Härkämiehelle kelpaa kaikki...

hyij

Ja he myös yrittää lähes kaikkia...

eikös?

30

3161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniit vain

      Härkä on yksi kauneudentajuisimmista merkeistä.
      Aina vain ja ensimmäiseksi he katsovat ulkonäköä.
      Jos ulkönäkäkö on riittävän kaunis ja sensuelli
      se herättää härkämiehen kiinnostuksen ja pitää
      sen yllä myös erotiittisesti.Härkämiehellä on
      pettämätön kauneuden taju ja hän on valikoiva.

      Väliaikaisesti huonommankinnäköinen seura kelpaa,
      muttei alttarille asti.

      • kauniita naisia

        vaikkei omassa pärstä kertoimessa ole aina hurraamista.


    • näin on

      Härkämiehelle kelpaa vanhat naiset !! Tiedän härän joka on itseään reilusti toistakymmentä vuotta vanhemman naisen kanssa. Se nainen on muuten jo yli 70 V !!Ne on härän hoitoja hah hah hahhaaaa

      • totta,,

        Olen kanssasi samaa mieltä, kaikki härälle kelpaa.Enkä usko kenenkään olevan vainoharhainen.70 kymppisethän voi olla hyvinkin meneviä, jos ovat itsestään huolehtineet.


      • 14vanhemi AVIOVAIMO.

        Ompa sullakin näköjään vitsit vähissä,olet tainnut itse saada "rukkaset"kyseiseltä mieheltä,kun noin osoitat katkeruutesi asiassa.Minunkin härkä puolisollani oli varmaan satoja"hoitoja"ennenkun tavattiin,yli 45v eikä koskaan ollut ennen avioliitossa,kun eka kerran nähtiin rupesi heti sinnikkäästi"iskemään"eipä onnistunut!meni 3viikkoa ennekuin suostuin tapaamaan häntä,mies pitkä,tumma ja komea.Istuttiin mun luona kaffeella kun tuli iästä keskustelu,sanoin että arvaa vaan,luuli mua itteään paljon nuoremmaksi,minä suorana ihmisenä iskin hälle ajokortin nenän eteen,sanoin katso tuosta.niin hän katsoi sitä ja välillä minua tuumasi vaan,että mitäs sitten.Siinä sulle tosi tarina ikäeroista ja hoidoista,älä ala yleistää,se voi kolahtaa vielä omaan nilkkaankin.Onnesta on puölet minun!!!


      • naiselle terv...
        14vanhemi AVIOVAIMO. kirjoitti:

        Ompa sullakin näköjään vitsit vähissä,olet tainnut itse saada "rukkaset"kyseiseltä mieheltä,kun noin osoitat katkeruutesi asiassa.Minunkin härkä puolisollani oli varmaan satoja"hoitoja"ennenkun tavattiin,yli 45v eikä koskaan ollut ennen avioliitossa,kun eka kerran nähtiin rupesi heti sinnikkäästi"iskemään"eipä onnistunut!meni 3viikkoa ennekuin suostuin tapaamaan häntä,mies pitkä,tumma ja komea.Istuttiin mun luona kaffeella kun tuli iästä keskustelu,sanoin että arvaa vaan,luuli mua itteään paljon nuoremmaksi,minä suorana ihmisenä iskin hälle ajokortin nenän eteen,sanoin katso tuosta.niin hän katsoi sitä ja välillä minua tuumasi vaan,että mitäs sitten.Siinä sulle tosi tarina ikäeroista ja hoidoista,älä ala yleistää,se voi kolahtaa vielä omaan nilkkaankin.Onnesta on puölet minun!!!

        Tämä " aloittaja"

        On kaikille katkera H-miehille,kaikille naisille ja kun löytää
        pienenkin narun,mistä voisi vähän pilkata,
        ketä vain,tekee sen.
        Ja jos ei pääse koko aika veistelemään näkyvästi
        perustaa uuden palstan haukkuakseen vaan.
        Minä olen sen parissa päivässä huomannut.
        Joku toinen sanoi samaa täällä jo aiemmin.
        Taitaa ihan kokopäiväisenä haukkua H-miehiä.

        Joten ei välitetä .Härkämiehet on ihania
        nuoremmat tai miten vaan.


      • on juuri sitä
        naiselle terv... kirjoitti:

        Tämä " aloittaja"

        On kaikille katkera H-miehille,kaikille naisille ja kun löytää
        pienenkin narun,mistä voisi vähän pilkata,
        ketä vain,tekee sen.
        Ja jos ei pääse koko aika veistelemään näkyvästi
        perustaa uuden palstan haukkuakseen vaan.
        Minä olen sen parissa päivässä huomannut.
        Joku toinen sanoi samaa täällä jo aiemmin.
        Taitaa ihan kokopäiväisenä haukkua H-miehiä.

        Joten ei välitetä .Härkämiehet on ihania
        nuoremmat tai miten vaan.

        varten että näihin kirjoitellaan omat mielipiteet ja jos te haluatte säilyttää ruusun punaiset lasit silmillänne niin eihän tänne kukaan teitä pakoita saatikka lukemaan näitä, kun teillä on asiat niin hyvin härkämiestenne kanssa niin viettäkää sitä laatu aikaa heidän kanssaan eikä täällä, ja kyllä täällä kirjoittelee moni muukin kuin vain yksi nainen, minäkin vaikka en ole jutun alulle panija.


    • kaikkea näkee

      Kirjoitteletko jostain mielisairaalan suljetulta
      osastolta.Noin katkeraksi härkämies sinut teki.
      Eipä ole hurraamista sinunkaan kanssasi miehillä
      varmaan.

      • kirjoittaja halusi

        säästää muita samoilta vaivoilta, ei sen tarvi mielenvikainen olla jos sanoo oman mielipiteen, taidat itse olla härkämies kun noin sanot, härkämiehillä joita itse tunnen on sama vika haukkua toisia mielenterveydestä vaikka ei heilläkään varmaan niin hyvin mene että kantsis toisia haukkua.


    • mene itseesi

      Missä mättää riivinrauta.

      Jollet sinä pidä härkämiehestä ,eikö
      muutkaan saisi.
      Entä jos olitkin itse se pito.Etkä edes hyvä.
      Vaikuttaa siltä ettei sinuun
      tekisi mieli edes silmäystä luoda ja ei
      varmaan mitään katseltavaakaan olisi..
      me hoitoon

      • pattiin kun niitä

        arvostellaan, on hyvä että mielipiteet tuodaan julki, joten älä sinäkään härkämies vedä sitä hernettä siihen isoon nenuun jos sua haukutaan, olet kyllä kaiken ansainnut itse vaikket sitä itse vielä käsitäkkään. Heikko itse tunto teettää tuollaista kielen käyttöä, jos et sitäkään tiennyt.


      • Aloeveraa
        pattiin kun niitä kirjoitti:

        arvostellaan, on hyvä että mielipiteet tuodaan julki, joten älä sinäkään härkämies vedä sitä hernettä siihen isoon nenuun jos sua haukutaan, olet kyllä kaiken ansainnut itse vaikket sitä itse vielä käsitäkkään. Heikko itse tunto teettää tuollaista kielen käyttöä, jos et sitäkään tiennyt.

        vaikka vaihteeksi,tos on nettioisoite vieressä.
        ennenkun seuraavaa miestä yrität saada.
        Härkämiehet ei tykkää pahanhajuisista naisista,
        joten käy joskus suihkussa


      • muuta keksinyt
        Aloeveraa kirjoitti:

        vaikka vaihteeksi,tos on nettioisoite vieressä.
        ennenkun seuraavaa miestä yrität saada.
        Härkämiehet ei tykkää pahanhajuisista naisista,
        joten käy joskus suihkussa

        ja minun ei tartte härkämiehen retkuissa roikkua, olen ollut kohta 30 vuotta naimisissa saman miehen kanssa vaikket sitä varmaan ymmärrä, härkämiehissä olen sen huomannut kuten kaikki muutkin täällä ettei heille ole edes avioliitto pyhää, pese sinä vaan ittees sillä aloe veralla niin et haise halvalle hajuvedelle kun menet joskus kotiin, vaimos ei varmaan pitäs siitä, minä käytän vain parfyymiä, jos teidät mitä se on.


      • Suolen toimintaan..
        muuta keksinyt kirjoitti:

        ja minun ei tartte härkämiehen retkuissa roikkua, olen ollut kohta 30 vuotta naimisissa saman miehen kanssa vaikket sitä varmaan ymmärrä, härkämiehissä olen sen huomannut kuten kaikki muutkin täällä ettei heille ole edes avioliitto pyhää, pese sinä vaan ittees sillä aloe veralla niin et haise halvalle hajuvedelle kun menet joskus kotiin, vaimos ei varmaan pitäs siitä, minä käytän vain parfyymiä, jos teidät mitä se on.

        Juoma vain 25.50 e -- pullo

        ..Edistävä suolen toiminnassa,hajua saattaa tulla siis usein,miehesihän on aina vieraissa.joten ei
        haittaa.

        ..Kroonisia tauteja vastaan,voisi ainakin hiukka
        lievittää pöpi-tilannetta

        ..Lievittää tulehluksia...tappaa pöpöjä jos
        sattuis miehes joskus kotona käymään.


      • kirjoituksesi
        Suolen toimintaan.. kirjoitti:

        Juoma vain 25.50 e -- pullo

        ..Edistävä suolen toiminnassa,hajua saattaa tulla siis usein,miehesihän on aina vieraissa.joten ei
        haittaa.

        ..Kroonisia tauteja vastaan,voisi ainakin hiukka
        lievittää pöpi-tilannetta

        ..Lievittää tulehluksia...tappaa pöpöjä jos
        sattuis miehes joskus kotona käymään.

        paljastaa hyvin sinun älykkyysosamäärän, voi sua raukkaa. Opettele kirjoittamaan.


      • pum-pum leikki
        kirjoituksesi kirjoitti:

        paljastaa hyvin sinun älykkyysosamäärän, voi sua raukkaa. Opettele kirjoittamaan.

        Yritin kovasti päästä samalle tasolle
        sinun kanssasi kirjoittelussa,vaikeaa se oli mutta
        onnistuin kun tyhmäksi myönsit.

        Miten sitten olisi pieni:puspus/pumpum /leikki
        kanssani.Et sinä senjälkeen täällä härkä-miehiä
        enää solvaisi. xxx-pumpum-xxx taatusti tykkäisit.

        Pussaamista tosin harkitsen.toistaiseksi


      • sellaisiin jotka
        pum-pum leikki kirjoitti:

        Yritin kovasti päästä samalle tasolle
        sinun kanssasi kirjoittelussa,vaikeaa se oli mutta
        onnistuin kun tyhmäksi myönsit.

        Miten sitten olisi pieni:puspus/pumpum /leikki
        kanssani.Et sinä senjälkeen täällä härkä-miehiä
        enää solvaisi. xxx-pumpum-xxx taatusti tykkäisit.

        Pussaamista tosin harkitsen.toistaiseksi

        tuntevat peräsuoliasiat noin hyvin kuin sinä, olet ilmeisesti perehtynyt asiaan oikein kunnolla. Ilmankos naiset yrjöttää.


      • viisastunut
        sellaisiin jotka kirjoitti:

        tuntevat peräsuoliasiat noin hyvin kuin sinä, olet ilmeisesti perehtynyt asiaan oikein kunnolla. Ilmankos naiset yrjöttää.

        härkämies rakastaa omaa kuvaa
        ei ota toisten tunteita huomioon
        kehuu olemattomilla asioilla
        alkaa haukkumaan toista kun jää kiinni esim. toisesta naisesta.
        ei kykene syvälliseen keskusteluun muusta kuin seksistä.
        hidas älyinen
        tässä arvioni härkämiehestä josta otin eron.


      • mies ja härkä
        sellaisiin jotka kirjoitti:

        tuntevat peräsuoliasiat noin hyvin kuin sinä, olet ilmeisesti perehtynyt asiaan oikein kunnolla. Ilmankos naiset yrjöttää.

        Et niin hurja olekaan kuin väität.
        Oletko nyt ihan varma etten kelpaa
        sinulle,ensin vaikka tilapäisseuraksi.
        Kyllä sinä siitä lisää lempenisit.
        Voitaisiin sitten mennä lemmenlomalle
        vaikka,ihan minne vaan haluaisit.
        yksinäinen härkä-mies .toistaiseksi


      • "Casanova"
        viisastunut kirjoitti:

        härkämies rakastaa omaa kuvaa
        ei ota toisten tunteita huomioon
        kehuu olemattomilla asioilla
        alkaa haukkumaan toista kun jää kiinni esim. toisesta naisesta.
        ei kykene syvälliseen keskusteluun muusta kuin seksistä.
        hidas älyinen
        tässä arvioni härkämiehestä josta otin eron.

        Älähän nyt sinäkään härkämiehiä hauku.
        Viehätysvoimasi on kyllä mahtipontinen.
        Voidaan palailla,jos saan pakit
        tältä palstan pitäjältä.

        Imuttelun merkeissä.


    • hyij (Kauris)

      "Viitsinköhän edes kirjoittaa mitään tästä merkistä, on senverran tylsä, ettei ole paljonkaan sanottavaa, ei sen paremmin pahaa kuin hyvääkään... (Härkä on sitäpaitsi niin vaatimaton, etteihän häntä tarvitse erikseen mainita...)

      No ei tosissaan, tuskin mistään muusta merkistä löytyy yhtä paljon persoonallisuuksia kuin Härästä. Mutta kotoiset Härkämme tuppaavat kyllä olemaan vähän tyhmänpulskeita, kaikkien pompoteltavia, ihmisiä jotka eivät pidä puoliaan, vaan haluavat mieluummin miellyttää muita ja olla leppoisia ja harmittomia. Se puhe Härän hirmuisesta maat ja taivaat mullistavasta räjähdyksestäkin taitaa rajoittua pelkästään loputtomaan jurotukseen ja puhumattomuuteen... Sen Härkä kyllä taitaa, pääsisi vaikka Guinnesin ennätysten kirjaan helposti!

      Kyllähän Härkä on esimerkillistä aviomies ja -vaimo ainesta, kunnollisuuden perikuva, aina luotettava ja nöyrä palvelija. Valitettavasti Härkä on sitä myös negatiivisessa mielessä, kuin pilakuva 50 vuotta naimisissa olleesta pariskunnasta, kun puhetta ei enää tarvita (telepatiaa Härän malliin!). Härkä tyytyy niin vähään, hän ei turhia haihattele, kun on katto pään päällä, lämmintä ja ruokaa piisaa, niin kyllä sen pitäisi riittää! Mitä sitä nyt turhia lepertelemään kuin mikäkin helppoheikki, kun on kerran naimisiin menty, niin siinä sitä on rakkaudentunnustusta lopuksi ikää. Elämä ei ole kovin yllätyksellistä Härän rinnalla, mutta ei kai se ole synneistä suurimpia.

      Onhan härkämies ihan mukava ja sympaattinen seuralainen, joskin hieman puisevalla tavallaan. Kotoisa kuin vanha, hikinen villasukka. Härällä toimii niin äly kuin ruumiskin vähän verkkaisesti. Härkä on sellainen hyväntahtoinen, yksinkertainen mullikka, jonka virkumpi naisihminen saa helposti talutettua kettingissä minne vain. Loppujen lopuksi Härän sydän on puhdasta kultaa vaikka älyssä ja tunteidenilmaisukyvyssä onkin toivomisen varaa. Härkä on oikea suomalaisen perusmiehen prototyyppi, toimii mieluummin kuin puhuu. Ulkonäöltäänkin Härkä on oikea perikuva perinteisestä aikamiespojasta, eli punainen paksu niska, Hankkijan lippis, liian pieneksi käynyt virttynyt vanha Jussi-paita, iso maha ja vanha Massey-Ferguson tai Pappa-Tunturi ja pottakypärä.

      Härkä ei ota mielellään koskaan riskejä, eikä tee päätöksiä, kaikki on paljon turvallisempaa ennallaan... Siksi Härkää pitää potkia perseelle, hän on jotenkin saamaton vaikkei missään nimessä laiska.

      Härkä muistuttaa Nalle Puhia, pienet aivot ja niinpoispäin...

      Härkää voi komennella mielin määrin, he ehkä vähän mutisevat, mutta tekevät kuitenkin aina mitä käsketään.

      Rehellisiä he ovat ja töitä he paiskivat väsymättä ja ilman taukoa vaikka hamaan maailmanloppuun, eivätkä kai älyä lopettaa vielä sittenkään ellei joku erikseen mainitse.

      Härkänainen on oikea Tosinainen maanläheisellä tavallaan. Käytännöllinen, järkevä, kaunis, reipas ja miellyttävä. Hyvähermoinen ja niin huumorintajuinen kuin se vain naiselle voi olla mahdollista. Miesten unelmakumppani siksikin, että vanhanaikaisella tavalla tietää "paikkansa", on siis täysin miehen määräysvallan alla. Härkänainen kestää mitä vain, hänellä on loppumattoman pitkä pinna ja uskomaton sietokyky.

      Härällä on vaarana sairastua dementiaan tai tulla muuten vanhuudenhöperöksi, kilttien ihmisten kohtalo nähkääs. Härän terveys ei muutenkaan ole parhaimpia, hän ei ole erityisen sitkeä siinä mielessä.

      Härkiä: Ari-Kyösti Seppo, Jukka Sipilä, Seppo Räty, Janne Ahonen, Paavo Lipponen, Harri Kirvesniemi, Veltto Virtanen Salvador Dali, Saddam Hussein, Zirinovski, Hitler, Kyllikki Forssel, Arja Koriseva, Liisa-Maija Laaksonen, Marja-Leena Kouki, Crace Jones."

      http://www.kolumbus.fi/rauno.kurvinen/astrologia/merkit/harka.html

      Loistavaa. ;)

      • uskonut...

        että ARJA KORISEVA ON HÄRKÄ-NAINEN.
        AJATTELIN ETTÄ HÄN ON EHKÄ OINAS TAI LEIJONA NAINEN...AINA NIIN ILOINEN:)


      • härän morsmaikku

        Tunnen kotonani aivan jotain muuta kuin "nalle puhin".
        Kyllä, härkä on erittäin herkkä ja ystävällinen ihminen. Hyvä huumorintaju ja kylläkin kuuntelee paljon enemmän kuin puhuu. Osallistuu silti aina keskusteluun. Joskus onkin sitten kuin papupata ja juttua riittää. Hänen pitää vain tuntea ne ihmiset hyvin, joille alkaa kertoilemaan juttuja.
        Minun mieheni ei yleensäkään mökötä. Hän selvästi välttelee ristiriitoja, on kertonut, ettei pidä riitelystä. Mutta kun suuttuu, niin siinä on leikki kaukana ja ihan oikeasti. Härkä siis todella osaa ärsyyntyessään suuttua. Mutta pinna on pitkä....todella pitkä.
        Kyseessä oleva härkä on hyvin siisti olemukseltaan ja käyttää aikaa, sekä rahaa ulkonäköönsä. Hän ei ole silti mikään kiiltokuvapoika tai snobi. Hän ei ole kenenkään pompoteltavissa, vaan itsetuntoa riittää sen verran, että tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee. Hän mielellään pitää huolta naisestaan, eikä hänelle ole ongelma tuoda kahvikupposta työn parissa puurtavalle naiselleen kotona ilman, että sitä pyydetään. Se on härän rakkautta.
        Joka päivä saan kuulla tunteista ja saan osakseni kosketuksia. Hän siis kyllä kertoo välittävänsä aivan riittävästi!
        Se on totta, että toisinaan härkä on hidas, mutta pääkopassa on asioita ja paljon. Kaikissa elämäni vaikeissa tilanteissa olen saanut parhaat sanat ja neuvot häneltä! Härkä on älykäs, mutta hänen ei tarvitse sitä jatkuvasti todistella muille.

        Minulla on ainakin menevänä ihmisenä paljon virikettä ja yhteisiä juttuja härkämieheni kanssa ja hän on kekseliäs menemisten suhteen.

        Niin joo, velipoika on myös härkä ja ihan saman tyyppinen. Tuo kuvaus on murto-osaksi totta, loppu
        onkin pelkkää kaikkivaltiaiden merkkien sovittelua
        siitä, millä he yrittävät selittää härän käsittämättömän pitkää pinnaa ja hyväntuulisuutta.
        Sekin voi olla älyä, ettei tipahda joka ikiseen haihatukseen ja riitaan sanon minä.


      • paskaa.....
        härän morsmaikku kirjoitti:

        Tunnen kotonani aivan jotain muuta kuin "nalle puhin".
        Kyllä, härkä on erittäin herkkä ja ystävällinen ihminen. Hyvä huumorintaju ja kylläkin kuuntelee paljon enemmän kuin puhuu. Osallistuu silti aina keskusteluun. Joskus onkin sitten kuin papupata ja juttua riittää. Hänen pitää vain tuntea ne ihmiset hyvin, joille alkaa kertoilemaan juttuja.
        Minun mieheni ei yleensäkään mökötä. Hän selvästi välttelee ristiriitoja, on kertonut, ettei pidä riitelystä. Mutta kun suuttuu, niin siinä on leikki kaukana ja ihan oikeasti. Härkä siis todella osaa ärsyyntyessään suuttua. Mutta pinna on pitkä....todella pitkä.
        Kyseessä oleva härkä on hyvin siisti olemukseltaan ja käyttää aikaa, sekä rahaa ulkonäköönsä. Hän ei ole silti mikään kiiltokuvapoika tai snobi. Hän ei ole kenenkään pompoteltavissa, vaan itsetuntoa riittää sen verran, että tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee. Hän mielellään pitää huolta naisestaan, eikä hänelle ole ongelma tuoda kahvikupposta työn parissa puurtavalle naiselleen kotona ilman, että sitä pyydetään. Se on härän rakkautta.
        Joka päivä saan kuulla tunteista ja saan osakseni kosketuksia. Hän siis kyllä kertoo välittävänsä aivan riittävästi!
        Se on totta, että toisinaan härkä on hidas, mutta pääkopassa on asioita ja paljon. Kaikissa elämäni vaikeissa tilanteissa olen saanut parhaat sanat ja neuvot häneltä! Härkä on älykäs, mutta hänen ei tarvitse sitä jatkuvasti todistella muille.

        Minulla on ainakin menevänä ihmisenä paljon virikettä ja yhteisiä juttuja härkämieheni kanssa ja hän on kekseliäs menemisten suhteen.

        Niin joo, velipoika on myös härkä ja ihan saman tyyppinen. Tuo kuvaus on murto-osaksi totta, loppu
        onkin pelkkää kaikkivaltiaiden merkkien sovittelua
        siitä, millä he yrittävät selittää härän käsittämättömän pitkää pinnaa ja hyväntuulisuutta.
        Sekin voi olla älyä, ettei tipahda joka ikiseen haihatukseen ja riitaan sanon minä.

        Täälä ei olekkaan kyse naimisisolevista häristä joita naiset paapoo läpi elämänsä. Yksinkertaisesti vain häristä vanhemmista, jotka menneet suhteettoman paljon suhteita läpi, ja luonne muuttunut sitä myöten inhottavaksi omanedun tavoittelijaksi.


      • maikku-
        härän morsmaikku kirjoitti:

        Tunnen kotonani aivan jotain muuta kuin "nalle puhin".
        Kyllä, härkä on erittäin herkkä ja ystävällinen ihminen. Hyvä huumorintaju ja kylläkin kuuntelee paljon enemmän kuin puhuu. Osallistuu silti aina keskusteluun. Joskus onkin sitten kuin papupata ja juttua riittää. Hänen pitää vain tuntea ne ihmiset hyvin, joille alkaa kertoilemaan juttuja.
        Minun mieheni ei yleensäkään mökötä. Hän selvästi välttelee ristiriitoja, on kertonut, ettei pidä riitelystä. Mutta kun suuttuu, niin siinä on leikki kaukana ja ihan oikeasti. Härkä siis todella osaa ärsyyntyessään suuttua. Mutta pinna on pitkä....todella pitkä.
        Kyseessä oleva härkä on hyvin siisti olemukseltaan ja käyttää aikaa, sekä rahaa ulkonäköönsä. Hän ei ole silti mikään kiiltokuvapoika tai snobi. Hän ei ole kenenkään pompoteltavissa, vaan itsetuntoa riittää sen verran, että tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee. Hän mielellään pitää huolta naisestaan, eikä hänelle ole ongelma tuoda kahvikupposta työn parissa puurtavalle naiselleen kotona ilman, että sitä pyydetään. Se on härän rakkautta.
        Joka päivä saan kuulla tunteista ja saan osakseni kosketuksia. Hän siis kyllä kertoo välittävänsä aivan riittävästi!
        Se on totta, että toisinaan härkä on hidas, mutta pääkopassa on asioita ja paljon. Kaikissa elämäni vaikeissa tilanteissa olen saanut parhaat sanat ja neuvot häneltä! Härkä on älykäs, mutta hänen ei tarvitse sitä jatkuvasti todistella muille.

        Minulla on ainakin menevänä ihmisenä paljon virikettä ja yhteisiä juttuja härkämieheni kanssa ja hän on kekseliäs menemisten suhteen.

        Niin joo, velipoika on myös härkä ja ihan saman tyyppinen. Tuo kuvaus on murto-osaksi totta, loppu
        onkin pelkkää kaikkivaltiaiden merkkien sovittelua
        siitä, millä he yrittävät selittää härän käsittämättömän pitkää pinnaa ja hyväntuulisuutta.
        Sekin voi olla älyä, ettei tipahda joka ikiseen haihatukseen ja riitaan sanon minä.

        olisin halunut kysyä sun omaa horoskooppi merkkiäsi. ??


      • naimisissa olevalla
        härän morsmaikku kirjoitti:

        Tunnen kotonani aivan jotain muuta kuin "nalle puhin".
        Kyllä, härkä on erittäin herkkä ja ystävällinen ihminen. Hyvä huumorintaju ja kylläkin kuuntelee paljon enemmän kuin puhuu. Osallistuu silti aina keskusteluun. Joskus onkin sitten kuin papupata ja juttua riittää. Hänen pitää vain tuntea ne ihmiset hyvin, joille alkaa kertoilemaan juttuja.
        Minun mieheni ei yleensäkään mökötä. Hän selvästi välttelee ristiriitoja, on kertonut, ettei pidä riitelystä. Mutta kun suuttuu, niin siinä on leikki kaukana ja ihan oikeasti. Härkä siis todella osaa ärsyyntyessään suuttua. Mutta pinna on pitkä....todella pitkä.
        Kyseessä oleva härkä on hyvin siisti olemukseltaan ja käyttää aikaa, sekä rahaa ulkonäköönsä. Hän ei ole silti mikään kiiltokuvapoika tai snobi. Hän ei ole kenenkään pompoteltavissa, vaan itsetuntoa riittää sen verran, että tekee asiat niinkuin parhaaksi näkee. Hän mielellään pitää huolta naisestaan, eikä hänelle ole ongelma tuoda kahvikupposta työn parissa puurtavalle naiselleen kotona ilman, että sitä pyydetään. Se on härän rakkautta.
        Joka päivä saan kuulla tunteista ja saan osakseni kosketuksia. Hän siis kyllä kertoo välittävänsä aivan riittävästi!
        Se on totta, että toisinaan härkä on hidas, mutta pääkopassa on asioita ja paljon. Kaikissa elämäni vaikeissa tilanteissa olen saanut parhaat sanat ja neuvot häneltä! Härkä on älykäs, mutta hänen ei tarvitse sitä jatkuvasti todistella muille.

        Minulla on ainakin menevänä ihmisenä paljon virikettä ja yhteisiä juttuja härkämieheni kanssa ja hän on kekseliäs menemisten suhteen.

        Niin joo, velipoika on myös härkä ja ihan saman tyyppinen. Tuo kuvaus on murto-osaksi totta, loppu
        onkin pelkkää kaikkivaltiaiden merkkien sovittelua
        siitä, millä he yrittävät selittää härän käsittämättömän pitkää pinnaa ja hyväntuulisuutta.
        Sekin voi olla älyä, ettei tipahda joka ikiseen haihatukseen ja riitaan sanon minä.

        härkämiehellä pitää olla vaimolta salaa oma "hoito" jos kerran avioelämä on niin auvoisaa.


    • vähän

      ZZZZZZPUMPUM

    • tuhmaa

      Erotiikka on tuhmaa.ja vielä vanhempien naisten kanssa,hyij.Vanhemmat naiset ne vasta osaavatkin.
      Hyij,hyij vaikka mitä.Ja ovat muutenkin ok. jos ovat.
      Pidä sinä vaan jalkoja ristissä ja tuskimpa tunkua muutenkaan on H-MIES

    • vaakamies 80

      Mun paras kaveri on härkä ja se ei kyl baareissakaan koskaan yritä ketään. Mut sille naiset tulee tosi helposti jutteleen. Eikä se harrasta yhden illan juttuja kun haluaa ensin tutustua vähän naiseen.
      Yleensä ne naiset on ollu kyl tosi kivan olosia mitä oon nähny. Ja jos tulee joku itteensä täynnä oleva niin se ei kiinnostu.
      Ihan paras kaveri mitä voi olla ja tosi asiallinen naisten kanssa.

      • vaakamies.....................

        Kyse onkin pilalle menneistä häristä ikä 40v ylöspäin. Monia suhteita käynyt läpi. Ei pikkuhäristä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      416
      4351
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      138
      2889
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      130
      1998
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1380
    5. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      76
      1351
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      174
      1288
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1272
    8. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1251
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      54
      1071
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      298
      997
    Aihe