jotkut jaksavat jauhaa jostain vitun Lähivakuutuksesta päivästä toiseen! Eikö teillä ole mitään elämää?
Painukaa sinne Lähikseen ulvomaan ja säästäkää meidät muut silä valitukselta!
Köyhää
4
723
Vastaukset
- jauhaa
"jotkut jaksavat jauhaa jostain vitun "
jotkut jaksavat jauhaa ja viljellä vittua.
eikö teillä ole mitään muuta jauhamista?
meitä ei kiinnosta ainainen vittunne valitus- Ottaa se KIUKKUPILLERI
Ensimmäisenä aamulla kun herää ?
Lähes joka kaupungin sivulla on sivut täynnä kinailevia ja kiukkuisia kirjoituksia !
Eikö se pieni kohteliaisuus ja sopuisa keskustelu olisi mukavampaa kun jatkuva VINOILU !!!!!!
Hyvää huomenta ja HYMYÄ HUULEEN !!!!!!!!!
- loppumaan
mene sinä sinne "vitun" Lähivakuutukseen ulvomaan vittua, jos se vaikka saa valitukset loppumaan,kokeile=!
- sanoit?
"Köyhää
elämää"...
sinämä sen sanoit niin on köyhää, niin on köyhää, että ei ole varaa korvata edes vahinkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492