Onko kukaan voittanut mitään isompaa Partylta?
(en puhu kolmen taalan sittareista)
Haluan kuulla rehellisiä kertomuksia enkä yleistä rigged ja nettipokeri-urputusta.
Itseäni kummastuttaa seikka että olen tehnyt tiliä reippaastikin UB:llä, Titanilla ja jonkin verran Betssonillakin, mutta en taalaakaan Partylla (lukuunottamatta em. miniturnauksia)
Pelit tuntuvat järjettömän kaavamaisen järjettömiltä. Nousen aina tolkuttoman alkuroiskinnan suosta kurinalaisella pelillä kärkipäähän tunnin kohdalla, sitten pöytään saapuu 1-3 isolla stäkillä varustettua korottaja-rosvoa jotka pelaavat kaikki kädet millä tahansa korteilla. Vastarosvousyritykset eivät onnistu näitä vastaan koskaan vaan he pelaavat showdoniin asti seiskakolmosillaan joista tulee AINA kaksi paria tai suora minun akkoja tai kurkojani vastaa.
Ymmärtäsin kyllä jos joskus näin tapahtuisi mutta kun aina. Olen kolmen vuoden ajan laitellut silloin tällöin 100-300 taalaa saitille ja pelannut niillä turnauksia, ILMAN SENTINKÄÄN VOITTOA. EN voi uskoa sitä todeksi ja niin teen sen uudestaan ja uudestaan aika ajoin. Tyhmä minä.
Partypokerista
19
1528
Vastaukset
- havaittavissa
"Haluan kuulla rehellisiä kertomuksia enkä yleistä rigged ja nettipokeri-urputusta."
"Vastarosvousyritykset eivät onnistu näitä vastaan koskaan vaan he pelaavat showdoniin asti seiskakolmosillaan joista tulee AINA kaksi paria tai suora minun akkoja tai kurkojani vastaa."- tarkoitan tällä..
palstalla on täysin turha yrittää keskustella asiallisesti kun näsäviisaat freerollkakakarat tulevat viisastelemaan. Voi itkun vittu teidän kanssa.
Mikäli et ymmärtänyt: Esim: kolmoset ja seiskat eivät flopilla ole osuneet kuin korkeintaan toinen, ja panostuksestani hyvä pelaaja tajuaisi olevansa valovuoden jäljessä ja luopuisi hevonvitun paskasta kädestään, mutta ei. On sama mitä teet niin he katsovat loppuun asti. Käytin ehkä väärin sanaa "vastarosvous" mutta varmaankin vitun finninpuristelija kuitenkin tajusit mitä tarkoitin silti?
Halusit taas viisastella kiellosta huolimatta.
Ja näin tuolla vaan tapahtuu aivan luvattoman usein. En nyt jaksa näsäviisaille pojanklopeille perustella tällä palstalla enää yhtään mitään.
Moro. - sama urpo
tarkoitan tällä.. kirjoitti:
palstalla on täysin turha yrittää keskustella asiallisesti kun näsäviisaat freerollkakakarat tulevat viisastelemaan. Voi itkun vittu teidän kanssa.
Mikäli et ymmärtänyt: Esim: kolmoset ja seiskat eivät flopilla ole osuneet kuin korkeintaan toinen, ja panostuksestani hyvä pelaaja tajuaisi olevansa valovuoden jäljessä ja luopuisi hevonvitun paskasta kädestään, mutta ei. On sama mitä teet niin he katsovat loppuun asti. Käytin ehkä väärin sanaa "vastarosvous" mutta varmaankin vitun finninpuristelija kuitenkin tajusit mitä tarkoitin silti?
Ja näin tuolla vaan tapahtuu aivan luvattoman usein. En nyt jaksa näsäviisaille pojanklopeille perustella tällä palstalla enää yhtään mitään.
Moro.viisastelee jokaista kirjoitusta. Mutta älä välitä näistä pukamapaavoista.
Party on paska saitti ja enemmän kuin rigged. - .Kampela2
Moro.Lataa video juutuubiin ja katellaan sitten uudelleen, miten ne pelit AINA menee. Ulkopuolisen on vaikea uskoa, jos omat pelit ei mene samalla tavalla kuin sinulla. Eli on varmaan outoa jonkun voittavan pelaajan lukea tuollaisia väitteitä, jossa mahdollisesti häntäkin nimitetään huijariksi/varkaaksi, vaikka ainoa "rikos" minkä on tehnyt, on se, että pelaa niitä pelejä voitollisesti. Ainakin toisinaan.
- vastataan paskalla vastauks...
Moro.Ootko tullu koskaan ajatelleeksi, että juuri sinä et välttämättä ole oikeassa? Onko mahdotonta katsoa asioita objektiivisesti ja riittävän suurella otoksella?
Jos kerran haluat saada muilta jotain järkevää vastausta, niin kannattaisi miettiä itsekin mitä kirjoittaa. Tätä samaa riggedhuijauspaskaa on koko suomi24:n pokeripalsta pullollaan, eli sieltä vaan vanhoja ketjuja kaivamaan.
Lisään tähän loppuun hyviä fraaseja liittyen pokeriin. Ne todellakin kannattaa lukea ajatuksella. Jos ajattelet, ettei kiinnosta, niin omapa on ongelmasi.
- Ensimmäinen ja TÄRKEIN askel kohti voittavaa pokerin pelaamista on myöntää olevansa HUONO, jopa siinäkin tapauksessa ettei oikeasti ole. Itse voin hyvällä omallatunnolla sanoa olevani täysin paska pokerinpelaaja.
- Voitan, koska osaan myöntää itselleni olevani huonompi kuin joku muu. Pyrin pelaamaan itseäni huonompia pelaajia vastaan, ja poistun pöydästä kun sinne tulee parempia. Olen rehellinen itselleni, joka tekee minusta voittajan
- En koskaan syytä tappioistani huonoa tuuria, vaikka todellisuudessa olisikin käynyt huono tuuri. Tämän ansiosta en suutu juuri koskaan ja menen todella harvoin tilttiin. Pelaan lähes aina edes keskinkertaista pokeria.
- Huonot pelajat tuijottavat voitettua ja hävittyä rahaa aivan liikaa. Hyvä pelaaja pohtii ja analysoi omia peliratkaisuitaan siitä yksinkertaisesta syystä, että pokerissa voitetaan tekemällä vähän virheitä. - sama auto..
vastataan paskalla vastauks... kirjoitti:
Ootko tullu koskaan ajatelleeksi, että juuri sinä et välttämättä ole oikeassa? Onko mahdotonta katsoa asioita objektiivisesti ja riittävän suurella otoksella?
Jos kerran haluat saada muilta jotain järkevää vastausta, niin kannattaisi miettiä itsekin mitä kirjoittaa. Tätä samaa riggedhuijauspaskaa on koko suomi24:n pokeripalsta pullollaan, eli sieltä vaan vanhoja ketjuja kaivamaan.
Lisään tähän loppuun hyviä fraaseja liittyen pokeriin. Ne todellakin kannattaa lukea ajatuksella. Jos ajattelet, ettei kiinnosta, niin omapa on ongelmasi.
- Ensimmäinen ja TÄRKEIN askel kohti voittavaa pokerin pelaamista on myöntää olevansa HUONO, jopa siinäkin tapauksessa ettei oikeasti ole. Itse voin hyvällä omallatunnolla sanoa olevani täysin paska pokerinpelaaja.
- Voitan, koska osaan myöntää itselleni olevani huonompi kuin joku muu. Pyrin pelaamaan itseäni huonompia pelaajia vastaan, ja poistun pöydästä kun sinne tulee parempia. Olen rehellinen itselleni, joka tekee minusta voittajan
- En koskaan syytä tappioistani huonoa tuuria, vaikka todellisuudessa olisikin käynyt huono tuuri. Tämän ansiosta en suutu juuri koskaan ja menen todella harvoin tilttiin. Pelaan lähes aina edes keskinkertaista pokeria.
- Huonot pelajat tuijottavat voitettua ja hävittyä rahaa aivan liikaa. Hyvä pelaaja pohtii ja analysoi omia peliratkaisuitaan siitä yksinkertaisesta syystä, että pokerissa voitetaan tekemällä vähän virheitä.ajaisi päällesi seitsemänä päivänä peräkkäin samassa kohtaa niin olisiko sekin mielestäsi vain sattumaa ja huonoa tuuria?
- käsitettä "tuuri"...
sama auto.. kirjoitti:
ajaisi päällesi seitsemänä päivänä peräkkäin samassa kohtaa niin olisiko sekin mielestäsi vain sattumaa ja huonoa tuuria?
Ei ole olemassa käsitettä "tuuri". On vain todennäköisyyksiä tietyille tapahtumille.
- todennäköisyyksillä,,
käsitettä "tuuri"... kirjoitti:
Ei ole olemassa käsitettä "tuuri". On vain todennäköisyyksiä tietyille tapahtumille.
on laskennallinen logiikka. Partypokerilla ei.
Joka muuta väittää, ei ymmärrä matematiikasta, logiikasta eikä pokerista yhtikäs mitään. - muualle
sama auto.. kirjoitti:
ajaisi päällesi seitsemänä päivänä peräkkäin samassa kohtaa niin olisiko sekin mielestäsi vain sattumaa ja huonoa tuuria?
se on varmana mun naapurin rouva.Joka hvtin aamu se
lähtee samaan aikaan töihin kuin minä ja joka hvtin
aamu se peruuttaa pihaltaan päälleni kunnei usko että minäkin sieltä joka aamu tulen
- pelasin
Pelasin PartyPokerilla aikoinaan kaksi isoa turnausta (3 000 000 dollarin. Pelaajia oli muistaakseni 8 000, turnausmaksu jotain 500 dollaria. Ne olivat mielenkiintoisia turnauksia. Ensimmäisessä pääsin rahoille, muistaakseni sijoitus oli jotain 250:s, palkintoa tuli noin 400 dollaria. Se oli melkein puhdasta voittoa sillä pääsin siihen turnaukseen satelliitin kautta.
Toinenkin turnaus alkoi hyvin, olin kärkipäässä aluksi, kymmenen joukossa. Puolen tunnin pelaamisen jälkeen tapahtui jotain kummallista, sillä menetin tuurini kokonaan. Hävisin hyvillä käsillä monta kättä ja aloin pelata varovaisesti. Onnistuin pysyttelemään mukana siinä turnauksessa noin 3.5 tuntia mutta viimeisen kahden tunnin aikana en voittanut yhtään kättä. Kun sitten tipahdin, jäin seuraamaan sitä pöytää kuitenkin. Se pelaaja, joka tuli minun tilalleni, ei myöskään saanut voittokäsiä pitkään aikaan. Hän tuli chipleaderiksi mutta tippui vähitellen huonoimmaksi koko pöydässä. Hän oli vähällä tippua juuri ennen palkintosijoituksia mutta hirvittävän kerjäämisen ansiosta muut pelaajat auttoivat häntä selviämään rajan yli.
Siinä oli jotain hyvin outoa, siinä pelissä ja siinä pöydässä. Laskin jälestäpäin, että siinä pelattiin yli kaksisataa kättä ilman, että sille yhdelle palipaikalle olisi tullut yhtään voittoa.- partypokeria..
Partypokerissa on nimenomaan jotakin kummallista.
En osaa sanoa meneekö se joidenkin tiettyjen pelaajien eduksi vai jakautuuko kummalliset putket tasapuolisesti.
Lähes kaikissa turnauksissa joita olen siellä pelannut, on tällaiset voitto / häviöputket erityisen räikeitä. Esim. Saatan voittaa 20 kättä yhtäsoittoa ihan millä korteilla vaan tai sitten vastaavasti saan koko ajan Ässäkurkoa - Ässäakkaa suittareilla kymmeniä kertoja peräkkäin ilman osumia taikka ohivedettynä.
Yritän selvittää tätä mysteeriä koska mulla on tiketti 2M guaranteed turnaukseen ja raha olisi tarpeeseen.) - ................
partypokeria.. kirjoitti:
Partypokerissa on nimenomaan jotakin kummallista.
En osaa sanoa meneekö se joidenkin tiettyjen pelaajien eduksi vai jakautuuko kummalliset putket tasapuolisesti.
Lähes kaikissa turnauksissa joita olen siellä pelannut, on tällaiset voitto / häviöputket erityisen räikeitä. Esim. Saatan voittaa 20 kättä yhtäsoittoa ihan millä korteilla vaan tai sitten vastaavasti saan koko ajan Ässäkurkoa - Ässäakkaa suittareilla kymmeniä kertoja peräkkäin ilman osumia taikka ohivedettynä.
Yritän selvittää tätä mysteeriä koska mulla on tiketti 2M guaranteed turnaukseen ja raha olisi tarpeeseen.)Oletkos miettinyt, että turnauksne lopussa jäljellä pitäisi olla vain parhaat pelaajat :)
- muttamutta...
................ kirjoitti:
Oletkos miettinyt, että turnauksne lopussa jäljellä pitäisi olla vain parhaat pelaajat :)
Olen istunut kymmeniä kertoja finaalipöydissä.. Mutta Partylla... noup!
- ei kukaan
Kukaan ei ole ilmoittanut pelanneensa voitollista peliä partylla. Entistä enemmän se vain epäilyttää. Vituttaa jos on hävinnyt huijauksen takia monta tonnia. Ja muutenkin koko pokerinpelaaminen on ollut näinollen yhtä tyhjän kanssa.
- ja nämä..
pokerisivustot ja pokeripankithan elävät nettipokerilla, diileillä, rekrytoinneilla ja pokerin maineen ylläpidolla joten ne eivät ota tätä aihetta käsitelläkseen.
Kun ajattelee minkälainen porukka järjestää veroparatiisisaarille yleensäkin bisneksiään niin eipä sen puoleen ihmetytä tämäkään touhu.
- missään????
Onkohan missään rehellistä pokeria tarjolla???
- Siellä pelataan
livenä mies miestä tai naista vastaan ja jaot tulee niinkuin kuuluu ja näkyy.
Ipoker ehkei niin räikeä kusettaja kuin Party, Ongamet ja nää fucking pokerihuoneet sun muut.
Everest = pitkäveteinen ja lopulta donkey
Haluaisin kokeilla DoylesRoomia koska persoona ainakin herättää luottamusta ja siellä on hyvät pelit. - kokeillut
Siellä pelataan kirjoitti:
livenä mies miestä tai naista vastaan ja jaot tulee niinkuin kuuluu ja näkyy.
Ipoker ehkei niin räikeä kusettaja kuin Party, Ongamet ja nää fucking pokerihuoneet sun muut.
Everest = pitkäveteinen ja lopulta donkey
Haluaisin kokeilla DoylesRoomia koska persoona ainakin herättää luottamusta ja siellä on hyvät pelit.Turnaukset Doylella ovat hyvin nopeatempoisia, en tykännyt. Enkä muutenkaan pitänyt rehellisenä. Siellä tapahtui suuri pelaajakato siihen aikaan kun pelasin jostain syystä, se ohjelmisto oli hyvin outo.
- mikä oli...
kokeillut kirjoitti:
Turnaukset Doylella ovat hyvin nopeatempoisia, en tykännyt. Enkä muutenkaan pitänyt rehellisenä. Siellä tapahtui suuri pelaajakato siihen aikaan kun pelasin jostain syystä, se ohjelmisto oli hyvin outo.
outoa. Nopeus ei minua haittaa. Donkeybetsaajat kylläkin ja epäloogisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070