Emconcor

just me

Onko kellään kokemuksia Emconcor nimisestä lääkkeestä? Itselleni määrättiin kyseisiä lääkkeitä migreenin estolääkkeeksi ja haluaisin tietää onko siitä ollut kenellekkään hyötyä?

7

5723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi pää

Hei

Käytän kyseistä lääkettä estolääkityksenä ja puree lujaa! Ilman ei viitsi enää olla, joten lyhyitä lopettamiskokeiluja lukuunottamatta olen käyttänyt joitakin vuosia yhteen menoon. Nekin migreenit mitä tulee ovat todella leiviä siis sitä luokka kuin muiden ihmisten päänsärky ( ei mene työkyky)Estolääkitys alkoi itselläni purra todella vasta noin kahden kuukauden käytön jälkeen, joten älä lopeta kokeilua turhan aikaisin. Myös ensimmäisinä viikkoina sivuoireet on aina melko vastenmieliset (puristuksen tunnetta rintakehässä ja huimausta), mutta ainakin itselläni ovat lakanneet. ps. kyseistä lääkettä saa todella edullisena rinnaislääkkeenä.

• lähihoitsu

itse sain myös emconcoria estolääkkeeksi migreeniin ja olen nyt syönyt sitä yli vuoden ajan. Mulle siitä On ollut hyötyä, ennen oli migreeni kerran tai useamminkin viikossa ja nyt tällä hetkellä ainoastaan n.kerran kuussa tai jos tulee useammin niin ei niin pahana.
      Kannattaa kysyä apteekista halvempia rinnakkaisvalmisteita. Itse syön tällä hetkellä Bisopralia, jossa on sama vaikuttava aine kun emconcorissa, mutta on vaan paaaaljon halvempi. Toivottavasti siitä on sullekin hyötyä!!! :)

• Minna

Käytin Emconcoria puoli vuotta. Migreenini on osittain kuukautiskierron mukainen. Helpotti hyvin, kipua vähemmän ja harvemmin. Nyt tuntuu, että kuurin loputtua pahenee taas....

• on ...

Verenpaineen hoitoon tarkoitettu verenpainelääke
      Vaikutus on sydämen ja verisuonten kautta
      Vuosikausia nautittuna kyseinen lääke sairastuttaa pikkuhiljaa kaikkia elimiä missä veri kulkee ja vaikutukset sitten niiden mukaiset

mm. Pikku hiljaa ihminen vanhentuu, hidastuu, tulee kaikenlaista voimattomuutta ....
      Sydän ei tule toimeen ilman kys. lääkettä, sen pois jättäminen tuntuu sepelvaltimo-oireina ..
      Erektiokyky ja orgasminsaanti heikentyy (myös naisilla)

Lääkärit eivät ota noita myöhemmin tulevia sivuoireita huomioon ja määräävät sitten niiden hoitamiseksi taas toista lääkettä ja kierre on valmis .....

Hoitaminen on tosi taidetta, mutta
      on olemassa lääkkeitä jotka eivät vaikuta sydämen kautta

• Benita

Onko itselläsi kokemuksia emconcorista,tai mistä olet saannut noin pelottavia tietoja. Itse olen monta vuotta syönyt betasalpaajia mikä tuo Emconcorkin on, ja lääkäri sanoi ettei tule sivuvaikutuksia pidemmänkään ajan päälle. syön niitä sydämentykytyksiin ja rytmihäiriöihin, olen vaan huommannut että ne tehoavat myös hyvin migreenin.Odotan vastaukseesi!!!!

• Salisbury
        Benita kirjoitti:

Onko itselläsi kokemuksia emconcorista,tai mistä olet saannut noin pelottavia tietoja. Itse olen monta vuotta syönyt betasalpaajia mikä tuo Emconcorkin on, ja lääkäri sanoi ettei tule sivuvaikutuksia pidemmänkään ajan päälle. syön niitä sydämentykytyksiin ja rytmihäiriöihin, olen vaan huommannut että ne tehoavat myös hyvin migreenin.Odotan vastaukseesi!!!!

Kokeiltu on estolääkityksenä erittäin vaikeaan migreeniin mutta eipä auttanut tämäkään. Olen kokeillut myös useita muita beetasalpaajia, epilepsialääkkeitä, lievästi rauhottavia, erilaisia kipulääkkeitä pieninä annoksina päivittäin.. Vähän olen alkanut jo uskoa, että toimivaa estolääkettä ei allekirjoittaneelle tule löytymäänkään. Myös kohtauslääkityksen kanssa on ollut melkoista probleemaa.

Kyllä minäkin olen kuullut näistä pitkäaikaiskäytön sivuvaikutuksista. Suosittelisin kysymään suoraan omalta lääkäriltä rehellistä vastausta. Olen saanut kohtauslääkkeistäkin aikanaan niin monenlaisia mielipiteitä yleislääkäreiltä, että eipä kannata heti uskoa ensimmäistä lausuntoa. Neurologini sen sijaan antaa oikeaa tietoa ja tarvittaessa jopa näyttää tutkimustuloksia ja muuta faktaa.

• plip plop

Tuota tuota..................
        Lääkehän on beeta-salpaaja ja salpaa siis tiettyjä hermoimpulsseja. Ei suinkaan mene sydämmeen tai verisuoniin ja vaikuta sieltä. Salpaa siis hermosolujen toimintaa ja ihan kaikkialla ihmiskehossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe