Mitä tehdä, kun ei ole varma pettääkö miehesi?

Helmi Sofia

Auttakaapa nyt kanssa sisaret!

Oletteko joutuneet sellaisen tunteen valtaan sekä saaneet pieniä vinkkejä siitä, että oma miehenne pettävän teitä? Miten olette toimineet siinä tilantessa?

41

6199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on erilainen

      Minä en tekisi mitään, koska miehesi kaikesta huolimatta ansaitsee luottamuksesi (kunnes toisin todistetaan). Ei ole tyhmää luottaa, vaikka sitten tulisikin ilmi jotain mielestäsi vääryyksiä, On kaunista luottaa.

      Mielestäni sinun ei pitäisi tehdä mitään, jos haluat, voithan aina puhua miehesi kanssa. Toki asia kannattaa ottaa varovaisesti esiin, miehesi ei välttämättä pidä siitä, jos häntä epäillään aiheettomasti pettämisestä.

      Muista, että ihminen näkee, mitä tahtoo ja kuulee, mitä haluaa.. Voit löytää vinkkejä, vaikka niitä ei olisi.

    • Kokenut petetty

      Jos saat käsiisi miehes puhelimen, ehkä kannattaisi tsekata se.... itelle tuli kiva ylläri sen kautta. Ja siihen loppu meidän onni. Mies muuttui välinpitämättömäksi. Olihan hänellä toinen kohde soitella ja viestitellä kuin oma puoliso.

      • ei-kyylä

        Todella alhaista tutkia toisen kännykkää tai esim. sähköposteja.

        Ihmeellisiä kyyliä. Meillä on aina miehen kanssa luottamus pelannut ja jos joku asia vaivaa, niin siitä puhutaan eikä nuuskita toisen selän takana.

        Jos ei voi omaan rakkaaseensa luottaa, on suhteessa jotain pahasti vialla ja silloin pitää hakea apua tai puhua, eikä turvautua salamyhkäiseen kyttäämiseen. Mokomassa vehkeilyssä tulee vielä helposti väärinkäsityksiäkin.


      • et silleen
        ei-kyylä kirjoitti:

        Todella alhaista tutkia toisen kännykkää tai esim. sähköposteja.

        Ihmeellisiä kyyliä. Meillä on aina miehen kanssa luottamus pelannut ja jos joku asia vaivaa, niin siitä puhutaan eikä nuuskita toisen selän takana.

        Jos ei voi omaan rakkaaseensa luottaa, on suhteessa jotain pahasti vialla ja silloin pitää hakea apua tai puhua, eikä turvautua salamyhkäiseen kyttäämiseen. Mokomassa vehkeilyssä tulee vielä helposti väärinkäsityksiäkin.

        Noin itekkin aattelin ennen. Raukkamaista kyyläämistä, jos täytyy toisen puhelinta tai sähköpostia tutkia.
        Mutta ootappa, jos kohdalle sattuu patologinen valehtelija tai muuten läpimätä peluri, joka ei totuutta sano vaikka molemmat sen tietäis. En tienny, että semmonen itsepintainen, julkea luikurin syöttäminen olis edes mahdollista. Meinas mielenterveys mennä. Mut sitte pääsin tyypin sähköpostiin, ja sain tietää absoluuttisen totuuden: sen mitä jo aiemmin tiesin.
        Eikä persoona edelleenkään ole myöntänyt mitään.


    • on ärsyttävää

      Minulla ei ole ollut ikinä muita suhteita, mutta miheni vähän väliä kyselee onko minulla joku toinen. Tulee todella tylsä olo kun mies on niin epävärma ja tekisi jopa mieli pettää.....

      • kuultua...

        Yleensä sanotaan, että jos toinen kyselee kovasti niin itsellään ei ole puhtaat jauhot silloin pussissa....


    • pettää

      ne vaan on sellaisia. eivät voi pikku nahkakompasseilleen mitään. turha nähdä hyvää siellä missä sitä ei ole. asia ratkeaa viimeistään silloin kun mies oma-aloitteisesti alkaa vihjailemaan että nainen itse olisi pettänyt. silloin on kyse huonosta omatunnosta nousemassa pintaan, ja kertoo miehestä itsestään. jos kuitenkin haluaa miehen kanssa elää (ja mikä ettei) on suojeltava itseään, siis pieni TERVE varuillaanolo, ettei kaikki ole sen yhden varassa. kun ei ihminen omista edes omaa ruumistaan (kaikki sairastuu/kuolee) niin miten sitten voisi omistaa toisen? Miestä voi hallita vain älyllä, siis olemalla myös YSTÄVÄ, ei pelkkä panopuu. Kunnioitus ansaitaan. Jos kunnioitusta ei tule, on aika siirtyä eteenpäin omassa elämässä, ilman häntä.

      • yks.j.

        yleistetä. kyllä ne naisetkin osaa pettää ja lähteä ja jättää perheensä .


      • *krisse
        yks.j. kirjoitti:

        yleistetä. kyllä ne naisetkin osaa pettää ja lähteä ja jättää perheensä .

        olen samaa mieltä, minun ex oli pettänyt 2 eikä kertonut mutta tiesin siitä kun se oli muka aina jossakin kaverin luona,oli naimassa kavereitten veljejä..yksikään nainen ei osaa olla pettämästä..


      • Uskollinen
        yks.j. kirjoitti:

        yleistetä. kyllä ne naisetkin osaa pettää ja lähteä ja jättää perheensä .

        Pettäjä voi tietysti olla niin mies kuin nainen. Itse en vaan voisi koskaan missään tilanteessa pettää toista. En se tuntuisi itsestäni niin pahalle ja väärälle, etten voisi elää sen teon kanssa. Minulla on se periaate, että kun olen yhden kanssa, niin hän on ainoani. Muita en edes ajattele!


    • Petetyksi joutunut

      niin sanoissa kuin teoissakin. Patologinen valehtelu on se joka heitä loppujenlopuksi ohjaa. Jos kaverisi on uskoton nyt seksuaalisesti voit olla varma, että hän sen uusii jossakin vaihjeessa. Ja mies joka valehtelee ei ole luottamuksen arvoinen ja sama päte naisiinkin. Kuuntele vaistoasi se on ainut johon voit luottaa täysin. Naisena tiedät merkit ja osaat varmasti tulkitakkin ne. On paljon ihmisiä jotka maipuloivat kumppaniansa rakkauden lässytyksillä mutta teot ovat kuitenkin toista. Ja valheesta jää aina kiinni se on varmaa. Jos ei muuten kyllä puskaradiot toimii ja niihinkin on hyvä välillä luottaa. On kokemusta patologisesta kusettajasta joka kieltää kaiken syyllistäen muita. Koskaan ei näe vikaa itsessään ja koskaan ei myönnä tehneensä virheitä. Rankkaa mutta totta.

      • tutulle...

        ihan kun olisit kirjoittanut mun (nyt exästä). Miten hyvä oli puhumaan ja miten melkeen kyynel silmässä todisteli syyttömyyttään, vaikka outoja juttuja sattui ja tunne itsellä, että jotain ei ole kohdillaan. Niin en tiedä jotkut väittää, että naisilla olis sellanen vaisto. Meillä kävi niin, että kun mulle alko tulemaan sellanen vaisto, niin oli kun ristitulessa, koska mieheni oli niin taitava puhumaan ja mä taas yritin taistella omaa vaistoani vastaan.

        Musta tehtiin kaksi vuotta hullua ja mentiin oikeen terapiaankin, pieni poikani kärsi suunnattomasti ja yritin sekavassa mielentilassa kerran itsariakin(nyt nolottaa)! Olin niin loppu.
        Sitten kuitenkin selvis kahden vuoden piinan jälkeen, että mies oli todellakin paskan puhuja. Jäi kiinni toisesta kännykästä, jota ei koskaan myöntänyt kiinnijäätyäänkään.
        Nyt sitten olen yrittämässä elämää itsekseni ja rakentamassa pohjaa sille, minkä toi hirviö söi, niin saan häneltä huoritteluviestejä kännykkään.

        niissä on tätä tyyliä, että "nythän sä voit ruveta jakamaan sitä vi..ua ja niin edelleen. Kai mä kaiken tän ansaitsin jollain, mutta kellekkään en patologista valehtelijaa sois, edes vihamiehelleni....Niin sanoinkuvaamattoman törkeetä käytöstä kahden vuoden ajalta, että voisin kirjottaa kirjan, mutta haluan vaan unohtaa. Miehiin en luota enää koskaan, en ikinä!


      • tuttua...
        tutulle... kirjoitti:

        ihan kun olisit kirjoittanut mun (nyt exästä). Miten hyvä oli puhumaan ja miten melkeen kyynel silmässä todisteli syyttömyyttään, vaikka outoja juttuja sattui ja tunne itsellä, että jotain ei ole kohdillaan. Niin en tiedä jotkut väittää, että naisilla olis sellanen vaisto. Meillä kävi niin, että kun mulle alko tulemaan sellanen vaisto, niin oli kun ristitulessa, koska mieheni oli niin taitava puhumaan ja mä taas yritin taistella omaa vaistoani vastaan.

        Musta tehtiin kaksi vuotta hullua ja mentiin oikeen terapiaankin, pieni poikani kärsi suunnattomasti ja yritin sekavassa mielentilassa kerran itsariakin(nyt nolottaa)! Olin niin loppu.
        Sitten kuitenkin selvis kahden vuoden piinan jälkeen, että mies oli todellakin paskan puhuja. Jäi kiinni toisesta kännykästä, jota ei koskaan myöntänyt kiinnijäätyäänkään.
        Nyt sitten olen yrittämässä elämää itsekseni ja rakentamassa pohjaa sille, minkä toi hirviö söi, niin saan häneltä huoritteluviestejä kännykkään.

        niissä on tätä tyyliä, että "nythän sä voit ruveta jakamaan sitä vi..ua ja niin edelleen. Kai mä kaiken tän ansaitsin jollain, mutta kellekkään en patologista valehtelijaa sois, edes vihamiehelleni....Niin sanoinkuvaamattoman törkeetä käytöstä kahden vuoden ajalta, että voisin kirjottaa kirjan, mutta haluan vaan unohtaa. Miehiin en luota enää koskaan, en ikinä!

        No mutta sä opit varmaan tosta suhteesta paljon, luota ainakin tästä edespäin omiin vaistoihin ja tunteisiin. Jos asiat ei selviä puhumalla ja itselle ei jää tunne etten voi luottaa, unohda koko mies.

        Aina löytyy selitys joka asiaan, ja sen takia miehesi varmaan saikin pääsi pyörälle kun omat vaistot sanoo taas jotain ihan muuta. Tunteet on aina totta, vaikka niihin koittais kuinka joku toinen vaikuttaa järkiseikoilla ja perusteluilla.

        Itsellä ihan sama tilanne vaikkakin suhde kesti toosi paljon vähemmän aikaan, ja en loppujen lopuksi saanut mitään konkreettista todistetta että mies pettää, mut omat tunteet osoitti etten voi luottaa, keskusteluyhteys hävisi ja sain paskaa niskaan. Menin jopa tämän jutun takia psykologin luo juttelee, ja tunsin itseni hölmöksi loppupeleissä koska en luottanut omiin tunteisiin vaan kuuntelin miten mies haukkui minut vainoharhaiseksi hulluksi etc. ja kyseenalaistin oman mielenterveyden jonkun keskenkasvuisen tunnevammaisen miehen takia.

        Mutta OPIN että luotan sydämen ääneen, luotan rohkeuteen.. vai mites se paula koivuniemi laulaakaan... :D

        Tsemppiä!


      • Nyt tiedät kuka kirjoittaa
        tutulle... kirjoitti:

        ihan kun olisit kirjoittanut mun (nyt exästä). Miten hyvä oli puhumaan ja miten melkeen kyynel silmässä todisteli syyttömyyttään, vaikka outoja juttuja sattui ja tunne itsellä, että jotain ei ole kohdillaan. Niin en tiedä jotkut väittää, että naisilla olis sellanen vaisto. Meillä kävi niin, että kun mulle alko tulemaan sellanen vaisto, niin oli kun ristitulessa, koska mieheni oli niin taitava puhumaan ja mä taas yritin taistella omaa vaistoani vastaan.

        Musta tehtiin kaksi vuotta hullua ja mentiin oikeen terapiaankin, pieni poikani kärsi suunnattomasti ja yritin sekavassa mielentilassa kerran itsariakin(nyt nolottaa)! Olin niin loppu.
        Sitten kuitenkin selvis kahden vuoden piinan jälkeen, että mies oli todellakin paskan puhuja. Jäi kiinni toisesta kännykästä, jota ei koskaan myöntänyt kiinnijäätyäänkään.
        Nyt sitten olen yrittämässä elämää itsekseni ja rakentamassa pohjaa sille, minkä toi hirviö söi, niin saan häneltä huoritteluviestejä kännykkään.

        niissä on tätä tyyliä, että "nythän sä voit ruveta jakamaan sitä vi..ua ja niin edelleen. Kai mä kaiken tän ansaitsin jollain, mutta kellekkään en patologista valehtelijaa sois, edes vihamiehelleni....Niin sanoinkuvaamattoman törkeetä käytöstä kahden vuoden ajalta, että voisin kirjottaa kirjan, mutta haluan vaan unohtaa. Miehiin en luota enää koskaan, en ikinä!

        Kyllähän asia on niin,että sä tässä hirviö olit. Joo myönnän että laitoin rumaa tekstiä viesteissä sulle. Rikki olen minäkin ja yritin sen samat kaksi vuotta saada sut luottamaan itseesi. Reilut kaksi vuotta sitten laitoin sen tatuoinnikin nimelläsi,jota nyt vittuutuneena kannan käsivarressani. Sä et sitä koskaan ottanut,vakkakin olet luvannut ottaa jos asiat joskus sulle selviäisi. Olisihan mun tosta tietysti pitänyt jotain pystyä päättelemään ja monista muistakin seikoista matkamme varrella.

        Niin mä olin valmis tekemään niin paljon että luottaisit.Kanssa lukijoidemme korvat alkaisi punottaa ja henkeä haukottaisiin,jos kaikki ne kommervenkit tänne kirjoittaisin joita tehtiin luottamuksen eteen!!! Veikkaisin että ME lajissaan!!


        jos kysyt olenko katkera,niin vastaan: toisinaan joo,aika vitusti! Noi metsä hommat täällä landella pitää ajatuksen jotensakkin kassassa ja samalla ajatukset nyt väsymyksestä sekaviksi.

        Mä olin valmis turvautumaan selvännäkijään ja valheenpaljastus kokeseen ym. Siihen selvännäkijään et suostunut. Sun omat pähkäilyt oli tärkeämpiä,epämääräiset äänet puhelimesta,naputtelut ynnä muut ja ties mitkä helvetit,jotka vaani meitä päivittäin. Ja joo, sai meidät kaikki kärsimään!

        Ja kerro mulle missä se mun toinen kännykkä on. Se on sun päässäs. Mä voin nyt kaiken kansan silmien alla,vannoa kaikki valtiaan Jumalan nimeen,kaksi sormea raamatulla,etten ole IKINÄ MILLÄÄN MUOTOA PETTÄNYT SUA,pitäen sisällään kaiken mitä pettäminen merkityksessään sisällään pitää. Fyysisyyden,henkisyyden,haaveilut,ihan kaiken.Tuomitkoon Jumala minut ankarimmalla tavalla jos nyt valehtelin. Te kaikki lukijat olette tämän nyt todistamassa ja voin vaikka halukkaille sanoa tämän kasvotus,ilmoitus vain riittää tähän viesti ketjuun.Huvittavinta ja tragikoomisinta on,että tuo asia on harvoja joista voin olla ylpeä! Tuo todistus pätee siis kaikkia ihmissuhteita,yhtä ensimmäisessä suhteessa ollutta haaveilua tai pikemminkin aatosta lukuunottamatta.

        Nyt vetoankin Kati hyvä,jos kerran olet niin varma minun sinua pettäneen. Olisitko ystävällinen ja tekisit saman tunnustuksen. Nyt meillä olisi todistajina kaikki ne lukijat jotka tätä ketjua lukee. Voisimme molemmat jatkaa edes jotensakkin hyvillä mielin elämäämme,virheistä oppineena matkaamme.Se auttaisi hiukan katkeruuteeni ja pystyisin antamaan sinulle anteeksi,asummehan vielä tovin saman katon alla. Ei varmaan ole paljoa vaadittu,kun kerran olet niin varma asiasta,jonka jo naiselliset vaistosi mielestäsi todisti. Et liene menetä siinä paljoa,hiukan aikaa elämästäsi. asia olisi minulle todella tärkeä,vaikka ymmärrän kyllä että nykyisessä mielen tilassasi minun tärkeydet eivät liikuta.

        Parhain terveisin, se petturi exsäsi.

        PS, se ikävä palstalle kirjoitettu Hei T aloitus oli sitten mun käsialaa. Tiedän että luet tätä palstaa ja oli keino saada yhteys suhun. Huomasin jälkeenpäin tämän kirjoituksesi. Todiste löytyy täältä Hmäen koneelta...huvitaa kun heti piti alkaa todistelemaan.Aika verissä on,huh,huh..


      • pikkasen
        Nyt tiedät kuka kirjoittaa kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin,että sä tässä hirviö olit. Joo myönnän että laitoin rumaa tekstiä viesteissä sulle. Rikki olen minäkin ja yritin sen samat kaksi vuotta saada sut luottamaan itseesi. Reilut kaksi vuotta sitten laitoin sen tatuoinnikin nimelläsi,jota nyt vittuutuneena kannan käsivarressani. Sä et sitä koskaan ottanut,vakkakin olet luvannut ottaa jos asiat joskus sulle selviäisi. Olisihan mun tosta tietysti pitänyt jotain pystyä päättelemään ja monista muistakin seikoista matkamme varrella.

        Niin mä olin valmis tekemään niin paljon että luottaisit.Kanssa lukijoidemme korvat alkaisi punottaa ja henkeä haukottaisiin,jos kaikki ne kommervenkit tänne kirjoittaisin joita tehtiin luottamuksen eteen!!! Veikkaisin että ME lajissaan!!


        jos kysyt olenko katkera,niin vastaan: toisinaan joo,aika vitusti! Noi metsä hommat täällä landella pitää ajatuksen jotensakkin kassassa ja samalla ajatukset nyt väsymyksestä sekaviksi.

        Mä olin valmis turvautumaan selvännäkijään ja valheenpaljastus kokeseen ym. Siihen selvännäkijään et suostunut. Sun omat pähkäilyt oli tärkeämpiä,epämääräiset äänet puhelimesta,naputtelut ynnä muut ja ties mitkä helvetit,jotka vaani meitä päivittäin. Ja joo, sai meidät kaikki kärsimään!

        Ja kerro mulle missä se mun toinen kännykkä on. Se on sun päässäs. Mä voin nyt kaiken kansan silmien alla,vannoa kaikki valtiaan Jumalan nimeen,kaksi sormea raamatulla,etten ole IKINÄ MILLÄÄN MUOTOA PETTÄNYT SUA,pitäen sisällään kaiken mitä pettäminen merkityksessään sisällään pitää. Fyysisyyden,henkisyyden,haaveilut,ihan kaiken.Tuomitkoon Jumala minut ankarimmalla tavalla jos nyt valehtelin. Te kaikki lukijat olette tämän nyt todistamassa ja voin vaikka halukkaille sanoa tämän kasvotus,ilmoitus vain riittää tähän viesti ketjuun.Huvittavinta ja tragikoomisinta on,että tuo asia on harvoja joista voin olla ylpeä! Tuo todistus pätee siis kaikkia ihmissuhteita,yhtä ensimmäisessä suhteessa ollutta haaveilua tai pikemminkin aatosta lukuunottamatta.

        Nyt vetoankin Kati hyvä,jos kerran olet niin varma minun sinua pettäneen. Olisitko ystävällinen ja tekisit saman tunnustuksen. Nyt meillä olisi todistajina kaikki ne lukijat jotka tätä ketjua lukee. Voisimme molemmat jatkaa edes jotensakkin hyvillä mielin elämäämme,virheistä oppineena matkaamme.Se auttaisi hiukan katkeruuteeni ja pystyisin antamaan sinulle anteeksi,asummehan vielä tovin saman katon alla. Ei varmaan ole paljoa vaadittu,kun kerran olet niin varma asiasta,jonka jo naiselliset vaistosi mielestäsi todisti. Et liene menetä siinä paljoa,hiukan aikaa elämästäsi. asia olisi minulle todella tärkeä,vaikka ymmärrän kyllä että nykyisessä mielen tilassasi minun tärkeydet eivät liikuta.

        Parhain terveisin, se petturi exsäsi.

        PS, se ikävä palstalle kirjoitettu Hei T aloitus oli sitten mun käsialaa. Tiedän että luet tätä palstaa ja oli keino saada yhteys suhun. Huomasin jälkeenpäin tämän kirjoituksesi. Todiste löytyy täältä Hmäen koneelta...huvitaa kun heti piti alkaa todistelemaan.Aika verissä on,huh,huh..

        Outo tai jotain, miten sä voit tietää, että tässä ketjussa olis juuri sulle kirjoitettuja juttuja?
        Taidat olla se häirikkö jeesustelija täällä. Ainoo, vaan, että se ei noin pitkiä laita.


      • tiedän että
        pikkasen kirjoitti:

        Outo tai jotain, miten sä voit tietää, että tässä ketjussa olis juuri sulle kirjoitettuja juttuja?
        Taidat olla se häirikkö jeesustelija täällä. Ainoo, vaan, että se ei noin pitkiä laita.

        kirjoitus on minun aikaisemmasta elämästä. Niin mietippä sitä. siten täytyy olla jollain muulla ollut ollut tismalleen samanlainen tilanne,joka ikistä piirtoa myöden. Toisin sanoen minua ja exsääni on täällä pienen lapsen kanssa kahdet tallustamassa. Ja älä huoli,asianomainen kyllä tunnistaa minut,VOIT OLLA SIITÄ VARMA. Myös minä tunnistan hänen kirjoitustyylin vaikka unissani.

        Mitä Jeesusteliaan tulee,en tiedä siitä tuontaivaallista. Vierailen näillä keskustelu keisseillä ehkä kerran vuodessa max.Jumalan mukaan ottaminen tekstin sisältöön ei liene Jeesustelua. Oma uskoni mulla kyllä yläkertaan on ,mutta tapani ei todellakan ole toitottaa sitä turuilla ja toreilla. Kaikkea muuta! Em.


      • jos olen väärässä
        Nyt tiedät kuka kirjoittaa kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin,että sä tässä hirviö olit. Joo myönnän että laitoin rumaa tekstiä viesteissä sulle. Rikki olen minäkin ja yritin sen samat kaksi vuotta saada sut luottamaan itseesi. Reilut kaksi vuotta sitten laitoin sen tatuoinnikin nimelläsi,jota nyt vittuutuneena kannan käsivarressani. Sä et sitä koskaan ottanut,vakkakin olet luvannut ottaa jos asiat joskus sulle selviäisi. Olisihan mun tosta tietysti pitänyt jotain pystyä päättelemään ja monista muistakin seikoista matkamme varrella.

        Niin mä olin valmis tekemään niin paljon että luottaisit.Kanssa lukijoidemme korvat alkaisi punottaa ja henkeä haukottaisiin,jos kaikki ne kommervenkit tänne kirjoittaisin joita tehtiin luottamuksen eteen!!! Veikkaisin että ME lajissaan!!


        jos kysyt olenko katkera,niin vastaan: toisinaan joo,aika vitusti! Noi metsä hommat täällä landella pitää ajatuksen jotensakkin kassassa ja samalla ajatukset nyt väsymyksestä sekaviksi.

        Mä olin valmis turvautumaan selvännäkijään ja valheenpaljastus kokeseen ym. Siihen selvännäkijään et suostunut. Sun omat pähkäilyt oli tärkeämpiä,epämääräiset äänet puhelimesta,naputtelut ynnä muut ja ties mitkä helvetit,jotka vaani meitä päivittäin. Ja joo, sai meidät kaikki kärsimään!

        Ja kerro mulle missä se mun toinen kännykkä on. Se on sun päässäs. Mä voin nyt kaiken kansan silmien alla,vannoa kaikki valtiaan Jumalan nimeen,kaksi sormea raamatulla,etten ole IKINÄ MILLÄÄN MUOTOA PETTÄNYT SUA,pitäen sisällään kaiken mitä pettäminen merkityksessään sisällään pitää. Fyysisyyden,henkisyyden,haaveilut,ihan kaiken.Tuomitkoon Jumala minut ankarimmalla tavalla jos nyt valehtelin. Te kaikki lukijat olette tämän nyt todistamassa ja voin vaikka halukkaille sanoa tämän kasvotus,ilmoitus vain riittää tähän viesti ketjuun.Huvittavinta ja tragikoomisinta on,että tuo asia on harvoja joista voin olla ylpeä! Tuo todistus pätee siis kaikkia ihmissuhteita,yhtä ensimmäisessä suhteessa ollutta haaveilua tai pikemminkin aatosta lukuunottamatta.

        Nyt vetoankin Kati hyvä,jos kerran olet niin varma minun sinua pettäneen. Olisitko ystävällinen ja tekisit saman tunnustuksen. Nyt meillä olisi todistajina kaikki ne lukijat jotka tätä ketjua lukee. Voisimme molemmat jatkaa edes jotensakkin hyvillä mielin elämäämme,virheistä oppineena matkaamme.Se auttaisi hiukan katkeruuteeni ja pystyisin antamaan sinulle anteeksi,asummehan vielä tovin saman katon alla. Ei varmaan ole paljoa vaadittu,kun kerran olet niin varma asiasta,jonka jo naiselliset vaistosi mielestäsi todisti. Et liene menetä siinä paljoa,hiukan aikaa elämästäsi. asia olisi minulle todella tärkeä,vaikka ymmärrän kyllä että nykyisessä mielen tilassasi minun tärkeydet eivät liikuta.

        Parhain terveisin, se petturi exsäsi.

        PS, se ikävä palstalle kirjoitettu Hei T aloitus oli sitten mun käsialaa. Tiedän että luet tätä palstaa ja oli keino saada yhteys suhun. Huomasin jälkeenpäin tämän kirjoituksesi. Todiste löytyy täältä Hmäen koneelta...huvitaa kun heti piti alkaa todistelemaan.Aika verissä on,huh,huh..

        mutta jotenkin tää teksti ei nyt ole ihan sitä miltä kuullostaa nopeesti lukien.

        Kukaan vieras ihminen ei voi mennä sanomaan tollasia asioita, koska eivät tunne täälä kyseisiä asioita. Kolikossahan on aina kaksi puolta. Niin olen kuullut sanottavan.

        Tokihan sä voit olla väärin ymmärretty ja se on kauheeta. Toisaalta myös tämä toinen osapuoli voi olla väärin kohdeltu, mehän emme voi tietää sitä ja kyseinen henkilö ei ole ainakaan vielä kirjoittanut omaa "versiotaan asioista".

        Voisin pikkasen valaista omasta elämästäni otteita: Toi raamatun kanssa vannominen kuullosti tutulle. Aikoinani elin suhteessa, jossa mulle valehdeltiin asioita. Kuulin ton moneen kertaan ja se sävähti korvaani, tai oikeastaan silmääni. Puolisoni valehteli mulle ihan tosiaan sitten kuitenkin. Joskus on niinkin, että asiat täytyy punnita ja kaikkea asioita vaan ei tapahdu, ellei toinen valehtele.

        Toinen outo seikka tossa kirjoituksessasi oli, että sä aika kärkkäästi tuot omaa täydellisyyttäsi ilmi ja toinen olis ollut sitten täysi rosvo. Sellanen kuva jäi. Suoraan sanottuna tosta tuli sellanen lynkkaus meininki mieleen. Haet kiihkeästi täältä ihmisiltä MITÄ? Sitä, että Kati saisi lokaa niskaan kenties ja susta tulisi se suuri sankari kenties, vai mitä?

        Noi asiat voivat olla miten vaan, sitä ei voi kieltää, mutta eihän tämä ole oikea paikka niitä setviä. Suosittelisin, että hoitaisit asian hänen kanssaan suoraan todellisuudessa. Se on täysin ymmärrettävää, että haluat puhdistaa maineesi, jos olet "syytön", mutta siihen on muitakin keinoja. Täällä et saa puolueettomia ja oikeita vastauksia ja neuvoja.

        Kannattaa muutenkin puhua asiat halki poikki pinoon. Muutoin saattaa jäädä kirvelemään pahemman kerran ja se on hankalampaa pitkien aikojen päästä.


      • mitäs mitäs
        Nyt tiedät kuka kirjoittaa kirjoitti:

        Kyllähän asia on niin,että sä tässä hirviö olit. Joo myönnän että laitoin rumaa tekstiä viesteissä sulle. Rikki olen minäkin ja yritin sen samat kaksi vuotta saada sut luottamaan itseesi. Reilut kaksi vuotta sitten laitoin sen tatuoinnikin nimelläsi,jota nyt vittuutuneena kannan käsivarressani. Sä et sitä koskaan ottanut,vakkakin olet luvannut ottaa jos asiat joskus sulle selviäisi. Olisihan mun tosta tietysti pitänyt jotain pystyä päättelemään ja monista muistakin seikoista matkamme varrella.

        Niin mä olin valmis tekemään niin paljon että luottaisit.Kanssa lukijoidemme korvat alkaisi punottaa ja henkeä haukottaisiin,jos kaikki ne kommervenkit tänne kirjoittaisin joita tehtiin luottamuksen eteen!!! Veikkaisin että ME lajissaan!!


        jos kysyt olenko katkera,niin vastaan: toisinaan joo,aika vitusti! Noi metsä hommat täällä landella pitää ajatuksen jotensakkin kassassa ja samalla ajatukset nyt väsymyksestä sekaviksi.

        Mä olin valmis turvautumaan selvännäkijään ja valheenpaljastus kokeseen ym. Siihen selvännäkijään et suostunut. Sun omat pähkäilyt oli tärkeämpiä,epämääräiset äänet puhelimesta,naputtelut ynnä muut ja ties mitkä helvetit,jotka vaani meitä päivittäin. Ja joo, sai meidät kaikki kärsimään!

        Ja kerro mulle missä se mun toinen kännykkä on. Se on sun päässäs. Mä voin nyt kaiken kansan silmien alla,vannoa kaikki valtiaan Jumalan nimeen,kaksi sormea raamatulla,etten ole IKINÄ MILLÄÄN MUOTOA PETTÄNYT SUA,pitäen sisällään kaiken mitä pettäminen merkityksessään sisällään pitää. Fyysisyyden,henkisyyden,haaveilut,ihan kaiken.Tuomitkoon Jumala minut ankarimmalla tavalla jos nyt valehtelin. Te kaikki lukijat olette tämän nyt todistamassa ja voin vaikka halukkaille sanoa tämän kasvotus,ilmoitus vain riittää tähän viesti ketjuun.Huvittavinta ja tragikoomisinta on,että tuo asia on harvoja joista voin olla ylpeä! Tuo todistus pätee siis kaikkia ihmissuhteita,yhtä ensimmäisessä suhteessa ollutta haaveilua tai pikemminkin aatosta lukuunottamatta.

        Nyt vetoankin Kati hyvä,jos kerran olet niin varma minun sinua pettäneen. Olisitko ystävällinen ja tekisit saman tunnustuksen. Nyt meillä olisi todistajina kaikki ne lukijat jotka tätä ketjua lukee. Voisimme molemmat jatkaa edes jotensakkin hyvillä mielin elämäämme,virheistä oppineena matkaamme.Se auttaisi hiukan katkeruuteeni ja pystyisin antamaan sinulle anteeksi,asummehan vielä tovin saman katon alla. Ei varmaan ole paljoa vaadittu,kun kerran olet niin varma asiasta,jonka jo naiselliset vaistosi mielestäsi todisti. Et liene menetä siinä paljoa,hiukan aikaa elämästäsi. asia olisi minulle todella tärkeä,vaikka ymmärrän kyllä että nykyisessä mielen tilassasi minun tärkeydet eivät liikuta.

        Parhain terveisin, se petturi exsäsi.

        PS, se ikävä palstalle kirjoitettu Hei T aloitus oli sitten mun käsialaa. Tiedän että luet tätä palstaa ja oli keino saada yhteys suhun. Huomasin jälkeenpäin tämän kirjoituksesi. Todiste löytyy täältä Hmäen koneelta...huvitaa kun heti piti alkaa todistelemaan.Aika verissä on,huh,huh..

        Ei kai kukaan nyt ihan ilman syytä epäile? Olen vaan kuullut, että ja uskon, että kai nyt jotain pitää olla näyttöäkin, sitten jos ihan hatusta heittää juttuja, niin se on jo asia erikseen!

        Tällänen vaan tuli mieleen.


      • niitä näyttöjä
        mitäs mitäs kirjoitti:

        Ei kai kukaan nyt ihan ilman syytä epäile? Olen vaan kuullut, että ja uskon, että kai nyt jotain pitää olla näyttöäkin, sitten jos ihan hatusta heittää juttuja, niin se on jo asia erikseen!

        Tällänen vaan tuli mieleen.

        ei kyllä ole. Ihminenhän voi kuvitella ihan mitä lystää ja useimmiten sitä näkee että kuulee sellaista mihin uskoo.


      • mielestäni
        jos olen väärässä kirjoitti:

        mutta jotenkin tää teksti ei nyt ole ihan sitä miltä kuullostaa nopeesti lukien.

        Kukaan vieras ihminen ei voi mennä sanomaan tollasia asioita, koska eivät tunne täälä kyseisiä asioita. Kolikossahan on aina kaksi puolta. Niin olen kuullut sanottavan.

        Tokihan sä voit olla väärin ymmärretty ja se on kauheeta. Toisaalta myös tämä toinen osapuoli voi olla väärin kohdeltu, mehän emme voi tietää sitä ja kyseinen henkilö ei ole ainakaan vielä kirjoittanut omaa "versiotaan asioista".

        Voisin pikkasen valaista omasta elämästäni otteita: Toi raamatun kanssa vannominen kuullosti tutulle. Aikoinani elin suhteessa, jossa mulle valehdeltiin asioita. Kuulin ton moneen kertaan ja se sävähti korvaani, tai oikeastaan silmääni. Puolisoni valehteli mulle ihan tosiaan sitten kuitenkin. Joskus on niinkin, että asiat täytyy punnita ja kaikkea asioita vaan ei tapahdu, ellei toinen valehtele.

        Toinen outo seikka tossa kirjoituksessasi oli, että sä aika kärkkäästi tuot omaa täydellisyyttäsi ilmi ja toinen olis ollut sitten täysi rosvo. Sellanen kuva jäi. Suoraan sanottuna tosta tuli sellanen lynkkaus meininki mieleen. Haet kiihkeästi täältä ihmisiltä MITÄ? Sitä, että Kati saisi lokaa niskaan kenties ja susta tulisi se suuri sankari kenties, vai mitä?

        Noi asiat voivat olla miten vaan, sitä ei voi kieltää, mutta eihän tämä ole oikea paikka niitä setviä. Suosittelisin, että hoitaisit asian hänen kanssaan suoraan todellisuudessa. Se on täysin ymmärrettävää, että haluat puhdistaa maineesi, jos olet "syytön", mutta siihen on muitakin keinoja. Täällä et saa puolueettomia ja oikeita vastauksia ja neuvoja.

        Kannattaa muutenkin puhua asiat halki poikki pinoon. Muutoin saattaa jäädä kirvelemään pahemman kerran ja se on hankalampaa pitkien aikojen päästä.

        en kyllä halunnut heittää Katin niskaan lokaa ja halusin vain,minulla lienee siihen oikeus,puolustaa minkä koen tärkeäksi. Ja voin ihan esittäytyä nimelläni,olen Timo ja halukkaat voivat tulla silmätysten toteamaan millainen petturi olen. Kuten mainittua,jos joku pystyy järjestämään valheenpaljastus kokeen,selvännäkijöitä ym. olen valmis niihin. Mitä pahaa ja ylimielistä siinä on. Olen vain valmis todistamaan syyttömyyteni kaikin tavoin. Onko se väärin? Paikka voi todellakin olla väärä,sen myönnän,mutta asia on niin,että kyseiselle henkilölle mun on ihan turha sanoa mitään. Hän ei usko mua ollenkaan. Mitä minä sitten voin siinä ns. TODELLISESSA elämässä tehdä?

        Mitä sitten tulee siihen täydellisyyteen minun suhteen,niin väitinkö sellaista olevani? Enkö juuri tekstissä todennut että tämä alue on niitä harvoja asiota joista voin olla ylpeä(en ole pettänyt koskaan)! Sekö tekee ihmisestä täydellisen?! Jos näin on,niin sitten varmaan sitä olen. Mielestäni kyllä olen täydellisen epätäydellinen ja sellaisena haluan myös pysyä!!

        Ja se raamattuun vetoaminen on vain epätoivoisen ihmisen epätoivoinen ele kyetä todistamaan syyttömyytään. Sen verta uskonnollinen ihminen olen,etten tollaiseen vetoaisi jos valehtelisin. Mutta ymmärrän kyllä että on sellaisia ihmisiä jotka paatuneesti voivat tollaiseen vedota.

        Kaiken kaikkiaan ehkä tämä todella on väärä foorumi tuoda tälläisiä asiota esille,mutta saanpahan purkaa sydäntäni ja keventää oloani.
        Ja viime kädessä tärkeintähän on että itse tiedän mitä olen tehnyt. Eihän mua kiven sisään olla kuitenkaan kiikuttamassa...joten tää kai tästä.

        Yhden kysymyksen kuitenkin haluan kaikille esittää. Jos ihminen on niin varma tuollaisesta miksi hän ei voi tuollaista tehdä. Laittaa ne sormet Biblialle ja sanoa että on varma että se ja se on pettänyt. Jos ei ole aivan varma niin so what? Mitä pelättävää siinä on. Itse en vaan menisi vannomaan minun tapauksessani moista,etenkää minun tapauksessani,sillä olisin silloin pahempi kuin hirviö ja minut saisi syöstä alimpaan helvettiin,jos valehtelisin.

        Onko toi nyt niin vaikea asia?

        Ihmettelen sitäkin jos Kati(nimi on muuten sellainen jota vain lähipiiri käyttää,ei varsinainen etu nimi..)ei halua tietää totuutta. Onko se niin vaikeaa muuttaa käsitystä ihmisestä?Onko siinä liikaa häpeää vai mitä? Luulisi sen olevan vaan helpotus. Ja vaikka se ei muuksi suhde tilaa muuttaisi,anteeksi annon se varmaan poikisi. Em.


      • Petetyksi joutunut
        tutulle... kirjoitti:

        ihan kun olisit kirjoittanut mun (nyt exästä). Miten hyvä oli puhumaan ja miten melkeen kyynel silmässä todisteli syyttömyyttään, vaikka outoja juttuja sattui ja tunne itsellä, että jotain ei ole kohdillaan. Niin en tiedä jotkut väittää, että naisilla olis sellanen vaisto. Meillä kävi niin, että kun mulle alko tulemaan sellanen vaisto, niin oli kun ristitulessa, koska mieheni oli niin taitava puhumaan ja mä taas yritin taistella omaa vaistoani vastaan.

        Musta tehtiin kaksi vuotta hullua ja mentiin oikeen terapiaankin, pieni poikani kärsi suunnattomasti ja yritin sekavassa mielentilassa kerran itsariakin(nyt nolottaa)! Olin niin loppu.
        Sitten kuitenkin selvis kahden vuoden piinan jälkeen, että mies oli todellakin paskan puhuja. Jäi kiinni toisesta kännykästä, jota ei koskaan myöntänyt kiinnijäätyäänkään.
        Nyt sitten olen yrittämässä elämää itsekseni ja rakentamassa pohjaa sille, minkä toi hirviö söi, niin saan häneltä huoritteluviestejä kännykkään.

        niissä on tätä tyyliä, että "nythän sä voit ruveta jakamaan sitä vi..ua ja niin edelleen. Kai mä kaiken tän ansaitsin jollain, mutta kellekkään en patologista valehtelijaa sois, edes vihamiehelleni....Niin sanoinkuvaamattoman törkeetä käytöstä kahden vuoden ajalta, että voisin kirjottaa kirjan, mutta haluan vaan unohtaa. Miehiin en luota enää koskaan, en ikinä!

        Olet kulkenut läpi helvetin sillä mikään ei ole maanpäällä suurempi kuin parisuhdehelvetti. Oli kyseessä seurustelu tai jo vakiintunut yhdessäeläminen. Molemmissa tapauksissa elämä tuonkaltaisen rinnalla on todellista piinaa ja kärsimystä. Ei riitä että hän itse uskoo valheelliseen elämäänsä hän tehokkaasti sotkee myös lähipiirinkin elämän valheillaan. Manipuloi sekä esittää itse märttyyrinroolia. Hän hakee mitä moninaisemmin konstein huomioo ja hyväksyntää mm. teoilleen. Jos hänelle esim. huomautetaan valheista hän kieltää ne jyrkästi syyttäen muiden puheiksi kaiken.

        Olet ollut viisas, rohkea ja vahva jättäessäsi hänet. Olet tehnyt oikein et vain itseasi vuoksi vaan myös lapsenne. Mitä nopeammin irtautuu manipuloijan verkosta sitä pienemmillä vammoilla selviää. Valehetelijakin on ikuinen valehtelija usein. Hyvin harva hakee apua valitettavasti tuohonkin sairauteen. Lisättäköön vielä mitä pidemmälle paatunut valehetelijat harhamaailmassaan menee sitä uhkaavampi hän on läheisilleen ja ympäristölle.

        Ja mitä syyttelyyn tulee tuon sairauden edustajat ovat myös sairaalloisen mustasukkaisia yleensä. Vihan ja pettymyksen purkaukset ovat vahvoja ja määrätietoisia joilla asianomainen jälleen hakee vahvistusta heikkouteensa.

        Onnea Nainen sinulle ja lapsellesi ja katse eteenpäin. Yksi huonokokemus on vain elokirjossa opiksi. Henkisesti terveitä miehiä on kuitenkin olemassa joilla elämänarvot kohdallaan. Voi olla se onni kohdallasi koska vain ja silloin huomaat viimeistään kuinka aina on olemassa moninverroin parempaa kuin huonompaa. Voimia teille


      • Petetyksi joutunut
        niitä näyttöjä kirjoitti:

        ei kyllä ole. Ihminenhän voi kuvitella ihan mitä lystää ja useimmiten sitä näkee että kuulee sellaista mihin uskoo.

        Yksi vahvistusesimerkki on jos ihminen vannottelee rehillysyyttään suureenääneen hän kyseenalaistaa itsessään silloin rehellisyyden. Rehellisen ihmisen ei tarvitse vannotella ympäristöään. Kannattaa olla herkkävaistoinen ja rekisteröidä kaverin puheita esim. tuon rehellisyysanan suhteen, Ja mitä raamatun ja uskon vetoon tulee se on kuin pienen lapsen hätähuuto. Uskonasioihin turavutuminen kriittisissä tilanteissa on pakopaikan etsimistä vastuusta. Ja kun ajatellaan oikein kriittisesti eikö juuri uskon varjolla tehdä maailmassa suurimpia tuhoja. Puhdas uskovainen ei vedä riitatilanteisiin raamattua vaan selvittää käsilläolevan pulman sen oikeilla muodoilla. Kuten aikaisemmin mainitsin paatunut valehetelija on mestari etsimään valheilleen selityksiä ja kiertämään vastuuta ja näin ollen raamatun esille ottaminen on jo synti oikean kristityn silmissä, tuonkaltaisissa tilanteissa.


      • mitä hurskastelua
        Petetyksi joutunut kirjoitti:

        Yksi vahvistusesimerkki on jos ihminen vannottelee rehillysyyttään suureenääneen hän kyseenalaistaa itsessään silloin rehellisyyden. Rehellisen ihmisen ei tarvitse vannotella ympäristöään. Kannattaa olla herkkävaistoinen ja rekisteröidä kaverin puheita esim. tuon rehellisyysanan suhteen, Ja mitä raamatun ja uskon vetoon tulee se on kuin pienen lapsen hätähuuto. Uskonasioihin turavutuminen kriittisissä tilanteissa on pakopaikan etsimistä vastuusta. Ja kun ajatellaan oikein kriittisesti eikö juuri uskon varjolla tehdä maailmassa suurimpia tuhoja. Puhdas uskovainen ei vedä riitatilanteisiin raamattua vaan selvittää käsilläolevan pulman sen oikeilla muodoilla. Kuten aikaisemmin mainitsin paatunut valehetelija on mestari etsimään valheilleen selityksiä ja kiertämään vastuuta ja näin ollen raamatun esille ottaminen on jo synti oikean kristityn silmissä, tuonkaltaisissa tilanteissa.

        nyt ei oo vaan aikaan kirjoittaa enempää,olis kyllä kiva nähdä kasvotusten. Sanoppa miten todistat jotain irrationaalista skeptikolle? Puolin ja toisin ei voi todistaa mitään,kerro mitä tekisit!!


      • näkemässä
        Petetyksi joutunut kirjoitti:

        Olet kulkenut läpi helvetin sillä mikään ei ole maanpäällä suurempi kuin parisuhdehelvetti. Oli kyseessä seurustelu tai jo vakiintunut yhdessäeläminen. Molemmissa tapauksissa elämä tuonkaltaisen rinnalla on todellista piinaa ja kärsimystä. Ei riitä että hän itse uskoo valheelliseen elämäänsä hän tehokkaasti sotkee myös lähipiirinkin elämän valheillaan. Manipuloi sekä esittää itse märttyyrinroolia. Hän hakee mitä moninaisemmin konstein huomioo ja hyväksyntää mm. teoilleen. Jos hänelle esim. huomautetaan valheista hän kieltää ne jyrkästi syyttäen muiden puheiksi kaiken.

        Olet ollut viisas, rohkea ja vahva jättäessäsi hänet. Olet tehnyt oikein et vain itseasi vuoksi vaan myös lapsenne. Mitä nopeammin irtautuu manipuloijan verkosta sitä pienemmillä vammoilla selviää. Valehetelijakin on ikuinen valehtelija usein. Hyvin harva hakee apua valitettavasti tuohonkin sairauteen. Lisättäköön vielä mitä pidemmälle paatunut valehetelijat harhamaailmassaan menee sitä uhkaavampi hän on läheisilleen ja ympäristölle.

        Ja mitä syyttelyyn tulee tuon sairauden edustajat ovat myös sairaalloisen mustasukkaisia yleensä. Vihan ja pettymyksen purkaukset ovat vahvoja ja määrätietoisia joilla asianomainen jälleen hakee vahvistusta heikkouteensa.

        Onnea Nainen sinulle ja lapsellesi ja katse eteenpäin. Yksi huonokokemus on vain elokirjossa opiksi. Henkisesti terveitä miehiä on kuitenkin olemassa joilla elämänarvot kohdallaan. Voi olla se onni kohdallasi koska vain ja silloin huomaat viimeistään kuinka aina on olemassa moninverroin parempaa kuin huonompaa. Voimia teille

        meidän parisuhde/perhe helvettiä? Olitko? Kolikolla on ne kuulut kaksi puolta. Ymmärrän että sua on petetty ja siitä tuollainen näkemys,mutta niin on myös muuten minua petetty. En silti lakannut uskomasta ihmiseen,enkä lakkaa,muutoin voin sitten jättää hyvästit elämälle ja rakkaudelle. Em.


      • känkkäränkkä..
        mitä hurskastelua kirjoitti:

        nyt ei oo vaan aikaan kirjoittaa enempää,olis kyllä kiva nähdä kasvotusten. Sanoppa miten todistat jotain irrationaalista skeptikolle? Puolin ja toisin ei voi todistaa mitään,kerro mitä tekisit!!

        eikö vastaukset ja mielipiteet oikein miellyttäneet, vai mikä mättää? Sä olet aika outoon paikkaan tullut isojen asioiden tiimoilta....


      • mitään vikaa
        känkkäränkkä.. kirjoitti:

        eikö vastaukset ja mielipiteet oikein miellyttäneet, vai mikä mättää? Sä olet aika outoon paikkaan tullut isojen asioiden tiimoilta....

        ollut. Kaikki mielipiteen on tervetulleita. Miks sä muuten kirjoitit? Mielyttikö mun vastaukseni? Musta vaan tollanen Jeesustelu ja asioiden halkominen hieman närästää. Varsinkaan jos kyseisestä asiasta ei ole tarkaa tietoa. Mutta toki mielipiteitä saa esittää. En mä mitään sääliä täältä hae,kunhan tuon omia tuntojani esiin. Kirjotus käy hyvästä terapiasta tässä tilanteesta.

        Olisko muuten ehdotuksia missä muualla ruotisin näitä asioita,lakituvassa vai?,vai missä. Kyseinen henkilö ei vastaa sähköpostiin,tekstareihin kyllä,mutta ei suostu näkemään muuta vaihtoehtoa kun sen että olen pettänyt. Pitäisikö siis valehdella että näin olen tehnyt,että saataisiin rauhassa molemmat jatkaa eteenpäin. Joskus aikanaan sitäkin harkitsin.

        Nyt saa vapaasti antaa vinkkejä!!!


      • sulta..
        mitään vikaa kirjoitti:

        ollut. Kaikki mielipiteen on tervetulleita. Miks sä muuten kirjoitit? Mielyttikö mun vastaukseni? Musta vaan tollanen Jeesustelu ja asioiden halkominen hieman närästää. Varsinkaan jos kyseisestä asiasta ei ole tarkaa tietoa. Mutta toki mielipiteitä saa esittää. En mä mitään sääliä täältä hae,kunhan tuon omia tuntojani esiin. Kirjotus käy hyvästä terapiasta tässä tilanteesta.

        Olisko muuten ehdotuksia missä muualla ruotisin näitä asioita,lakituvassa vai?,vai missä. Kyseinen henkilö ei vastaa sähköpostiin,tekstareihin kyllä,mutta ei suostu näkemään muuta vaihtoehtoa kun sen että olen pettänyt. Pitäisikö siis valehdella että näin olen tehnyt,että saataisiin rauhassa molemmat jatkaa eteenpäin. Joskus aikanaan sitäkin harkitsin.

        Nyt saa vapaasti antaa vinkkejä!!!

        Mitä sä sitten haluat. Käsitin, että te olette eronneet ja asutte yhdessä, vai olenko väärässä? Onko hän sitten jotenkin painostanut. Ihan kiinnostuksesta kysyn?


      • painostanut
        sulta.. kirjoitti:

        Mitä sä sitten haluat. Käsitin, että te olette eronneet ja asutte yhdessä, vai olenko väärässä? Onko hän sitten jotenkin painostanut. Ihan kiinnostuksesta kysyn?

        mitenkään. Tuntuu vaan pahalta kun ihminen josta välitti ja välittää edelleen ,vaikka ei haluasi, puhuu sulle siihen sävyyn että olisit pettänyt. Inttää jonkun kuulo juttujen perusteella.

        Mutta aion unohtaa kyseisen ihmisen ja jatkaa vain elämää. Tiedän että hänelle asia joskus valkenee ja jos ei, sit ei.

        Kaikki mikä ei tapa vahvistaa.Ja joskus sille onnettomalla ihmiselle kykenen antamaan anteeksi-ehkä..


      • hoitohopitti
        näkemässä kirjoitti:

        meidän parisuhde/perhe helvettiä? Olitko? Kolikolla on ne kuulut kaksi puolta. Ymmärrän että sua on petetty ja siitä tuollainen näkemys,mutta niin on myös muuten minua petetty. En silti lakannut uskomasta ihmiseen,enkä lakkaa,muutoin voin sitten jättää hyvästit elämälle ja rakkaudelle. Em.

        tartte nähdäkkään mitään joha tosta aloituksesta ja noista kommenteista näkee jotta valehetelua toi ukko harrastanut ja siihen yhtyy toisetkin valehetelemaan minkä kerkiää. Mitä kiihkeämmäksi keskustelu käy sitä varmepana pidän paatuneen valehetelijan käyttäytymismallia. Hätääntyykö valepukki? Emuista vikoja? KYLLÄ siinä sinullekkin porkkanaa


      • pakko kommentoida
        hoitohopitti kirjoitti:

        tartte nähdäkkään mitään joha tosta aloituksesta ja noista kommenteista näkee jotta valehetelua toi ukko harrastanut ja siihen yhtyy toisetkin valehetelemaan minkä kerkiää. Mitä kiihkeämmäksi keskustelu käy sitä varmepana pidän paatuneen valehetelijan käyttäytymismallia. Hätääntyykö valepukki? Emuista vikoja? KYLLÄ siinä sinullekkin porkkanaa

        Nää on kyllä huvittavia nää tyypit jotka luulee joidenkin ihmisten käytöksestä pystyvän näkemään koko totuuden. Ovatkin varmaan jo joitain murhatutkijoita tai vastaavia ja menestyviä sellaisia.. :P:P..


      • aiiiiiiiii
        niitä näyttöjä kirjoitti:

        ei kyllä ole. Ihminenhän voi kuvitella ihan mitä lystää ja useimmiten sitä näkee että kuulee sellaista mihin uskoo.

        Kyllä terveen ihmisen vaisto kertoo. Jos haluaa lakaista asiat maton alle, niin siitä vaan. Mutta ikävä olotila tulee jatkumaan, ikävä kyllä. Turha roikkua tilanteessa, missä parasta itsesuojelua on nopea lähtö.


      • sokea kana
        pakko kommentoida kirjoitti:

        Nää on kyllä huvittavia nää tyypit jotka luulee joidenkin ihmisten käytöksestä pystyvän näkemään koko totuuden. Ovatkin varmaan jo joitain murhatutkijoita tai vastaavia ja menestyviä sellaisia.. :P:P..

        Aika usein näkee sivusta ja on nähnyt myös omassa elämässä, jos haluaa nähdä. Ikävät tunteet tulee ensin, eikä ne kaikkoa, kun läheisellä ihmisellä on toinen.


    • Ei siinä muu auta kun pistää mies "kirkkoon" ja kysyä missä mennään. Todennäköisesti saat kiukkuisen vastauksen, jossa se epäilee sinua vainohulluksi mustasukkaiseksi ja vaikka mitä. Siitä voit päätellä, että osuit oikeaan, eli siis että se pettää. Vanha sanonta on että miehen sydämeen ei mahdu kahta ämmää (kielioppitunnilta kansakoulusta), mutta kyllä se pitää paikkansa tosielämässäkin. Yleensä se käyttäytymisen muutos johtuu juuri siitä, että mies pettää tai ainakin jo suunnittelee sitä.

      • Helmi Sofia

        Kyllä tuon vanhan sanonnan tiedän, ettei sydämeen mahdu kahta ämmää...

        Ei tässä keskustelusta taida päästä puusta pitkälle teidän kanssa....


    • luulotautia

      Jos et anna miehellesi tarpeeksi ja sinulla on huono omatunto siitä,osta stringit ja shampanjaa puteli sekä korvantaakse hypnos merkkistä hajuvettä eiköhän se ukkeli siitä tokene,lisäksi voisit hyväillä sitä usein se tahtoo naisilta unohtua kun on näitä spinning rientoja niin paljon ja tulee käytyä tyttöjen kanssa jatkopileissä ja mies huitelee kostoksi paikallisessa humppakerhossa

      • teki oharit

        Olen urheilija,harjoittelen neljä tuntia päivässä
        muijan sisko on vanha piika joka dominoi siskoaan pettämään minua,lapsi otettiin mukaan kreikkaan ,italiaan ja lappiin muka silloin ei käydä vieraissa,nyt olikin niin että toinen hoiti lasta kun toinen oli lystäilemässä,sattui vain niin ikävästi että sama mies kreikassa hoiti kumpaakin sitten tuli sellaista avustutoimintaa että 50000e lähti tililtä pienissä erissä asunto meni myyntiin,eukko sanoi käythän sinäkin valmennus leireillä,miksen minä,näin tämän kreikkalaisen miehen kirjeen ja kuvan,oli meillä kotona kirjojen välissä,naiset on varsinaisia valhekoneita,tässäkin tapauksessa älytön luulosairaus ja vanhapiika siskonusutus ja sitte lähes kiristys hoitaa hänenkin heikosti hoidetut raha asiat,mihinkä rahat hävis ei ole koskaan selvinnyt,seksi hänen kanssaan oli sellaista peiton alla pimeässä hiiren hiljaa,pitkä pesu hänellä sen jälkeen aivan kuin saatetta,hyi helvetti.


      • Vanessa30

        Miksi näissä jutuissa käy aina näin, että ihmiset luulevat heti ensimmäiseksi, että jos luulee toisen pettävän itseään, että itse ei haluaisi toista tai ei pitäisi toista hyvänä?


    • timppamoi

      Sähköposti, känny ja koneen latauskansio.

      • fundeerattiintossa

        helveddiinkö se kati sitten hävisi me lukijat olemme käsi housussa odotelleet jo tovin, tule ja kerro oletko lipsauttanut bilsaa muillekkin ja käytitkö kumia , otitko suihin annoitko takaapäin, mites pylly
        kansa haluaa vastauksia


      • kerran pettää,aina p
        fundeerattiintossa kirjoitti:

        helveddiinkö se kati sitten hävisi me lukijat olemme käsi housussa odotelleet jo tovin, tule ja kerro oletko lipsauttanut bilsaa muillekkin ja käytitkö kumia , otitko suihin annoitko takaapäin, mites pylly
        kansa haluaa vastauksia

        miehen suusta lipsahtaa, meillä selvis kun sano minua salanaisensa nimellä vahingossa, paljastu, että oli juuri sen niminen toinen naine ollut jo kauan.
        Jatkoin kuitenkin avioliittoa vielä 20 vuotta, kunnes paljastu taas uusi salasuhde, nainen oli eriniminen, mutta siihempä se päättykin.


    • naivi1

      Tee kaikkesi, jotta saisit selville, pettääkö hän oikeasti. Itselläni oli nimenomaan tuollainen tunne, ja selvisi, että minua oli petetty jo kolme vuotta. Kumpa olisin tiennyt aiemmin, olisin säästynyt monilta unettomilta öiltä. Uskoin siihen, että kumppaniin pitää luottaa, mutta ei sentään niin sinisilmäisesti! Ajattele itseäsi! Enkä todella ole ainoa, jolle näin on käynyt! Luin juuri aiheesta blogitekstinkin! Selvitä asia, mitä pikemmin, sen parempi!

      http://youcanmakeitnow.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe