Tarjous ämmälleni.

Nyt vituttaa.

Pyydät anteeksi kaikkia katteettomia lupauksia, jokaista erikseen! Sen jälkeen sä lunastat katteettomat lupauksesi täydellisesti, sekä kaikki puheesi, ne manipuloivat, jolla sait minut elämään kun kitisit rakkautta ja sait sitä.
Sen jälkeen kun olen anteeksi antanut sinä olet kuuliainen nainen ja minä olen mies, eli luomakrunnan kruunu ja sinä palvot ja tottelet minua joka asiassa, peset pyykkini, silität, siivoat, hoidat tulevan lapsemme ja minä teen niinkuin haluan, jos olen viikon kavereilla odoat minua ja pöydässä pitää silloin olla lämmin ateria odottamassa. Tuliko selväksi!!

14

3672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aasiasta

      itsellesi orja joka "rakastaa ja palvoo" sua...

      • Tämä nainen juuri..

        Sanoi niin, moneen otteeseen, eikä siitä ole edes paljoa aikaa.
        Sitäpaitsi mun ulkonäköni on sen verra komea, etten tarvitse metrin mittaisia rumia, vääräsäärisiä, haisevia, lättänokkia.


      • sulla
        Tämä nainen juuri.. kirjoitti:

        Sanoi niin, moneen otteeseen, eikä siitä ole edes paljoa aikaa.
        Sitäpaitsi mun ulkonäköni on sen verra komea, etten tarvitse metrin mittaisia rumia, vääräsäärisiä, haisevia, lättänokkia.

        on niin pieni....ego suuri mut pienet laitteet..ei voi mitään


      • tottakai
        Tämä nainen juuri.. kirjoitti:

        Sanoi niin, moneen otteeseen, eikä siitä ole edes paljoa aikaa.
        Sitäpaitsi mun ulkonäköni on sen verra komea, etten tarvitse metrin mittaisia rumia, vääräsäärisiä, haisevia, lättänokkia.

        olet komea, oikea jumaluuden perikuva..on se vaan kumma homma että koska taidat häikäistä meidät kaikki upealla ulkonäölläsi niin ajattelit meidän alamaistesi parasta ja kuvasi pidät visusti piilossa...sinänsä järkevää ettei me tulla sokeiks..

        hienoa huomata että sinunlainen, suoranenäinen, kaunis,kaksimetrinen,sivistynyt artikulaattori joka tuoksuu kukkasille olet olemassa

        pienen vinkin annan silti (vaikka eihän kaltaisesti luojan lahja naisille vinkkejä sinänsä tarvitse) : kannattaa tasaisin väliajoin seistä käsillään, ettei kusi pääsis valumaan päästä pois.


    • kunnon mies...

      ai ai ihan sielua lämmittää...jokanaisen unelma..ai että toivoisin olevani se sinun naisesi..ihanalla halauksella sua oottelisin...justiinan kaulinta näyttäisin....onnee naiselles...huh huh..

      • Vien terkkuja..

        Jahka se tulee polvillaan pyytään anteeksiantoa, osoittaen katumusta.


      • jahka...
        Vien terkkuja.. kirjoitti:

        Jahka se tulee polvillaan pyytään anteeksiantoa, osoittaen katumusta.

        armoo...anna armoo...kaikkea se rakkaus teettää..ku kaikkee hätäpäissään lupailee..mitä lupailee??? onneks ei varmaa luvannu sulle kuuta ?? pliis..


      • Enkä sitä pyydä!!
        jahka... kirjoitti:

        armoo...anna armoo...kaikkea se rakkaus teettää..ku kaikkee hätäpäissään lupailee..mitä lupailee??? onneks ei varmaa luvannu sulle kuuta ?? pliis..

        Jos haluat ämmä, niin viedään sota loppuun asti, mutta minä olen se, joka tämän taiston voitan, tämän henkisen taistelumme!!!!!!!!!


      • sotaan...
        Enkä sitä pyydä!! kirjoitti:

        Jos haluat ämmä, niin viedään sota loppuun asti, mutta minä olen se, joka tämän taiston voitan, tämän henkisen taistelumme!!!!!!!!!

        kääk..joko tässä sotapolulle joutu...ihan varmaan voita miehisen egos...


      • Ja muista..
        sotaan... kirjoitti:

        kääk..joko tässä sotapolulle joutu...ihan varmaan voita miehisen egos...

        Että kyse on sodasta johon sotken sun kaikki sukulaisetkin ja ystävät, ihan kaikki!!!!
        Pannaan haiseen kun kerta ei enää panna!


    • Jos se mies,

      joka minua on pitänyt pihdeissään viime aikoina on kirjoittanut vastaavaa, niin sehän on ihan hirveää. Emme ikinä ole yhdessä. Tätäkö tämä alistaminen on? Minua ei ainakaan alisteta - olkoon mikä urho tahansa. Seksikin on yhtä vallankäyttöä. Vetäkööt mihin vetää. Tuollahan niitä naisia on pilvin pimein, jotka alistuvat moiseen. Minkälaisen kasvatuksen kyseinen mies on saanut? Hänellä on varmaan ollut ihan hirveän manipuloiva äiti, joka on kasvattanut pojastaan täydellisen narsistin.

    • minkä????

      kuka helvetti on väittäny et sun kanssa lapsen tekisin? kiitos vaan kultaseni tarjouksesta mutta pyöräytäppä itte pentus, kun olet muutenki jo niin täydellinen, ni kai sulta sellanenki pikku juttu käy käden käänteessä

    • paholais äidin poika

      valitettavasti se oli mieheni joka on puhunut koko suvun minua vastaan jopa siskonikin ja valehdellut minusta kaikille mitä hirveyksiä lieneekään ja kiusaaminen jatkuu edelleen sukulaisten toimesta hehän pitävät minua aivan hullun miehenei puheide perusteella ja ympäri asuinpaikka kuntaani on levitelty minusta juttuja ja sen kyllä näkee kaupassakin . sama on huoltoasemalla t Vaatekaupassa joku tulee sanomaan minulle jotain outoa vaikka mitä erikoista sulle on tapahtunut minä kysyn miten sinä tommosta sanot tuo nainen käski ja se on sukulaiseni kukaan ei ole minulta kysynyt miten minun pitäis toimia kehen otan yhteyttä alanko kerät näitten nimiä' jotka minulle sanovat noita outoja juttuja

    • Ota omena

      Hah, ei tullut, uneksi sä vaan rauhassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe