Maksaa ihan järjettömästi nuo partakoneenterät sähkökoneeseen vaihtaa. On sellaisia pieniä laitteita joilla voi terottaa. Eli kaksi liikkuvaa teräosaa noissa laitteissa. Joskus helppoheikit myy niitä toreilla ja eri paikoissa.
Vastaukset 3
- ne...
Kyllä se saa viilallakin teroitettua
- ei välttämättä
partakonetta edes tarvitse. Itse käytän vanhaa leipäveistä parranajoon, vesi tulee silmistä ja vaahto suusta, aika sileää tulee
- ne saa teräväksi
Hinkkaa juomalasin sisäpinnalla ne teräväksi. Valitse tasaista lasia oleva juomalasi. Tää on vanha kikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1731915Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1561357Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2221002- 71897
- 58858
- 47783
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63767- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200677Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646