Sinäkö ?

Aamu unisissa silmissä
jota kuura herättelee
ja aurinko heijastaa
kajollaan

koskettavaa muistikuvaa
yön tunneista lipuu
mieleeni

vierähtää
hetken ajattomuus
tässä tietoisuuden ajassa

häipyäkseen menneen yön
valkeaan unipilveen

Sinäkö minussa
kävit ja niin
kosketit ?

15

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      se kosketus oli varmaan enkelin siipi,
      uskoppa huviksesi.

      Mielestäni tämä runosi on kaikin puolin onnistu-
      nut. Tiivistetty, et rönsyile etkä ole ripotellut
      niitä ranskalaisia viivojakaan tähän.

      Tunnelma on aistittavissa, syysruno jossa
      viihdyin.

      • Huomenta täältä ja eri aikaan
        käy meidän kellot,vai olisiko
        jo vuoro työksi mennyt.

        Minä aamulla vedin ns.lonkalta
        koko homman,kun katsoin pihalle.
        Vedin siihen yötä ja aamua
        - siinähän se sitten oli.

        Katos...kun on ollut niin
        tiukka ope...mutta
        rönsyjuuria saat vielä lukea
        - ovat latingissa.

        Oi- olit niinkin ruhtinaallinen
        sanoissasi, josta :KIITOS.


    • Kiitos,,,tuneella sain lukea.
      Tuli hyvä mieli ja kepeä.
      Nyt päivään kiirehdin.
      Pakasyöstä aurinkoon.
      Hymyä sinne jonnekin.

      • Hei Margitta ja hyvä,että tuotti
        edes pientä iloa,tuo kyhäelmäni.

        Hyvä päivä on ollut säidenkin
        puolesta ja sanoistasi: Kiitos !


    • *MURUKULTA*

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Pieluksilla

      Aivan lähellä
      Ennen valoa -

      Se viimeinen
      tähdensäihke

      Hipaisee huuliasi

      Ja sinun hymysi herää

      Aivan lähellä
      Ennen valoa

      Ja minä olen jo poissa

      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Kaaaaunis runo,dolan! :)

      Muru on aivan myyty! Ja sitä ei useesti ole tapahtunut.

      • Oliko ihan pakko jo lähteä,kun
        minä tänne tulin seuraksesi
        ja:
        Kiittämään sanoistasi.

        Mitä Muru myyty ja kelle,kuka
        osti ja millä...etkä edes
        minua odottanut ja kuinka
        useasti olen oveasi kolkuttanut
        - etkä avannut.
        Ja kuinka useasti tämän vielä
        pitää tapahtua ?

        Dolan kumartaa ja vajoaa
        viereesi:Kiittämään...toistamiseen.


    • Mysteriet

      Oi - miten ihana runo!

      Yön salaisuus

      • Oi - miten ihana nainen on
        lukijana...mites jatkot...
        meinaan runolleni...

        Menen yön syliin,josko
        joku kolkuttaa ja minä
        avaamassa.

        Kiitos Sinulle ja unta
        rauhaisaa.


      • Mysteriet
        dolan kirjoitti:

        Oi - miten ihana nainen on
        lukijana...mites jatkot...
        meinaan runolleni...

        Menen yön syliin,josko
        joku kolkuttaa ja minä
        avaamassa.

        Kiitos Sinulle ja unta
        rauhaisaa.

        Et saa edelleenkään unta... jos kerron =)


      • Mysteriet kirjoitti:

        Et saa edelleenkään unta... jos kerron =)

        Kuule tämä päivä ja ehkä huominenkin
        on niin keljuja päiviä,että pinna on
        kuin viulunkieli...että palaan ehkä
        tähän myöhemmin,kun saan erään asian
        kuntoon...joka nyt ottaa vastaan
        tekn.puolelta...sorry....


      • Mysteriet
        dolan kirjoitti:

        Kuule tämä päivä ja ehkä huominenkin
        on niin keljuja päiviä,että pinna on
        kuin viulunkieli...että palaan ehkä
        tähän myöhemmin,kun saan erään asian
        kuntoon...joka nyt ottaa vastaan
        tekn.puolelta...sorry....

        Kekkasin!

        Kuule, jos pinna on kiree kuin viulunkieli, ei auta muuta kuin opetella soittamaan!

        Kas tässä ¤================¤ jousi ja muutama nuottikin ♫♫♪♫♪♪

        Don't worry ;D


    • runo64-1

      ...kohde uninainen kävi hiekansa
      varistelemassa silmiisi
      ja aamu hänet kadottaa
      mutta ei mielikuvista.

      tämä on yksi parhaimistasi.
      hyvä dolan!!!

      • no jaa,mene ja tiedä että miten
        tähän osais suhtautua,omaani
        nimittäin.

        Toivon mukaan Sinulla on ollut
        parempi pv.kuin minulla.


    • tomppa2006

      ...kirjoitat kauniisti yhdestä elämän hetkestä...

      Hieno tuo viimeinen säkeistö. Se pysähdyttää! Pidin runostasi.

      Hyvää huomenta uuteen aamuun.

      • Jos runo oli kohtuu hyvä,niin tämä pv.
        ehkä tulevakin sais jäädä dementia osast.
        - eikä ikinä muistais...

        Hyvää Sinulle ja Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe