Hei! Onks Teillä kokemuksia joulusta Tallinnassa? Minkälaisia?
Joulu Tallinnassa
6
5036
Vastaukset
- osviittaa
http://www.iltalehti.fi/tsau/kysytsaulta/13734.shtml
Hyviä, tunnelmallisia kirkkotapahtumia- Mentholi Markku
Olin 2vrk. Central hotellissa. Hyvin meni .
Aattosauna, syöntiä ja ruokailua sitten viinanjuontia,.Minulla oli virolainen likka, niin että välillä vituiks, ja pelasin kokoyön rulettia.
Sitten vähän aamiaista ,pieni hetki ulkona ja sitten kaljanjuontiin.., sitten niki niki ,päiväunet ja pelaamaan , ehkä vähän syötiin illalla.
Virsiä ei veisattu.
Eli pääpiirteittäin :Juopottelua , syöntiä, naintia ,pelaamista . Pyrkikää samaan. - Sentraali Santra
Mentholi Markku kirjoitti:
Olin 2vrk. Central hotellissa. Hyvin meni .
Aattosauna, syöntiä ja ruokailua sitten viinanjuontia,.Minulla oli virolainen likka, niin että välillä vituiks, ja pelasin kokoyön rulettia.
Sitten vähän aamiaista ,pieni hetki ulkona ja sitten kaljanjuontiin.., sitten niki niki ,päiväunet ja pelaamaan , ehkä vähän syötiin illalla.
Virsiä ei veisattu.
Eli pääpiirteittäin :Juopottelua , syöntiä, naintia ,pelaamista . Pyrkikää samaan.Mentholi Markku on loisto veijari! =)
- joulupakoilija
Olen ollut tallinnassa jouluna. jos haluaa, joulusta ei tiedä mitään. itse ajallut raitiovaunulla ja istuskellut venäläsibaareissa rauhallisissa tunnelmissa. kävellyt kaupungilla nauttien ympäristöstä ja siitä, ettei ole jouluhössötystä...mutta toki sitäkin kait sieltä löytyisi.
- menne toistekin
Joulutorilla vanhassa kaupungissa oli mukavaa - se oli aattona ja joulupyhinä auki klo 18.00 asti. Nigulisten kirkon luona oli valaistu luistinratakin!
Aattona kaupat olivat auki normaalisti, suurin osa kiinni joulupäivänä, samoin suurin osa ravintoloista oli kiinni silloin.
Kiva kokemus - uskon, että vietän vielä monta joulua Tallinnassa.- Tintti112112
Menossa Tallinnaan jouluksi. Kiitos tiedosta kauppojen aukiolosta. En tiiä iästäsi, mut ite nuorekas 47. Minkälaista porukkaa liikkeellä joulun aikaan suomesta? Siis minkä ikästä ja sinkkuja vai varattua väkeä? Onko antaa vinkkiä hyvistä ja edullisista ruokapaikoista? Entä jos tanssittaa, minne mennä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295