Siis vene Kaisla 525 erä ja kaupan oleva kone olisi Suzuki 15 4-t. Sanoin heti että liian iso mutta nettiä tutkiessani huomasin että sama kone kuin kymppi heppainen. Kaisla miehet huomio, onko kone liian iso.
Kaisla 525 erä ja Suzuki 15
3
1574
Vastaukset
- liian iso
mutta ylimääräisestä tehosta ei ole olennaista hyötyä. kulkee ehkä 2 kn. kovempaa kuin kymppiheppaisella.
En ole kaislamies, mutta kun vene ei ole liukuva eikä edes puoliliukuva, niin mielestäni kone on turhan iso trimmitasonkin kanssa. Tietysti ihanne olisi jos pääsisi kokeilemaan, mutta uskosin että pienemällä ja kevyemmällä kulkisi sivistyneemmin.
- Esuli!
Mulla on kyseisessä veneessä ollut kaksivuotta 15 heppanen sutuki sähkökäynnistyksellä. Hyvin toimii ja on vieläpä turvallinen. Kulkee noin 16 solmua eli 30km/h.
seuraavaksi laitan luulötavasti 20 tohatsun.
Mulla on omatekemä lisä trimmi moottorissa, ei roiski ja menee todella kauniisti.
Kymppi on liian pieni tähän paattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635