olen kaksonen

ja nainen

Omasta mielestäni olen aina ystävällinen ja huomaavainen kaikkia kohtaan. Mielestäni olen hyvä ystävä, naaapuri, työkaveri ja aviovaimo. Kuitenkin minusta tuntuu, niinkuin ihmisillä ei olisi aikaa minulle. Tuntuu, kuin he välttelisivät minua - ja tuntuu kuin niin olisi ollut koko ikäni ajan. Olen aina luullut että olen yhtä hyvä ihminen kuin muutkin ja ollut mukana omasta mielestäni samoilla ehdoilla kuin muutkin, mutta nyt vanhemmiten alkaa tuntua siltä, että olen vain itse luullut niin. Loppujen lopuksi on vaikeaa uskoa, että minua on ylipäänsä pidetty elinkelpoisena yksilönä. Varmaan ovat he, jotka ovat olleet ystävällisiä, olleet sitä sen vuoksi että säälivät minua. On vaikeaa katsella itseään toisten silmillä, mutta luultavasti olen vain pieni rääpäle ja parka heidän silmissään. Kuinka ihmeessä yksi horoskooppimerkeistä voikaan olla näin epäonnistunut!

14

2364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kksonen8888888

Ihan samanlaiset tuntemukset minulla. Mutta vain tuntemuksia? :/ Jos noin alkaa ajattelemaan koko ajan ei hyvää seuraa :) ja suoraan sanon sinulle että, kysy näiden henkilöiden oikeaa mielipidettä, eikä valetta niinku sinusta on tuntunut :)

• ..heijaa

Ei ihan tyypillistä tekstiä kaksoselta, ainakaan mitä noita yliörvellyksiä omasta erinomaisudesta on täällä totuttu näkemään. Kaksosen salainen herkkä sisin.. mielenkiintoista.. kiva kurkistaa sitäkin puolta ; )

Väitätkö, ettei kukaan koskaan olisi nähnyt sitä sisältäsi ja todella pitänyt näkemästään? Olisi halunnut pitää sinut sylissäsi, ei säälin vuoksi, vaan herkän sisimpäsi vuoksi? Olisi halunnut ottaa sen varovasti käsiinsä kuin hauraan lasiesineen ja tutustua siihen sillä hellyydellä minkä sellaisen käsitteleminen vaatii?

• aiheuttaa kaikenlaista...

Tarkista horoskooppimerkkisi, koska ei nuo sun mainitsemasi asiat pidä paikkaansa lainkaan.
      Mahtava provo; epäilyttää, että olet "veemäinen" kalat-nainen, joka on sattumoisin "kettuuntunut" vilkkaaseen, älykkääseen kaksosnaiseen, joka on jättänyt sut ns. "rantamille ruikuttamaan" peräänsä.

• hyvin voi

pitää paikkansa aloittajan tuntemukset. Yksi viisaampi horoskooppitietäjä sanoo nimittäin näin: "Harvat niistä jotka kuuntelevat kaksosen elohopean lailla soljuvaa viehättävää puhetta, voisivat kuvitellakaan, että hän tuntee sisimmässään itsensä epätoivoisen yksinäiseksi ja eksyneeksi".

Ehkä kaksosten kannattaisi tulla ulos kuorestaan ja kertoa meille muille myös tästä puolesta. Saattaisivat saada enemmän ymmärrystä.

• siinä on totuutta
        hyvin voi kirjoitti:

pitää paikkansa aloittajan tuntemukset. Yksi viisaampi horoskooppitietäjä sanoo nimittäin näin: "Harvat niistä jotka kuuntelevat kaksosen elohopean lailla soljuvaa viehättävää puhetta, voisivat kuvitellakaan, että hän tuntee sisimmässään itsensä epätoivoisen yksinäiseksi ja eksyneeksi".

Ehkä kaksosten kannattaisi tulla ulos kuorestaan ja kertoa meille muille myös tästä puolesta. Saattaisivat saada enemmän ymmärrystä.

Kauniit, älykkäät ja täydellisen tuntuiset ihmiset, kuten kaksosnaiset usein ovat, herättävät kateutta toisissa naisissa, jotka usein alkavat syrjiä heitä. Kyllä kaksosnainen voi kokea yksinäisyyttä ja erilaisuutta joutuessaan yhteyteen alempien merkkien kanssa, vaikka ei se yleensä tuota isompia pulmia hänelle. Hän on kuitenkin ystävällinen kaikille ja hyväksyy kaikki sellaisina kuin he ovat ja osaa taidokkaasti asettua myös alempien merkkien tasolle sosiaalisen kanssakäymisen merkeissä. Kaksosnaien ei tosin itsensä vuoksi tarvitse näitä suhteita.Sen vuoksi en oikein ymmärrä, että jollain kaksosnaisella olisi noin mustia tunteita. Ehkä se riippuu henkilökohtaisista olosuhteista eikä merkistä? Koska kyseessä on kaksonen, niin voin varmana sanoa, että se on kyllää ohimenevää pientä alakuloisuutta. Ehkä jo nyt ajattelet toisin.

• kaksosakoista
        siinä on totuutta kirjoitti:

Kauniit, älykkäät ja täydellisen tuntuiset ihmiset, kuten kaksosnaiset usein ovat, herättävät kateutta toisissa naisissa, jotka usein alkavat syrjiä heitä. Kyllä kaksosnainen voi kokea yksinäisyyttä ja erilaisuutta joutuessaan yhteyteen alempien merkkien kanssa, vaikka ei se yleensä tuota isompia pulmia hänelle. Hän on kuitenkin ystävällinen kaikille ja hyväksyy kaikki sellaisina kuin he ovat ja osaa taidokkaasti asettua myös alempien merkkien tasolle sosiaalisen kanssakäymisen merkeissä. Kaksosnaien ei tosin itsensä vuoksi tarvitse näitä suhteita.Sen vuoksi en oikein ymmärrä, että jollain kaksosnaisella olisi noin mustia tunteita. Ehkä se riippuu henkilökohtaisista olosuhteista eikä merkistä? Koska kyseessä on kaksonen, niin voin varmana sanoa, että se on kyllää ohimenevää pientä alakuloisuutta. Ehkä jo nyt ajattelet toisin.

Olen tismalleen samaa mieltä, olenhan kaksosnainen.

• Kaksdeuts
        kaksosakoista kirjoitti:

Olen tismalleen samaa mieltä, olenhan kaksosnainen.

Ei, vaan kaksosen ominaisuuksiin kuuluu olla eri mieltä. Oman tien kulkijoita kun ovat.

"Vaikka Jumala taivaasta kuuluttaisi universaalisen totuuden, epäilen sittenkin".

• olen aina oikeassa
        Kaksdeuts kirjoitti:

Ei, vaan kaksosen ominaisuuksiin kuuluu olla eri mieltä. Oman tien kulkijoita kun ovat.

"Vaikka Jumala taivaasta kuuluttaisi universaalisen totuuden, epäilen sittenkin".

Järkevät ihmiset löytävät omia teitä. Osuit naulan kantaan.

Jumala ei puhu horoskoopeista!

• inkeri38
        siinä on totuutta kirjoitti:

Haluaisin tietää mitkä merkit luokitellaan alempimerkkisiksi?

• ovat alempia
        inkeri38 kirjoitti:

Haluaisin tietää mitkä merkit luokitellaan alempimerkkisiksi?

Koska kaksonen on ylin ja korkein, niin kaikki muut merkit ovat alempia ja matalampia. Kaksonen on ilmassa - kaiken yllä! Ilmaa on joka paikassa, vedessä, maassa ja tulikin tarvitsse ilmaa voidakseen palaa. Ilman ilmaa kuolee kaikki.

• KaksosN

Minulla on samanlaisia ajatuksia ja olen keski.ikäinen nainen.
      Et ole yksin tässä asiassa :)
      Minun on tosiaan vaikea avautua ja herkistyä. Pelkään että menen rikki tai joku satuttaa henkisesti jos kerron ajtukseni. Sitä on käynyt että kerron sisimpiä ajatuksia ja pelkojani ja niitä on käytetty riitatilanteessa hyväksi....se satuttaa ja vie luottamuksen.
      Onko se sitten sitä että tosiaan ollaan ulospäin kovanaamoja ja toiset "nauttivat" siitä kun saavat vähän alas...en tiedä, mutta tätä olen ajatellut.

• nenoskak

Tuo tekstisi on kuin minun kynästäni 15 - 20 vuotta sitten.
      Mä olen koko ikäni etsinyt "sydänystävää" ja tuntenut itseni jotenkin ulkopuoliseksi.
      Nyttemmin olen oppinut, että luonnettaan ei voi muuttaa, vaan on mentävä niillä mitä on.
      Olen saanut muutaman todella hyvän ystävän matkan varrella ja vasta muutama vuosi sitten löysin yhden "timantin". Ihmisen jonka kanssa jaksaisin keskustella vuorokausi tolkulla. Tässä on siis kyse todellakin ystävyydestä, rakkaus on asia erikseen. Itse olen neljän lapsen äiti (vanhin on teini) ja naimisissa ystäväni on kahden jo aikuisen lapsen äiti ja eronnut.
      Jos sua astrologia oikeasti kiinnostaa niin lue: astro.fi mutta älä huku sinne, sillä se voi viedä totaalisesti mukanaan.

• samanlaisen

Siskoni on tyypillinen kaksonen, juuri sellainen kuin joka paikassa kaksosista kerrotaan. Hänestä parempaa siskoa ja nyt vanhempana ystävää ei voisi toivoa. Mutta kun se perhanan pikkusisko on edelleen niin tehokas, tuhat-rautaa-tulessa, niin hänestä saa helposti ns. yliannostuksen ;)

Onneksi sillä on niin kiire, ettei se huomaa jos isosisko on viikon pois.

Erottuaan miehestään ja viettäessään hulvatonta (?) sinkkuelämää, hän sanoi ettei edes kehtaa kellekään kertoa olevansa kaksonen...? Mutta en usko että se voi johtua epäonnistuneesta, jos sellaista edes on, horoskooppimerkistä.

Syksyt on aina kurjia, sataa ja on pimeää. Kyllä se siitä. Usko vain!

• twins

Hups, en itse koe olevani kyllä noin lyttyyn lyöty.Kaksosilla on niin paljon hyviä puolia muut vaan ovat niin totisia elämän suhteen että huih.Olen itsekkin saannut ryppyjä niskaan mut mitäs niist. Suurin vika kai on et meil on energiaa mitä muilta puuttuu ( oisko kateutta)
      Eikun tsemppiä älä anna muiden hörhöjen vaikuttaa sun elämääsi liikaa, ole oma positiivinen persoona anna muitten kärsiä siitä jos ne niin sen kokee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe