Mikä on toimivin

merkkit

Vaaka naiselle? Kun joku on haukkunu täällä vaakanaiset pystyyn, niin kertokaa vaaka naiset mikä on paras merkki, jonka kanssa olette vietätte pitkää onnelista liittoa???

Vaakamiehetkin voivat kertoa omat pitkät liittonsa parhaan merkkinsä kanssa??

itse olen vaaka nousu skopu kuu kaksosissa

9

1979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

sanoa, että mistä löytyy tuollainen vaaka. Että kuu kaksosissa(ilmanmerkissä) ja vielä nousu skopu. Et jauha paskaa vaan aina asiaa. Vaaka ei voi tulla viehättävämmäksi.Hellät romanttiset kosketukset liittyvät korvaan kuiskuteltuihin tyhjänpäiväisyyksiin. Älä silti salaa liikaa. ;)

• enpä

menis sanomaan ettei aurinko vaaka ja kuu kaksonen jauhais paskaa. siinä on varsinaiset paskanjauhannan mestarit eläiradalla :)

viehättäviä muuten varmaan..

• jummijammix
        enpä kirjoitti:

menis sanomaan ettei aurinko vaaka ja kuu kaksonen jauhais paskaa. siinä on varsinaiset paskanjauhannan mestarit eläiradalla :)

viehättäviä muuten varmaan..

Oletteko te kaksi syvällisen tietoisia astrologiasta?
        olen juuri tuo skorp vaaka kaksonen ainakin yhden horoskooppianalyysin mukaan..
        Kyllä toinen teistä on aika oikeassa yhdessä ominaisuudessa.
        Voisitteko kertoa miten kuu ja nousumerkki vaikuttaa ihmisen persoonaan?

• kalaN
        jummijammix kirjoitti:

Aurinkomerkki on aina vähän piilossa, se on sinun sielusi, perimmäinen olemuksesi ja tarkoituksesi tässä elämässä. Kuumerkki on herkempi liikahtelemaan eli se kertoo tavasta toimia ja reagoida asioihin, vähän niin kuin tunteet, jotka heittelevät sinne tänne. Nousumerkki on taas julkiminä, persoona, jonka taakse yleensä kätkeytyy tiukan paikan tullen. Nousumerkki on se, joka haluaisit olla, joka 'näyttäytyy' muille.

Helpoiten ihmisestä tunnistaa kuumerkin, varsinkin jos se on kovin erilainen kuin aurinkomerkki. Itselläni kuu on jousimiehessä ja kyllä olen esim. työpaikalla varsinainen kaaho. Päästelen suustani karseita sammakoita ja meuhkaan kopiokoneelle jollei se toimi. Vieressäni istuu kuukaksonen, joka on maailman hauskin tyyppi.

• kuitenkin
        kalaN kirjoitti:

Aurinkomerkki on aina vähän piilossa, se on sinun sielusi, perimmäinen olemuksesi ja tarkoituksesi tässä elämässä. Kuumerkki on herkempi liikahtelemaan eli se kertoo tavasta toimia ja reagoida asioihin, vähän niin kuin tunteet, jotka heittelevät sinne tänne. Nousumerkki on taas julkiminä, persoona, jonka taakse yleensä kätkeytyy tiukan paikan tullen. Nousumerkki on se, joka haluaisit olla, joka 'näyttäytyy' muille.

Helpoiten ihmisestä tunnistaa kuumerkin, varsinkin jos se on kovin erilainen kuin aurinkomerkki. Itselläni kuu on jousimiehessä ja kyllä olen esim. työpaikalla varsinainen kaaho. Päästelen suustani karseita sammakoita ja meuhkaan kopiokoneelle jollei se toimi. Vieressäni istuu kuukaksonen, joka on maailman hauskin tyyppi.

on niin, että kuu on valeaurinko. Kuu voi tosiaankin merkitä enemmän kuin aurinko. Mietipä yhdistelmää aurinkohärkä ja kuuvesimies ja käännä ne sitten toisinpäin. Ei kuu tule välttämättä esille, sillä rippuu se siitäkin millainen aspekti niillä on. Kuu voi olla ilman minkäänlaista aspektia ja silloin se toimii yksinään.

• kuitenkin
        jummijammix kirjoitti:

olen oikeassa. Muut saavat miettiä, että missä? ;)
        Minä tuota....

• Skopu_
    • appetizer

Eka aviomies vaaka. Itse olen vaaka. Toinen aviomies ( 14 vuotta yhdessä )skorpioni. Skorpioni on pinnalta viileä mutta sisältä tulinen. Joskus vaa'alle hieman liian sulkeutunut ja määräilevä, mutta kuitenkin paras ja sopivin kaikista tuntemistani miehistä. Muuten, skorpionille on turha yrittää valehdella tai peittää asioita. Ovat niin intuitiivisia, että niiltä ei jää salatuksi juuri mitään.

• tiuna (vaaka)

paras suhde ikinä tähän asti on ollut VESIMIEHEN kanssa.. ihanaa ystävyyttä ja rakkautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3941
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2273
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      126
      1729
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1444
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1433
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1054
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      704
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      691
    9. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      661
    10. En uskalla nainen ottaa suhun

Yhteyttä koska oot palstan perusteella vähän ……
      Ikävä
      45
      648
    Aihe