Nimimerkki Anni, oletko koira runoilija??????

Valoa pimeään keskiaikaan

Kirjoitit pitkän vuodatuksen jossa jakelet oppimestari tyyliin minulle ja muille ihmisille ohjeita! Oma asiantuntemuksesi koirista ei käy selville. Kirjoita koira-aiheinen romaani jossa omat subjektiiviset näkemyksesi tulevat esiin. Omasta mielestäsi osaat määritellä mitä saa sanoa ja kuka saa sanoa! Toistan kirjoita koiraromaani jossa itse olet pääosassa!!!

8

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

ilman järkiperäistä selitystä. Mikä tekee minusta runoilijan? se että joudun sinulta uudestaan ja uudestaan tivaamaan koska muuten et pointtiasi kerro,etkä silloinkaan? En siis olisi saarnannut,jos olisit heti tehnyt asiasi selväksi,mutta kun et tee. Ja sehän on minun vikani tietysti..

• Koiraton

Minäkin lujin tosipitkän Annin vuodatuksen, kyllä hän on kirjailija-ainesta!

• ?

koiraton on eksynyt koirapalstalle...?

• Pitikö tällekin ottaa oma loke

Itsehän vaadit,että kun on sanottavaa,sen saa sanoa. Ainiin,vain SINÄ saat sanoa.. Ja kyllä Annin kieltämättä pitkähkö tarinointi tuntuu sinuun sopivan,et voi sitä kieltääkään. Missäköhän kohdassa hän kielsi mitä saa sanoa ja kuka saa? Hän mielestäni selkeästi tarkoitti että sen kieltävät tietyt kohteliaisuussäännöt sekä palstojen harrastajasuuntaisuus eikä k.o. Anni-henkilö

• Tellervo

Ymmärrän myöskin niitä jotka eivät hänen jutuista pitäneet. Koska niissä oli ehkä hieman ylimielinen sävy. Silti kaikkea hyvää sinulle Anni.

• Anni

minua on ennenkin sanottu ylimieliseksi ja hyväksyn vikani koska se on minulle osattu perustella ja tiedostin sen,kuten lukuisat muutkin vikani. Kukaan ei ole täydellinen ihminen,kenelläkään ei ole oikeutta tukkia toisen suuta,mutta ei myöskään toimia toisia yksilöitä ja esim.tämänkin palstan tarkoitusta kohtaan epäkunnioittavasti. Tätä ajoin takaa kaikessa mitä sanoin,muistakaa se,sillä en enää tule tänne korjaamaan vääristeltyjä näkemyksiä ja hataria olettamisia itsestäni. Olen saanut tarpeekseni,hyvästi!

• Pää pyörällä

on useammassakin palstan aihepiireistä käynyt ilmi seuraavat asiat:Kasvattanut koiransa yhteiskuntakelpoiseksi(ei häiriöksi kellekään ellei olemassaoloa lasketa),on asiallinen ja odottaa (oikeutetusti) samaa kohtelua muilta,ei pidä aina vain koiranomistajan puolta(kuten pitäisi jos olisi fanaatikko ym.),yritti saada asiallista keskustelua aikaan vain ystävällisellä kysymisellä jne.. En oikein tiedä kuka on missäkin asiassa oikeassa,mutta jos Anni ei kohtalaisen esimerkillisenä koiraihmisenä "kelpaa" näille "vähemmän koiraystäville",niin heräsi kysymys,MINKÄLAISIA meidän sitten PITÄISI olla ollaksemme normaalijärkisiä ja suvaitsevaisia? Koska olen saanut aivan sellaisen käsityksen,että ollakseen suvaitsevainen on kuunneltava jatkuvaa valitusta,ilkkumista ja epämääräisiä arvioita itsestä ja asiastaan. Vain silloinko suvaitsee toiset? Eihän sellaista voi keneltäkään vaatia. Vai mistä sitten on kyse...?

• Ei-luolaihminen

ihan osuva oli siitä kuka saa sanoa ja kuka ei. Eikä Anni liene keksinyt sitä että asiallinen oltava,onhan se kirjoittamaton sääntö että ihmiset on huomaavaisia toisilleen.. Vai pitääkö kaikesta tehdä ensin sakotettava lakipykälä,ennenkuin ihmiset oppii käytöksille? Koirakin osaa olla kohtelias ilman että joku lain pykälä niin sanoo..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      111
      5085
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      64
      4949
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3540
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2981
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2741
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2267
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1814
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1661
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1588
    Aihe