Hei! Onks Teillä kokemuksia joulusta Tallinnassa? Minkälaisia?
Joulu Tallinnassa
6
5137
Vastaukset
- osviittaa
http://www.iltalehti.fi/tsau/kysytsaulta/13734.shtml
Hyviä, tunnelmallisia kirkkotapahtumia- Mentholi Markku
Olin 2vrk. Central hotellissa. Hyvin meni .
Aattosauna, syöntiä ja ruokailua sitten viinanjuontia,.Minulla oli virolainen likka, niin että välillä vituiks, ja pelasin kokoyön rulettia.
Sitten vähän aamiaista ,pieni hetki ulkona ja sitten kaljanjuontiin.., sitten niki niki ,päiväunet ja pelaamaan , ehkä vähän syötiin illalla.
Virsiä ei veisattu.
Eli pääpiirteittäin :Juopottelua , syöntiä, naintia ,pelaamista . Pyrkikää samaan. - Sentraali Santra
Mentholi Markku kirjoitti:
Olin 2vrk. Central hotellissa. Hyvin meni .
Aattosauna, syöntiä ja ruokailua sitten viinanjuontia,.Minulla oli virolainen likka, niin että välillä vituiks, ja pelasin kokoyön rulettia.
Sitten vähän aamiaista ,pieni hetki ulkona ja sitten kaljanjuontiin.., sitten niki niki ,päiväunet ja pelaamaan , ehkä vähän syötiin illalla.
Virsiä ei veisattu.
Eli pääpiirteittäin :Juopottelua , syöntiä, naintia ,pelaamista . Pyrkikää samaan.Mentholi Markku on loisto veijari! =)
- joulupakoilija
Olen ollut tallinnassa jouluna. jos haluaa, joulusta ei tiedä mitään. itse ajallut raitiovaunulla ja istuskellut venäläsibaareissa rauhallisissa tunnelmissa. kävellyt kaupungilla nauttien ympäristöstä ja siitä, ettei ole jouluhössötystä...mutta toki sitäkin kait sieltä löytyisi.
- menne toistekin
Joulutorilla vanhassa kaupungissa oli mukavaa - se oli aattona ja joulupyhinä auki klo 18.00 asti. Nigulisten kirkon luona oli valaistu luistinratakin!
Aattona kaupat olivat auki normaalisti, suurin osa kiinni joulupäivänä, samoin suurin osa ravintoloista oli kiinni silloin.
Kiva kokemus - uskon, että vietän vielä monta joulua Tallinnassa.- Tintti112112
Menossa Tallinnaan jouluksi. Kiitos tiedosta kauppojen aukiolosta. En tiiä iästäsi, mut ite nuorekas 47. Minkälaista porukkaa liikkeellä joulun aikaan suomesta? Siis minkä ikästä ja sinkkuja vai varattua väkeä? Onko antaa vinkkiä hyvistä ja edullisista ruokapaikoista? Entä jos tanssittaa, minne mennä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703