nyt ihan noin paljoo tartte hävetä.
älä itke ruma
10
1470
Vastaukset
- Katsojan silmissä.
Olin joskus komea kauniin naisen silmissä, loukattuani häntä, muutuin hänen silmissä rumaksi ja ansaitsen sen.
Naiset kuitenkin ovat kauniita jokaisessa naisessa on jotain kaunista.- sä sitä tänne tuut
selittää, mä sanon nyt vaikka näin että itke vaan ruma tyttö
- missään katsojan
silmissä ole, vaan se on siinä mikä näyttää rumalle, tajuutsä?????????
- vai muuten vaan niin
saakelin nyhverö, että kirjottelet tääl netis kaiken näköst soopaa, etkä uskalla tuol oikees elämäs, hyppiä ees nurmikolla jos siin on kyltti että ei saa kävellä nurmikolla.
- yks numero
kipeänä, turvonneena ja siitä kuvakulmasta.
Uskomatonta kuinka kuvasta saa ruman. ;(((( - joku haluaa
olla noin ilkeä toiselle? Kuuleppa aloittaja, sanoisin et olet itse tosi ruma kun toisesta noin puhut. Ihan sama miltä näytät päälle päin. Jos olet sisältä mätä, se näkyy päälle päin. ;)
- ja onhan minun
sisältäkin kaunis oltava jos kerran kauneuteni kukoistaa ulkokuorestakin..
- hyvä kun
ja onhan minun kirjoitti:
sisältäkin kaunis oltava jos kerran kauneuteni kukoistaa ulkokuorestakin..
edes itse näet asian noin. Luulenpa et moni muu ei tee niin. Se pelkkä kaunis ulkokuori ei riitä. Sisältä sinä olet ihan läpimätä. ;)
- tytöt itkeä
Ei se itku ole vain kauniitten etuoikeus. Paitsi ettei kauniitten tyttöjen tarvitse oikeasti paljon itkeäkään. Heiltä tekoitku ja avuttomuuden esittäminen käy ihan luonnostaan.
- sinä....
peiliin. Oletko sinä niin virheetön, että voit toista rumaksi sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2403365Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2483113Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa352692Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2362366En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251675Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2161437Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm111255Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa931220Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2151212- 1181022