Tuon kirjoitan valmiiksi itselleni, se riittää.
Millainen olisi sinun / teidän muistolause?
R.I.P.
23
698
Vastaukset
jälkipolvet päättää. Mielellään jotain imartelevaa
- paras ois
jos saisi sen itse kirjoittaa.
No millaisen arvelisit heidän kirjoittavan? paras ois kirjoitti:
jos saisi sen itse kirjoittaa.
No millaisen arvelisit heidän kirjoittavan?jossa muistavat, että olin positiivinen ja rakastava ja rakastettu.... hyvä ihminen
- vanha gubbe
Tässä makaa maailman paras ihminen.
Valitettavasti moni ei sitä usko. oikeesti noin surullisia pohtia. Mietitään ennemmin, minkälaisen puheen läheisemme pitävät kun tulee 60 vuotisjuhlat ajankohtaiseksi. Mulla viel 9 vuotta aikaa. Alanpa antamaan vinkkejä!!!
- voi jos
on surullinen olo ja pitäähän sitä jotain pohtia.
Voihan tämän aiheen ottaa huumorillakin ja kirjoittaa humoristisen lauseen itselleen.
Sain idean kun muistan erään tuttavani lausahduksen miehelleen :) - naisellinen nainen
...mut sit onki kunnon "Bileet". Alan jo nyt "säästää" tota fyrkkaa niinku pikku hiljaa.
..ja mä toivon et ihmiset sanois mulle; Friidu, sun ei tartte enää "räpeltää", voit hiljentää tota vauhtii.., perille pääsee vähemmälläki vauhdilla. Musta se olis "upee" puhe.
Iltaa vaa sulle; satumaa
t.friidu - ikuinen pahvi
toivonut pahvista "hunksien" kuvaa synttärilahjakseni, saa nähdä toteutuuko?
- naisellinen nainen
voi jos kirjoitti:
on surullinen olo ja pitäähän sitä jotain pohtia.
Voihan tämän aiheen ottaa huumorillakin ja kirjoittaa humoristisen lauseen itselleen.
Sain idean kun muistan erään tuttavani lausahduksen miehelleen :)...liitele, nyt sitte "vapaasti", itehän tahdoit.
Älä odota et me enää "navigoidaan" sun puolesta.
Iltaa vaa kaikille;
t.friidu - ainaskaan
naisellinen nainen kirjoitti:
...liitele, nyt sitte "vapaasti", itehän tahdoit.
Älä odota et me enää "navigoidaan" sun puolesta.
Iltaa vaa kaikille;
t.friiduhalua liidellä vapaasti, olen tullut siihen tulokseen.
Minä nääs ainaskin tarvitsen vahvoja käsiä suojakseni. - kaipaamaan
naisellinen nainen kirjoitti:
...liitele, nyt sitte "vapaasti", itehän tahdoit.
Älä odota et me enää "navigoidaan" sun puolesta.
Iltaa vaa kaikille;
t.friidujos minut hyljättäisiin kokonaan ja sortuisín
ja eksyisin elon tiellä. - naisellinen nainen
kaipaamaan kirjoitti:
jos minut hyljättäisiin kokonaan ja sortuisín
ja eksyisin elon tiellä....."unelma paremmasta elämästä täällä maanpäällä niinku ihmisillä, et kaikki olis niinku tasavertoisia". Siinä riittäki duunii tuolla yläilmoissa. Kyllä mä noita "vahvoja" käsivarsia tarvitsen. En mä muuten jaksais täällä maanpäälläkään liidellä yhtään, helposti mäki niinku eksyisin ja törmäilisin vielä enemmän ku nyt. Jatkuvaa seinään päin menemistä. Auts!
Iltaa vaa sullekin,
t.friidu
- sanoin
Kuin tuuli ois nuotion sammuttanut,
hän palannut ei taistelusta. - kojoottilauman jäsen
Pidin laumani puolta.
- HTZA
on viisaus yhdestä kirjasta.
- kirjastako
eikö sen enempää?
- HTZA
kirjastako kirjoitti:
eikö sen enempää?
muista en ole vastaavaa viisautta ymmärtänyt.
Sitä käyttää varmaan monetkin, ja hyvä niin.
J.R.R.T. - naisellinen nainen
HTZA kirjoitti:
muista en ole vastaavaa viisautta ymmärtänyt.
Sitä käyttää varmaan monetkin, ja hyvä niin.
J.R.R.T...sivityksessä aukkoja.
Hyvää Yötä ja Rauhallisia unia!
t.Friidu - kirjailija''
naisellinen nainen kirjoitti:
..sivityksessä aukkoja.
Hyvää Yötä ja Rauhallisia unia!
t.FriiduJohn Ronald Reuel Tolkien, kirjoitti mm. Tarun Sormusten Herrasta.
- naisellinen nainen
kirjailija'' kirjoitti:
John Ronald Reuel Tolkien, kirjoitti mm. Tarun Sormusten Herrasta.
oon lesanu. Onki muuten "mahtava stoori", leffana ei ollut kyllä samanveroinen. Mut harvoinhan hyvästä kirjasta saadan aikaiseksi hyvä leffa.
Hyvää Yötä vaa sulle kirjailija;
t.friidu - enhän minä
naisellinen nainen kirjoitti:
oon lesanu. Onki muuten "mahtava stoori", leffana ei ollut kyllä samanveroinen. Mut harvoinhan hyvästä kirjasta saadan aikaiseksi hyvä leffa.
Hyvää Yötä vaa sulle kirjailija;
t.friidumikään kirjailija ole, Tolkien oli.
Siinä olet täsmälleen oikeassa, etten minäkään ole nähnyt yhtään elokuvaa, joka olisi parempi, kuin sen perusteena oleva kirja, päinvastoin. - hiffasin
naisellinen nainen kirjoitti:
..sivityksessä aukkoja.
Hyvää Yötä ja Rauhallisia unia!
t.Friidukans ja sen lisäksi olen nähnyt leffan mutten lukenut kirjaa.
- suvohde
..kaiverretaan teksti:
"Jäi hänestä meille muisto rakas.
Luoja,älä päästä häntä takas'"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411349
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107488