Hei, kyselisin että tietääköhän joku täällä mahdollisesti mistä voisin saada hommatuksi tällaisen http://bp2.blogger.com/_CpCQYJgJoqk/SAjo6ac3iUI/AAAAAAAAAk8/ymm_avpumRU/s1600-h/laukku.JPG laukun? Merkki ei tarvitse olla Puma. Adidas ja Nikekin käyvät! olen nähnyt noita kaupoissa ainakin viime keväänä, mutta nyt kun aloin ostomielessä etsiskellä, niitä ei löydy mistään! :( Olen pääkaupunkiseudulta. Kiitos jos joku osaa auttaa...
ONKO KENELLÄKÄÄN TIETOA?!
11
5526
Vastaukset
- epätoivoinen--
http://cornedbeefhash.files.wordpress.com/2008/01/adidas-ogames-airliner.jpg
myös tämän näköinen laukku (tosin ehkä värikkäämpänä) olisi hieno!
Tuhannet kiitokset vastauksista jo etukäteen! :)- Puma Girl - 82
Hei!
Käys tsekkaan Hakaniemestä laukkuliike.
Sijaitsee toisella linjalla. Kauppahallia
vastapäätä. Sieltä olen itse ostanut PUMAni
juuri tällaisia laukkuja :) - ---
Puma Girl - 82 kirjoitti:
Hei!
Käys tsekkaan Hakaniemestä laukkuliike.
Sijaitsee toisella linjalla. Kauppahallia
vastapäätä. Sieltä olen itse ostanut PUMAni
juuri tällaisia laukkuja :)Kiitos vinkistä! :)
Onko kyseessä siis joku ihan ns. "sekatavara" -liike, siis että myydään kaikennäköisiä laukkuja vaiko ihan PUMAn liike?
Minkä hintaisia laukut ovat suurinpiirtein?
Kiitos vielä paljon! - Puma Girl - 82
--- kirjoitti:
Kiitos vinkistä! :)
Onko kyseessä siis joku ihan ns. "sekatavara" -liike, siis että myydään kaikennäköisiä laukkuja vaiko ihan PUMAn liike?
Minkä hintaisia laukut ovat suurinpiirtein?
Kiitos vielä paljon!Ihan ``Oikea`` laukkuliike.
Viimeinen PUMA laukku ostokseni oli Iso
hopeinen laukku talvi mallistoa ovh 59€
Sitä ennen ostin pienemmän puman maksoi 59€
:) - adidas fani
Niin, toisessa kuvassa oleva valkoinen Adidas laukku, onko semmoinen enää esim. netissä, missään myynnissä, kiinnostaisi itse samanlainen :)
- Puma Girl- 82
mistä tollai laukun sais ku haluisin tasan ton laukun
- Puma Girl - 82
'Lisäys vielä.. Kämp Galleriasta löytyy PUMAn
liike..sieltä löytyy myös jotain PUMAn laukkuja :) - ketsututupi
Mulla o sama ongelma,et en mistää lyödä adidaksen laukkuja!?Onko joillakin tietoo onko Tampereen ideaparkissa niitä!? jos teiedät missä niitä on nii ilmota!!!????
- mooooooooooooooooi
tuolta löytyy jonkinlaisii eli, Zoovillage, ja sit laukut ja etsii sieltä.Linkki ei tullut
- Siis Niinku Daa
http://europe.zoovillage.com/store/brand.asp?CategoryID=0|0&SortBy=8&BrandID=194&Position=49&SizeID=0
Tässä on jotain - oiskos apuva
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005