Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Emconcor

just me

Onko kellään kokemuksia Emconcor nimisestä lääkkeestä? Itselleni määrättiin kyseisiä lääkkeitä migreenin estolääkkeeksi ja haluaisin tietää onko siitä ollut kenellekkään hyötyä?

7

5507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi pää

      Hei

      Käytän kyseistä lääkettä estolääkityksenä ja puree lujaa! Ilman ei viitsi enää olla, joten lyhyitä lopettamiskokeiluja lukuunottamatta olen käyttänyt joitakin vuosia yhteen menoon. Nekin migreenit mitä tulee ovat todella leiviä siis sitä luokka kuin muiden ihmisten päänsärky ( ei mene työkyky)Estolääkitys alkoi itselläni purra todella vasta noin kahden kuukauden käytön jälkeen, joten älä lopeta kokeilua turhan aikaisin. Myös ensimmäisinä viikkoina sivuoireet on aina melko vastenmieliset (puristuksen tunnetta rintakehässä ja huimausta), mutta ainakin itselläni ovat lakanneet. ps. kyseistä lääkettä saa todella edullisena rinnaislääkkeenä.

    • lähihoitsu

      itse sain myös emconcoria estolääkkeeksi migreeniin ja olen nyt syönyt sitä yli vuoden ajan. Mulle siitä On ollut hyötyä, ennen oli migreeni kerran tai useamminkin viikossa ja nyt tällä hetkellä ainoastaan n.kerran kuussa tai jos tulee useammin niin ei niin pahana.
      Kannattaa kysyä apteekista halvempia rinnakkaisvalmisteita. Itse syön tällä hetkellä Bisopralia, jossa on sama vaikuttava aine kun emconcorissa, mutta on vaan paaaaljon halvempi. Toivottavasti siitä on sullekin hyötyä!!! :)

    • Minna

      Käytin Emconcoria puoli vuotta. Migreenini on osittain kuukautiskierron mukainen. Helpotti hyvin, kipua vähemmän ja harvemmin. Nyt tuntuu, että kuurin loputtua pahenee taas....

    • on ...

      Verenpaineen hoitoon tarkoitettu verenpainelääke
      Vaikutus on sydämen ja verisuonten kautta
      Vuosikausia nautittuna kyseinen lääke sairastuttaa pikkuhiljaa kaikkia elimiä missä veri kulkee ja vaikutukset sitten niiden mukaiset

      mm. Pikku hiljaa ihminen vanhentuu, hidastuu, tulee kaikenlaista voimattomuutta ....
      Sydän ei tule toimeen ilman kys. lääkettä, sen pois jättäminen tuntuu sepelvaltimo-oireina ..
      Erektiokyky ja orgasminsaanti heikentyy (myös naisilla)

      Lääkärit eivät ota noita myöhemmin tulevia sivuoireita huomioon ja määräävät sitten niiden hoitamiseksi taas toista lääkettä ja kierre on valmis .....

      Hoitaminen on tosi taidetta, mutta
      on olemassa lääkkeitä jotka eivät vaikuta sydämen kautta

      • Benita

        Onko itselläsi kokemuksia emconcorista,tai mistä olet saannut noin pelottavia tietoja. Itse olen monta vuotta syönyt betasalpaajia mikä tuo Emconcorkin on, ja lääkäri sanoi ettei tule sivuvaikutuksia pidemmänkään ajan päälle. syön niitä sydämentykytyksiin ja rytmihäiriöihin, olen vaan huommannut että ne tehoavat myös hyvin migreenin.Odotan vastaukseesi!!!!


      • Salisbury
        Benita kirjoitti:

        Onko itselläsi kokemuksia emconcorista,tai mistä olet saannut noin pelottavia tietoja. Itse olen monta vuotta syönyt betasalpaajia mikä tuo Emconcorkin on, ja lääkäri sanoi ettei tule sivuvaikutuksia pidemmänkään ajan päälle. syön niitä sydämentykytyksiin ja rytmihäiriöihin, olen vaan huommannut että ne tehoavat myös hyvin migreenin.Odotan vastaukseesi!!!!

        Kokeiltu on estolääkityksenä erittäin vaikeaan migreeniin mutta eipä auttanut tämäkään. Olen kokeillut myös useita muita beetasalpaajia, epilepsialääkkeitä, lievästi rauhottavia, erilaisia kipulääkkeitä pieninä annoksina päivittäin.. Vähän olen alkanut jo uskoa, että toimivaa estolääkettä ei allekirjoittaneelle tule löytymäänkään. Myös kohtauslääkityksen kanssa on ollut melkoista probleemaa.

        Kyllä minäkin olen kuullut näistä pitkäaikaiskäytön sivuvaikutuksista. Suosittelisin kysymään suoraan omalta lääkäriltä rehellistä vastausta. Olen saanut kohtauslääkkeistäkin aikanaan niin monenlaisia mielipiteitä yleislääkäreiltä, että eipä kannata heti uskoa ensimmäistä lausuntoa. Neurologini sen sijaan antaa oikeaa tietoa ja tarvittaessa jopa näyttää tutkimustuloksia ja muuta faktaa.


      • plip plop

        Tuota tuota..................
        Lääkehän on beeta-salpaaja ja salpaa siis tiettyjä hermoimpulsseja. Ei suinkaan mene sydämmeen tai verisuoniin ja vaikuta sieltä. Salpaa siis hermosolujen toimintaa ja ihan kaikkialla ihmiskehossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe