Hei, kyselisin että tietääköhän joku täällä mahdollisesti mistä voisin saada hommatuksi tällaisen http://bp2.blogger.com/_CpCQYJgJoqk/SAjo6ac3iUI/AAAAAAAAAk8/ymm_avpumRU/s1600-h/laukku.JPG laukun? Merkki ei tarvitse olla Puma. Adidas ja Nikekin käyvät! olen nähnyt noita kaupoissa ainakin viime keväänä, mutta nyt kun aloin ostomielessä etsiskellä, niitä ei löydy mistään! :( Olen pääkaupunkiseudulta. Kiitos jos joku osaa auttaa...
Vastaukset 11
- epätoivoinen--
http://cornedbeefhash.files.wordpress.com/2008/01/adidas-ogames-airliner.jpg
myös tämän näköinen laukku (tosin ehkä värikkäämpänä) olisi hieno!
Tuhannet kiitokset vastauksista jo etukäteen! :)- Puma Girl - 82
Hei!
Käys tsekkaan Hakaniemestä laukkuliike.
Sijaitsee toisella linjalla. Kauppahallia
vastapäätä. Sieltä olen itse ostanut PUMAni
juuri tällaisia laukkuja :) - ---
Puma Girl - 82 kirjoitti:
Hei!
Käys tsekkaan Hakaniemestä laukkuliike.
Sijaitsee toisella linjalla. Kauppahallia
vastapäätä. Sieltä olen itse ostanut PUMAni
juuri tällaisia laukkuja :)Kiitos vinkistä! :)
Onko kyseessä siis joku ihan ns. "sekatavara" -liike, siis että myydään kaikennäköisiä laukkuja vaiko ihan PUMAn liike?
Minkä hintaisia laukut ovat suurinpiirtein?
Kiitos vielä paljon! - Puma Girl - 82
--- kirjoitti:
Kiitos vinkistä! :)
Onko kyseessä siis joku ihan ns. "sekatavara" -liike, siis että myydään kaikennäköisiä laukkuja vaiko ihan PUMAn liike?
Minkä hintaisia laukut ovat suurinpiirtein?
Kiitos vielä paljon!Ihan ``Oikea`` laukkuliike.
Viimeinen PUMA laukku ostokseni oli Iso
hopeinen laukku talvi mallistoa ovh 59€
Sitä ennen ostin pienemmän puman maksoi 59€
:) - adidas fani
Niin, toisessa kuvassa oleva valkoinen Adidas laukku, onko semmoinen enää esim. netissä, missään myynnissä, kiinnostaisi itse samanlainen :)
- Puma Girl- 82
mistä tollai laukun sais ku haluisin tasan ton laukun
- Puma Girl - 82
'Lisäys vielä.. Kämp Galleriasta löytyy PUMAn
liike..sieltä löytyy myös jotain PUMAn laukkuja :) - ketsututupi
Mulla o sama ongelma,et en mistää lyödä adidaksen laukkuja!?Onko joillakin tietoo onko Tampereen ideaparkissa niitä!? jos teiedät missä niitä on nii ilmota!!!????
- mooooooooooooooooi
tuolta löytyy jonkinlaisii eli, Zoovillage, ja sit laukut ja etsii sieltä.Linkki ei tullut
- Siis Niinku Daa
http://europe.zoovillage.com/store/brand.asp?CategoryID=0|0&SortBy=8&BrandID=194&Position=49&SizeID=0
Tässä on jotain - oiskos apuva
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251466
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1071414Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491355Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461228Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571096Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925191076- 711054
- 84931
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43766- 66734
- 37676
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.48652- 102642
- 42640
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15608- 36605
- 67569
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28569En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40568- 98553