Eli E Carinan -93 takapää pitää hirvittävää rutinaa ja kitinää montuissa. Mistä mahtaa ääni tulla??? Onko kenelläkään asiasta havaintoja tai tietoa. Itse epäilisin tukitankoja mutta en tiedä voisiko niistä johtua, ääni alkanut kesän aikana ja pahentuu koko ajan. Iskarit pitäisi olla kunnossa, vaihdettu kaks vuotta sitten... Ja eikun vinkkiä miten rutinasta eroon...???
Rutina ja kitinä
5
745
Vastaukset
- mikä..
ajat pukille ja menet alustaan takapään kohdalle kuuntelemaan kun kaverisi keikuttaa voimakkaasti takaosasta.
- hjsgh
Takavakaajan koiranluut tai keskikiinnikkeiden kumit vaihtokunnossa. Melko yleinen vika tuon ikäluokan tojossa
- Myös vakaajien
ja tukivarsien kumit päällisin puolin ok... Voisko johtua takapyörän laakereista??? Navat näytti olevan kosteat... Viimeksi kun oli auto tunkin päällä niin toisella puolen tuntui pieni "pykälä" pyörittäessä. Autolla vedetty vaunua viimeisen vuoden aikana joten olisiko siitä ottaneet laakerit nokkiinsa...???
- perä
Myös vakaajien kirjoitti:
ja tukivarsien kumit päällisin puolin ok... Voisko johtua takapyörän laakereista??? Navat näytti olevan kosteat... Viimeksi kun oli auto tunkin päällä niin toisella puolen tuntui pieni "pykälä" pyörittäessä. Autolla vedetty vaunua viimeisen vuoden aikana joten olisiko siitä ottaneet laakerit nokkiinsa...???
ylös ja pyöräytä pyörää,jos laakeri on sökö ni kuurokin sen kuulee,ja heiluta sivusuunnassa.Rutisevan laakerin tuntee
- ekk
perä kirjoitti:
ylös ja pyöräytä pyörää,jos laakeri on sökö ni kuurokin sen kuulee,ja heiluta sivusuunnassa.Rutisevan laakerin tuntee
jos vaunua vedetty, voi myös iskarin päät kolista.. itellä ainaki kolisi, ja piti uudet vaihtaa! LOPPU KOLINA! eli kannattaa ottaa iskarista kiinni ja kaverin painaa autoa niin kuulee kolinat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784