Kunu

<3 <3 <3

Kertokaa siitä jotain mitä google ei tiedä.. Tai oikeestaan mitä vaan! ;)

10

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Miksi häntä sanotaan Kunuksi?

      • just just

        Jos tarkoitat kunulla Finlandersin Kari Lehtomäkeä niin hänen alkuperäinen etunimi oli Gunnar,en tiiä miksi on etunimensä vaihtaan.


      • iita94

        Ja osa näistä asioista löytyy ihan wikipediastakin :)


      • FinlandersFani94

        Toi oli kyllä hyvä veto toi Gunnar. Siis meirän Kunu mikää Gunnar oo :DDD Kari se o.

        Mut siis joo. Oon mont kerran Kunun kans jutellu ;D Tosi mukava, iloinen ja rento persoona se kyl on. Ja helkkarin taitava soittaja, on soittanu trumpettia 7-vuotiaasta asti. Ja kaveri on kertonu et se on joskus teini-ikäisenä laulanu semmosessa rokkibändissä ku Nervous Breakdown, mistä se siirtyi soittamaan Sonora Swingiin puhaltimia, ja sit se oli jossai vaiheessa mones bändis, kuten Toke Hariolan yhtyees, mist sit muodostu semmone ku Hariolax. Sitte iha täysammattilaiseks se lähti Seitsemän Seinähullua veljestä-yhtyeeseen, ja soitti siinä viitisen vuotta ja sit vuonna 96 se siirtyi finkkuihin, mis se vieläki soittaa :D


      • petro

        Olen myös nähnyt ohjelmatoimiston esitteen joltain -80 luvun alkupuolelta Hariolaxsista niin kyllä siinäkin kokoonpanossa oli Gunnar Lehtomäki eli sama kaveri Hariolaxhan oli Raumalainen poppoo,muistan itekin tuon porukan solistina oli Jukka Koivisto.


      • Eriksson
        FinlandersFani94 kirjoitti:

        Toi oli kyllä hyvä veto toi Gunnar. Siis meirän Kunu mikää Gunnar oo :DDD Kari se o.

        Mut siis joo. Oon mont kerran Kunun kans jutellu ;D Tosi mukava, iloinen ja rento persoona se kyl on. Ja helkkarin taitava soittaja, on soittanu trumpettia 7-vuotiaasta asti. Ja kaveri on kertonu et se on joskus teini-ikäisenä laulanu semmosessa rokkibändissä ku Nervous Breakdown, mistä se siirtyi soittamaan Sonora Swingiin puhaltimia, ja sit se oli jossai vaiheessa mones bändis, kuten Toke Hariolan yhtyees, mist sit muodostu semmone ku Hariolax. Sitte iha täysammattilaiseks se lähti Seitsemän Seinähullua veljestä-yhtyeeseen, ja soitti siinä viitisen vuotta ja sit vuonna 96 se siirtyi finkkuihin, mis se vieläki soittaa :D

        Toke Hariolan yhtyeestä ei koskaan muodostunut Hariolaxia. Token bändistä eros vaan kaks kaveria ja perustivat Hariolaxin. Nimellään koittivat saada Token keikkapaikatkin vielä.
        Toke otti raskaasti ukkojen sekoilun. Hän oli perhetuttuni, tunnen asian.
        Toke Hariolan yhtyehän julkaisi vuonna 1978 pitkäsoittovinyylinkin, löytyy kyllä netistä.
        Toke teki viimeiset keikat -79-80, jolloin Hariolax sukelsi jo huumori-iskelmän maailmassa.


    • <3<3<3

      Imin itseeni nuo tiedot kuin sieni, tänks!
      (Paitsi tuon Gunnarin..:D)

      Jatkan haaveilua HÄNESTÄ, enkä taida olla ainoa ;)

      • FinlandersFani94

      • <3<3<3
        FinlandersFani94 kirjoitti:

        Et toki ole :DD Meitä on monta täällä, mikäli sulla on irc-galleriassa, kuvakkeessa, netlogissa tai ii2kosessa tunnus niin niissä on kaikissa Kunulle omistettuja kanavia/yhteisöjä, ellet niissä ole jo :) Sieltä saat ehkäpä lisätietoa. ^^

        http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=2913031
        http://www.ii2.org/community.php?comid=148734
        http://fi.netlog.com/clan/Kari
        http://kuvake.net/clubs/?club_id=282405

        Kiits linkeistä muru!

        Ihania kainalokuvia, ja se yksi smackuva varsinkin! Oletan että sinä olet se pikkuinen tyttö niissä kuvissa, olen kade siitä lähietäisyydestä oijoi :D

        Oikein hyvää jatkoa, nauti keikoista minunkin puolestani ;)


      • FinlandersFani94
        <3<3<3 kirjoitti:

        Kiits linkeistä muru!

        Ihania kainalokuvia, ja se yksi smackuva varsinkin! Oletan että sinä olet se pikkuinen tyttö niissä kuvissa, olen kade siitä lähietäisyydestä oijoi :D

        Oikein hyvää jatkoa, nauti keikoista minunkin puolestani ;)

        Oleppas hyvä :) Ja juu, mie oon siis se blondi likka, saa ottaa yhteyttä kaikissa noissa kuvagallerioissa, mikäli nick löytyy ;). Ja voin kai paljastaa olevani raumalta ;) Eli tunnen Kununkin melko hyvin.(pakko tähän paljastaa että FinlandersFani94 ja iita94 on sama henkilö, eli minä ;D Halusin vaan vähä huijata xD)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe