Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rajaton sings Queen

.....

Huomenna eli 1.10. julkaistaan Rajaton-lauluyhtyeen levy Rajaton sings Queen. Lauantaina Helsingin Finlandia-talolla pidetään levynjulkistamiskonsertti. Ei tämä nyt ihan Queenin musaan liity, mutta mainitsimpa vain jos joku ei tiennyt. Odotan innolla sitä levyä, sillä ammattilaiset ovat asialla. Sama yhtye julkaisi Abbasta vastaavanlaisen levyn, ja sekin kuulosti hyvältä ja oli myyntimenestys.

Queenin Lahden Sinfoniatalon konsertit myytiin loppuun ja olivat menestyksiä. Arvostelutkin olivat hyviä. Veikkaan, että tämä Rajattoman levy myy Suomessa paremmin kuin "Queenin" levy The Cosmos Rocks.

10

1474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      "Queenin Lahden Sinfoniatalon konsertit myytiin loppuun ja olivat menestyksiä."

      Joo siis tarkoitin Rajaton-yhtyeen Queen-konsertteja, Queen ei siis tietenkään esiintynyt siellä...

      • lahtelainen44

        ei lahden sinfoniatalo vaan SIBELIUStalo


    • Huippumusaa

      Kylmät väreet vaan menee selkäpitä pitkin. Rajattoman parasta ikinä! Johtuu tietysti siitäkin, että itse pidän Queenia yhtenä ehkä maailman parhaana rock-yhytyeenä. Paljon on myös vaikutusta sovituksilla ja aivan ihanalla Lahden orkesterilla. Rakastan tätä musiikkia, melkein kuin kuuntelisi aitoa Queenia!!!!

    • kings and queens

      Vaikka pidän Rajattomasta, en voi käsittää tätä, suoraan sanottuna Queen-rahastusta. Rajattomalla on ihan huippuja omia biisejä, miksi hitossa pitää versioida Queeniä, joka on sentään ROCK-yhtye? Jotenkin tuosta samoin kuin Rajattoman ABBA-versioinnista paistaa ihan selvä rahastuksen maku. ilmeisesti omilla biiseillä ei tule tarpeeksi suosiota, niin pitää turvautua "varmoihin nakkeihin". Seuraavaksi tulee varmaan Rajaton sings Beatles ja tietysti hevidiggareita varten Rajaton sings Metallica.
      Hohhoijjaa. Ihan kuin vanha kunnon "Richard Clayderman plays AC/DC".

      • Scheissea!

        "ilmeisesti omilla biiseillä ei tule tarpeeksi suosiota, niin pitää turvautua varmoihin nakkeihin."

        Onko se varmanakki vetää rokkia akapella yhtyeellä ja klasari bändillä.. Veikkaan että et ole nähnyt tai edes kuullut tätä Queen tuotosta. Meinaa itte oo kuullu livenä satoja bändejä ja nykyään ei ihan mikä tahansa bändi enään nostata fiiliksiä. Tämä kyllä jaksaa nostattaa fiilikset uudestaan ja uudestaan... Abba oli mitä oli, en digannu. Mutta tää on ihan eri asia.. Ei todellaakaan rahastus meiniki vaan todella rohkea ja hyvä veto rajattomilta ja Lko:lta!


      • taidat olla
        Scheissea! kirjoitti:

        "ilmeisesti omilla biiseillä ei tule tarpeeksi suosiota, niin pitää turvautua varmoihin nakkeihin."

        Onko se varmanakki vetää rokkia akapella yhtyeellä ja klasari bändillä.. Veikkaan että et ole nähnyt tai edes kuullut tätä Queen tuotosta. Meinaa itte oo kuullu livenä satoja bändejä ja nykyään ei ihan mikä tahansa bändi enään nostata fiiliksiä. Tämä kyllä jaksaa nostattaa fiilikset uudestaan ja uudestaan... Abba oli mitä oli, en digannu. Mutta tää on ihan eri asia.. Ei todellaakaan rahastus meiniki vaan todella rohkea ja hyvä veto rajattomilta ja Lko:lta!

        tään akapelleyhtyeen vähintään manageri tai levypamppu ku sen verta läpinäkyvää kehuskelua tuubasta tuuttaa he hee!


    • huorataan taas

      fanit jaksavat kyllä valittaa kun Roger ja brian myyvät uutta levyään Queenin nimellä, mutta kun Rajattoman levyn kannessa lukee kissan kokoisin kirjaimin QUEEN niin se on niin upeeta että. Oisivat nyt ees laittaneet oman bändinsä siihen vähän isommalla ettei tääkin homma näyttäis täysin rahastukselta.

      • Bad Co.

        "fanit jaksavat kyllä valittaa kun Roger ja brian myyvät uutta levyään Queenin nimellä, mutta kun Rajattoman levyn kannessa lukee kissan kokoisin kirjaimin QUEEN niin se on niin upeeta että. Oisivat nyt ees laittaneet oman bändinsä siihen vähän isommalla ettei tääkin homma näyttäis täysin rahastukselta."
        --
        Jotkut (tällekin palstalle kirjoittavat) toki jaksavat valittaa näistä nimiasioista, mutta itselleni ainakin tärkeintä on itse musiikki.

        Silti tämä on Rajattomalta kuitenkin hieno kumarrus yhtä kaikkien aikojen bändiä kohtaan, sillä kuten olen jo joskus todennutkin, ei Suomessa ainakaan liikaa Q:in tribuuttibändejä/ynnä muuta vastaavia ole.
        Se, minkä kokoisin kirjaimin levyn kanteen kenenkin nimi on kirjoitettu, on loppujen lopuksi varsin toissijainen asia.


      • Fat Bottomed Girl
        Bad Co. kirjoitti:

        "fanit jaksavat kyllä valittaa kun Roger ja brian myyvät uutta levyään Queenin nimellä, mutta kun Rajattoman levyn kannessa lukee kissan kokoisin kirjaimin QUEEN niin se on niin upeeta että. Oisivat nyt ees laittaneet oman bändinsä siihen vähän isommalla ettei tääkin homma näyttäis täysin rahastukselta."
        --
        Jotkut (tällekin palstalle kirjoittavat) toki jaksavat valittaa näistä nimiasioista, mutta itselleni ainakin tärkeintä on itse musiikki.

        Silti tämä on Rajattomalta kuitenkin hieno kumarrus yhtä kaikkien aikojen bändiä kohtaan, sillä kuten olen jo joskus todennutkin, ei Suomessa ainakaan liikaa Q:in tribuuttibändejä/ynnä muuta vastaavia ole.
        Se, minkä kokoisin kirjaimin levyn kanteen kenenkin nimi on kirjoitettu, on loppujen lopuksi varsin toissijainen asia.

        Kuulin Rajattoman ja Lahti Sinfonian Queen-ohjelman lauantaina livenä Finlandia-talolla, ja ainakin minun korviini kuulosti hyvältä (niin hyvältä kuin nyt salin puuroiselta akustiikalta pystyy). Kappaleet olisin valinnut hiukan toisin, mutta mukana oli monta loistoesitystä.

        A cappellana ei esitetty kuin kaksi kappaletta (enkä tietenkään muista, mitkä kaksi), mutta sovitukset olivat aika hauskoja. Love of My Life pelkän Jaakko Kuusiston viulun säestyksellä kuulosti aika vinkeältä. Yhdessä suhteessa tämä kokoonpano (Rajaton sinfoniaorkesteri) jopa peittosi Queenin: Bohemian Rhapsody onnistui tietysti live-esityksenä tältä porukalta, Queenhän ei ymmärrettävästi lavalla pystynyt oopperaosuutta toistamaan.

        Minustakin tässä on kyse pikemminkin kunnianosoituksesta kuin isolla nimellä rahastamisesta. Rajaton pärjää tietääkseni ihan riittävän hyvin itsekseen, ei heidän tarvitse laskelmoida, mikä menee kaupaksi. Minäkin olisin luultavasti ollut konsertissa, vaikka Rajaton olisi esittänyt mitä tahansa musiikkia, koska olen monta vuotta halunnut kuulla heitä elävänä. Oli vain hauska sattuma, että musiikki oli minulle ennestään tuttua.


    • laakso.paivi

      kuuntelin ks cdeetä ja yllätyin positiisesti parasta Queen coverointia mitä olen kuullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe