Vieläkö tämä salaperäinen Kuku asustelee Tampereella? Oli Paten kanssa naimisissa ja synnytti kaksi lasta heille. Oli Paten kanssa pitkän aikaa ja ne eros useamman kerran ennenkuin menivät naimisiin ja muutama vuosi sitten ne erosi lopullisesti.
Onko samaa ikäluokkaa kuin Pate ja minkäalan ihmisiä?
Entä nykyinen rakkaus onko Ylöjärveltä ja nuori vai Paten ikää?
Mitäs sille nuorelle ja nätille tytölle tapahtui jonka kanssa Paten asui kerrostalossa ja joka ulkoilutti Paten koiria välillä?
Olivat yksissä vähänaikaa joskus tässä muutama vuosi sitten ja Seiskassakin esiintyivät haastattelussa....
Salaperäinen Kuku ja muut daamit
2
847
Vastaukset
- See
pate ole tällä hetkellä sinkku? Vai olenko käsittänyt ihan väärin?...
- Mä vaan
itte on niin sanonut ja se on myös nähty lehtien mukaan jonkun naisen kanssa kahdestaan lenkillä. Se sanoi myös yhdessä haastattelussa että elämänmuutoksen takana olis jossei kokonaan niin ainakin osittain nainen. Eli ilmeisesti sillä nainen on jos ei tytärtä tarkoittanut. Niin ja muistuita tässä yksi lehtijuttu keväältä jossa se sanoi ite jossain haasatttelussa kun siltä kysyttiin että laittaako ruokaa tai miten syö tai jotain vastaavaa niin jotain mainitsi tyttöystävän laittamasta iltapalasta.
Eli seurustelee taas kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52866
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 4818