Olin käymässä freonitäytöllä Helsingin Herttoniemessä sijaitsevassa ilmastointilaitepajalla, ja huomasin siellä upouusia Mini Coopereita osiin purettuina. Olivat kuulemma asentamassa niihin ilmastointeja. Julman näköistä oli, kun likaisessa nyrkkipajassa on autoja levällään, siis kojelaudat TÄYSIN osiin purettuina. Asentaja vielä mönki auton sisällä palava tupakka huulissaan. Toivottavasti eivät myy näitä pelejä ns. tehdasasennetuilla ilmastoinneilla, sillä tehdasasennuksesta puhuttaessa minä ainakin näen mielessäni robotin, joka tuotantolinjalla asettelee palikoita kohdalleen ENNEN auton kasaamista.
Nämä pelit siis olivat purettu osiin, ja kasattu sitten uudelleen. Mutta mahtaakohan tuollaisesta aukirepimisestä ja uudelleenkasaamisesta olla jotain haittaa? Eli löystyykö paikat, menevätkö kaikki nippelit ja nappelit varmasti kohdalleen?
Rämiseekö ilmastoitu Mini?
4
1059
Vastaukset
- Tyytyväinen
Palapeli on ainakin mun Minissä kasattu hyvin kokoon. Ilmastointi on pelannut jees, ei ole edes asentajan tupakan tumppeja näkynyt, vaikka peli onkin kasattu Suomessa. Eiköhän ne tiedä mitä tekee.
- kysymys...
Olen itsekkin miettinyt ilmastoinnin asentamista jälkkärinä Miniin, voisinko siis udella missä asennutit ja mitä maksoi ?
- tyytyväinen
kysymys... kirjoitti:
Olen itsekkin miettinyt ilmastoinnin asentamista jälkkärinä Miniin, voisinko siis udella missä asennutit ja mitä maksoi ?
Ilmastointi tuli jo (uutta) autoa ostaessa, bemarilta, listahinnalla.
Liike kertoi, että ilmastointi asennetaan kaikkiin Mineihin vasta Suomessa, ei tehtaalla.
Taisi olla muuten niin, että auton takuu ei ole voimassa jos jotain asennuksia on tehty muualla kuin Mini-valtuuteetussa paikassa. ELi vaikka halvemmalla saisi asennuksen muualta, voi tulla kalliimmaksi. - Tarkkailija
tyytyväinen kirjoitti:
Ilmastointi tuli jo (uutta) autoa ostaessa, bemarilta, listahinnalla.
Liike kertoi, että ilmastointi asennetaan kaikkiin Mineihin vasta Suomessa, ei tehtaalla.
Taisi olla muuten niin, että auton takuu ei ole voimassa jos jotain asennuksia on tehty muualla kuin Mini-valtuuteetussa paikassa. ELi vaikka halvemmalla saisi asennuksen muualta, voi tulla kalliimmaksi.Kerrottakoon tämä Mini-valtuutetun paikan nimikin: se on Pellen Paja, Levytie 3, 00880 Helsinki.
Siitä vaan neuvottelemaan automyyjän ohi neuvottelemaan hintaa. Ei luulisi vaikuttavan takuuseen, kun samassa paikassa tehdään kuin liikkeenkin kautta tehtäisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2226276Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1875856Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155444BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2564367Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j744124- 2724016
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393472Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303303HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212996Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan62467