jotkut jaksavat jauhaa jostain vitun Lähivakuutuksesta päivästä toiseen! Eikö teillä ole mitään elämää?
Painukaa sinne Lähikseen ulvomaan ja säästäkää meidät muut silä valitukselta!
Köyhää
4
590
Vastaukset
- jauhaa
"jotkut jaksavat jauhaa jostain vitun "
jotkut jaksavat jauhaa ja viljellä vittua.
eikö teillä ole mitään muuta jauhamista?
meitä ei kiinnosta ainainen vittunne valitus- Ottaa se KIUKKUPILLERI
Ensimmäisenä aamulla kun herää ?
Lähes joka kaupungin sivulla on sivut täynnä kinailevia ja kiukkuisia kirjoituksia !
Eikö se pieni kohteliaisuus ja sopuisa keskustelu olisi mukavampaa kun jatkuva VINOILU !!!!!!
Hyvää huomenta ja HYMYÄ HUULEEN !!!!!!!!!
- loppumaan
mene sinä sinne "vitun" Lähivakuutukseen ulvomaan vittua, jos se vaikka saa valitukset loppumaan,kokeile=!
- sanoit?
"Köyhää
elämää"...
sinämä sen sanoit niin on köyhää, niin on köyhää, että ei ole varaa korvata edes vahinkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886454Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4484518Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön653679Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202419Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m241057En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52956- 91852
- 59735