...foorumi, mutta onkin terapia foorumi, jossa itketään omaa köyhyyttä ja kurjuutta.
Ei yhtään asiallista tai positiivista aloitusta?!
Luulin että on Räikkösen kannustus...
4
306
Vastaukset
- tervettä kritiikkiä
Tämä on realistien keskustelupalsta. Jos olisi aihetta kehua kimi matiasta niin tottakai häntä kehuttaisiin. Viime aikoina ei vaan ole ollut mitään aihetta sellaiseen. Pojan kisat ovat olleet pettymyksiä varmasti suurimmalle osalle kansaa. Kuka nyt olisi iloinen että hän aina keskeyttää ja yleensä oman virheen seurauksena. Itse siirryin kannattamaan Massaa jo aikapäiviä sitten.
- Kekkonen
Tämä on just suomalaista meininkiä, kun vähän menee heikosti niin sitten "siirrytään kannattamaan Massaa". Täällä haukuttiin Kimiä silloinkin kun mestaruus tuli.
- reilu ja oikeudenmukainen
Kekkonen kirjoitti:
Tämä on just suomalaista meininkiä, kun vähän menee heikosti niin sitten "siirrytään kannattamaan Massaa". Täällä haukuttiin Kimiä silloinkin kun mestaruus tuli.
Olisiko jokaisen pitänyt heittää kärrynpyöriä sen mestaruuden takia. Totuus siitäkin on että se tuli vähän niinkuin tuurilla. Realistit totesivat, että "tänävuonna mestaruutta ei voitettu ajamalla vaan kimi nousi mestariksi muiden epäonnen takia"
Haluan vielä lisätä, että ketään ei haukuta ilman syytä. Kimi on itse vaikuttanut julkisuuskuvansa tahriitumiseen erinäisillä töppäyksillään, joista on saanut lukea jo vuosia. - mielestäni
reilu ja oikeudenmukainen kirjoitti:
Olisiko jokaisen pitänyt heittää kärrynpyöriä sen mestaruuden takia. Totuus siitäkin on että se tuli vähän niinkuin tuurilla. Realistit totesivat, että "tänävuonna mestaruutta ei voitettu ajamalla vaan kimi nousi mestariksi muiden epäonnen takia"
Haluan vielä lisätä, että ketään ei haukuta ilman syytä. Kimi on itse vaikuttanut julkisuuskuvansa tahriitumiseen erinäisillä töppäyksillään, joista on saanut lukea jo vuosia.Kimmillä on ollut vain huonoa tuuria tällä kaudella. Kimi on taitava ajaja mutta palaset eivät vain ole lokahtaneet kohdalleen ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627