Hei
Tein tässä aiemmin kuuden päivän sijaisuuden lukiossa. Opetettavia tunteja kertyi 25 kappaletta.
Tänään sitten saapui palkkakuitti, ja kysymykseni liittyykin siihen. Minulla on suoritettuna kandidaatin tutkielma, ja käsitykseni mukaan tämän pitäisi vaikuttaa palkkaukseen? Olin käsittänyt, että kandin tutkielman kanssa tuntipalkan pitäisi olla hieman yli 30 euroa per tunti. Palkkaa näin ollen olisi pitänyt tulla noin 750 euroa.
Sain kuitenkin palkkaa "vain" 550 euroa bruttona, ja 580 nettona. Näin ollen tuntipalkka olisi ollut vain hieman alle 23 euroa, mikä käsitykseni mukaan on tuntipalkka silloin, kun sijaisella EI ole mitään tutkintoa suoritettuna!
Kysymykseni siis onkin, että vaikuttaa tuo kandin tutkielma edes tuntipalkkaan? Pitääkö tässä yrittää kyniä saatavia kunnalta? :)
Kysymys sijaisen palkkauksesta
9
5207
Vastaukset
- nostaa palkkaa
Korkeakoulututkinto vaikuttaa lukion sijaisen palkkaan muut sitä ennen tehdyt suoritukset eivät. Jos sinulla on todistus alemmasta korkeakoulututkinnosta, niin toimita se palkanlaskijalle tms.
- .......
Minulla on Hum.kand tutkinto, joka on alempi korkeakoulututkinto. Toimitin tämän koulun kanslistille.
Mielenkiintoni keskittyykin lähinnä tuohon, että onko se tuntipalkka vain 23 euron pintaan tutkinnon kanssakin. Olin siinä käsityksessä, että sen piti olla kolmen kympin luokkaa. - se palkka
....... kirjoitti:
Minulla on Hum.kand tutkinto, joka on alempi korkeakoulututkinto. Toimitin tämän koulun kanslistille.
Mielenkiintoni keskittyykin lähinnä tuohon, että onko se tuntipalkka vain 23 euron pintaan tutkinnon kanssakin. Olin siinä käsityksessä, että sen piti olla kolmen kympin luokkaa.Kysymykseesi ei voi vastata, kun ei tiedä mitä opetit. Opetusvelvollisuus vaikutt tuntipalkkaan. Kysy palkanlaskijalta, millä perusteella maksettiin.
- minulla ainakin
....... kirjoitti:
Mielenkiintoni keskittyykin lähinnä tuohon, että onko se tuntipalkka vain 23 euron pintaan tutkinnon kanssakin. Olin siinä käsityksessä, että sen piti olla kolmen kympin luokkaa.tuohon 23 euron pintaan jäi. Hum. kand mittavasti kasvatusalankoulutusta,ei kuitenkaanns. opettajanpätevyyttä.
- ent sij
Sijaisuudesta saa tuntipalkkaa vain, jos sijaisuus kestää enintään 5 työpäivää. Kuudesta työpäivästä samassa sijaisuudessa maksetaan päiväpalkkaa, jossa on mukana myös työpäivien väliin jäävät lauantai ja sunnuntai. Elikkä siis varmaankin 8 päivän palkka laskettuna kuukausipalkasta ja ylitunteja myös, jos niitä oli.
- kkana
Minä olen joskus sijaistanut kahta eri opettajaa. Eli olin tavallisessa luokassa luokanopettajan sijaisena josta sain muistaakseni 17€ tunti ja kun olin erityisluokassa sijaisena niin muistaakseni tuo vastaava tuntipalkka oli 23€. Eli mun koulutuksella ei ollut juurikaan merkitystä vaan sillä millaisessa luokassa olin.
Niin molemmat luokat oli 2. luokkia. - palkkasi
nettisivulta
http://norssiportti.oulu.fi/~mixa/cgi-bin/palkka/index.cgi - alempaa
"satunnaisten sijaisuuksien palkkiot". Eiköhän sieltä saa jotain kuvaa sijaisten palkasta.
- Karolous
Mikäli sijaistaa opettajaa 3 vk, menee palkka päiväpalkaksi. Jos samaan putkeen tulee toiselta opettajalta parin päivän pätkä, meneekö sekin samaan settiin, vai tuleeko niistä erikseen palkka tuntipalkkana? Voiko tähän vaikuttaa, vai meneekö palkka joka tapauksessa jomman kumman käytännön mukaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä252533- 911014
- 58871
- 66855
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6807Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63772Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75694Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135688