Mikä on toimivin

merkkit

Vaaka naiselle? Kun joku on haukkunu täällä vaakanaiset pystyyn, niin kertokaa vaaka naiset mikä on paras merkki, jonka kanssa olette vietätte pitkää onnelista liittoa???

Vaakamiehetkin voivat kertoa omat pitkät liittonsa parhaan merkkinsä kanssa??

itse olen vaaka nousu skopu kuu kaksosissa

9

1957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

sanoa, että mistä löytyy tuollainen vaaka. Että kuu kaksosissa(ilmanmerkissä) ja vielä nousu skopu. Et jauha paskaa vaan aina asiaa. Vaaka ei voi tulla viehättävämmäksi.Hellät romanttiset kosketukset liittyvät korvaan kuiskuteltuihin tyhjänpäiväisyyksiin. Älä silti salaa liikaa. ;)

• enpä

menis sanomaan ettei aurinko vaaka ja kuu kaksonen jauhais paskaa. siinä on varsinaiset paskanjauhannan mestarit eläiradalla :)

viehättäviä muuten varmaan..

• jummijammix
        enpä kirjoitti:

menis sanomaan ettei aurinko vaaka ja kuu kaksonen jauhais paskaa. siinä on varsinaiset paskanjauhannan mestarit eläiradalla :)

viehättäviä muuten varmaan..

Oletteko te kaksi syvällisen tietoisia astrologiasta?
        olen juuri tuo skorp vaaka kaksonen ainakin yhden horoskooppianalyysin mukaan..
        Kyllä toinen teistä on aika oikeassa yhdessä ominaisuudessa.
        Voisitteko kertoa miten kuu ja nousumerkki vaikuttaa ihmisen persoonaan?

• kalaN
        jummijammix kirjoitti:

Aurinkomerkki on aina vähän piilossa, se on sinun sielusi, perimmäinen olemuksesi ja tarkoituksesi tässä elämässä. Kuumerkki on herkempi liikahtelemaan eli se kertoo tavasta toimia ja reagoida asioihin, vähän niin kuin tunteet, jotka heittelevät sinne tänne. Nousumerkki on taas julkiminä, persoona, jonka taakse yleensä kätkeytyy tiukan paikan tullen. Nousumerkki on se, joka haluaisit olla, joka 'näyttäytyy' muille.

Helpoiten ihmisestä tunnistaa kuumerkin, varsinkin jos se on kovin erilainen kuin aurinkomerkki. Itselläni kuu on jousimiehessä ja kyllä olen esim. työpaikalla varsinainen kaaho. Päästelen suustani karseita sammakoita ja meuhkaan kopiokoneelle jollei se toimi. Vieressäni istuu kuukaksonen, joka on maailman hauskin tyyppi.

• kuitenkin
        kalaN kirjoitti:

Aurinkomerkki on aina vähän piilossa, se on sinun sielusi, perimmäinen olemuksesi ja tarkoituksesi tässä elämässä. Kuumerkki on herkempi liikahtelemaan eli se kertoo tavasta toimia ja reagoida asioihin, vähän niin kuin tunteet, jotka heittelevät sinne tänne. Nousumerkki on taas julkiminä, persoona, jonka taakse yleensä kätkeytyy tiukan paikan tullen. Nousumerkki on se, joka haluaisit olla, joka 'näyttäytyy' muille.

Helpoiten ihmisestä tunnistaa kuumerkin, varsinkin jos se on kovin erilainen kuin aurinkomerkki. Itselläni kuu on jousimiehessä ja kyllä olen esim. työpaikalla varsinainen kaaho. Päästelen suustani karseita sammakoita ja meuhkaan kopiokoneelle jollei se toimi. Vieressäni istuu kuukaksonen, joka on maailman hauskin tyyppi.

on niin, että kuu on valeaurinko. Kuu voi tosiaankin merkitä enemmän kuin aurinko. Mietipä yhdistelmää aurinkohärkä ja kuuvesimies ja käännä ne sitten toisinpäin. Ei kuu tule välttämättä esille, sillä rippuu se siitäkin millainen aspekti niillä on. Kuu voi olla ilman minkäänlaista aspektia ja silloin se toimii yksinään.

• kuitenkin
        jummijammix kirjoitti:

olen oikeassa. Muut saavat miettiä, että missä? ;)
        Minä tuota....

• Skopu_
    • appetizer

Eka aviomies vaaka. Itse olen vaaka. Toinen aviomies ( 14 vuotta yhdessä )skorpioni. Skorpioni on pinnalta viileä mutta sisältä tulinen. Joskus vaa'alle hieman liian sulkeutunut ja määräilevä, mutta kuitenkin paras ja sopivin kaikista tuntemistani miehistä. Muuten, skorpionille on turha yrittää valehdella tai peittää asioita. Ovat niin intuitiivisia, että niiltä ei jää salatuksi juuri mitään.

• tiuna (vaaka)

paras suhde ikinä tähän asti on ollut VESIMIEHEN kanssa.. ihanaa ystävyyttä ja rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe