Mikä on toimivin

merkkit

Vaaka naiselle? Kun joku on haukkunu täällä vaakanaiset pystyyn, niin kertokaa vaaka naiset mikä on paras merkki, jonka kanssa olette vietätte pitkää onnelista liittoa???

Vaakamiehetkin voivat kertoa omat pitkät liittonsa parhaan merkkinsä kanssa??

itse olen vaaka nousu skopu kuu kaksosissa

9

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

      sanoa, että mistä löytyy tuollainen vaaka. Että kuu kaksosissa(ilmanmerkissä) ja vielä nousu skopu. Et jauha paskaa vaan aina asiaa. Vaaka ei voi tulla viehättävämmäksi.Hellät romanttiset kosketukset liittyvät korvaan kuiskuteltuihin tyhjänpäiväisyyksiin. Älä silti salaa liikaa. ;)

      • enpä

        menis sanomaan ettei aurinko vaaka ja kuu kaksonen jauhais paskaa. siinä on varsinaiset paskanjauhannan mestarit eläiradalla :)

        viehättäviä muuten varmaan..


      • jummijammix
        enpä kirjoitti:

        menis sanomaan ettei aurinko vaaka ja kuu kaksonen jauhais paskaa. siinä on varsinaiset paskanjauhannan mestarit eläiradalla :)

        viehättäviä muuten varmaan..

        Oletteko te kaksi syvällisen tietoisia astrologiasta?
        olen juuri tuo skorp vaaka kaksonen ainakin yhden horoskooppianalyysin mukaan..
        Kyllä toinen teistä on aika oikeassa yhdessä ominaisuudessa.
        Voisitteko kertoa miten kuu ja nousumerkki vaikuttaa ihmisen persoonaan?


      • kalaN
        jummijammix kirjoitti:

        Oletteko te kaksi syvällisen tietoisia astrologiasta?
        olen juuri tuo skorp vaaka kaksonen ainakin yhden horoskooppianalyysin mukaan..
        Kyllä toinen teistä on aika oikeassa yhdessä ominaisuudessa.
        Voisitteko kertoa miten kuu ja nousumerkki vaikuttaa ihmisen persoonaan?

        Aurinkomerkki on aina vähän piilossa, se on sinun sielusi, perimmäinen olemuksesi ja tarkoituksesi tässä elämässä. Kuumerkki on herkempi liikahtelemaan eli se kertoo tavasta toimia ja reagoida asioihin, vähän niin kuin tunteet, jotka heittelevät sinne tänne. Nousumerkki on taas julkiminä, persoona, jonka taakse yleensä kätkeytyy tiukan paikan tullen. Nousumerkki on se, joka haluaisit olla, joka 'näyttäytyy' muille.

        Helpoiten ihmisestä tunnistaa kuumerkin, varsinkin jos se on kovin erilainen kuin aurinkomerkki. Itselläni kuu on jousimiehessä ja kyllä olen esim. työpaikalla varsinainen kaaho. Päästelen suustani karseita sammakoita ja meuhkaan kopiokoneelle jollei se toimi. Vieressäni istuu kuukaksonen, joka on maailman hauskin tyyppi.


      • kuitenkin
        kalaN kirjoitti:

        Aurinkomerkki on aina vähän piilossa, se on sinun sielusi, perimmäinen olemuksesi ja tarkoituksesi tässä elämässä. Kuumerkki on herkempi liikahtelemaan eli se kertoo tavasta toimia ja reagoida asioihin, vähän niin kuin tunteet, jotka heittelevät sinne tänne. Nousumerkki on taas julkiminä, persoona, jonka taakse yleensä kätkeytyy tiukan paikan tullen. Nousumerkki on se, joka haluaisit olla, joka 'näyttäytyy' muille.

        Helpoiten ihmisestä tunnistaa kuumerkin, varsinkin jos se on kovin erilainen kuin aurinkomerkki. Itselläni kuu on jousimiehessä ja kyllä olen esim. työpaikalla varsinainen kaaho. Päästelen suustani karseita sammakoita ja meuhkaan kopiokoneelle jollei se toimi. Vieressäni istuu kuukaksonen, joka on maailman hauskin tyyppi.

        on niin, että kuu on valeaurinko. Kuu voi tosiaankin merkitä enemmän kuin aurinko. Mietipä yhdistelmää aurinkohärkä ja kuuvesimies ja käännä ne sitten toisinpäin. Ei kuu tule välttämättä esille, sillä rippuu se siitäkin millainen aspekti niillä on. Kuu voi olla ilman minkäänlaista aspektia ja silloin se toimii yksinään.


      • kuitenkin
        jummijammix kirjoitti:

        Oletteko te kaksi syvällisen tietoisia astrologiasta?
        olen juuri tuo skorp vaaka kaksonen ainakin yhden horoskooppianalyysin mukaan..
        Kyllä toinen teistä on aika oikeassa yhdessä ominaisuudessa.
        Voisitteko kertoa miten kuu ja nousumerkki vaikuttaa ihmisen persoonaan?

        olen oikeassa. Muut saavat miettiä, että missä? ;)
        Minä tuota....


    • Skopu_
    • appetizer

      Eka aviomies vaaka. Itse olen vaaka. Toinen aviomies ( 14 vuotta yhdessä )skorpioni. Skorpioni on pinnalta viileä mutta sisältä tulinen. Joskus vaa'alle hieman liian sulkeutunut ja määräilevä, mutta kuitenkin paras ja sopivin kaikista tuntemistani miehistä. Muuten, skorpionille on turha yrittää valehdella tai peittää asioita. Ovat niin intuitiivisia, että niiltä ei jää salatuksi juuri mitään.

    • tiuna (vaaka)

      paras suhde ikinä tähän asti on ollut VESIMIEHEN kanssa.. ihanaa ystävyyttä ja rakkautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe