Ääh

eikö myönnetä

vai mikä...? Usein lukenut näitä "millainen kalaneinen on?". Näin nimimerkin takaa voi huudella että olen itse kala (35 v) ja tunnen myös muutamia kalanaisia. Kaikkia meitä yhdistää sama asia eli seksi. Toinen on tietynlainen tunnekylmyys, ettei hirmusesti omantunnontuskia tule vaikka paniskin vähän muualla. JOS siitä ei jää kiinni. Mutta jos niin käy että narahtaa, niin se on katastrofin paikka ja silloin selitystä löytyy. Paska olo on siitä että jäi kiinni.
Flirttailu on mukavaa ja se että miehen tai miehen ku miehen saa polvilleen.Usein pelkkä tietoisuus riittää, että mies olisi valmis melkeen mihin vain.
Tosin nykyään on hyvä parisuhde ja hyvää seksiä. Olen puhunut hirmuisesta seksintarpeestani miehelleni joka tekee niinkuin tahdon ja jaksaa tyydyttää minut. En tarkoita mitään alistamisia yms S/M:ia vaan seksiä, rakkautta, hellyyttä ja huomioimista. Mielenkiinto täytyy pysyä.
Myös se älli on tärkeä.Hyvässä parisuhteessa kalanaisen kanssa täytyy pysyä yhteys henkisesti. Itseäni ärsyttää aliarvioiminen yhtäpaljon kuin jalustalle nostaminen. Jos yhteys katkeaa, niin kalanainen lähtee helposti vieraille vesille.
En ole siis koskaa pettänyt,mutta alkuaikoina kun en ollut tarpeeksi varma tulevasta miehestä (hemmetin hidas, mutta nautittava HÄRKÄ)niin kävin kyllä tyydyttämässä tarpeitani muualla (tutuissa).
Minusta tuntuu että ensimmäinen ilonainen on varmaankin ollut kala....

4

1105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaN

      Itse en kyllä kalanaisena allekirjoita tuota. No, ehkä joskus nuorempana saatoin hakea hyväksyntää vähän joka puolelta, mutta suoraan sanoen minua ei seksihommat niin paljon kiinnosta, että lähtisin hakemaan sitä parisuhteeni ulkopuolelta.

      Minusta kysymys ei ole horoskoopista vaan tietynlaisesta epävarmuudesta ja lapsellisuudesta. Rohkeutta oppii olemalla rehellinen itselleen ja kun tietää mitä haluaa, ei tarvitse hötkyillä siellä täällä.

      Siitä olen samaa mieltä, että kun yhteys katkeaa, sitä ei oikein enää takaisin saa.

      Ole iloinen härkämiehestäsi. Härkä kyllä jaksaa tyydyttää kalanaisen :)

      • kalaN

        että paras kuulemani analyysi kalanaisten seksuaalisuudesta on, että kalat usein ajautuvat seksiin vain siksi, ettei ole parempaakaan tekemistä :)

        repesin. mutta ehkä siinä on se totuus, ettei seksi ole kaloille mitään niin ihmeellistä kuin monille muille merkeille, varsinkin skorpioneille se on elämän ja kuoleman kysymys. seksi on vain rakkauden yksi muoto.


    • mistähän muualta kaikkien sensuellien kurtisaanien ja pahaisten porttojen esiäiti onkaan esiin kömpinyt kuin alkumeren sameista pohjamudista...
      Toisinaan kyllä voi kalanaisen kalanaivot sumentua kaikkinaisesta ylivoipaisuudesta ja järjenvalosta, joka valaisee synkkiä syvyyksiä aivan kuten krotti siihen saakka kunnes törmää peiliin ja katsastaa siihen suurilla pullottavilla silmillään.
      Siinä syy, miksi kalanaisten sanotaan katselevan maailmaa (itseään?) ruusunpunaisten lasien lävitse.
      Suotakoon meille anteeksi me-laisuutemme, kun emme sitä aina ymmärrä pyytää.

    • Näin on!

      Mukavaa tietää että meitä seksinnälkäisiä on muitakin:) Kaloissa:) Minun vaakamieheni elelee seksin ja rakastelun kanssa aivan eri rytmissä kuin minä. Vaikka siloin kun puuhastelemme eroottisesti, se on totaalisen ihanaa. Mutta sitä vain tapahtuu aivan liian harvoin:( En ole pettänyt miestäni mutta se on ollut mielessäni monta kertaa. Olen naisellinen ja hyvännäköinen....eli aina kun olen ulkona saan erittäin houkuttelevia tarjouksia, ehkä joskus tai varmasti tuleekin tapahtumaan se että tyydytän tarpeeni toisen miehen kanssa.

      Rakastan kyllä miestäni mutta joskus tuntuu että hän haluaa enemmän esitellä minua kavereilleen naisellisuuden huippuna mutta itse ei innostu kovinkaan helposti toimeen. tämä on puute suhteessamme ja pidän sitä aika suurena!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      190
      1863
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1290
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1053
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      149
      941
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      46
      915
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      80
      912
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      798
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      80
      764
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      729
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      688
    Aihe