Ostin mageet farkut joiden malli kerrankin käy minulle täydellisesti. Eikä olleet kalliitkaan, joten tuumailin että ostaisin toiset samanlaiset (nämä oli tummansiniset) ja värjäisin ne..?
En ole kylläkään koskaan aiemmin värjännyt mitään joten touhu arveluttaa. Onko värjäys pakko tehdä pesukoneessa vai onnistuuko vaikka pesualtaassa käsin? Miten värin saa pysymään ja mistä väriä edes saa?
Ajattelin että mustaksi värjääminen olisi aika jees aloittelijan juttu :) Hirvittää vaan että nätti väri häviääkin parin käsipesun jälkeen pois poikkeen.
farkkujen värjäys
2
941
Vastaukset
- Hopottajaxx
Tasaisen värjäystuloksen saamiseksi suosittelen ehdottomasti värjäystä pesukoneessa. Värejä on muutamaa eri sorttia, osaan tarvitsee lisätä suolaa. Itse kokeilin Hopottajat -ringin kautta saamaani Dylonin wash&dyeta, johon ei tarvitse lisätä mitään vaan heittää aine vaan pesukoneeseen ja siinä se. Värjäsin vanhat mustat (jo hatrmaiksi kuluneet) farkut mustalla värillä ja hyvät tuli. Värin kestävyydestä en vielä osaa sanoa mitään, yhden kerran olen vasta ne pessyt värjäyksen jälkeen ja ainakin vielä on väri pysynyt.
- gggg0
Ei kannata sen pesukonevärjäyksen jälkeen vähään aikaan pestä sillä kirkkaita vaatteita. Värjäsin itse takin mustaksi pesukoneessa ja kun seuraavilla kerroilla pesin pyykkiä vaatteisiin oli ilmestyny mustia tahroja. Sitä väriä oli jäänyt jonnekkin pyykkikoneen uumeniin :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889