Ulkovaatteista kyselen...
Hankalaa kun aamulla vien päiväkotiin kävellen ja lämpötila esim. tänään oli noin 2 astetta plussan puolella. Sitten kun ulkoilevat päiväkodissa aamupäivällä niin asteita jotain 5 ja iltapäiväulkoilun aikaan jo yli 10.
Miten olette ratkaisseet? Millaisia vaatekappaleita käytössä tällä hetkellä? Meillä pitkähihainen t-paita, pitkät kalsarit, collegehousut, ulkoilusukat erikseen (villasekoitepohja), fleecevuorisormikkaat, -pipo ja -kauluri, fleecetakki ja päällä kaksiosainen välikausipuku.
Millä kelillä vaihdatte toppahaalariin/pukuun? Viime talven puvun ajattelin kuluttaa loppuun jo alkutalvesta ja uusi haalari saa odottaa sitten lumikelejä.
Meidän pikkumies vetelee kaikki kamppeet päälleen iltapäivälläkin pk:ssa, olen yrittänyt ohjeistaa että kysyy tädeiltä mutta ilmeisesti kannustavat itsenäiseen pukeutumiseen niin etteivät tosiaan puutu. Tänäänkin oli poika sitten hiki päässä pihassa kun hain ja oli riisunut kaulurin, hanskat & pipon. Kiva kun pitäis flunssasta toipua... Aamulla sanoin kaulurista ettei tartte laittaa ainakaan iltapäivällä mutta poika tosiaan vetää kiireellä vaan jokaisen vaatekappaleen niskaan että pääsis pian ulos.
Käyttääkö teidän neli-viisivuotiaat haalaria vai kaksiosaista pukua?
Meillä on välikausipuku ollut kaksiosainen mutta talveksi meinasin ihan haalarimallin hankkia vielä.
Leikki-ikäisen vaatteet näillä keleillä
mammaaa
1
279
Vastaukset
- ei kaikkea
Siinähän se vastaus oikeestaan tuli.... jotain jätetään iltapäivällä välistä pois. Otapa puheeksi hoitajien kanssa, ei siihen muu auta.
Oma on vasta 1v.... mutta itse käytin haalaria vielä pihaleikeissä 7-8 vuotiaana ja tykkäsin. Mutta rymyääkö ne nykylapset enää niin vanhana, jotenkin jäänyt sellanen kuva että istuvat vaan sievästi ringissä ja vertailee taaroitaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505167Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672945Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2871466Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781106Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924