Minulla on ollut kädessä kauan punainen läiskä. Välillä se on punainen, välillä se hilseilee ja on vaaleampi. Ei se nyt kovin iso ole, mutta ei kovin pienikään. Isälläni on psoriasis ja se tuli hänelle n. 50 -vuotiaana. Itse olen 23 -vuotias. Epäilen myös, että se voisi olla jotain allergiaa, koska läiskä toisinaan kutiaa ja minulla on muuallakin, lähinnä jaloissa ja käsissä, kutiavaa ihottumaa. Toisaalta, olen havainnut, että ainakin kerran yksi kutiava kohta hilseili, eli siitä lähti hilseileviä ihonpaloja kun raavin sitä. Olen syönyt mielialalääkkeitä monta vuotta, jospa olen allerginen niille tai jos ne nyt ovat laukaisseet tuon psoriasiksen? Minulle on lääkärille aika varattuna, mutta siihen on vielä aikaa koska vapaita aikoja oli vähän. Kommentteja?
Psoriasista?
Gigli
1
615
Vastaukset
- psorityttttö
Kuulostaa hyvin paljon proaasikselta.
itsellänikin on päänahassa, kyynerpäissä, korvissa ja silmäkulmassa.
Tiedän aineen joka auttaa enemmän kuin lääkärin määräämät mössöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976