Nettikadotetut?

Miksei Matin tai Jarmon nimillä ole nettiosotteita joihin voisi panna menemään polttavia kyselyitä? Laitanpa sitten tänne...??? Jääpi ainakin kaiken kansan näölle!


Moi,

ketä mun kannattais äänestää nyt kunnallisvaaleissa ja edelleen tulevissa vaaleissa? Kuka ajaa mun asiaa?

Olen:

työtön
alkoholisti
hampaaton
naiseton
ruma
likinäköinen
lihava
ressukka

???

En uskalla äänestää oikein ketään kun kaikki panostavat perheisiin ja lastenhoitoon tai sitten vammaisiin... Kuka on minun puolellani?

Terveisin,
--
Petri

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thän asti äänestänyt

      valehtelevia ja sinunlaisesi oloja vain kurjistamaan erikoistuneita sosialidemokraatteja.
      Minusta sinun nyt kannattaa ilman muuta kääntyä Suomen Keskustan äänestäjäksi.
      Keskustassa sinua ei pilkata pankkopojaksi, eikä miksikään muuksikaan luuseriksi, tai tukijaisilla eläjiksi.
      Jarmo Korhosen voit unohtaa postituslistaltasi, koska hän on mitä ilmeisemmin demareiden agentti ja sabotööri, mutta Kirjoita Matti Vanhaselle eduskunnan osoitteella.
      Ilmeisesti sinun kannattaa Jarmolle aikomasi posti lähettää sak:n osoitteella.

      Keskusta järjestää sinulle:
      Työtä-oman maatilasi kautta, niin nuo muut ongelmasi paranevat siina samalla.

      Viinaa et jouda sitten enää juomaan
      Hampaita sinä et välttämättä tarvi, ennenkuin olet saanut sen leipäsi hankkittua omlla työlläsi.
      Siihen asti elää ihan hyvin keittoruualla. Lintu- ja kalakeitolla.
      Tarvikkeet keittoon tai vellin löytyy aina.
      Naisia tulee pilvin pimein, heti kun tietävät sinun olevan vapaa. Ne kylläkin ovat pääasiassa Helsingin hutsuja(käytä ensin tarkastuksessa lähimmässä terkkarissa), jotka haluavat saada elämäänsä laatua, ja kunnon miehen.
      Ulkonäkö ei haittaa, kun nuo haaskat luulevat maajusseja erittäin rikkaiksi.
      Likinäöästä on vain etua tuossa naisasiassa. Töitä tehdessäsi voit käyttää vanhoista viinapullonpohjistasi itse kyhäämiäsi silmälaseja siihen asti, että saat ensimmäisen satotilisi.
      Laihdut takuulla kunhan pääset kunnon töihin, ja syöt terveellisesti.
      Ressukkahan sinä olet ollut, mutta itsetuntosi kohoamisen myötä opit jopa kiroilemaan, sekä vihaamaan noita luuseridemareita, ja sossupummeja.

      Maatiloilla lapset kasvatetaan kotona, joten senkään takia ei tarvi sossujen valheisiin uskoa.
      Vammainenkin pärjää maaseudulla paremmin, joten siksikään ei tarvi sossuja äänestää.
      Perhehän hoitaa itse itsensä, ei siihen sossudemareita tarvitse perhettä eroon ajamaan äänestää.

      Terveisin Sosialidemokraattien taatusti rehellinen tiedonantaja.(ilmeisesti entinen tämän jälkeen)Auttaakohan asiaa yhtään jos sukunimi on Korhonen ja olen lebso.

      Vai on Ahavan Petrillä mahahaava. Sekin paranee kun kunnon viljaruualle pääset.

      • Ihan oikeesto tosissani laitoin kysymykseni tänne ja odotin "yhteisöllisyyttä" mutta toisin tais käyvä! Haluaisin ihan oikeesti mielipiteen siitä ketä mun pitäis äänestää joka puolustais mun asiaa:

        Mä:

        työtön
        keski-ikäinen
        hampaaton
        ruma
        yksinäinen
        viinaan menevä
        kolesteroli- ja verenpaineoireileva
        "sinkku" l, naiseton

        Siis en ole sokea enkä aivan "desparate" l. epätoivoinen. Haluaisin vain tietää kuka mun asiaa ajaa? Vai ajaako kukaan? KEskustan voi jo lähtiessä unhoittaa; eihän noilla pääjehuilla oo ees sivuja...

        /Petri


      • annat sellaisen
        mahahaavaahava kirjoitti:

        Ihan oikeesto tosissani laitoin kysymykseni tänne ja odotin "yhteisöllisyyttä" mutta toisin tais käyvä! Haluaisin ihan oikeesti mielipiteen siitä ketä mun pitäis äänestää joka puolustais mun asiaa:

        Mä:

        työtön
        keski-ikäinen
        hampaaton
        ruma
        yksinäinen
        viinaan menevä
        kolesteroli- ja verenpaineoireileva
        "sinkku" l, naiseton

        Siis en ole sokea enkä aivan "desparate" l. epätoivoinen. Haluaisin vain tietää kuka mun asiaa ajaa? Vai ajaako kukaan? KEskustan voi jo lähtiessä unhoittaa; eihän noilla pääjehuilla oo ees sivuja...

        /Petri

        kuvan itsestäsi, että sinun olisi viisainta kävellä lähimpään terveyskeskukseen, ja pyytää psykiatrista apua itselle.

        Olen aivan tosissani. Älä viivyttele, vaan mene heti. Tilaa vaikka taksi, tai ambulanssi, jos et jaksa kävellä.

        Minä luulen että ne hakevat sinut, jos kirjoituksesi joutuvat viranomaisten käsiin.

        Joka tapauksessa, kävi jomsin kumsin, niin murheesi ovat poispyyhittyjä. Kyllä sillä reissulla varmasti naisenkin tapaat.


      • annat sellaisen kirjoitti:

        kuvan itsestäsi, että sinun olisi viisainta kävellä lähimpään terveyskeskukseen, ja pyytää psykiatrista apua itselle.

        Olen aivan tosissani. Älä viivyttele, vaan mene heti. Tilaa vaikka taksi, tai ambulanssi, jos et jaksa kävellä.

        Minä luulen että ne hakevat sinut, jos kirjoituksesi joutuvat viranomaisten käsiin.

        Joka tapauksessa, kävi jomsin kumsin, niin murheesi ovat poispyyhittyjä. Kyllä sillä reissulla varmasti naisenkin tapaat.

        Kiitos vaan välittämisestä. Tämä on juuri sellaista yhteisöllisyyttä mistä kansan- ja siis meidän edustajat puhuvat ummet lammet. En minä muuta haluakkaan kuin päästä hoitoon. Olen juossut sekä kunnallisen mielenterveyshuollon, että valtakunnallisen päihdehuollon kaikki portaat läpi viimeisten vuosikymmenten aikana: Olen NormalNAJA... Siis Missä on ja kuka ajaa sosiaalihuollon tehostamista kunnallisvaaleissa? Samalla hoituisivat kaiken maailman ammuskelijatkinn?

        /Petri


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe