Onko Suni teidän ielestä erehtymätön?

Vastausta pyydetään KariHen...

Onko siis Suni teidän käsityksen mukaan erehtymätön? Suora vastaus, kiitos.

20

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset itsessään ovat VAIN EREHTYVIÄ, mutta NE JOITA Jumalan Henki saa ohjata johdattaa EIVÄT
      EREHDY.

Aika mitättömäksi olet Jumalan kutistanut VAIKKA RAAMATUSTA KIRJAINTENKIN MUKAAN ON NÄHTÄVÄNÄ
      SUURI JUMALA JOKA KAIKEN VOI JA KAIKEN MYÖS TEKEE
      NIIDEN KOHDALLA JOTKA HÄNEN TYKÖNSÄ OVAT PÄÄSSEET
      ja HÄNEN TYKÖNÄNSÄ MYÖS PYSYVÄT SIIS VALVOVAT.

(ALAHAN LUKEA RAAMATTUA TODENTEOLLA ja PYYDÄ JUMALA NÄYTÄ MINULLE TOTUUTESI SANASTA.)VILPITTÖMÄLLÄ MIELELLÄ HUOM. SILLÄ VILPILLISET EIVÄT TOTUUTTA TULE TUNTEMAAN JUMALA EI HEILLE MITÄÄN PUHU VAAN KUOLEMAN HERRA SELLAISILLE PUHUU. ON RAAMATUN SANAN TOTUUS, ONKO MENNYT SILMÄSI SENKIN TOTUUDEN YLI?

Mikä lienee sinun tilasi? Ymmärrän Jumala on sinulle joskus puhunut. Jumala on sinua joskus
      kutsunut. MUTTA MIKÄ ON TÄMÄN PÄIVÄN TILA?
      Mihin olet tullut EKSYTETYKSI?

• Jopa Salomo erehtyi, saatika sinä..

• JUMALAN OMAKIN VOI JOUTUA HARHAAN ELLEI VALVO.

EI JEESUS TURHAAN SANONUT;"valvokaa vieläkin minä sanon VALVOKAA."

Ja ei Jeesus tätäkään turhaan sanonut:"Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

Eikä Jeesus tätäkään turhaan sanonut:Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. 6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat. 7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen. 8. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni. 9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani. 10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan."

Mutta Jeesukseen viinipuhun tulee oksastettua
        vain ahtaasta portista sisälle käymällä.

Ei Jeesus turhaan siis sanonut:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; 14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

• Siinäkö on ainoa profeetta-epäjumalasi erehdys?

• ArmiK kirjoitti:

JUMALAN OMAKIN VOI JOUTUA HARHAAN ELLEI VALVO.

EI JEESUS TURHAAN SANONUT;"valvokaa vieläkin minä sanon VALVOKAA."

Ja ei Jeesus tätäkään turhaan sanonut:"Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

Eikä Jeesus tätäkään turhaan sanonut:Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä. 6. Jos joku ei pysy minussa, niin hänet heitetään pois niinkuin oksa, ja hän kuivettuu; ja ne kootaan yhteen ja heitetään tuleen, ja ne palavat. 7. Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen. 8. Siinä minun Isäni kirkastetaan, että te kannatte paljon hedelmää ja tulette minun opetuslapsikseni. 9. Niinkuin Isä on minua rakastanut, niin minäkin olen rakastanut teitä; pysykää minun rakkaudessani. 10. Jos te pidätte minun käskyni, niin te pysytte minun rakkaudessani, niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt ja pysyn hänen rakkaudessaan."

Mutta Jeesukseen viinipuhun tulee oksastettua
        vain ahtaasta portista sisälle käymällä.

Ei Jeesus turhaan siis sanonut:"Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; 14. mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät."

• ..Tiedät , se sinulle synniksi luettakoot. Kun et leiviskääsi käytä ja ojenna harhaan mennyttä..

• Jolle paljon on annettu, siltä paljon vaaditaan.

• Paavi..

• sunin rinnalla

elikkäs eikö ne paavit ole pelekkiä stnan kätyreitä?

• Onko historia tullut opiskeltua huonosti Kariseni?

Paavi julistaa myös olevansa erehtymätön ( huomasitko sanan. MYÖS?)

• sunin rinnalla kirjoitti:

elikkäs eikö ne paavit ole pelekkiä stnan kätyreitä?

..On saanut paljon pahaa aikaan.

• samaan hengen vetoon paavista ja Jeesuksen erehtymättömyydestä niin voi järkytyksen kauhistus
        kuinka ALAS ON MENTYKÄÄN.

Mutta Kari ei kannata jatkaa niiden kanssa joiden
        silmät ovat ummessa, eivät he voi nähdä vaikka
        kuinka kirkkaana Totuuden heidän silmäinsä eteen tuot.

• ArmiK kirjoitti:

samaan hengen vetoon paavista ja Jeesuksen erehtymättömyydestä niin voi järkytyksen kauhistus
        kuinka ALAS ON MENTYKÄÄN.

Mutta Kari ei kannata jatkaa niiden kanssa joiden
        silmät ovat ummessa, eivät he voi nähdä vaikka
        kuinka kirkkaana Totuuden heidän silmäinsä eteen tuot.

Vai luuletko tosiaan Teuvoa Jeesukseksi?

• taas sanomani kääntyi vinoon:"onko Teuvo Jeesus"?

Näin he näkevät Teuvon joka paikassa vaikka halastua sanaa ei ole hänestä mainittu.

• ArmiK kirjoitti:

taas sanomani kääntyi vinoon:"onko Teuvo Jeesus"?

Näin he näkevät Teuvon joka paikassa vaikka halastua sanaa ei ole hänestä mainittu.

Mistä jeesuksen siihen vedit?

• Devoit kirjoitti:

Mistä jeesuksen siihen vedit?

Jeesus kirjoitetaan isolla

• Onko profeetalta tullut tieto sairauksistani?

En minä mitään diagnoosia sinusta antanutkaan, laitoin vain linkin, mitä vihantunteen luuleminen ystävän taholta saattaa pahimmillaan olla..

• järkyttävää on valhen oma sanoo tuo totuutta sille
        jolle Jumala on OMAN TOTUUTENSA SAANUT NÄYTTÄÄ.

Järkyttävää todella järkyttävää. Sinä niin kuin minäkin Kari tiedämme mitä on ihmisopin totuus ja
        nyt tiedämme mitä on Jumalan Totuus NE EROAVAT TOISISTAAN niin paljon kuin yö ja päivä toisistaan.

• Miten on?

Sinä olet Jari-rukka niin
        Kirjoittanut: KariHenrik 2.10.2008 klo 20.34
           ihmisissä kiinni, että sinä et uskoisi, vaikka sen sinulle tuhat kertaa vakuuttaisin.

Ennemmin uskoisit, että korppi on valkoinen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      141
      3182
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      58
      2572
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2019
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1657
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1474
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      80
      1463
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1425
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1069
    10. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      84