R.I.P.

muistolause

Tuon kirjoitan valmiiksi itselleni, se riittää.
Millainen olisi sinun / teidän muistolause?

23

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jälkipolvet päättää. Mielellään jotain imartelevaa

      • paras ois

        jos saisi sen itse kirjoittaa.
        No millaisen arvelisit heidän kirjoittavan?


      • paras ois kirjoitti:

        jos saisi sen itse kirjoittaa.
        No millaisen arvelisit heidän kirjoittavan?

        jossa muistavat, että olin positiivinen ja rakastava ja rakastettu.... hyvä ihminen


    • vanha gubbe

      Tässä makaa maailman paras ihminen.

      Valitettavasti moni ei sitä usko.

    • oikeesti noin surullisia pohtia. Mietitään ennemmin, minkälaisen puheen läheisemme pitävät kun tulee 60 vuotisjuhlat ajankohtaiseksi. Mulla viel 9 vuotta aikaa. Alanpa antamaan vinkkejä!!!

      • voi jos

        on surullinen olo ja pitäähän sitä jotain pohtia.
        Voihan tämän aiheen ottaa huumorillakin ja kirjoittaa humoristisen lauseen itselleen.
        Sain idean kun muistan erään tuttavani lausahduksen miehelleen :)


      • naisellinen nainen

        ...mut sit onki kunnon "Bileet". Alan jo nyt "säästää" tota fyrkkaa niinku pikku hiljaa.

        ..ja mä toivon et ihmiset sanois mulle; Friidu, sun ei tartte enää "räpeltää", voit hiljentää tota vauhtii.., perille pääsee vähemmälläki vauhdilla. Musta se olis "upee" puhe.

        Iltaa vaa sulle; satumaa

        t.friidu


      • ikuinen pahvi

        toivonut pahvista "hunksien" kuvaa synttärilahjakseni, saa nähdä toteutuuko?


      • naisellinen nainen
        voi jos kirjoitti:

        on surullinen olo ja pitäähän sitä jotain pohtia.
        Voihan tämän aiheen ottaa huumorillakin ja kirjoittaa humoristisen lauseen itselleen.
        Sain idean kun muistan erään tuttavani lausahduksen miehelleen :)

        ...liitele, nyt sitte "vapaasti", itehän tahdoit.
        Älä odota et me enää "navigoidaan" sun puolesta.

        Iltaa vaa kaikille;
        t.friidu


      • ainaskaan
        naisellinen nainen kirjoitti:

        ...liitele, nyt sitte "vapaasti", itehän tahdoit.
        Älä odota et me enää "navigoidaan" sun puolesta.

        Iltaa vaa kaikille;
        t.friidu

        halua liidellä vapaasti, olen tullut siihen tulokseen.
        Minä nääs ainaskin tarvitsen vahvoja käsiä suojakseni.


      • kaipaamaan
        naisellinen nainen kirjoitti:

        ...liitele, nyt sitte "vapaasti", itehän tahdoit.
        Älä odota et me enää "navigoidaan" sun puolesta.

        Iltaa vaa kaikille;
        t.friidu

        jos minut hyljättäisiin kokonaan ja sortuisín
        ja eksyisin elon tiellä.


      • naisellinen nainen
        kaipaamaan kirjoitti:

        jos minut hyljättäisiin kokonaan ja sortuisín
        ja eksyisin elon tiellä.

        ...."unelma paremmasta elämästä täällä maanpäällä niinku ihmisillä, et kaikki olis niinku tasavertoisia". Siinä riittäki duunii tuolla yläilmoissa. Kyllä mä noita "vahvoja" käsivarsia tarvitsen. En mä muuten jaksais täällä maanpäälläkään liidellä yhtään, helposti mäki niinku eksyisin ja törmäilisin vielä enemmän ku nyt. Jatkuvaa seinään päin menemistä. Auts!

        Iltaa vaa sullekin,
        t.friidu


    • sanoin

      Kuin tuuli ois nuotion sammuttanut,
      hän palannut ei taistelusta.

    • kojoottilauman jäsen

      Pidin laumani puolta.

    • HTZA

      on viisaus yhdestä kirjasta.

      • kirjastako

        eikö sen enempää?


      • HTZA
        kirjastako kirjoitti:

        eikö sen enempää?

        muista en ole vastaavaa viisautta ymmärtänyt.
        Sitä käyttää varmaan monetkin, ja hyvä niin.
        J.R.R.T.


      • naisellinen nainen
        HTZA kirjoitti:

        muista en ole vastaavaa viisautta ymmärtänyt.
        Sitä käyttää varmaan monetkin, ja hyvä niin.
        J.R.R.T.

        ..sivityksessä aukkoja.

        Hyvää Yötä ja Rauhallisia unia!

        t.Friidu


      • kirjailija''
        naisellinen nainen kirjoitti:

        ..sivityksessä aukkoja.

        Hyvää Yötä ja Rauhallisia unia!

        t.Friidu

        John Ronald Reuel Tolkien, kirjoitti mm. Tarun Sormusten Herrasta.


      • naisellinen nainen
        kirjailija'' kirjoitti:

        John Ronald Reuel Tolkien, kirjoitti mm. Tarun Sormusten Herrasta.

        oon lesanu. Onki muuten "mahtava stoori", leffana ei ollut kyllä samanveroinen. Mut harvoinhan hyvästä kirjasta saadan aikaiseksi hyvä leffa.


        Hyvää Yötä vaa sulle kirjailija;

        t.friidu


      • enhän minä
        naisellinen nainen kirjoitti:

        oon lesanu. Onki muuten "mahtava stoori", leffana ei ollut kyllä samanveroinen. Mut harvoinhan hyvästä kirjasta saadan aikaiseksi hyvä leffa.


        Hyvää Yötä vaa sulle kirjailija;

        t.friidu

        mikään kirjailija ole, Tolkien oli.

        Siinä olet täsmälleen oikeassa, etten minäkään ole nähnyt yhtään elokuvaa, joka olisi parempi, kuin sen perusteena oleva kirja, päinvastoin.


      • hiffasin
        naisellinen nainen kirjoitti:

        ..sivityksessä aukkoja.

        Hyvää Yötä ja Rauhallisia unia!

        t.Friidu

        kans ja sen lisäksi olen nähnyt leffan mutten lukenut kirjaa.


    • suvohde

      ..kaiverretaan teksti:
      "Jäi hänestä meille muisto rakas.
      Luoja,älä päästä häntä takas'"

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe