Mut on aikuiset pienenä pettänyt. En ole siis koskaan keneenkään luottanut, paitsi siskooni tai kavereihin. Etenkin miehiin en ole koskaan saanut luottamus suhdetta missään mielessä.
Vanhempien miesten kanssa on kiva jutella ja heidän uskon puhuvan minulle totta ja olevan ihan rehelisiä, mutta kun joku nuorempi tapaus "tulee iskemään" ajattelen heti et huijari! Luottamus siis täysi nolla. Moni miekkonen on joutunut kärsii turhista pakeista :( En tahtois olla ilkeä, mut en vaan voi luottaa.
Oma Ongelmani
XIUA
2
416
Vastaukset
- HyväÄiti
olet varmasti avioeroperheestä. parempi kaltaisesi vetäytyvä ja ylivarovainen nuori,kuin suhteissa sekoileva ottaja ja jättäjä,joka on petollinen häntä rakastaville ihmisille siksi,ettei joutuisi itse ensin petetyksi ja jätetyksi.
tulet vielä huomaamaan,että kun sinut näkee tarpeeksi sinnikäs ihailija,hän ei luovutakaan yksien pakkien takia.- XIUA
kiitos kommentista, auttoi heti ajattelemaan vähän positiivisemmin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023