haliminen?

bjkl

tykkäättekö tai "saatteko" halia sisaruksianne? Oma sisko ei tykkää mutta rutistelen silti...

10

4596

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkeminen

      Ollaan ainakin opeteltu vasta aikuisena, kun harvemmin nähdään, niin aina tavatessa tai viimeistään erotessa halimaan. Siitä jää aina hyvä mieli ja toisaalta jos jäi halaukset pois, niin tulee mieleen, että aivan kuin jotain olisi jäänyt puuttumaan.

      Kun eihän sitä koskaan voi tietää, koska jonkun siskon tai veljen kohdalla, tai omalta kohdalta voi olla se viimeinen näkeminen, jos tulee vaikka äkkilähtö tästä elämästä. Kuten esim. viime viikolla, se jouduttiin monissa perheissä traagisesti kokemaan.

      Enemmän vain halimisia läheisyyttä ja välittämistä sisarusten välille...!

    • ,,,,,,,,,

      Joo halaillaan kokoajan aina ku nähdään. Ite asun vielä kotona vähän aikaa ja siskot asuu jo omillaan toisella puolen Suomea. Nukutaanki usein vierekkäin niin saadaan jutella sitten vielä sängyssä yötä myöten ja naureskella jutuille. Ollaan aika läheisiä (: Tiedän ainakin sen ettei minua jää heidän kuollessaan vaivaamaan se osoitinko tarpeeksi usein rakastavani heitä. Eikä varmasti jää heilläkään jos minä kuolen.

    • Muikkuuu

      Mä ja mun veli ei oikeestaan ikinä halata. Viimeks taijettiin halata sen rippijuhlissa ja sillonki vaa siks ku miä itepäisesti menin rutistamaan sitä :'D voitas me kyl halata useemminki jos vaa toi haluais. Sit miä ja puolpikkuveli halataan sillee ehkä kerra kahessa viikossa sillo ku nähhään (nähhään joka toine viikonloppu).
      Halaamista vois lisätä ku se on nii ihanaa (:

      • Sintusi

        En oo ikinä oikeen halannut miun siskoja... En osaa, vaikka meil onkin ihan läheiset välit. ei omia perheenjäseniä voi vaan mennä niin lähelle.


    • Tempsa.

      Se on jotenkin vaan niin typerän ja jotenkin ällöttävän oloista. Siis halaaminen. En tajua että miksi se on niin kammoksuttavaa jos veljeni tai jotkut kavereistani haluavat halailla. Toisaalta on se joskus kiva esim. poikaystävän kanssa. En vain voi sietää että pikkuveljeni on välillä kädet ojossa ja huutaa "halataan"..

    • Totta kai saa halata ^^ Tosin ihan sisarellisessa mielessä

      • ......

        Toiset ei vaan niin kauheesti tykkää halailla, mutta voin sanoa että kyllä se munkin veli (ei asu kotona) antaa halin aina kun on käymässä täällä meillä


      • Julle.
        ...... kirjoitti:

        Toiset ei vaan niin kauheesti tykkää halailla, mutta voin sanoa että kyllä se munkin veli (ei asu kotona) antaa halin aina kun on käymässä täällä meillä

        Eipä meillä ainakaa pahemmin halailla. Tooodella harvoin.

        Meidän sisaruusrakkaus ilmenee tappelemisella :DDD.


      • jaahas jaahas
        Julle. kirjoitti:

        Eipä meillä ainakaa pahemmin halailla. Tooodella harvoin.

        Meidän sisaruusrakkaus ilmenee tappelemisella :DDD.

        Kyllä se musta ainakin on kovin surullista jos ei pääse halimaan


    • sweetheart91

      minä ainakin halailen siskojani,itselläni on 4 kappaletta siskoja itse olen viides tyttöporukasta . halailen siskojani,kun haluan eivätkä he ole kyllä sanoneet,etteikö niin saisi tehdä :D tosin yksi siskoistani on sellaisessa murrosiän vaiheessa,että halaaminen siskon kanssa tuntuu hänestä vastenmieliseltä :"D mutta mitäs tuosta halailen silti :P

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe