Hei! Onks Teillä kokemuksia joulusta Tallinnassa? Minkälaisia?
Joulu Tallinnassa
6
5041
Vastaukset
- osviittaa
http://www.iltalehti.fi/tsau/kysytsaulta/13734.shtml
Hyviä, tunnelmallisia kirkkotapahtumia- Mentholi Markku
Olin 2vrk. Central hotellissa. Hyvin meni .
Aattosauna, syöntiä ja ruokailua sitten viinanjuontia,.Minulla oli virolainen likka, niin että välillä vituiks, ja pelasin kokoyön rulettia.
Sitten vähän aamiaista ,pieni hetki ulkona ja sitten kaljanjuontiin.., sitten niki niki ,päiväunet ja pelaamaan , ehkä vähän syötiin illalla.
Virsiä ei veisattu.
Eli pääpiirteittäin :Juopottelua , syöntiä, naintia ,pelaamista . Pyrkikää samaan. - Sentraali Santra
Mentholi Markku kirjoitti:
Olin 2vrk. Central hotellissa. Hyvin meni .
Aattosauna, syöntiä ja ruokailua sitten viinanjuontia,.Minulla oli virolainen likka, niin että välillä vituiks, ja pelasin kokoyön rulettia.
Sitten vähän aamiaista ,pieni hetki ulkona ja sitten kaljanjuontiin.., sitten niki niki ,päiväunet ja pelaamaan , ehkä vähän syötiin illalla.
Virsiä ei veisattu.
Eli pääpiirteittäin :Juopottelua , syöntiä, naintia ,pelaamista . Pyrkikää samaan.Mentholi Markku on loisto veijari! =)
- joulupakoilija
Olen ollut tallinnassa jouluna. jos haluaa, joulusta ei tiedä mitään. itse ajallut raitiovaunulla ja istuskellut venäläsibaareissa rauhallisissa tunnelmissa. kävellyt kaupungilla nauttien ympäristöstä ja siitä, ettei ole jouluhössötystä...mutta toki sitäkin kait sieltä löytyisi.
- menne toistekin
Joulutorilla vanhassa kaupungissa oli mukavaa - se oli aattona ja joulupyhinä auki klo 18.00 asti. Nigulisten kirkon luona oli valaistu luistinratakin!
Aattona kaupat olivat auki normaalisti, suurin osa kiinni joulupäivänä, samoin suurin osa ravintoloista oli kiinni silloin.
Kiva kokemus - uskon, että vietän vielä monta joulua Tallinnassa.- Tintti112112
Menossa Tallinnaan jouluksi. Kiitos tiedosta kauppojen aukiolosta. En tiiä iästäsi, mut ite nuorekas 47. Minkälaista porukkaa liikkeellä joulun aikaan suomesta? Siis minkä ikästä ja sinkkuja vai varattua väkeä? Onko antaa vinkkiä hyvistä ja edullisista ruokapaikoista? Entä jos tanssittaa, minne mennä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006