Aamu unisissa silmissä
jota kuura herättelee
ja aurinko heijastaa
kajollaan
koskettavaa muistikuvaa
yön tunneista lipuu
mieleeni
vierähtää
hetken ajattomuus
tässä tietoisuuden ajassa
häipyäkseen menneen yön
valkeaan unipilveen
Sinäkö minussa
kävit ja niin
kosketit ?
Sinäkö ?
15
425
Vastaukset
- lindalinda1
se kosketus oli varmaan enkelin siipi,
uskoppa huviksesi.
Mielestäni tämä runosi on kaikin puolin onnistu-
nut. Tiivistetty, et rönsyile etkä ole ripotellut
niitä ranskalaisia viivojakaan tähän.
Tunnelma on aistittavissa, syysruno jossa
viihdyin.Huomenta täältä ja eri aikaan
käy meidän kellot,vai olisiko
jo vuoro työksi mennyt.
Minä aamulla vedin ns.lonkalta
koko homman,kun katsoin pihalle.
Vedin siihen yötä ja aamua
- siinähän se sitten oli.
Katos...kun on ollut niin
tiukka ope...mutta
rönsyjuuria saat vielä lukea
- ovat latingissa.
Oi- olit niinkin ruhtinaallinen
sanoissasi, josta :KIITOS.
Kiitos,,,tuneella sain lukea.
Tuli hyvä mieli ja kepeä.
Nyt päivään kiirehdin.
Pakasyöstä aurinkoon.
Hymyä sinne jonnekin.Hei Margitta ja hyvä,että tuotti
edes pientä iloa,tuo kyhäelmäni.
Hyvä päivä on ollut säidenkin
puolesta ja sanoistasi: Kiitos !
- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pieluksilla
Aivan lähellä
Ennen valoa -
Se viimeinen
tähdensäihke
Hipaisee huuliasi
Ja sinun hymysi herää
Aivan lähellä
Ennen valoa
Ja minä olen jo poissa
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Kaaaaunis runo,dolan! :)
Muru on aivan myyty! Ja sitä ei useesti ole tapahtunut.Oliko ihan pakko jo lähteä,kun
minä tänne tulin seuraksesi
ja:
Kiittämään sanoistasi.
Mitä Muru myyty ja kelle,kuka
osti ja millä...etkä edes
minua odottanut ja kuinka
useasti olen oveasi kolkuttanut
- etkä avannut.
Ja kuinka useasti tämän vielä
pitää tapahtua ?
Dolan kumartaa ja vajoaa
viereesi:Kiittämään...toistamiseen.
- Mysteriet
Oi - miten ihana runo!
Yön salaisuusOi - miten ihana nainen on
lukijana...mites jatkot...
meinaan runolleni...
Menen yön syliin,josko
joku kolkuttaa ja minä
avaamassa.
Kiitos Sinulle ja unta
rauhaisaa.- Mysteriet
dolan kirjoitti:
Oi - miten ihana nainen on
lukijana...mites jatkot...
meinaan runolleni...
Menen yön syliin,josko
joku kolkuttaa ja minä
avaamassa.
Kiitos Sinulle ja unta
rauhaisaa.Et saa edelleenkään unta... jos kerron =)
Mysteriet kirjoitti:
Et saa edelleenkään unta... jos kerron =)
Kuule tämä päivä ja ehkä huominenkin
on niin keljuja päiviä,että pinna on
kuin viulunkieli...että palaan ehkä
tähän myöhemmin,kun saan erään asian
kuntoon...joka nyt ottaa vastaan
tekn.puolelta...sorry....- Mysteriet
dolan kirjoitti:
Kuule tämä päivä ja ehkä huominenkin
on niin keljuja päiviä,että pinna on
kuin viulunkieli...että palaan ehkä
tähän myöhemmin,kun saan erään asian
kuntoon...joka nyt ottaa vastaan
tekn.puolelta...sorry....Kekkasin!
Kuule, jos pinna on kiree kuin viulunkieli, ei auta muuta kuin opetella soittamaan!
Kas tässä ¤================¤ jousi ja muutama nuottikin ♫♫♪♫♪♪
Don't worry ;D
- runo64-1
...kohde uninainen kävi hiekansa
varistelemassa silmiisi
ja aamu hänet kadottaa
mutta ei mielikuvista.
tämä on yksi parhaimistasi.
hyvä dolan!!!no jaa,mene ja tiedä että miten
tähän osais suhtautua,omaani
nimittäin.
Toivon mukaan Sinulla on ollut
parempi pv.kuin minulla.
- tomppa2006
...kirjoitat kauniisti yhdestä elämän hetkestä...
Hieno tuo viimeinen säkeistö. Se pysähdyttää! Pidin runostasi.
Hyvää huomenta uuteen aamuun.Jos runo oli kohtuu hyvä,niin tämä pv.
ehkä tulevakin sais jäädä dementia osast.
- eikä ikinä muistais...
Hyvää Sinulle ja Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
