Ajattelin kysyä vähän gallupia, kuinka monesti viikossa/kuukaudessa suhteessa ja yhdessä asuva naispari rakastelee?
Tiedän, että tuo on yksilöllistä ja riippuu elämäntilanteesta jne.. mutta olisi kiva saada jotain vastauksia..
Ollaan oltu yhdessä 2 vuotta ja meillä vaihtelee tuo aikalailla, ajoittain saattaa olla 1 ½ viikon tauko ja sitten jonain viikkona kahdesti tai toisena viikkona 3-4 kertaa. Joskus minusta tuntuu, että harrastamme seksiä liian vähän. Haluaisin kultaani useammin ja enemmän.
Kuinka usein rakastelet tyttösi kanssa
56
8059
Vastaukset
- vain ota
kultaasi enemmän jos niin haluat?
:)- hellisin
kultaani, joka viikko jos vain sellainen olisi.
Eihän toista voi vain ottaa..... - jos tietää
hellisin kirjoitti:
kultaani, joka viikko jos vain sellainen olisi.
Eihän toista voi vain ottaa.....toisen pitävän siitä.. hmm. ehkä huono sanavalinta. Tehdä iso aloite ja helliä suuresti oma-aloitteisesti.
- toinen on
jos tietää kirjoitti:
toisen pitävän siitä.. hmm. ehkä huono sanavalinta. Tehdä iso aloite ja helliä suuresti oma-aloitteisesti.
on niin laimea, ettei halua muuta kuin vain keskustella.....eikä lainkaan syvemmälle meneviä juttuja...???
- asf123124
toinen on kirjoitti:
on niin laimea, ettei halua muuta kuin vain keskustella.....eikä lainkaan syvemmälle meneviä juttuja...???
Meillä joka toinen päivä.
- ala paikat
asf123124 kirjoitti:
Meillä joka toinen päivä.
paikat kulumaan alapäästä liiaksi?
- viikossa vaimon
kanssa ja yhtä usein tyttöystävän kanssa. Joskus jokunen yhdenillanjuttu, mutta ekstrat on vähenemään päin. 35 jo mittarissa, ikä tässä kohta painaa...
- Ovatko lesbot noin
uskottomia ja ei luottamuksen arvoisia?
- Sammaloitu
Ovatko lesbot noin kirjoitti:
uskottomia ja ei luottamuksen arvoisia?
Meitäkin on moneks.. ei kuitenkaan pidä yleistää eikä miehistää.
- nuin himokasta naista, mut...
Sammaloitu kirjoitti:
Meitäkin on moneks.. ei kuitenkaan pidä yleistää eikä miehistää.
miehet ovat aina halukkaita. Näin ainakin väitetään. Naisten kaa seksi on kylläkin sitä ja tätä ja vielä jotain muutakin kuten Öööö-mappi = ei manittavaa. Ovat täpinöissään vaan muuten.
- ((((
nuin himokasta naista, mut... kirjoitti:
miehet ovat aina halukkaita. Näin ainakin väitetään. Naisten kaa seksi on kylläkin sitä ja tätä ja vielä jotain muutakin kuten Öööö-mappi = ei manittavaa. Ovat täpinöissään vaan muuten.
olis kauheen himokasta jos harrasta seksiä kerran viikossa vaimon kanssa ja kerran viikossa tyttiksen kanssa? sehän on vaan pari kertaa viikossa. kyllä me rakastellaan kullan kanssa joka päivä ihan halukkaasti.
- sun kullallakin oma
(((( kirjoitti:
olis kauheen himokasta jos harrasta seksiä kerran viikossa vaimon kanssa ja kerran viikossa tyttiksen kanssa? sehän on vaan pari kertaa viikossa. kyllä me rakastellaan kullan kanssa joka päivä ihan halukkaasti.
tyttis? Vai vain sun oikeus? Kapeanäköistä.
- ((((
sun kullallakin oma kirjoitti:
tyttis? Vai vain sun oikeus? Kapeanäköistä.
harrasta. kommentoin vaan tota himokkuutta, ettei mun mielestä pari kertaa viikossa ole kauhean paljon. mulla ei ole muuta kuin yksi kulta ja mun kullalla myös. en mä oo se, jolle se edellinen vastasi.
- Mitä vaimo sanoo muhinoinnista
(((( kirjoitti:
tyttiksen kaa?
"jos harrastaa seksiä kerran viikossa vaimon kanssa ja kerran viikossa tyttiksen kanssa? sehän on vaan pari kertaa viikossa. kyllä me rakastellaan kullan kanssa joka päivä ihan halukkaasti."
Kumpi se kulta sitten on, vai onko joku kolmas? - ((((
Mitä vaimo sanoo muhinoinnista kirjoitti:
tyttiksen kaa?
"jos harrastaa seksiä kerran viikossa vaimon kanssa ja kerran viikossa tyttiksen kanssa? sehän on vaan pari kertaa viikossa. kyllä me rakastellaan kullan kanssa joka päivä ihan halukkaasti."
Kumpi se kulta sitten on, vai onko joku kolmas?ei toi mun kommentti liittynyt muuhun ku seksin määrään eli yhteensä pari kertaa viikossa. en mä ole se, jolla on vaimo ja tyttis. mutta meillä on mun kullan kanssa seksiä joka päivä. ei meillä ole toisia eikä kolmansia.
tajusitko nyt? - jotta
(((( kirjoitti:
ei toi mun kommentti liittynyt muuhun ku seksin määrään eli yhteensä pari kertaa viikossa. en mä ole se, jolla on vaimo ja tyttis. mutta meillä on mun kullan kanssa seksiä joka päivä. ei meillä ole toisia eikä kolmansia.
tajusitko nyt?vaimo on sama ku tyttis?
- hänelle
sitä suoraan? tuskin tälle palstalle ruikuttaminen tyttöäsi halukkaammaksi muuttaa.
- homma ei toimi
niin etsi uusi.
- Omiki
Miten on tämän väitteen laita: kauan yhdessä olleet lesbot eivät harrasta seksiä? Olen useastakin lähteestä lukenut kyseisen väittämän. Että seksi loppuu yleisesti ottaen n. puolen vuoden seurustelun jälkeen, kun kumpaakaan osapuolta ei enää kiinnosta. Tai seksiä harrastetaan jopa harvemmin kuin kerran kuussa (= periaatteessa ei seksielämää)
- asumaan
kimpaan,haluut siinä menee vähemästäkin !!!!
- on totta,
ni mä ehdotan tytsille heti tän yön jälkeen ku ollaan harrastettu seksiä,et erotaan!Sitten me voidaan palata muutaman kuukauden kuluttua yhteen ja lempi leiskuu taas,NAM!
- istutaan
vain sohvilla ja jutellaan. Alapään asiat ei enää kiinnosta.
- 1985
Ei ne halut katoa, kun suhde toimii niinkuin kuuluukin. Me ollaan asuttu yhdessä melkein 1,5 vuotta ja seksiä harrastetaan vähintään 2 kertaa viikossa.. Arkena vähemmän, kun työt ja muksu vie voimat.. :)
- nyt täällä? Mitä hyötyä tu-
1985 kirjoitti:
Ei ne halut katoa, kun suhde toimii niinkuin kuuluukin. Me ollaan asuttu yhdessä melkein 1,5 vuotta ja seksiä harrastetaan vähintään 2 kertaa viikossa.. Arkena vähemmän, kun työt ja muksu vie voimat.. :)
lee valheista? Niihin ei usko edes itse. Noin nuori ei ole edes löytänyt vielä ketään. Bunkkaa jonkun miehen kaa.
- -M-
pidä paikkaansa meidän kohdalla. Ollaan oltu yhdessä yli 4 vuotta ja seksi toimii edelleenkin loistavasti ja aktiivisesti. Aktiivisella tarkoitan kertaa, kahta viikossa ja, jos lapset ovat poissa niin kertaa tai kahta päivässä.
Totta toki on, että välillä voi olla parin viikon taukoja kiireistä ja muusta elämästä johtuen, mutta minkäännäköistä "bed death" -tilannetta ei meille ainakaan ole tullut. - Bed Death
Ollaan oltu yhdessä jo melkein 4 vuotta. Tällä hetkellä tilanne se, etten edes kunnolla muista milloin viimeksi tuli harrastettua seksiä. Ehkä pari kuukautta sitten? Alkaa jo tilanne ottamaan päähän. En halua alkaa painostamaan toista. Itse haluaisin vähintään pari kertaa viikossa, hän harvemmin. Alkaa pelottamaan, josko koko juttu kaatuu nyt tähän...
- muksun?
1985 kirjoitti:
Monet hakee Kiinasta tai Afrikasta. Mistä on sun? Kysyn kun haluan sellaisen hakea jostain kans.
- 1985
1985 kirjoitti:
Ensinnäkin ei, täällä ei kokoonnu varmaankaan valehtelijoita, ainakaan itse en niihin lukeudu. Ja ihan tosissaan tässä suhteessa naisen kanssa ollaan, en kaipaa miestä elämääni.. :) Nyt kihloissa ja yhdessä asutaan.. Ehkei kannattais kateellisten panetella, nuoret jaksaa hyvin seksiä harrastaa ja pitää muutenkin suhteen virkeänä.. Ja lapsi ei ole adoptoitu, vaan avopuolisioni aiemmasta suhteesta.. :) Mutta onnea adoptiohankkeelle!
- kohdalla
ei nuo tilastot pidä paikkaansa!! Seksiin on kiinnostus ja intohimo tallella vielä vuosienkin yhdessä olon jälkeen. Vuorotyöt ovat se rajoittava tekijä, mut siltikään viikkoa kauempaa ei tauko kestä. Joskus vietetään vapaapäivä täysin sängyssä, rakastellen ja läheisyydestä nautiskellen.
- menee..
ollaan oltu yhdessä 2,5vuotta, ja naimisissa vuoden. yhdessä ollaan asuttu melkeen heti alusta asti. koen meidän seksielämän erittäin onnistuneeksi. jos joku keskimäärä pitää laskea, niin noin 3kertaa viikossa olisi varmaan aika lähellä. toisinaan parikin kertaa päivässä.. rakkaani haluaisi ehkä hieman minuakin useammin, mutta ei tee asiasta numeroa, vaan odottelee kärsivällisesti seuraavaan päivään. usein toimimme myös niin, että jos toinen haluaa, niin toinen hyvillä mielin antaa sen "helpotuksen" silloin, ja aika usein alkaa siinä itsekin huvittamaan:)todella ollaan onnellisia siitä, että meillä edelleen menee punkassa melko vauhdikkaasti, ja tuskin siihen suuria muutoksia on tulossakaan. mitä paremmin toista tuntee, sitä mahtavampaa se on!
- Nimetön
asumaan kirjoitti:
kimpaan,haluut siinä menee vähemästäkin !!!!
On sitte juhlaa kun menee,vaikkapa harvemminkin.
On vapaa kuin taivaan lintu. Voi olla useampiakin "kyläpaikkoja".
- lukea
miten on ilkeitä vastauksia. Alatte kinastelemaan kuin pienet kakara;) Siis vastaus alkuperäiseen...
useamman kerran viikossa,yleensä,..vähän riippuen lasten rytmistä. Siis miten kotona tai nukkumassa jne....- Kun voidaan keskustella kai-
kesta nukkua esim. sylikkäin ja suunnitella kaikki yhdessä. Toisen arvostaminen ja huomioonottaminen merkitsevät myös paljon. Pyyteetön rakkaus. Kaiken voi oppia. Niin kuin on päiväsi, niin on voimasikin oleva.
- juoksupupu
Kun voidaan keskustella kai- kirjoitti:
kesta nukkua esim. sylikkäin ja suunnitella kaikki yhdessä. Toisen arvostaminen ja huomioonottaminen merkitsevät myös paljon. Pyyteetön rakkaus. Kaiken voi oppia. Niin kuin on päiväsi, niin on voimasikin oleva.
Tuo mitä luettelit,on minun mielestäni läheisyyttä,ei seksiä.
- aikana tekee. Läheisyys ja ...
juoksupupu kirjoitti:
Tuo mitä luettelit,on minun mielestäni läheisyyttä,ei seksiä.
rakkaus sen ratkaisevat.
- on tärkeää saada
Kun voidaan keskustella kai- kirjoitti:
läheisyyttä ihan erikseen ilman että se johtaa seksiin,aina ei halua seksiä,mutta läheisyys maistuu kyllä.
- monikossa
lapsista. Oletko bi, vai miten se on mahdollista?
- umpihetero?!
monikossa kirjoitti:
lapsista. Oletko bi, vai miten se on mahdollista?
kuten rakkaani sen kauniisti ilmaisee. Nyt useamman vuoden yhdessä naisen kanssa. Näin voi käydä kun vanhaksi elää ;)
- viikossa ja joskus kerran päi-
vässä jopa useamminkin. Usein on työn jälkeen niin naatti, ettei kumpikaan jaksa. Lapsia ei meillä ole, mutta työ on aika rasittavaa molemmilla sairaalassa, joskin eri sairaalassa ja eri työssä.
- täällä kirjottelee rumasti.
Näkeehän sen jo noista lukijamääristä.
Meillä oli muutamankerran päivässä lähes kuusivuotta.
Ja eihän ne paikat mihkään kulu.
Taitolaji sekin.- kulu
paikat alapäässä. Paranee vain paljosta käytöstä.
- menee hyvin
Ai että, kun olisi oma kulta!Alussa ihastuksissa/rakastuneena seksiä harrastetaan usein ja paljon.Sitten,kun kauemmin yhdessä (sinä 2 v)seksi vähentyy,tulee"normaaliksi",osaksi suhdetta.Se vaan menee niin.Tuo mitä kerrot tuntuu ihan keskiverto määrältä :)Ainoa asia mitä voit tehdä on PUHUA asiasta oman rakkaan kanssa!mikään muu ei auta.
- Mörrilaps
Meillä tuli harrastettua viime viikola seksiä 14kertaa päivässä. Mutta melkeimpä päivittäin ja useamman kerran. Yhdessä asuttu puoli vuotta ja seurusteltu vuosi ja 3kk. Meillä seksi on jokapäiväistä ja nautinnollista. Joskus saattaa olla päivän tauko, mutta juu, päivittäin useamman kerran. Aktiivisia? :D
- Jotkut käyvät vielä työssäkin.
Ootkos harkinnut tauon paikka, ettet saa sydäriä.
- tuntokin menee
huulet rohtuu ja vetää paikat nilelle!
- juoksupupu
14 krt päivässä?
Kun seurustelin viime kesänä erään aktiivisentyttösen kanssa,me harrastettiin seksiä n.kolmesti päivässä viikon verran.Oli meinaan paikat hellänä,eikä haluttanut moneen kuukauteen:( ja en edes kyennyt hölkkäämään,kun nivusiin koski niin paljonXD
Että niin totesin ettei ole sekään hyvä että "saa makeaa mahan täydeltä". Hän jopa siirsi menkatkin samaan aikaan alkaviks,ettei tullut seksittömiä päiviä liikaa.Minun mielestä sillä pyöri seksi liikaa mielessä,ja mulla kävi just niin et lopuksi kavahdin sen läheisyyttä.Se oli vähän niinku äijät siinä mielessä,ettei sitä uskaltanut spontaanisti mennä pussamaan ja hypätä viekkuun sohvalle röhnöttää siinä pelossa,että sillä rupis seisoo...
Nytte harrastan harvoin seksiä,kun ei ole kumppania.No joo,sen eksän kanssa sitten ehkä pari kertaa kuussa. - Mörrilaps
Jotkut käyvät vielä työssäkin. kirjoitti:
Ootkos harkinnut tauon paikka, ettet saa sydäriä.
Ei olla työttömiä. Minä opiskelen ja tyttöystävä käy kolmivuoro töissä, viikonloput molemmilla vapaita.
Ja koulu ikäinen lapsikin on. MUtta joo, ehkä olemme aktiivisia, mutta paikat kestää hyvin ja joskus tuntuu että saisi olla enemmänkin. - (((((
ne rakastelukerrat? 14 kertaa päivässä on aika paljon. me rakastellaan usein tuntikausia viikonloppuna, mutta ei siinä mitään kertoja lasketa. oisko se sitten vaan yksi pitkä kerta? tai jos välillä käy vessassa, onko se sitten eri kerta?
eli siis mihin seksi päättyy alkaakseen pian uudestaan ja miten "kerta" vaihtuu? - päättyy
((((( kirjoitti:
ne rakastelukerrat? 14 kertaa päivässä on aika paljon. me rakastellaan usein tuntikausia viikonloppuna, mutta ei siinä mitään kertoja lasketa. oisko se sitten vaan yksi pitkä kerta? tai jos välillä käy vessassa, onko se sitten eri kerta?
eli siis mihin seksi päättyy alkaakseen pian uudestaan ja miten "kerta" vaihtuu?siihen kun nukahtaa ja alkaa kun herää!
- (((((
päättyy kirjoitti:
siihen kun nukahtaa ja alkaa kun herää!
nukutaan? ei kai sentään! mä kyllä voin rakastella ilman uniakin vaikka kyllä orgasmi onkin rentouttava suorastaan unettava. siitä vaan sitten piristyy jos on jotain aihetta ;)
- Jos nukahdat, näet unta ja...
päättyy kirjoitti:
siihen kun nukahtaa ja alkaa kun herää!
luulet sitä seksiksi. Siinähän on vain yksi kerta. Tämä 14 krt, eihän päivällä nukuta eikä ainakaan jos käy työssä.
- kyllä mun
Jos nukahdat, näet unta ja... kirjoitti:
luulet sitä seksiksi. Siinähän on vain yksi kerta. Tämä 14 krt, eihän päivällä nukuta eikä ainakaan jos käy työssä.
pimpero tietää että jotain on tapahtunut.
Oonko mä muka ainoa joka nukkuu töissä!!!? - Mörrilaps
((((( kirjoitti:
eli siis mihin seksi päättyy alkaakseen pian uudestaan ja miten "kerta" vaihtuu?Meillä lasketaan ne kerrat niin, että kun toinen loppuu orgasmiin on taukoa, syödään, jutellaan, käydään ulkoan tai tupakalla. siinäv ierähtää aikaa puolikin tuntia ellei tunti, ja sitten alkaa seuraava. meillä ne kerrat saattaa kestää kauankin, mutta on niitä nopeita alle viiden minuutin kertojakin.
- siin pitäs
Mörrilaps kirjoitti:
Meillä lasketaan ne kerrat niin, että kun toinen loppuu orgasmiin on taukoa, syödään, jutellaan, käydään ulkoan tai tupakalla. siinäv ierähtää aikaa puolikin tuntia ellei tunti, ja sitten alkaa seuraava. meillä ne kerrat saattaa kestää kauankin, mutta on niitä nopeita alle viiden minuutin kertojakin.
jotenki ehtii huomioida?!
- Mörrilaps
siin pitäs kirjoitti:
jotenki ehtii huomioida?!
Kyllä me meidän lapsi huomioidaan. Kun tulee koulusta kotiin, saa hetken olla yksin kunnes meistä jompi kumpi tulee töistä/koulusta. Sitten tehdään yhdessä läksyjä, syödään, jutelllaan tai pelataan. Mutta lapsi on jo sen ikäinen, että tykkää leikkiä ruoan jälkeen ulkona kavereidensa kanssa, joten meillä on siis yhteistä aikaa tyttöystävän kanssa. Helposti siis se 14krt onnistuu vaikka olisikin lapsi. Lapsi ei koskaan, huom, EI KOSKAAN ole nähn yt meidän puuhaavan, sen verran tarkkoja olemme sen suhteen. Emme edes ota riskiä että niin voisi käydä. On jo muutenkin outuo että on kaksi äitiä. Kyllähän me halaamme ja pussaamme, mutta kaikki intiimi jätetään pois siihen kunnes meillä on omaa aikaa. kun lapsi on koulussa tai kavereilla tai kun nukkuu omassa huoneessa.
- enää
Niin että näin vuoden seurustelun tuskin enää koskaan harrastetaan seksiä! Se on kuulemma ällöttävää...Miten te reagoisitte jos kuulisittekin kumppaniltanne että häntä ällöttää seksi!!??? Itse nautin suuresti. En kyllä näe suhteella enää tulevaisuutta...;'(
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst29814699Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1844318PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1383927Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4591923Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1871908En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351786Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521405Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531257Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok671190Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81171