Oikeus katkeruuteen?

Oikeus kostoon?

Minulla oli kiva elämä, en etsinyt ketään, vaan nainen etsi minut.
Tämän naisen kanssa meni hyvin, olimme kuin paita ja perse, suunnitelimme tulevaisuutta, yhteistä kotia, lasta, häitä jne...perusjuttuja, sitten lomalla tuli pieni moka..minulta, eli ainoastaan mustasukkaisuuskohtaus, missä ei ollut väkivaltaa, niinkuin ei koko suhteessamme, mutta tämä riitti, kaikki kaunis katosi yhden vaivaisen pikkujutun takia ja nyt tämän seurauksena olen kohta asunnoton, työtön, sairastuin epilepsiaan, sain lievän aivohalvauksen, joten minä en ole muuta täynnä kuin kostoa. Minä kostan, koska ei ole mitään menetettävää. Vittu miten joku voi olla kusipää!!!!!!!!!!!!!!!!

14

1799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei oikeutta kostoon

      Sanoithan juuri itsekin: Minulla oli kiva elämä, en etsinyt ketään, vaan nainen etsi minut.

      Sait mustasukkaisuus kohtauksen ja ilmeisesti nainen lähti / jätti.

      Nyt sanot, että: Minä kostan, koska ei ole mitään menetettävää. Vittu miten joku voi olla kusipää!!!!!!!!!!!!!!!!

      Tämä on joka tapauksessa se runko, teidän suhteellenne. Nainen tuli ja meni, sinulla oli hyvä elämä ja nyt kaikki menee huonosti.

      Kaikilla on oikeus tulla ja mennä turvallisesti elämässä eteenpäin ja taaksepäin, ihan minne tahansa. Kaikkien pitää itse ottaa vastuu tunteistaan, kukaan ei voi (eikä saa) uhrata omaa elämäänsä (ellei halua) toisen ihmisen hyvinvoinnin puolesta.

      Eikä se olisi edes aitoa rakkautta.

      Mielestäni nainen ei voi olla vastuussa epilepsiastasi tai lievästä aivohalvauksesta, koska se ei ole lääketieteellisesti mahdollista. Molemmat sinulla on geeneissä ja olisivat puhjenneet ennemmin tai myöhemmin.

      Asunnoton ja työtön? Vaihdoitko paikkakuntaa naisen takia, jätit aiemman työsi ja muutit hänen luokseen?

      En näe mitään muuta syytä, miksi edes voisit syyttää naista näistä asioista. Ketään ei voi syyttää omista valinnoista, ei edes sitä, kenen takia ne tekee.

      Jos olet joutumassa asunnottomaksi, kehoitan sinua nyt koston sijaan, aktiivisesti hakemaan asuntoa.

      Jos olet joutumassa työttömäksi, kehoitan sinua nyt koston sijaan, aktiivisesti hakemaan töitä JA työttömyystukea. Eli työvoimatoimistoon mars.

      Jokaisella ihmisellä on oikeus omaan tunteeseensa, joten oikeus katkeruuteen sinulla on. Olettaen, että haluat aikaasi katkeruuteen tuhlata. Se on kuitenkin väsyttävä, ahdistava ja masentava tunne, joka ei oikein edes johda mihinkään. Katkeruus saattaa estää sinua hoitamasta asioitasi kuntoon, mutta muista! katkeruus on sinun oma valintasi, ei esim. tämän naisen.

      Tiedät sen itsekin, koska kysyt oikeudesta katkeruuteen.

      Mutta kenelläkään ei ole oikeutta vahingoittaa ketään toista, ei henkisesti, ei fyysisesti, joten oikeutta kostoon sinulla ei ole. Kenelläkään ei ole, koskaan.

      • ---------------

        Se on jo alkanut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ----------------------
        --------------- kirjoitti:

        Se on jo alkanut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ja ainoa joka alkoi vahingoittamisen oli se nainen, koska se mustasukkaisuusjuttu nyt ei ollut mitään ihmeellistä ja suhde eiloppunut siihen, vaan vasta kuin oma mittani tuli täyteen hänen loukkauksiaan!!!!!!1
        Sillä ämällä ei ole mitään oikeuksia enää tässä tilanteessa.
        KOSTAN, KOSTAN JA KOSTAN, UHRAAN ELÄMÄNI SILLE KOSTOLLE!!!!!!!!!!!!!!


      • ja tie omaan onneen
        ---------------------- kirjoitti:

        Ja ainoa joka alkoi vahingoittamisen oli se nainen, koska se mustasukkaisuusjuttu nyt ei ollut mitään ihmeellistä ja suhde eiloppunut siihen, vaan vasta kuin oma mittani tuli täyteen hänen loukkauksiaan!!!!!!1
        Sillä ämällä ei ole mitään oikeuksia enää tässä tilanteessa.
        KOSTAN, KOSTAN JA KOSTAN, UHRAAN ELÄMÄNI SILLE KOSTOLLE!!!!!!!!!!!!!!

        On pärjääminen kaiken paskan jälkeen. Kostaminen tekee pahinta sinulle itsellesi ja vie sinulta pohjan elämältä. Käännä tapahtuneet eduksesi ja näytä hänelle ja muille kasvukykysi paskamaisissa tilanteissa. Hämmästytät sillä eniten itseäsi ja tunnet kuinka hyvä olo virtaa ja antaa voimavaroja kaikkeen mukavaan tulevassa ja kuinka ollakaan, joku entistä parempi "etsii"/löytää sinut.

        Kaikki menee mikä on mennäkseen, eikä sitä ole tarkoitettu pysyväksi. Kaikki tuleva on uusi mahdollisuus parempaan.
        Ugh!


      • ------------------------
        ja tie omaan onneen kirjoitti:

        On pärjääminen kaiken paskan jälkeen. Kostaminen tekee pahinta sinulle itsellesi ja vie sinulta pohjan elämältä. Käännä tapahtuneet eduksesi ja näytä hänelle ja muille kasvukykysi paskamaisissa tilanteissa. Hämmästytät sillä eniten itseäsi ja tunnet kuinka hyvä olo virtaa ja antaa voimavaroja kaikkeen mukavaan tulevassa ja kuinka ollakaan, joku entistä parempi "etsii"/löytää sinut.

        Kaikki menee mikä on mennäkseen, eikä sitä ole tarkoitettu pysyväksi. Kaikki tuleva on uusi mahdollisuus parempaan.
        Ugh!

        Onhan noita juttuja täällä, reseptejä sun muita, mutta jokatapauksessa kostan ja minulle tulee siitä hyvä olo kun saan antaa samaa lääkettä takaisin ja nautin myös kun kaikki sen ämmän ympärillä olevatkin kärsii, syyttömätkin!!
        Se ämmä nöyrtyy ja pyytää antteekssi vielä tai sitten jatkan tällä tiellä!!
        Esimakua on jo annettu, mitkään fraasit ei muuta mieltäni. MUN ELÄMÄÄ EI YKSIKÄÄN ÄMMÄ PILAA!!
        MINÄ PILAAN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • zetor 45
        ------------------------ kirjoitti:

        Onhan noita juttuja täällä, reseptejä sun muita, mutta jokatapauksessa kostan ja minulle tulee siitä hyvä olo kun saan antaa samaa lääkettä takaisin ja nautin myös kun kaikki sen ämmän ympärillä olevatkin kärsii, syyttömätkin!!
        Se ämmä nöyrtyy ja pyytää antteekssi vielä tai sitten jatkan tällä tiellä!!
        Esimakua on jo annettu, mitkään fraasit ei muuta mieltäni. MUN ELÄMÄÄ EI YKSIKÄÄN ÄMMÄ PILAA!!
        MINÄ PILAAN SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mielestäni nainen pelasti elämänsä lähtemällä mäkeen tästä suhteesta.
        Juttu kamu hyvä kulkee niin, ettei mikään suhde toimi, jos toisen osapuolen KAIKKI
        riippuu toisesta ihmisestä.


      • -------------------
        zetor 45 kirjoitti:

        Mielestäni nainen pelasti elämänsä lähtemällä mäkeen tästä suhteesta.
        Juttu kamu hyvä kulkee niin, ettei mikään suhde toimi, jos toisen osapuolen KAIKKI
        riippuu toisesta ihmisestä.

        Ammu runkkaava homo itses!!!!!!!!!!!!!1


      • siinäpähän kostat
        ------------------- kirjoitti:

        Ammu runkkaava homo itses!!!!!!!!!!!!!1

        taidat olla jotain 15 vuotta?


      • Ja---------
        zetor 45 kirjoitti:

        Mielestäni nainen pelasti elämänsä lähtemällä mäkeen tästä suhteesta.
        Juttu kamu hyvä kulkee niin, ettei mikään suhde toimi, jos toisen osapuolen KAIKKI
        riippuu toisesta ihmisestä.

        Muutaman lauseen perusteella ei kannatta kenenkään alkaa tehdä toisista syväluotaavia analyyseja!!
        Haistakaapahan pitkä vittu!!!!!!!!!!!!


      • viesti 6.10 klo 21.03
        ------------------- kirjoitti:

        Ammu runkkaava homo itses!!!!!!!!!!!!!1

        Helppo sinuu rassukkaa ois sanan säilällä vedellä ellet olis niin reppana.
        Kuivu katkeruutees kääkkä. Phyi perkele!


      • Saan siitä energiaa.
        viesti 6.10 klo 21.03 kirjoitti:

        Helppo sinuu rassukkaa ois sanan säilällä vedellä ellet olis niin reppana.
        Kuivu katkeruutees kääkkä. Phyi perkele!

        Ja pyyhin edelleenkin revani teidän kommenteilla.
        Sanan säilät vasta alkaa.


      • voin sen

        todeta myös sen, että sairauksista on turha syyttää ketään toista. Oma katkeruus ei takuulla edesauta kehon hyvinvointia, tämän takia minäkin epileptikko yritän kehittää vain hyviä tunteitani enkä tarttua vihaan..

        terveisin reppuli pörröpää


      • Lohduton

        Olen lähestulkoon samassa tilanteessa aloittajan kanssa ja minusta hänellä on oikeus tunteisiinsa ja kertoa asiansa.Et ole mikään vähättelemään hänen olosuhteitaan/tilaansa.

        Asunnottomuus ja työttömyys,ainakin tietyssä iässä,voi olla hyvinkin turmiollista.Itse olen nippa nappa saanut pitää asuntoni tähän asti mutta työtön olen ollut jo vuosia osittain varmaan ikäni vuoksi.Eikä tilanne helpotu koska lama alkamassa ja vuosi 2009 paha lamavuosi.


    • päätellen

      nainen teki aivan oikean valinnan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe