nyt ihan noin paljoo tartte hävetä.
älä itke ruma
10
1513
Vastaukset
- Katsojan silmissä.
Olin joskus komea kauniin naisen silmissä, loukattuani häntä, muutuin hänen silmissä rumaksi ja ansaitsen sen.
Naiset kuitenkin ovat kauniita jokaisessa naisessa on jotain kaunista.- sä sitä tänne tuut
selittää, mä sanon nyt vaikka näin että itke vaan ruma tyttö
- missään katsojan
silmissä ole, vaan se on siinä mikä näyttää rumalle, tajuutsä?????????
- vai muuten vaan niin
saakelin nyhverö, että kirjottelet tääl netis kaiken näköst soopaa, etkä uskalla tuol oikees elämäs, hyppiä ees nurmikolla jos siin on kyltti että ei saa kävellä nurmikolla.
- yks numero
kipeänä, turvonneena ja siitä kuvakulmasta.
Uskomatonta kuinka kuvasta saa ruman. ;(((( - joku haluaa
olla noin ilkeä toiselle? Kuuleppa aloittaja, sanoisin et olet itse tosi ruma kun toisesta noin puhut. Ihan sama miltä näytät päälle päin. Jos olet sisältä mätä, se näkyy päälle päin. ;)
- ja onhan minun
sisältäkin kaunis oltava jos kerran kauneuteni kukoistaa ulkokuorestakin..
- hyvä kun
ja onhan minun kirjoitti:
sisältäkin kaunis oltava jos kerran kauneuteni kukoistaa ulkokuorestakin..
edes itse näet asian noin. Luulenpa et moni muu ei tee niin. Se pelkkä kaunis ulkokuori ei riitä. Sisältä sinä olet ihan läpimätä. ;)
- tytöt itkeä
Ei se itku ole vain kauniitten etuoikeus. Paitsi ettei kauniitten tyttöjen tarvitse oikeasti paljon itkeäkään. Heiltä tekoitku ja avuttomuuden esittäminen käy ihan luonnostaan.
- sinä....
peiliin. Oletko sinä niin virheetön, että voit toista rumaksi sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o1935165Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1212277Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki232004"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2071943Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol581502Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2671298Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito851149Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole791009Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh293966Nyt se on varmaa tieoa - kuntaliitos
Alavus ja Ähtäri liitetään Seinäjokeen. Näin on erään edustajan mukaan päätetty ja asia tulee julkiseksi ensi viikolla.41952