Neitsyt vai leijona?

Identiteettikriisi

KOhtasin eilen sekä ongelman että ratkaisun... Olen syntynyt 13.9 eli olen Neitsyt kalenterin mukaan. Koskaan en ole löytänyt Neitsyen piirteitä itsestäni ja sekös minua on harmittanut.

Eilen mieheni(vesimies joka tietää huolestuttavan paljon horoskoopeista) hoksasi sanoa ääneen että vaikutan Leijonalta. Rupesimmekin käymään läpi kirjallisuutta enemmänkin ja kaikki ne sopi minuun tavalla tai toisella.

Nyt olenkin hiukan mietteliäs asian suhteen...Voinko olla piiloleijona tms.??

6

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt N68

      Oletko tutkinut mikä on kuumerkkisi? Tai nouseva? Niistä voisi löytyä vastausta. Ja kyllä se neitsytluonnekin jostain sieltä putkahtaa esiin, kun vain hoksaat... :) Se voi kyllä jäädä jonkun verran kuumerkin ja nousevan taakse piiloon jos ne ovat voimakkaita.

      • Identiteettikriisi

        Täytyy myöntää että tiedän horoskoopeista vain sen mitä luonnekuvaukset sun muut kertoo.

        Koitin tuossa jollain sivulla tehdä sitä karttaakin täyttämällä tyhjiin kohtiin syntymäajan, paikan jne mutta systeemi jumitti eikä näyttänyt karttaa. Toisaalta se oli niin hämärän näkönenkin ettei taida löytyä osaamista sen lukemiseenkaan.....=P


    • ---------- --------

      jokseenkin varmaan ihana sekoitus....luulisin.

    • kuitenkin

      neitsyt. Miehesi (vesimies on leijonan oppositiomerkki) näkee sinut leijonana. Häntä ei voi epäillä, hän näkee omanmerkkinsä oppositiomerkin piirteet sinussa. Sinä taas ilmennät itseäsi nousevan merkin kautta ja se on leijona. Hän rakastui leijonaan, ei neitsyeen.
      Enkö olekin loistava?
      m.o.t

      • Identiteettikriisi

        Joo. Kuulostaa siltä että tuo kävisi järkeen.

        Eli kaikesta huolimatta siis luen neitsyen horoskoopit(iltiksen päivän horoskoopit jne...) vaikkeivät ne pitäisi alkuunkaan paikkaansa ja minun luoonteeni ilmentäminen käy leijonan kautta?

        Hmm...jänskää. Jotenki tuli kotoisampi olo ajatuksesta "elämä sittenkin Leijonana". heh. Noh, onpa tuo nouseva merkki ainakin vahvasti vaikuttava.


      • kuitenkin
        Identiteettikriisi kirjoitti:

        Joo. Kuulostaa siltä että tuo kävisi järkeen.

        Eli kaikesta huolimatta siis luen neitsyen horoskoopit(iltiksen päivän horoskoopit jne...) vaikkeivät ne pitäisi alkuunkaan paikkaansa ja minun luoonteeni ilmentäminen käy leijonan kautta?

        Hmm...jänskää. Jotenki tuli kotoisampi olo ajatuksesta "elämä sittenkin Leijonana". heh. Noh, onpa tuo nouseva merkki ainakin vahvasti vaikuttava.

        nouseva merkkisi ja tutkaile karttaasi enemmänkin ennen kuin alat leijonaa. mutta jos....
        niin nousuleijona on estradien kuningatar kuten Hanna Pakarinen. Neitsyenä joudut kuitenkin merkin kriittisyyden vuoksi tekemään paljon töitä mm. itsetunnon eteen. Leijonalle kuuluu tietty varmuus ja jos takaraivossa jyskyttää epävarmuus, niin äkkiä on konsepti sekaisin. Nousumerkkinä leijonaa parempaa en nyky-yhteiskunnassa tiedä.

        Mutta tarkista nyt kuitenkin! Aluksi voit pyytää miestäsi tekemään silitystestin. Jos kehräät, olet naarasleijona. Voit hyvin olla tuntemasi leijona ja nauttia siitä. Viis noista höpöskoopeista.
        Rauhaa ja rakkautta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe