Mut on aikuiset pienenä pettänyt. En ole siis koskaan keneenkään luottanut, paitsi siskooni tai kavereihin. Etenkin miehiin en ole koskaan saanut luottamus suhdetta missään mielessä. 
Vanhempien miesten kanssa on kiva jutella ja heidän uskon puhuvan minulle totta ja olevan ihan rehelisiä, mutta kun joku nuorempi tapaus "tulee iskemään" ajattelen heti et huijari! Luottamus siis täysi nolla. Moni miekkonen on joutunut kärsii turhista pakeista :( En tahtois olla ilkeä, mut en vaan voi luottaa.
Oma Ongelmani
XIUA
2
442
Vastaukset
- HyväÄiti
olet varmasti avioeroperheestä. parempi kaltaisesi vetäytyvä ja ylivarovainen nuori,kuin suhteissa sekoileva ottaja ja jättäjä,joka on petollinen häntä rakastaville ihmisille siksi,ettei joutuisi itse ensin petetyksi ja jätetyksi.
tulet vielä huomaamaan,että kun sinut näkee tarpeeksi sinnikäs ihailija,hän ei luovutakaan yksien pakkien takia.- XIUA
kiitos kommentista, auttoi heti ajattelemaan vähän positiivisemmin! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1275289Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1904999"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853480Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093008Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan262360Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2451807Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan31427- 1081364
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821345Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1391065