkään?

    • mieltä

      Teimme keväällä keittiöremontin ja pyysimme tarjouksia Lahden kalusteliikkeistä. Tarjouksia saatiin vaihtelevasti, osasta ei ollenkaan (parista ei pyynnöstä huolimatta). Emmekö olleet tarpeeksi varakkaan näköisiä? Osalle olimme selvästi "hankalia", kun emme heti tienneet mitä haluamme, eräskin ”myyjä” käski meidän mennä kotiin miettimään! Varsinkin miesmyyjät lähinnä kyselivät "millaisia kaappeja haluaisimme???". Ainoa liike jossa saimme heti asiallisen kohtelun oli Lahden Topi-keittiöt. Sillä meidät otettiin huomaavaisesti vastaan ja ”kemiat” toimivat heti. Meiltä kyseltiin keittiön käytöstä ja tottumuksista, jopa koiran ruokien paikkaa kaapistossa mietittiin. Toisella käyntikerralla Sari antoi meille tarjouksen ja esitteli suunnitelman joka oli todella ammattimaisesti tehty, siinä oli monia seikkoja joita emme itse olisi hoksanneet. Vaikka suunnitelma ja palvelu oli selvästi ylivoimaisesti parasta saamistamme, emme sitten kuitenkaan päätyneet Topin kalusteisiin koska miellyimme toiseen ovimalliin jota Topilta ei löytynyt, tämä jäi vähän harmittamaan koska hinta ja tuote olivat melko lailla kohdallaan. Käy nyt ihmeessä ainakin Topilta hakemassa tarjous!

    • RaakaRane

      Joo, teetimme keittiöremontin noin 3v sitten. Teimme itse suunnittelun ja kiersin keräämässä tarjoukset varmaan kaikilta toimijoilta Lahden alueella. Mukana olivat ainakin Isku, Domus, Kalustetukku, Keittiömaailma, Puustelli, Topi, ja muutama muu, joita en enää edes muista.
      Osalla palvelu oli luokattoman huonoa ja toisilla tarjoukset hinnaltaan ihan käsittämättömiä (näköjään lastulevystä voi pyytää mitä vaan kun siinä lukee Puustelli...). Muutama toimija putosi pelistä pois, koska eivät voineet toimittaa ja asentaa kalusteita loma-aikana.
      Päädyimme Avant-kalusteeseen ja saimme heiltä keittiön asennettuina (putkityöt kuuluivat hintaan). Sähkötyöt teetin erikseen kuten vanhan keittiön purkamisenkin.
      Projekti sujui aikataulussaan ja mitään reklamoitavaa ei jäänyt. Tarjouskin oli edullisin.
      Suosittelen!
      3v:n käytön jälkeen ei ole mitään huomautettavaa vieläkään (edes spottien lamppuja ole tarvinnut vielä uusia...)

      • ei vakuuta

        Puustelli hakee (taas) uutta keittiömyyjää sunnuntain Etlarissa Lahteen. Vaatimuksena mm. "...ei tarvitse olla keittiöalan osaaja..."??? Sinullakin voi olla tälläinen myyjä pöydän toisella puolella, kun olet tekemässä "elämäsi keittiökauppaa". Otan osaa!
        Varmistakaa, että teillä on vastassa ammattitaitoinen myyjä/suunnittelija, kysymys on isoista rahoista. Mielestäni myyjän pitäisi olla n.40-50v. perheellinen nainen joka voisi oikeasti tietää jotain keittiöin käytöstä. Unohtakaa innokkaat miesmyyjät! Kysykää reilusti myyjiltä esim. montako vuotta hän on keittiöitä suunnitellut ja kauanko on myynyt ko. valmistajan tuotteita? Hyvät pysyvät alalla. Katsokaa millaisilla työkaluilla hän tekee suunnitelmia ja miten sujuvaa esim. muutosten teko on. Käykö hän itse tekemässä tarkistusmittaukset kotonanne (ammattilaiset eivät yleensä "luota" asiakkaiden antamiin mittoihin)? Jos olet itse valmis päättämään kaupasta kuinka nopeasti saat lopullisen tarjouksen (kaupanpäättäjät saavat ammatti-ihmiseltä yleensä tarjouksen nopeasti, jahkailijat laitetaan jonon hännille)? Kysykää myös onko myyjä myynyt asuntonne lähelle kalusteita? Paras suositushan on onnistuneet toimitukset ja päinvastoin. Valitkaa nimekäs toimittaja ja kokenut myyjä/suunnittelija. Hyvä jos "myyjä" olisi vielä (jälleenmyynti)liikkeen yrittäjä/omistaja, jolloin hän pystyy tekemään heti päätöksiä keltään kyselemättä ja on oikeasti vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Onneksi selvitin itse nämä asiat ensin ja kaikki meni ihan hyvin.


      • tyytyväinen perhe
        ei vakuuta kirjoitti:

        Puustelli hakee (taas) uutta keittiömyyjää sunnuntain Etlarissa Lahteen. Vaatimuksena mm. "...ei tarvitse olla keittiöalan osaaja..."??? Sinullakin voi olla tälläinen myyjä pöydän toisella puolella, kun olet tekemässä "elämäsi keittiökauppaa". Otan osaa!
        Varmistakaa, että teillä on vastassa ammattitaitoinen myyjä/suunnittelija, kysymys on isoista rahoista. Mielestäni myyjän pitäisi olla n.40-50v. perheellinen nainen joka voisi oikeasti tietää jotain keittiöin käytöstä. Unohtakaa innokkaat miesmyyjät! Kysykää reilusti myyjiltä esim. montako vuotta hän on keittiöitä suunnitellut ja kauanko on myynyt ko. valmistajan tuotteita? Hyvät pysyvät alalla. Katsokaa millaisilla työkaluilla hän tekee suunnitelmia ja miten sujuvaa esim. muutosten teko on. Käykö hän itse tekemässä tarkistusmittaukset kotonanne (ammattilaiset eivät yleensä "luota" asiakkaiden antamiin mittoihin)? Jos olet itse valmis päättämään kaupasta kuinka nopeasti saat lopullisen tarjouksen (kaupanpäättäjät saavat ammatti-ihmiseltä yleensä tarjouksen nopeasti, jahkailijat laitetaan jonon hännille)? Kysykää myös onko myyjä myynyt asuntonne lähelle kalusteita? Paras suositushan on onnistuneet toimitukset ja päinvastoin. Valitkaa nimekäs toimittaja ja kokenut myyjä/suunnittelija. Hyvä jos "myyjä" olisi vielä (jälleenmyynti)liikkeen yrittäjä/omistaja, jolloin hän pystyy tekemään heti päätöksiä keltään kyselemättä ja on oikeasti vastuussa tekemisistään ja sanomisistaan. Onneksi selvitin itse nämä asiat ensin ja kaikki meni ihan hyvin.

        Voimme suositella topi keittiöt lahti liikettä. Hankimme keittiökalusteet sieltä, vaikka asumme pääkaupunkiseudulla (sukulaisia Lahdessa). Kaikki meni hienosti, ammattimainen ja ystävällinen palvelu (toisin kuin monissa pääkaupunkisedun liikkeissä).


    • Ymi

      Topi keittiötä ei missään nimessä. Kiertäkää kaukaa.

    • Pyp

      Kierreltyämme Lahden liikkeissä päädyimme Topille ja yllätyimme kotoisasta vastaanotosta. Ihan jotain muuta, kuin muissa liikkeissä. Ei uskois miten kodikas liike on sisältä verrattuna julkisivuun. Sari otti meidät vastaan kuin vanhat tutut. Ja keittiö tuli lopulta ostettua, liukkareita vielä mietitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe