Kun täällä sivuilla niin kärkkäinä ja tietämättöminä solvataan ja haukutaan vuorollansa kaikki "eläinradan merkit" niin olisiko liikaa pyydetty teiltä solvaajilta, jos katsoisitte peiliin ja tekisitte kykyjenne mukaan analyysin itsestänne. Miettisitte miten yleensäkin suhtaudutte muihin ihmisiin; onko se suopeaa vai hyökkäävää - vain omalla ekolla pullistelua?
Onko varaa moittia muita ihmisiä tuntematta heitä yksilöinä tai "joukkueina"? Teillä todellakin olisi aihetta tutustua ihmisiin se voisi olla käännekohta HENKISESTÄ KÖYHYYDESTÄNNE HENGEN RIKKAUTEEN, tietämättömyydestä tyydytyksen lämpimään hehkuun, joka syntyy kun tulette samalla tutuksi myös itsenne kanssa ja opitte ymmärtämään muiden luonnetta, ajatuksia ja vaikuttimia.
"Ei ole rajaa sille, miten korkealle voitte yltää, miten kauas kulkea. Suunta on yläspäin ja tilaa on riittämiin." ¤SO¤
Vaaka kuittaa!
49
3402
Vastaukset
- minä se olen
""""Kun täällä sivuilla niin kärkkäinä ja tietämättöminä solvataan ja haukutaan vuorollansa kaikki "eläinradan merkit"""""
Todellakin eläinradan merkit!!! haukuttu on. Onko niillä merkeillä mitään tekemistä yksitttäisen ihmisen kannalta? Astrologia perustuukin eläinradan merkkeihin, ei ihmisiin. Tässä näemme, kuinka typerää on uskoa horoskooppeihin. Moni kuvittelee olevansa sellainen kun sen merkki on. Et kai sinäkään ole samaa mieltä. No astrologit sanovat, että tätä voit soveltaa omaan elämääsi. Tämähän on astrologien antama kuva meistä. Uskokoon ken haluaa mitä tahansa, mutta minä en usko ainakaan astrologiaan. Mietipä mitä tarkoittaa talviset merkit kauris, vesimies ja kalat eteläisellä pallonpuoliskolla. Olisiko vaakanainen Kapkaupungissa sama kuin Helsingissä?- ap.
mutta en usko siihen, että kaikki samaan merkkiin kuuluvat olisivat kopioita toisistansa - en tosiaan.
Jokainen ihminen on erilainen, oma persoonansa, ei siihen vaikuta se minkä merkin alla syntynyt.
Mutta todettakoon, että jotain pieniä yhtäläisyyksiä samaan merkkiin kuuluvilla on sitä ei käy kieltäminen. Erot voivat kuitenkin olla yhtä suuret kuin on yöllä ja päivällä tai pimeydellä ja valolla.
Senpä takia tuo "merkkien" vertailu hyvässä/pahassa onkin tyhmää, kuvastaa vain kirjoittajan alhaista henkistä kypsyyttä. - kalaN
ap. kirjoitti:
mutta en usko siihen, että kaikki samaan merkkiin kuuluvat olisivat kopioita toisistansa - en tosiaan.
Jokainen ihminen on erilainen, oma persoonansa, ei siihen vaikuta se minkä merkin alla syntynyt.
Mutta todettakoon, että jotain pieniä yhtäläisyyksiä samaan merkkiin kuuluvilla on sitä ei käy kieltäminen. Erot voivat kuitenkin olla yhtä suuret kuin on yöllä ja päivällä tai pimeydellä ja valolla.
Senpä takia tuo "merkkien" vertailu hyvässä/pahassa onkin tyhmää, kuvastaa vain kirjoittajan alhaista henkistä kypsyyttä.Horoskoopit ovat parhaimmillaan hauskaa ajanvietettä. Se on niinku leikkiä, ei sitä niin hirveen vakavasti kannata ottaa, ja on vain yksi tapa jäsentää tätä maailmaa.
Kaikkein hauskinta on arvuutella baarissa ihmisten (tuntemattomien) merkkejä. Ulkonäöstä, tavasta puhua, eleistä, pukeutumisesta yms. pystyy jo muutamassa minuutissa tekemään hyvän veikkauksen. Varsinkin vaa'at tunnistaa jo kilometrien päähän :) - kuitenkin
kalaN kirjoitti:
Horoskoopit ovat parhaimmillaan hauskaa ajanvietettä. Se on niinku leikkiä, ei sitä niin hirveen vakavasti kannata ottaa, ja on vain yksi tapa jäsentää tätä maailmaa.
Kaikkein hauskinta on arvuutella baarissa ihmisten (tuntemattomien) merkkejä. Ulkonäöstä, tavasta puhua, eleistä, pukeutumisesta yms. pystyy jo muutamassa minuutissa tekemään hyvän veikkauksen. Varsinkin vaa'at tunnistaa jo kilometrien päähän :)vaakaekspertti sattuneesta syystä. Tosiasia on (kuitenkin), että vain aniharvoin osuu oikeaan merkkiin. Nouseva merkki ja kuu hämmentävät havaintoja paljonkin ja toisinpäin sitten on helppo löytää ominaisuuksia, jotka sopivat vaakaan mm. Ei pidä liikaa luottaa omaan arvioon.
- kalaN
kuitenkin kirjoitti:
vaakaekspertti sattuneesta syystä. Tosiasia on (kuitenkin), että vain aniharvoin osuu oikeaan merkkiin. Nouseva merkki ja kuu hämmentävät havaintoja paljonkin ja toisinpäin sitten on helppo löytää ominaisuuksia, jotka sopivat vaakaan mm. Ei pidä liikaa luottaa omaan arvioon.
mut se on silti hauskaa.
Sitä paitsi mä osun usein oikeaan, kysy vaikka mun mieheltä :) se ei usko mihinkään, mut katsoo silmät suurina kun mä tunnistan kaikki baarin vaa'at :)
no vitsi, mut ihmiset oikeesti pelästyy aika paljon, kun niille menee kertomaan tällaisia juttuja. varsinkin miehet. - kalaN
kuitenkin kirjoitti:
vaakaekspertti sattuneesta syystä. Tosiasia on (kuitenkin), että vain aniharvoin osuu oikeaan merkkiin. Nouseva merkki ja kuu hämmentävät havaintoja paljonkin ja toisinpäin sitten on helppo löytää ominaisuuksia, jotka sopivat vaakaan mm. Ei pidä liikaa luottaa omaan arvioon.
kohde on rapumiehet ja myös oinaat on helppo noukkia joukosta.
yleensä ne ihmiset, jotka noudattavat omaa elämän polkuaan/tarkoitustaan oikein, ts. elävät aidosti omaa elämäänsä, ne ihmiset on helppo tunnistaa. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Monet kyllä feikkaavat paljon.. esim. kalat on sellainen merkki, että se voi ottaa minkä roolin tahansa, millä tuulella sitä sattuukin olemaan. Ehkä juuri siksi miehet on helpompi tunnistaa, ovat aidompia kuin naiset. - ihmettelijä myös
kalaN kirjoitti:
Horoskoopit ovat parhaimmillaan hauskaa ajanvietettä. Se on niinku leikkiä, ei sitä niin hirveen vakavasti kannata ottaa, ja on vain yksi tapa jäsentää tätä maailmaa.
Kaikkein hauskinta on arvuutella baarissa ihmisten (tuntemattomien) merkkejä. Ulkonäöstä, tavasta puhua, eleistä, pukeutumisesta yms. pystyy jo muutamassa minuutissa tekemään hyvän veikkauksen. Varsinkin vaa'at tunnistaa jo kilometrien päähän :)kiinnittänyt huomion tuohon kalanaiseen, jäänyt mieleen, kun kommentoi usein juuri täällä Vaaka -palstalla. Mikähän painajainen hänelle on Vaaka -ihmiset, tuntuu kuin se olisi hänelle joku pakkomielle. Jokin käsittämätön syy hänellä täytyy olla, ja ne mielipiteetkin ovat useimmiten vähän negatiivisen oloisia. Kuulostaa vähän siltä, kuin hänellä olisi jotenkin kademieli noita vaakoja kohtaan - vaikka en sitä ihmettelisikään, onhan vaaka -ihmiset tunnetusti persoonia, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa, heille hyvä ihmisessä on aina ensimmäisenä, ei se, että haetaan virheitä. Hän hyväksyy jokaisen sellaisena kuin on. Mikä rikkaus onkaan elää heidän kaltaistensa ihmisten, kun ei tarvitse kadehtia ketään, eikä teeskennellä parempaa kuin on, vaan voi olla luonnollinen oma itsensä juuri sellaisena kuin on, ja elämä hymyilee!
- kuitenkin
ihmettelijä myös kirjoitti:
kiinnittänyt huomion tuohon kalanaiseen, jäänyt mieleen, kun kommentoi usein juuri täällä Vaaka -palstalla. Mikähän painajainen hänelle on Vaaka -ihmiset, tuntuu kuin se olisi hänelle joku pakkomielle. Jokin käsittämätön syy hänellä täytyy olla, ja ne mielipiteetkin ovat useimmiten vähän negatiivisen oloisia. Kuulostaa vähän siltä, kuin hänellä olisi jotenkin kademieli noita vaakoja kohtaan - vaikka en sitä ihmettelisikään, onhan vaaka -ihmiset tunnetusti persoonia, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa, heille hyvä ihmisessä on aina ensimmäisenä, ei se, että haetaan virheitä. Hän hyväksyy jokaisen sellaisena kuin on. Mikä rikkaus onkaan elää heidän kaltaistensa ihmisten, kun ei tarvitse kadehtia ketään, eikä teeskennellä parempaa kuin on, vaan voi olla luonnollinen oma itsensä juuri sellaisena kuin on, ja elämä hymyilee!
olet vaaka. Joo siksi että sanot kalaN kadehtivan vaakoja. Haha haa!
- kalaN
kiinnittänyt huomion tuohon kalanaiseen, jäänyt mieleen, kun kommentoi usein juuri täällä Vaaka -palstalla. Mikähän painajainen hänelle on Vaaka -ihmiset, tuntuu kuin se olisi hänelle joku pakkomielle. Jokin käsittämätön syy hänellä täytyy olla, ja ne mielipiteetkin ovat useimmiten vähän negatiivisen oloisia. Kuulostaa vähän siltä, kuin hänellä olisi jotenkin kademieli noita vaakoja kohtaan - vaikka en sitä ihmettelisikään, onhan vaaka -ihmiset tunnetusti persoonia, jotka tulevat toimeen kaikkien kanssa, heille hyvä ihmisessä on aina ensimmäisenä, ei se, että haetaan virheitä. Hän hyväksyy jokaisen sellaisena kuin on. Mikä rikkaus onkaan elää heidän kaltaistensa ihmisten, kun ei tarvitse kadehtia ketään, eikä teeskennellä parempaa kuin on, vaan voi olla luonnollinen oma itsensä juuri sellaisena kuin on, ja elämä hymyilee!
nyt taas olen tehnyt?
Mä kommentoin aika monella muullakin palstalla, tunnen vain monta vaakaa, ovat hauskoja heppuja.
Miten minun pitäisi täällä kommentoida, ettei tulisi mielikuvaa pakkomielteisestä vaakakammosta :) Älä imartele itseäs.
voi hitto. - aikoihin!
Kiitos päivän nauruista, kuka oletkin!!
"Kun ei tarvitse kadehtia ketään..."
Heh, vaakahan se on kaiken inhimillisen yläpuolella. Hänellä ei ts. ole oikeastaan tunteita ollenkaan. Hänellä ei ole mielipiteitäkään oikeastaan mistään, koska kun kaikki ovat sellaisia kuin hän toivoo (lue: vaatii), niin "maailma hymyilee".
Tämähän on muuten aika naseva kuvaus vaa'an ajattelun epäkäytännöllisyydestä: Vaaka elää jossain pilvilinnoissa, joissa toteutuu se unikuvien ihannemaailma, jossa kukaan ei ajattele koskaan kenestäkään pahaa - etenkään vaaka.
Hyvä vaaka (jos nyt ylipäänsä edes olet vaaka): Olen tuntenut useita vaakoja ja he eivät ole yhtään sen "luonnollisempia" tai vähemmän kateellisia kuin muutkaan ihmiset. - postmost
kalaN kirjoitti:
Kaikkein hauskinta on arvuutella baarissa ihmisten (tuntemattomien) merkkejä. Ulkonäöstä, tavasta puhua, eleistä, pukeutumisesta yms. pystyy jo muutamassa minuutissa tekemään hyvän veikkauksen. Varsinkin vaa'at tunnistaa jo kilometrien päähän :)Minustakin astrologia on hupaisaa ajanvietettä ja yhdyn myös ap:n kantaan, että kyllä niissä merkeissä jotain todenpitävää luonteille, kun on ollut jonkun aikaa tekemisissä jonkun merkin kanssa sieltä putkahtaa sille kuuluvia ominaisuuksia.
Mutta miten paljon ne muut merkit nousu ja kuu vaikuttavat ja loput merkit luonneanalyysista, että voiko aurinkomerkkin kantaja olla enempi sitä nousevaa tai kuumerkkiä. Kun kalaN tunnistaa vaa'at kaukaa.
Minkä ikäinen kalaN olet? Onko sinulla hyvä ihmistuntemus vai oletko niin paljon tutkinut horoskooppeja, että ominaisuudet paistaa läpi? - postmost
huono itsetunto, kun kalaN tunnistaa vaa'at herkästi ympärillään. Ehkäpä kalaN seurustelee vaa'an kassa ja sisaruksiin kuuluu vaakoja.
Minusta ei ole ollenkaan pahaa jos on "mystistä ihmistuntemusta". Hyvä kalaN jatka vaan kommentointia.
PS.Ei vaa'oille ole kukaan kateellinen! Minussa "Hkartan" perusteella on vaakaa ja vihaan sitä ominaisuutta, tiedostan sen kyllä hyvin.
Haluaisin olla ihan jotain muuta. - kalaN
postmost kirjoitti:
Minustakin astrologia on hupaisaa ajanvietettä ja yhdyn myös ap:n kantaan, että kyllä niissä merkeissä jotain todenpitävää luonteille, kun on ollut jonkun aikaa tekemisissä jonkun merkin kanssa sieltä putkahtaa sille kuuluvia ominaisuuksia.
Mutta miten paljon ne muut merkit nousu ja kuu vaikuttavat ja loput merkit luonneanalyysista, että voiko aurinkomerkkin kantaja olla enempi sitä nousevaa tai kuumerkkiä. Kun kalaN tunnistaa vaa'at kaukaa.
Minkä ikäinen kalaN olet? Onko sinulla hyvä ihmistuntemus vai oletko niin paljon tutkinut horoskooppeja, että ominaisuudet paistaa läpi?tuota edellistä linkkiä. kirjoitin sinne juuri tänään eri merkkien vaikutuksista. mutta noin yleisesti kuumerkki kertoo tempperamentista eli miten reagoi asioihin. tämä tulee hyvin mm. työpaikoilla esiin, kun ihmiset tuntevat toisensa. nousumerkin vaikutus tulee esiin vasta myöhemmällä iällä ja on ihmisen persoona, ns. julkiminä.
Toisilla kuumerkki on enemmän esillä, toisilla nousumerkki, mutta kyllä aurinkomerkin pystyy esille kaivamaan, sanaton viestintä on niin läpinäkyvää ja tulee muuten täälläkin hyvin esiin, vaikkei ihmistä edes näe.
Mars-merkki kertoo tavasta toimia esim. mars kalat ei saa oikein mitään aikaiseksi, eikä deadlinet ole heitä varten. Mars härkä tarttuu asioihin hitaasti, mutta vauhtiin päästyään etenee kuin höyryjuna :) jne. Mars-merkki naisen kartalla kertoo miesihanteen, venus miehelle naisihanteen. Venus on rakkauden planeetta ja mm. seksuaalisuus ilmenee tätä kautta. Katsele venusmerkkiäsi, niin tiedät, minkälainen rakastaja olet :)
Itse pidän astrologiaa hauskana arvuutteluleikkinä ja onhan se kieltämättä aikamoista kategorisoimista. Seurailen paljon ihmisiä ja luen kirjojakin, mutta aika pintapuolisesti. Tällä hetkellä olen enemmän kiinnostunut Taijista ja muusta henkisestä kehityksestä.
Olen 38 v. - kalaN
postmost kirjoitti:
huono itsetunto, kun kalaN tunnistaa vaa'at herkästi ympärillään. Ehkäpä kalaN seurustelee vaa'an kassa ja sisaruksiin kuuluu vaakoja.
Minusta ei ole ollenkaan pahaa jos on "mystistä ihmistuntemusta". Hyvä kalaN jatka vaan kommentointia.
PS.Ei vaa'oille ole kukaan kateellinen! Minussa "Hkartan" perusteella on vaakaa ja vihaan sitä ominaisuutta, tiedostan sen kyllä hyvin.
Haluaisin olla ihan jotain muuta.Olet oikeassa, minulla on vaakaveli, jolla on itse asiassa tänään syntymäpäivä. Vaakamies, vaakapomo, vaakatäti ja -serkku lukuisia vaakaystäviä.
Itselläni ei ole kartalla yhtään vaakaa.. mutta muuten ymmärrän kyllä vaakojen herkkyyttä hyvin. Hakevat tasapainoa ääripäästä toiseen.
Hauska muuten huomata, että nämä arvostelijat täällä eivät kerro itsestään mitään, eivätkä omia mielipiteitään. toisia on niin helppo arvostella. - selvännäkijäpä hyvinkin
kalaN kirjoitti:
Olet oikeassa, minulla on vaakaveli, jolla on itse asiassa tänään syntymäpäivä. Vaakamies, vaakapomo, vaakatäti ja -serkku lukuisia vaakaystäviä.
Itselläni ei ole kartalla yhtään vaakaa.. mutta muuten ymmärrän kyllä vaakojen herkkyyttä hyvin. Hakevat tasapainoa ääripäästä toiseen.
Hauska muuten huomata, että nämä arvostelijat täällä eivät kerro itsestään mitään, eivätkä omia mielipiteitään. toisia on niin helppo arvostella.että nuo edelliset viestit ovat kaikki kalanaisen kirjoittamia, ja niistä loistaa kateus!
- kuka viitsisi edes kommentoida
postmost kirjoitti:
Minustakin astrologia on hupaisaa ajanvietettä ja yhdyn myös ap:n kantaan, että kyllä niissä merkeissä jotain todenpitävää luonteille, kun on ollut jonkun aikaa tekemisissä jonkun merkin kanssa sieltä putkahtaa sille kuuluvia ominaisuuksia.
Minkä ikäinen kalaN olet? Onko sinulla hyvä ihmistuntemus vai oletko niin paljon tutkinut horoskooppeja, että ominaisuudet paistaa läpi?antaa vain kalanaisen kirjoitella hörinöitään, niissä on totta yhtä paljon kuin siinä, jos kerromme mitä tapahtuu huomispäivänä.
Autuaita ovat viisaat, he perivät maan! - utopian lähettiläskö olet
kalaN kirjoitti:
tuota edellistä linkkiä. kirjoitin sinne juuri tänään eri merkkien vaikutuksista. mutta noin yleisesti kuumerkki kertoo tempperamentista eli miten reagoi asioihin. tämä tulee hyvin mm. työpaikoilla esiin, kun ihmiset tuntevat toisensa. nousumerkin vaikutus tulee esiin vasta myöhemmällä iällä ja on ihmisen persoona, ns. julkiminä.
Toisilla kuumerkki on enemmän esillä, toisilla nousumerkki, mutta kyllä aurinkomerkin pystyy esille kaivamaan, sanaton viestintä on niin läpinäkyvää ja tulee muuten täälläkin hyvin esiin, vaikkei ihmistä edes näe.
Mars-merkki kertoo tavasta toimia esim. mars kalat ei saa oikein mitään aikaiseksi, eikä deadlinet ole heitä varten. Mars härkä tarttuu asioihin hitaasti, mutta vauhtiin päästyään etenee kuin höyryjuna :) jne. Mars-merkki naisen kartalla kertoo miesihanteen, venus miehelle naisihanteen. Venus on rakkauden planeetta ja mm. seksuaalisuus ilmenee tätä kautta. Katsele venusmerkkiäsi, niin tiedät, minkälainen rakastaja olet :)
Itse pidän astrologiaa hauskana arvuutteluleikkinä ja onhan se kieltämättä aikamoista kategorisoimista. Seurailen paljon ihmisiä ja luen kirjojakin, mutta aika pintapuolisesti. Tällä hetkellä olen enemmän kiinnostunut Taijista ja muusta henkisestä kehityksestä.
Olen 38 v.millainen kunkin merkin kantaja on, onko "nouseva tai laskeva", niin eikö olisi parempi olla suu supussa, et koskaan pääse päätelmissäsi totuuteen,
lisäksi tuo pakkomielle kuluttaa valtavasti energiaasi, joten lopeta, sinulle nauran ainakin minä, ehkä joku muukin. - kalaN
utopian lähettiläskö olet kirjoitti:
millainen kunkin merkin kantaja on, onko "nouseva tai laskeva", niin eikö olisi parempi olla suu supussa, et koskaan pääse päätelmissäsi totuuteen,
lisäksi tuo pakkomielle kuluttaa valtavasti energiaasi, joten lopeta, sinulle nauran ainakin minä, ehkä joku muukin.jokin oma(kin) mielipide tähän asiaan vai kuka siellä huutelee ilman nimimerkkiä..
saat nauraa ihan rauhassa, mutta kerro oma ajatuksesi näistä asioista.
nauretaan sitten yhdessä :) - postmost
kalaN kirjoitti:
tuota edellistä linkkiä. kirjoitin sinne juuri tänään eri merkkien vaikutuksista. mutta noin yleisesti kuumerkki kertoo tempperamentista eli miten reagoi asioihin. tämä tulee hyvin mm. työpaikoilla esiin, kun ihmiset tuntevat toisensa. nousumerkin vaikutus tulee esiin vasta myöhemmällä iällä ja on ihmisen persoona, ns. julkiminä.
Olen 38 v.Kiitti kun vastasit!!!
Huomasin viiveellä, kun olin jo heittänyt sinulle kysymystä nousujen ja kuitten vaikutuksesta, että oli aikasemmissa linkeissä selitystä niistä!
Mun äippä on kalat ja hän on ihan mun lapsuudesta lähtien ollut horoskooppeihin hullaantunut ja selitteli mullekin niistä, ei ne sillon kiinnostanut, mutta jäivät alitajuntaan lillumaan..
olen kyllä tässä elämän varrella laittanut merkille, että oinas siskossani ja parissa oinas kavesissa on samanlaisuutta paljon. Ja kolmessa 1n ja 2M kauriissa on käytännöllisyystajua kaikissa mutta kovasti poikkeavat toisistaan.
Olen ihan koukussa tänne suomi24 palstan horoskooppipalstalle täällä on hyviä vääntöjä meneillään ;)
Huomaan että olet aktiivinen kommentaattori! Kiinnostaa sun jutut, kun tiedät ja olet perehtynyt asioihin. KIITTI!
Heitä tolle sun epäilijälle ruoto kurkkuun jaksaa olla tosi vajaa tiedoiltaan! - ...!!
selvännäkijäpä hyvinkin kirjoitti:
että nuo edelliset viestit ovat kaikki kalanaisen kirjoittamia, ja niistä loistaa kateus!
Tässä ketjussa on jollakulla vainoharhaisuus huipussaan: Kyseisellä henkilöllä ei ole mitään muuta mielessä, kuin pelko siitä, että joku olisi hänelle kateellinen. Tällainen piirre on pahimmillaan sairaalloista.
On aivan totta, mitä ketjussa kirjoittava Kalat sanoo: Kyseinen henkilö (henkilöt?) ei kykene kuvaamaan itseään millään tavalla, ei ottamaan kantaa häneen kohdistuvaan (ihan asialliseen) kritiikkiin jne. Tämä henkilö syyttää kaikkia kateudesta, ja esittää samalla itsensä ihmisenä, joka on täysin vailla negatiivisia ominaisuuksia.
Tässä nyt vain sattuu olemaan hirveä ristiriita: Tasapainoinen, muihin ihmisiin hyväksyvästi suhtautuva ihminen ei epäile ketään ensisijaisesti kateudesta, päinvastoin: Kuten jo sanoin, kateuden epäily on vainoharhaa tyypillisimmillään, ja se kuvastaa henkilön omia epävarmuuden ja pelon tunteita.
Miettikääpä vain maailman historiaa ja diktaattorien persoonallisuuden rakenteita.. kaikki paha on lähtöisin vainoharhaisesta kateuden pelosta, jolla ei ole mitään todellista perustaa.
Haluaisin vielä lisätä, että monet tuntemani vaa'at ovat huumorintajuisia ja henkeviä ihmisiä.
Edellisen viestin kirjoittaja: Et ikävä kyllä lukeudu näiden vaakojen joukkoon - edustat päinvastaista. - ei vaaka
...!! kirjoitti:
Tässä ketjussa on jollakulla vainoharhaisuus huipussaan: Kyseisellä henkilöllä ei ole mitään muuta mielessä, kuin pelko siitä, että joku olisi hänelle kateellinen. Tällainen piirre on pahimmillaan sairaalloista.
On aivan totta, mitä ketjussa kirjoittava Kalat sanoo: Kyseinen henkilö (henkilöt?) ei kykene kuvaamaan itseään millään tavalla, ei ottamaan kantaa häneen kohdistuvaan (ihan asialliseen) kritiikkiin jne. Tämä henkilö syyttää kaikkia kateudesta, ja esittää samalla itsensä ihmisenä, joka on täysin vailla negatiivisia ominaisuuksia.
Tässä nyt vain sattuu olemaan hirveä ristiriita: Tasapainoinen, muihin ihmisiin hyväksyvästi suhtautuva ihminen ei epäile ketään ensisijaisesti kateudesta, päinvastoin: Kuten jo sanoin, kateuden epäily on vainoharhaa tyypillisimmillään, ja se kuvastaa henkilön omia epävarmuuden ja pelon tunteita.
Miettikääpä vain maailman historiaa ja diktaattorien persoonallisuuden rakenteita.. kaikki paha on lähtöisin vainoharhaisesta kateuden pelosta, jolla ei ole mitään todellista perustaa.
Haluaisin vielä lisätä, että monet tuntemani vaa'at ovat huumorintajuisia ja henkeviä ihmisiä.
Edellisen viestin kirjoittaja: Et ikävä kyllä lukeudu näiden vaakojen joukkoon - edustat päinvastaista.Mistä sinä tiedät mitä merkkiä ao. kirjoittaja edustaa? Älä siis ole vainoharhainen! Muuhun osaan viestiäsi ei viitsi edes kommentoida.
- kalaN
...!! kirjoitti:
Edellisen viestin kirjoittaja: Et ikävä kyllä lukeudu näiden vaakojen joukkoon - edustat päinvastaista.taitaa olla joku sekopää. annetaan olla ja toivotaan, että saa oikean lääkityksen pian.
vakavasti puheenollen, on ihan todella pelottavaa, miten paljon mielenterveys ongelmaisia vapaana liikkuukaan. kaikki nämä kouluampujat yms. hullut. elävät julkisuudesta, siitä, että saavat mahd. paljon huomiota.
ei niille kannata antaa mitään arvoa/huomiota. ei siis tällekään 'kadehtijalle'. - mikään...
kalaN kirjoitti:
taitaa olla joku sekopää. annetaan olla ja toivotaan, että saa oikean lääkityksen pian.
vakavasti puheenollen, on ihan todella pelottavaa, miten paljon mielenterveys ongelmaisia vapaana liikkuukaan. kaikki nämä kouluampujat yms. hullut. elävät julkisuudesta, siitä, että saavat mahd. paljon huomiota.
ei niille kannata antaa mitään arvoa/huomiota. ei siis tällekään 'kadehtijalle'.normaali keskustelu ei onnistu kyseiseltä (kyseisiltä?) henkilöltä.
- ihan huvikseen
kalaN kirjoitti:
taitaa olla joku sekopää. annetaan olla ja toivotaan, että saa oikean lääkityksen pian.
ei niille kannata antaa mitään arvoa/huomiota. ei siis tällekään 'kadehtijalle'.Olis hauska tietää mitkä Hmerkit on sekopäisimpiä niin siihen vaikuttaa varmaan koko kartan kokonaisuus..
Niinkuin se äidin murhaa suunnitellut tyttö, joka ei onnistunut palkkamurhassa.
Nää kaksi kouluampujaa oli kaksosia aurinkomerkiltään.
Entäs se HIV:n levittäjä suomalainen panomies, joka tuomittiin.
Rikollishoroskoopit kiinnostas myös tietää, vaikka henkilön persoonaan ja käyttäytymiseen vaikutaa moni muukin asia, mut silti mikän planeetan tai muun tekijän summa vaikuttaa horoskoopeissa..
Onko sulla KalaN haijua? - .älä jaksa.
ennenkin tällasen kirjotuksen täältä. sama vanha virsi: vaaka 'valittaa' kun kaikki on niiiiin KATEELLISIA hänelle ja kun hän on itse niiiiiin kiva ja hyvä ihminen, ja MUUT on aina niitä kateellisia.
Siis etsä itse nää miten tylsä sun oma kirjotukses on?!? Se pursuaa negatiivisuutta muita ihmisiä kohtaan! Milloin sä opit suhtautumaan muihin ihmisiin vähän positiivisemmin? (mä oon ihan varma et sä oot ennenkin kirjottanu täällä, ihan samansisältöinen teksti tulee aina kun joku vähänkin arvostelee vaakaa..... ja mä en usko et kaikki vaa'at on oikeesti samanlaisia kun sä) - kalaN
ihan huvikseen kirjoitti:
Olis hauska tietää mitkä Hmerkit on sekopäisimpiä niin siihen vaikuttaa varmaan koko kartan kokonaisuus..
Niinkuin se äidin murhaa suunnitellut tyttö, joka ei onnistunut palkkamurhassa.
Nää kaksi kouluampujaa oli kaksosia aurinkomerkiltään.
Entäs se HIV:n levittäjä suomalainen panomies, joka tuomittiin.
Rikollishoroskoopit kiinnostas myös tietää, vaikka henkilön persoonaan ja käyttäytymiseen vaikutaa moni muukin asia, mut silti mikän planeetan tai muun tekijän summa vaikuttaa horoskoopeissa..
Onko sulla KalaN haijua?valitettavasti tietoa näistä rikollisten profiileista, mutta huomasin saman, että molemmat kouluampujat olivat tosiaan kaksosia aurinkomerkiltään.
Kiinnostava aihe sinänsä. Täytyypi joskus tutkailla tällaisia karttoja, yleensä ei syntymäajasta (kellonaika) vaan ole tietoa.
Monet historian diktaattorit ovat oinaan ja härän välillä syntyneitä mm. Hitler. - Haluaisin tästä aviomiehen
kalaN kirjoitti:
Kaikkein hauskinta on arvuutella baarissa ihmisten (tuntemattomien) merkkejä. Ulkonäöstä, tavasta puhua, eleistä, pukeutumisesta yms. pystyy jo muutamassa minuutissa tekemään hyvän veikkauksen. Varsinkin vaa'at tunnistaa jo kilometrien päähän :)Olen fisutyttö 23v ja tapasin kesällä vesimies miehen 25v aivan suloinen höpöläinen. Tosin tuntuu olevan peliriippuvainen kaveri. Ainut mikä epäilyttää, että tällä veskarilla on jo yksi lapsi pieni vielä..
Mut jotenkin tuntuu, että sekään ei haittaa.. Ehkä se on naisilla helpompaa suvaita pieniä lapsia.. - kalaN
Haluaisin tästä aviomiehen kirjoitti:
Olen fisutyttö 23v ja tapasin kesällä vesimies miehen 25v aivan suloinen höpöläinen. Tosin tuntuu olevan peliriippuvainen kaveri. Ainut mikä epäilyttää, että tällä veskarilla on jo yksi lapsi pieni vielä..
Mut jotenkin tuntuu, että sekään ei haittaa.. Ehkä se on naisilla helpompaa suvaita pieniä lapsia..Kalat tunnetusti pitävät vesimiehistä, itse ainakin pidän. Ovat fiksuja ja filmaattisia. Kannattaa varmaan miettiä tota peliriippuvuutta ja sitä, miksi on eronnut edellisestä liitosta. Vesimiehet kun ovat aika vapaudenhaluisia, enkä jaksa uskoa pitkään avioliittoon vesimiehen kanssa tai sitten sinunkin pitää tiukasti elää vain omaa elämääsi, eikä kalan (tyypillisen) tavoin ripustautua toiseen mitenkään.
Enempää en osaa sanoa tuntematta tarkemmin karttojanne. Ehkä kannattaa tässä kohtaa miettiä muitakin tekijöitä kuin vain horoskooppimerkkiä :) - kuitenkin
Haluaisin tästä aviomiehen kirjoitti:
Olen fisutyttö 23v ja tapasin kesällä vesimies miehen 25v aivan suloinen höpöläinen. Tosin tuntuu olevan peliriippuvainen kaveri. Ainut mikä epäilyttää, että tällä veskarilla on jo yksi lapsi pieni vielä..
Mut jotenkin tuntuu, että sekään ei haittaa.. Ehkä se on naisilla helpompaa suvaita pieniä lapsia..Ei onnistu! Miten kahden vanhuksen yhteiselo voisi onnistua? Kalat on tunnetusti vanhin eläinradan merkki ja sen kiinnostus radikaalia vesimiestä kohtaan perustuu sen rohkeuteen selvittää ongelmat. Kuitenkin vesimies on ailahteleva eikä pysty antamaan sitä turvallisuutta mitä kalat tarvitsee. Toisaalta kaloilla on taipumus muodostaa ympärilleen turvaverkosto, jota se pitää otteessaan omilla keinoillaan. Peliriippuvuus on todella paha merkki henkilön vastuutomasta suhtautumisesta elämän reaaliteetteihin. Voin sanoa, että vesimies näkee epäkohdat mutta ei kykene korjaamaan niitä. Arki ei toimi tuossa suhteessa.
- vastaisitko minullekin, kiitti
kuitenkin kirjoitti:
Ei onnistu! Miten kahden vanhuksen yhteiselo voisi onnistua? Kalat on tunnetusti vanhin eläinradan merkki ja sen kiinnostus radikaalia vesimiestä kohtaan perustuu sen rohkeuteen selvittää ongelmat. Kuitenkin vesimies on ailahteleva eikä pysty antamaan sitä turvallisuutta mitä kalat tarvitsee. Toisaalta kaloilla on taipumus muodostaa ympärilleen turvaverkosto, jota se pitää otteessaan omilla keinoillaan. Peliriippuvuus on todella paha merkki henkilön vastuutomasta suhtautumisesta elämän reaaliteetteihin. Voin sanoa, että vesimies näkee epäkohdat mutta ei kykene korjaamaan niitä. Arki ei toimi tuossa suhteessa.
Miten tämmöinen pariskunta tulis toimeen pitemmällä aikavälillä?
M nousu Rapu, aurinko Vesimies,kuu oinaassa
N nousu skorppioni, aurinko vaaka, kuu kaksosissa
ikäeroa tosin 11vuotta - tietenkin
vastaisitko minullekin, kiitti kirjoitti:
Miten tämmöinen pariskunta tulis toimeen pitemmällä aikavälillä?
M nousu Rapu, aurinko Vesimies,kuu oinaassa
N nousu skorppioni, aurinko vaaka, kuu kaksosissa
ikäeroa tosin 11vuottaEnsiksikin tulee tälläisissa pyynnöissä mieleen se, mihin ihastuitte. Olettaisin että aurinkovesimies- kuukaksosetyhdistelmä. Siinä on sopivasti ilmaa jalkojen alle.Toisaalta nousevat merkit myös tukevat toisiaan. Vesimiehelle noususkopu_nainen on hyvinkin vastustamaton ja salaperäinen kumppani. Aurinko on vaa'an merkissä rauhoittaa levotonta vesimiestä. Hän tuntee olonsa rauhalliseksi, kun saturnus-uranus värähtelyt kohdentuvatkin feminiinisesen vaakanaisen venusvärähtelyihin. Tässä lähtökohta.
Miten sitten liitossa? Vesimies on vesimies on silti edelleen vesimies. Liiton kulmakivenä on vesimiehen irrationaalisuus ja vaaka voi kyllästyä siihen. Mutta kuten jo kulunut sanontakin sanoo: Kohtalo antaa kehyksen ja itse maalaat taulun! Lykkatil! - KIVA KUN VASTASIT!!!
tietenkin kirjoitti:
Ensiksikin tulee tälläisissa pyynnöissä mieleen se, mihin ihastuitte. Olettaisin että aurinkovesimies- kuukaksosetyhdistelmä. Siinä on sopivasti ilmaa jalkojen alle.Toisaalta nousevat merkit myös tukevat toisiaan. Vesimiehelle noususkopu_nainen on hyvinkin vastustamaton ja salaperäinen kumppani. Aurinko on vaa'an merkissä rauhoittaa levotonta vesimiestä. Hän tuntee olonsa rauhalliseksi, kun saturnus-uranus värähtelyt kohdentuvatkin feminiinisesen vaakanaisen venusvärähtelyihin. Tässä lähtökohta.
Miten sitten liitossa? Vesimies on vesimies on silti edelleen vesimies. Liiton kulmakivenä on vesimiehen irrationaalisuus ja vaaka voi kyllästyä siihen. Mutta kuten jo kulunut sanontakin sanoo: Kohtalo antaa kehyksen ja itse maalaat taulun! Lykkatil!Olihan se vähä ympäripyöreetä ilmaisua... Mutta hyvältä tuntuu kiitos kannustuksesta! Juu tää Vesimies on hassun kummallinen ja hivenen laiska pitämään kämppäänsä siistinä ja se roina, mitä hän kämpässä on sikinsokin. Ja ihmejuttuja keittiössä , olen sitä katsonut läpisormien, en viitsi puuttua asiaan poikamies boxiin.=)
Hyvä muistamaan määrättyjä asioita, mutta tosi hajamielinen, ei se vielä haittaa. Jotenkin tuntuu, että joudun huolehtimaan hänestä eli katsomaan vähän perään toisaalta ihana huolehtia. Katotaan koska tässä kypsähtää.. ;)
Olisi kiva kuulla muiltakin vastaavilta veskari&vaaka pareilta omaaelämän kertaa miten ovat ihastuneet, kauanko ovat seukanneet ja miten muuten menee ja mistä tulee kädenvääntöä jne...
- alkua
"...niin kärkkäinä ja tietämättöminä",
sanoo tietävä ojennettavistaan.
"...jos katsoisitte peiliin ja tekisitte kykyjenne mukaan analyysin itsestänne."
sanoo muiden kykyjä selvästi epäilevä
"Miettisitte miten yleensäkin suhtaudutte muihin ihmisiin; onko se suopeaa vai hyökkäävää - vain omalla ekolla pullistelua?",
neuvoo opettaja, jolle ei tule mieleenkään että lauseeseen sisältyy "pullistelua".
"Onko varaa moittia muita ihmisiä tuntematta heitä yksilöinä tai "joukkueina"?",
saman lauseen jotkut kuittaavat lauseella "mitäs itte luulet olevas".- justiinsa näin
Aloittajan ylimielisyys tuo mieleen saarnamiehen/opettajan/psykologin/mediapersoonan puheet. Hyvä esimerkki siitä, miten "hyvät" neuvot ovat lähinnä juuri ylimielisyyttä.
Ja huomaahan tästäkin ketjusta, että tämä palsta on tarkoitettu juuri sellaiseksi kuin se onkin: Ärhäkkään spekulointiin ja ylilyönteihinkin. Jos täällä lammasmaisesti hymisteltäisiin kaikelle, niin kukaan ei kehittyisi mihinkään suuntaan. - polskuttelija
Mut aatteles mihin sfääreihin meikämänttikin kohoaa ohjeita noudattamalla.
"...HENKISESTÄ KÖYHYYDESTÄNNE HENGEN RIKKAUTEEN" lupaa kuittaajavaaka. :)) - sitten...
polskuttelija kirjoitti:
Mut aatteles mihin sfääreihin meikämänttikin kohoaa ohjeita noudattamalla.
"...HENKISESTÄ KÖYHYYDESTÄNNE HENGEN RIKKAUTEEN" lupaa kuittaajavaaka. :))ihan PARATIISIIN saakka (lupaa Lahkonjohtaja(vaaka)) :)
- norsukottarainen
Samaa olen itsekin pohtinut, mutta kai se on se ihmisten paha olo, että saa jotain nautintoa, kun pääsee vähän näpäyttämään.
Harvemmin missään nettikeskustelussa keskustellaan asialliseen, saati sitten ystävälliseen sävyyn... kaipa se on enemmistön mielestä tylsää.- 26.9.-vaaka
pitänyt ap:n tavasta osoittaa "sormella" kirjoittajia pitäen heitä itseään henkisesti selvästi köyhempinä enkä myöskään
saarnaaja-asenteesta.
Asian olisi kyllä voinut esittää ilman peiliinkatsomiskehotuksiakin. - minä minä
26.9.-vaaka kirjoitti:
pitänyt ap:n tavasta osoittaa "sormella" kirjoittajia pitäen heitä itseään henkisesti selvästi köyhempinä enkä myöskään
saarnaaja-asenteesta.
Asian olisi kyllä voinut esittää ilman peiliinkatsomiskehotuksiakin.Vaaka ja vesimies kehottavat hyvinkin herkästi katsomaan peiliin. Molemmat tosiasiassa ovat alistavia luonteita, vaikka vesimies väittääkin olevansa humaani ja universaali ja kaikkea muutakin. Samoin vaaka. Omaa huonoa egoa on pönkitettävä toista alentamalla. Aina heidän mielestään on muissa vika, mutta ei ikinä itsessä. Molemmilta puuttuu myös leijonan ylevyys, vaikka itse luulevatkin olevansa merkkien valioita.
- 26.9.-vaaka
minä minä kirjoitti:
Vaaka ja vesimies kehottavat hyvinkin herkästi katsomaan peiliin. Molemmat tosiasiassa ovat alistavia luonteita, vaikka vesimies väittääkin olevansa humaani ja universaali ja kaikkea muutakin. Samoin vaaka. Omaa huonoa egoa on pönkitettävä toista alentamalla. Aina heidän mielestään on muissa vika, mutta ei ikinä itsessä. Molemmilta puuttuu myös leijonan ylevyys, vaikka itse luulevatkin olevansa merkkien valioita.
en tiedä, mutta kommentissasi on perää. Muistan hyvin, miten varsinkin nuorempana yritin kääntää pienetkin negatiiviset asiat (vaikka maitolasini kaatumisen) suurista puhumattakaan toisten viaksi ja olen huomannut samaa joissain muissakin tuntemissani vaaoissa.
- ihmettelevä sielu
26.9.-vaaka kirjoitti:
en tiedä, mutta kommentissasi on perää. Muistan hyvin, miten varsinkin nuorempana yritin kääntää pienetkin negatiiviset asiat (vaikka maitolasini kaatumisen) suurista puhumattakaan toisten viaksi ja olen huomannut samaa joissain muissakin tuntemissani vaaoissa.
et missään nimessä noiden kirjoitustesi perusteella.
Keskiverto -vaa`assa ei ole mitään sinulle ominaisia piirteitä. Vaaka ei ole katkera niin kuin sinä, vaaka näkee joka asiassa ensiksi positiivisuuden hippusen, eikä missään nimessä syyttele muita, niin
kuin sinä. Vaaka rakastaa rauhaa ja tasapainoista elämää, inhoaa riitoja ja juoruja, eikä puhu selän takana pahaa muista ihmisistä. Se sydämen sivistys loistaa vaa`asta, ja siksi hänellä niin paljon "kateellisia" kanssasisaria, nimenomaan naisia, haluaisivat olla samankaltaisia, miesten ihailemia,
mutta kaikille ei ole annettu samanlaisia elämisen taidon lahjoja kuin vaa`oille. En tosiaankaan yleistä, koska jos joku vaaka on kaltaisesi, hän ei ilmiselvästikään edusta sitä "perusvaakaa". - valitettavaa
ihmettelevä sielu kirjoitti:
Keskiverto -vaa`assa ei ole mitään sinulle ominaisia piirteitä. Vaaka ei ole katkera niin kuin sinä, vaaka näkee joka asiassa ensiksi positiivisuuden hippusen, eikä missään nimessä syyttele muita, niin
kuin sinä. Vaaka rakastaa rauhaa ja tasapainoista elämää, inhoaa riitoja ja juoruja, eikä puhu selän takana pahaa muista ihmisistä. Se sydämen sivistys loistaa vaa`asta, ja siksi hänellä niin paljon "kateellisia" kanssasisaria, nimenomaan naisia, haluaisivat olla samankaltaisia, miesten ihailemia,
mutta kaikille ei ole annettu samanlaisia elämisen taidon lahjoja kuin vaa`oille. En tosiaankaan yleistä, koska jos joku vaaka on kaltaisesi, hän ei ilmiselvästikään edusta sitä "perusvaakaa".elävät omissa luuloissaan, luullen muidenkin yhtyvän vaakojen aivoituksiin.
Muutama vaakatuttu oli naurunalaisia juuri tästä syystä. Ja samaiset tyypit olivat hyvin epävakaisia ihmisiä, koskaan tiennyt mitä seuraava hetki toi tullessaan, milloin olivat kuin keskenkasvuiset kakarat hiekkalaatikolla pitkine nenineen, milloin loukkantuivat jonninjoutavasta asiasta ja juuri preteinityttömäinen kadeilmiö oli vaakojen pravuurinumero, monelta meinas niskat mennä nurin niiden nakkailusta.
Kauneudentaju jäi röyhelö ja tilpehööri tasolle barbimaisinen väreineen ja tyylineen. - biblomaatti
mutta kaikille ei ole annettu samanlaisia elämisen taidon lahjoja kuin vaa`oille. En tosiaankaan yleistä, koska jos joku vaaka on kaltaisesi, hän ei ilmiselvästikään edusta sitä "perusvaakaa".olla kaikkivoipainen vaakuli
- vaaka vaan
mutta kaikille ei ole annettu samanlaisia elämisen taidon lahjoja kuin vaa`oille. En tosiaankaan yleistä, koska jos joku vaaka on kaltaisesi, hän ei ilmiselvästikään edusta sitä "perusvaakaa".niin, vaaka ei puhu pahaa selän takia... Eikö? Itse läjäytän paskat suoraan naamalle mutta kyllä niitä kaksnaamasia juoruajapaskoja vaakojenkin joukosta löytyy
- 26.9.-vaaka
mutta kaikille ei ole annettu samanlaisia elämisen taidon lahjoja kuin vaa`oille. En tosiaankaan yleistä, koska jos joku vaaka on kaltaisesi, hän ei ilmiselvästikään edusta sitä "perusvaakaa".en ole, niin syntymätodistukseni on väärennös.
Kaikki vaa´at eivät todellakaan ole kuvaamasi kaltaisia yli-ihmisiä, vaikka kuinka tekisi mieli sitä olla.
Ei se kuitenkaan sulje pois pyrkimystä päästä edes lähelle esittämääsi ihannetta, muuta edellytyksenä mielestäni on, että tiedostaa edes jotenkuten oman tilansa ja ominaisuutensa (myös negatiiviset).
En kuitenkaan koe, että "miesten ihailu" ja "naisten kadehdinta" olisi mittari, jolla mittaan itseäni henkilönä. (Onko tämäkin sinun mielestäsi epävaakamaista?) - huolestunut*
26.9.-vaaka kirjoitti:
en ole, niin syntymätodistukseni on väärennös.
Kaikki vaa´at eivät todellakaan ole kuvaamasi kaltaisia yli-ihmisiä, vaikka kuinka tekisi mieli sitä olla.
Ei se kuitenkaan sulje pois pyrkimystä päästä edes lähelle esittämääsi ihannetta, muuta edellytyksenä mielestäni on, että tiedostaa edes jotenkuten oman tilansa ja ominaisuutensa (myös negatiiviset).
En kuitenkaan koe, että "miesten ihailu" ja "naisten kadehdinta" olisi mittari, jolla mittaan itseäni henkilönä. (Onko tämäkin sinun mielestäsi epävaakamaista?)Sinun pitää kyllä erota vaakamafiasta, menet tyttöriepu vielä pilalle. Mietin vaan, että mitä sinulla on sellaista,joka useimmilta vaaoilta puuttuu. Mikä panee sinut puhumaan totta. Merkurius neitsyessä?
Mutta itselläni oli pahana tapana olla näsäviisas, mutta seura kitki sen minusta pois ja nyt on helpompi olla. Vieläkin pitää tosin jarrutella, näsäviisas kun olen. - ei ole ainut
huolestunut* kirjoitti:
Sinun pitää kyllä erota vaakamafiasta, menet tyttöriepu vielä pilalle. Mietin vaan, että mitä sinulla on sellaista,joka useimmilta vaaoilta puuttuu. Mikä panee sinut puhumaan totta. Merkurius neitsyessä?
Mutta itselläni oli pahana tapana olla näsäviisas, mutta seura kitki sen minusta pois ja nyt on helpompi olla. Vieläkin pitää tosin jarrutella, näsäviisas kun olen.joka vaikuttaa.
Oman elämäni kanssa kyllä jo sinut, ikää kun kertynyt riittävästi.
Mutta nuorempana oli itsensä kanssa kestämistä.
Aurinko Vaaka, nousumerkki Vesimies ja Merkurius Neitsyessä. - 26.9.-vaaka
huolestunut* kirjoitti:
Sinun pitää kyllä erota vaakamafiasta, menet tyttöriepu vielä pilalle. Mietin vaan, että mitä sinulla on sellaista,joka useimmilta vaaoilta puuttuu. Mikä panee sinut puhumaan totta. Merkurius neitsyessä?
Mutta itselläni oli pahana tapana olla näsäviisas, mutta seura kitki sen minusta pois ja nyt on helpompi olla. Vieläkin pitää tosin jarrutella, näsäviisas kun olen.kyllä Merkurius ei ole syntymäkartallani neitsyessä. Voi kun olisikin.
Jos sinua kiinnostaa, niin tällainen on hankala karttani.
Olen nousurapu, Aurinko-Vaaka, Kuu-Vesimies, Merkurius-Vaaka, Venus-Neitsyt, Mars-Vaaka
On tuossa kyllä rasitetta kerrakseen yhdelle ihmiselle. Onneksi olen syntynyt perheeseen, johon ei kuulu muita "ilmavia merkkejä", sillä äitini on Neitsyt, isä Härkä, siskot Kauris ja Oinas. - huolestunut^
26.9.-vaaka kirjoitti:
kyllä Merkurius ei ole syntymäkartallani neitsyessä. Voi kun olisikin.
Jos sinua kiinnostaa, niin tällainen on hankala karttani.
Olen nousurapu, Aurinko-Vaaka, Kuu-Vesimies, Merkurius-Vaaka, Venus-Neitsyt, Mars-Vaaka
On tuossa kyllä rasitetta kerrakseen yhdelle ihmiselle. Onneksi olen syntynyt perheeseen, johon ei kuulu muita "ilmavia merkkejä", sillä äitini on Neitsyt, isä Härkä, siskot Kauris ja Oinas.Nyt tiedän, siis tiedän enkä luule. Olet sellaine kameleontti, jolla on vaa'an ulkoinen olemus, mutta vesimiehen tunne-elämä. Ongelmasi(?) johtunevat kuu-vesimiehestä. Katsoppas kun se on melko epäsovinnainen merkki ja kun taas vaaka on vastakohta, niin siitä seuraa poolinen luonne, joka vetää sinua eri suuntiin. Mutta kiinnostukseni johtuu kertomaasi tilanteeseen juuri sinussa ilmenevän rehellisyyden vuoksi ja se on tyypillistä veskarille. Tunnen nimittäin veskarin erittäin hyvin. Päästelet suustasi sammakkoja ja se tas ei sovi vaa'alle. Itselläni on JODin kärkenä merkurius vaa'assa ja sillä jos millä olen löytänyt tasapainon itseäni eri suuntiin repivien voimien kanssa. Mutta ei kai tuo karttasi muuten kehno ole. Tiedätkö että osa ongelmistasi (?) johtuu valtavasta vetovoimastasi. Mutta Rauhaa ja rakkautta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642