Moro kaikille, mulla on 99 mallinen 1,8 ecotek 16V ajettu n 215 tkm, kone nykii tasaisella kaasulla ajettaessa ja tyhjäkäynti huojuu. Huollossa on vaihdettu uudet tulpat sekä johtojen yhdyskappele, ei vikaa tyhjäkäyntimoottori vaihdettu ei vikaa. ny ne ehottaa että kannattis vielä kokeilla uutta ohjausboksia.. joten hyvät ystävät apua tarvitaan..
Vectra 1,8 nykii
7
954
Vastaukset
- aika...
Oliskohan jo aika vaihtaa arvauskeskusta. Ei oikein vakuuta huollon toiminta.
Tietysti sillä ehdolla voit antaa vaihtaa boksinkin, että jos ei vieläkään auta, niin ei myöskään mitään maksa.
Onhan bensapumppu vielä iskussaan, ja bensasuodattimet vaihdettu?- Opelisti
Jep jep.. täytyy kokeilla. Missä on besapumppu fyysisesti.. tankin vieressäkö?? suodatin on puhdas..
- puhdistus
imusarjan kiristys ym.
- onnellinen vaan
että nykii, jos ei nykis, ei varmaan liikkus ollenkaan ! Opel on Opel vaikka voissa paistas !
- Nimetön
Minun kadetti nyki kanssa oikein helvetisti, kun olin matkoilla, olin vaihtanu uudet tulpat ja johdot, mutta eletroninen sytysjärjestelmä ei salli missään tulpassa huonoa kontaktia.
Syy nykimiseen selvisi, ne pienet mutterit tulpan päässä , yks niistä oli löysällä, mutta varmuuden vuoksi kiristin kaikki, sen jälkeen nykiminen loppu.
Toinen seikka mikä vois olla, et on ilma vuoto, tai ilamäärä tunnistin on rikki, rikkoontuu yleensä kun ilman suodin menee riittävän tukkoon.
Elikkäs tutki kaikki putket ja letkut jotka ovat
järjestelmässä, eiköhän se siitä ! - Smile.:)
Nykiikö n. 2000rpm alueella? Jos tekee sitä niin voi olla esim.EGR- venttiili jumissa.
- missäs
tälläinen venttiili on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389