jotkut jaksavat jauhaa jostain vitun Lähivakuutuksesta päivästä toiseen! Eikö teillä ole mitään elämää?
Painukaa sinne Lähikseen ulvomaan ja säästäkää meidät muut silä valitukselta!
Köyhää
4
628
Vastaukset
- jauhaa
"jotkut jaksavat jauhaa jostain vitun "
jotkut jaksavat jauhaa ja viljellä vittua.
eikö teillä ole mitään muuta jauhamista?
meitä ei kiinnosta ainainen vittunne valitus- Ottaa se KIUKKUPILLERI
Ensimmäisenä aamulla kun herää ?
Lähes joka kaupungin sivulla on sivut täynnä kinailevia ja kiukkuisia kirjoituksia !
Eikö se pieni kohteliaisuus ja sopuisa keskustelu olisi mukavampaa kun jatkuva VINOILU !!!!!!
Hyvää huomenta ja HYMYÄ HUULEEN !!!!!!!!!
- loppumaan
mene sinä sinne "vitun" Lähivakuutukseen ulvomaan vittua, jos se vaikka saa valitukset loppumaan,kokeile=!
- sanoit?
"Köyhää
elämää"...
sinämä sen sanoit niin on köyhää, niin on köyhää, että ei ole varaa korvata edes vahinkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193054Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622752Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o592532Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312467Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582018Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181549Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121532- 491499
- 761495
- 571419