kolmekymmentä vuotta psoria sairastanut, rasvoja kuutioittain käyttänyt, ei apuja. Tapasin ihmisen, jonka kanssa lähes päivittäin harrastetaan seksiä. Tauti hävinny lähes kokonaan, ei länttiäkään. Taitaa tuo luonnon oma mielihyvähormooni tehota. SUOSITTELEN!
seksi auttanut
6
1851
Vastaukset
- että Sinä et ole enää
niin stressaantunut kuin aiemmin-sressihän tutkitusti pahentaa psoria.
- onki
Totta puhut,eihän meillä ihanampaa asiaa ole. Älä odota, vaan aloita.
- muiden lisäksi
Kannattaa siis pistää koko elämä uusiksi. Ensin sisäinen puhdistus, terveelliset elämäntavat ja hormoonit hyrräämään. Yhden yön jutut eivät auta, niistä tulee stressiä. Jos vanha parisuhde ei toimi, niin terapeutille vaan ja sitten lemmenlomalle. Psoriasis on elimistön tapa poistaa paha. Jos on henkisesti paha olo, se tulee ihon läpi. Uskon vakaasti tähän, sillä elämän uudistaminen auttoi myös minulla oireiden poistumiseen. Tiedän, että se voi uusia joskus, mutta jos nämä keinot auttavat, niin miksen eläisi hyvin, rakastaen ja itsestäni välittäen?
- Sooloilua
sooloseksisessioita vaan:DD Kylä psori lähtee...
- ddaaxxnn44uu
Just näin! Paljon päästä kiinni.
- muiden lisäksi
ddaaxxnn44uu kirjoitti:
Just näin! Paljon päästä kiinni.
Eipä taida Sinulla psoriongelmia olla.... Tautina se on niin ikävä, että kaikki positiiviset keinot kannattaa kokeilla. Mitäs jos aloittaisit itsestäsi, psorilla tai ilman. Hyvä mieli auttaa muuhunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3722033Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751326Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831310- 1361193
- 851087
- 90946
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro122890- 48880
- 48818
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60760