haliminen?

bjkl

tykkäättekö tai "saatteko" halia sisaruksianne? Oma sisko ei tykkää mutta rutistelen silti...

10

4657

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkeminen

Ollaan ainakin opeteltu vasta aikuisena, kun harvemmin nähdään, niin aina tavatessa tai viimeistään erotessa halimaan. Siitä jää aina hyvä mieli ja toisaalta jos jäi halaukset pois, niin tulee mieleen, että aivan kuin jotain olisi jäänyt puuttumaan.

Kun eihän sitä koskaan voi tietää, koska jonkun siskon tai veljen kohdalla, tai omalta kohdalta voi olla se viimeinen näkeminen, jos tulee vaikka äkkilähtö tästä elämästä. Kuten esim. viime viikolla, se jouduttiin monissa perheissä traagisesti kokemaan.

Enemmän vain halimisia läheisyyttä ja välittämistä sisarusten välille...!

• ,,,,,,,,,

Joo halaillaan kokoajan aina ku nähdään. Ite asun vielä kotona vähän aikaa ja siskot asuu jo omillaan toisella puolen Suomea. Nukutaanki usein vierekkäin niin saadaan jutella sitten vielä sängyssä yötä myöten ja naureskella jutuille. Ollaan aika läheisiä (: Tiedän ainakin sen ettei minua jää heidän kuollessaan vaivaamaan se osoitinko tarpeeksi usein rakastavani heitä. Eikä varmasti jää heilläkään jos minä kuolen.

• Muikkuuu

Mä ja mun veli ei oikeestaan ikinä halata. Viimeks taijettiin halata sen rippijuhlissa ja sillonki vaa siks ku miä itepäisesti menin rutistamaan sitä :'D voitas me kyl halata useemminki jos vaa toi haluais. Sit miä ja puolpikkuveli halataan sillee ehkä kerra kahessa viikossa sillo ku nähhään (nähhään joka toine viikonloppu).
      Halaamista vois lisätä ku se on nii ihanaa (:

• Sintusi

En oo ikinä oikeen halannut miun siskoja... En osaa, vaikka meil onkin ihan läheiset välit. ei omia perheenjäseniä voi vaan mennä niin lähelle.

• Tempsa.

Se on jotenkin vaan niin typerän ja jotenkin ällöttävän oloista. Siis halaaminen. En tajua että miksi se on niin kammoksuttavaa jos veljeni tai jotkut kavereistani haluavat halailla. Toisaalta on se joskus kiva esim. poikaystävän kanssa. En vain voi sietää että pikkuveljeni on välillä kädet ojossa ja huutaa "halataan"..

• Totta kai saa halata ^^ Tosin ihan sisarellisessa mielessä

• ......

Toiset ei vaan niin kauheesti tykkää halailla, mutta voin sanoa että kyllä se munkin veli (ei asu kotona) antaa halin aina kun on käymässä täällä meillä

• Julle.
        ...... kirjoitti:

Toiset ei vaan niin kauheesti tykkää halailla, mutta voin sanoa että kyllä se munkin veli (ei asu kotona) antaa halin aina kun on käymässä täällä meillä

Eipä meillä ainakaa pahemmin halailla. Tooodella harvoin.

Meidän sisaruusrakkaus ilmenee tappelemisella :DDD.

• jaahas jaahas
        Julle. kirjoitti:

Eipä meillä ainakaa pahemmin halailla. Tooodella harvoin.

Meidän sisaruusrakkaus ilmenee tappelemisella :DDD.

Kyllä se musta ainakin on kovin surullista jos ei pääse halimaan

• sweetheart91

minä ainakin halailen siskojani,itselläni on 4 kappaletta siskoja itse olen viides tyttöporukasta . halailen siskojani,kun haluan eivätkä he ole kyllä sanoneet,etteikö niin saisi tehdä :D tosin yksi siskoistani on sellaisessa murrosiän vaiheessa,että halaaminen siskon kanssa tuntuu hänestä vastenmieliseltä :"D mutta mitäs tuosta halailen silti :P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe