hei!
mulla on toi symantecin palomuuri ja joku aika sitten se kysyi jostain tuntemattomasta ohjelmasta että sallitaanko sen yhdistäminen verkkoon ja koska en tiennyt kyseistä ohjelmaa valitsin että estää ja huomasin että tämän jälkeen kaikki muu toimii paitsi counter strike source... ei päivitä palvelima verkkopeliin ollenkaan joten onko neuvoja että miten saan vaihdettua kyseisen sovelluksen pois estolistalta?
kiitos asiallisista vastauksista!
symantec apua!
noobius
1
308
Vastaukset
- syman
Kannattaa aina googlata, jos ei varma ohjelmasta, ja siten saada tietoa onko luotettava vai ei. Mulla on Norton Internet Security 2008, ja siellä on asetuksissa Henkilökohtainen palomuuri-Ohjelman hallinta josta löytyvät ohjelmat joilla pääsy nettiin.Tutki siellä olevia ohjelmia ja oikealla on valinta Pääsy josta voit sallia tai estää kyseisen ohjelman : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264