mopin palstalla oli musiikki osiossa tästä kirjoitettu.
Olen ihmetellyt tätä et onko vl oppi näin kovin muuttumassa et laulussa voi nykyään kilpailla ja saada julkisuutta.
Ei olis ennen onnistunu.
kuka vl on voittanut
16
1413
Vastaukset
Koski ja iso sellainen.. :)
- menetti
sillä taivaspaikkansa. Etukäteen oli näin kerrottu: "Jos osallistut Lappeenrannan laulukilpailuihin, olet teollasi kieltänyt uskosi".
Nimim. Soilea lapsena useasti kirkossa kuunnellut menetti kirjoitti:
sillä taivaspaikkansa. Etukäteen oli näin kerrottu: "Jos osallistut Lappeenrannan laulukilpailuihin, olet teollasi kieltänyt uskosi".
Nimim. Soilea lapsena useasti kirkossa kuunnellutSoile tuntee minut.. Mutta tuskin nimimerkistä arvaisi kuka olen..
- onko hänellä usko mennyt?
niin sillä oli kieltänyt uskonsa.
- Miehet mustissa
on syntiä.
- syntiä.
Laestadion jälkeläiset ovat keksineet lailla Rooman kirkon omat Raamattuun perustumattomat opikappaleensa ja syntilistansa.
Laul. l. 2:12
Kukat nousevat maasta, laulun aika on tullut, joka puolella huhuavat metsäkyyhkyt.
Jes. 5:1
Ystävästäni minä tahdon laulaa, laulun rakkaasta ystävästäni ja hänen viinitarhastaan. Ystävälläni oli viinitarha hedelmällisellä rinnemaalla. [Ps. 80:9; Jes. 27:2; Mark. 12:1]
Jes. 12:5
Laulakaa ylistystä Herralle, valtaisat ovat hänen tekonsa! Levitköön tieto niistä yli maanpiirin.
Jes. 23:15
Sinä päivänä Tyros vaipuu unohdukseen yhden kuninkaan eliniäksi, seitsemäksi vuosikymmeneksi. Seitsemänkymmenen vuoden kuluttua Tyroksen käy kuin porton, josta laulussa kerrotaan:
Jes. 23:16
-- Käy harppuinesi kaupungin katuja kiertelemään, sinä unohdettu tyttö! Kun hyvin soittelet, laulat, sinut muistetaan taas!
Jes. 24:9
Enää ei juoda viiniä, ei lauleta, juoma on käynyt juojilleen karvaaksi.
Jes. 24:16
Maan ääriltä saakka me kuulemme laulujen kaikuvan ylistykseksi Vanhurskaalle. Minä sanon: En jaksa, en jaksa, voi minua! Petosta petoksen jälkeen ja petoksen jälkeen vielä petos!
Jes. 25:1
Herra, sinä olet minun Jumalani! Sinun korkeuttasi laulan, sinun nimeäsi ylistän, sillä sinä toteutit ihmeellisen suunnitelman, kaukaa harkitun, varman ja luotettavan. [Ps. 63:2]
Jes. 26:1
Sinä päivänä lauletaan Juudan maassa tätä laulua: -- Meillä on lujasti varustettu kaupunki, meidän turvaksemme hän on rakentanut muurit ja vallit. [Ps. 46:6; Jes. 60:18]
Jes. 27:2
Sinä päivänä saamme kuulla: "Ihana viinitarha! Laulakaa siitä!" [Jes. 5:1]
Jes. 30:29
Silloin teidän huulillanne on laulu niin kuin pyhän juhlan aattoiltana ja sydämessänne ilo niin kuin niillä, jotka kulkevat huilujen soidessa Herran vuorelle, kohden Israelin turvakalliota. [Ps. 42:5]
Jes. 35:6
rampa hyppii silloin kuin kauris, mykän kieli laulaa riemuaan. Lähteitä puhkeaa autiomaahan, vuolaina virtaavat purot arolla. - voittajia,
mutta montako lienee enää uskomassa? Ettei olisi käynyt uskossa kuin Joukahaiselle kilpalaulannassa: Kristuskallio muuttunut suonsilmäksi.
ja varmaan tavallinen rivilesta tajuaakin, että on suurempi synti olla käyttämättä Luojan lahjaa kuin että laulaa toisten ja itsensä iloksi ja Luojan kunniaksi. Ei saa tuhlata Luojan antamaa lahjaa.
Luulen, että laulamisen ja laululla voittamisen synniksi julistamisen takana on vain SRK:n johtomiesten ja nimenomaan juuri miesten suuri kateus, koska he eivät ole itse samaan pystyneet. Varmaankin jos jollakin heistä olisi ääni ollut kuin esim. Martti Talvelalla tai Jorma Hynnisellä, niin oopperalaulu olisi hyvinkin sallittua ja oopperassa käynti olisi sallittua.- voit tietää
hänen sielun tilan? mikä on mahtisi moiseen??
Sekö on siunauksellista kun panee winkapitaan rahansa että rikastuisi. Amattia ja hienoa/vaativaa sellaista ei saa harjoittaa.
- vl- kuuntelija
On todella tärkeää, että uskovaisia musiikin ammattilaisia rohkaistaan heidän ammatissaan. Toki he haluavat edistyä urallaan, niin kuin muissakin ammateissa uskovaiset haluavat. Musiikin ammattilaisilta vaaditaan tänä päivänä näyttöjä ja onnistumisia. Näyttöjä ovat erityisesti kilpailut ja konsertoinnit, sillä ne kuuluvat musiikin opiskeluun ja ammattiin kiinteänä osana. Musiikkia opiskellaan, jotta voi laulaa ja soittaa muiden iloksi. On harmillista, että musisointi ja esittäminen tulkitaan monesti "oman kunnian tavoitteluksi". Musiikin lahjaa tulee jakaa myös muille rakennukseksi ja virvoitukseksi!
- saatanalle!
Miten on nykyään, olisiko S.I-K. saanut jäädä Maailman Ainoaan Oikeaan Jumalan Valtakuntaan laulamaan tänä päivänä?
Nyttemmin näyttää ottaneen korvakorutkin, joten täysin jumalatoin on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6352798Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252237Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892006
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201819Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271231- 661164