Mistä uskaltaa hakia pizzan?

Kuulemma...

Kuusamossa on ollu pizzerioilla hygieniaonkelmia,
mutta ku ei tiiä mitä paikkoja pittää kiertää kaukkaa ja mihin uskaltaa mennä...

Auttakkee nyt toveria!

23

4217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kqwjfduwhe

      kyllä kotipitzan jari tekee asialliset pitzat, kun pitza nälkä yllättää niin menen kotipitzaan syömään ei ole tullu sieltä mahanpuruja niin kuin näistä muista.

      • Anonyymi

        Kotipizza, ylihintainen, mauton lätty


    • Ksamolainen

      Marmariksessa on parhaat pitsat. ei oo tullut mitään ruokamyrkytystä.

      • nakki

        Itse suosittelen ampan pizzaa, kotipizzaa ja marmarista.


      • kebab
        nakki kirjoitti:

        Itse suosittelen ampan pizzaa, kotipizzaa ja marmarista.

        Marmariksessa hyvä kebab, pitsalla käyn ampassa.


    • Kantaasiakas24v

      Rukan Pizzeriassa on hyvät pizzat!Kavereiden kanssa käyty monesti syömässä ja parhaat pizzat on leiponut sellainen lyhyt,pitkähiuksinen nuori tyttö.
      Rukahan ei muutenkaan ravintoloihin palkkaa keski-ikäisiä ihmisiä mutta hyvä niin nuoretkin pääsee työelämään silloin helpommin.

      • Salldy

        On sieläkin keski-ikäisiä leipureita töissä,eikä mitään nuoria!Se pitkähiuksinen lyhyt,oliko sillä vaaleat hiukset ja sitten sellainen "pyöreähkö"Leipuri,huomattavasti vanhempi:)Ooon käynyt syömässä,kallis ja hinta ihan kauhee yhdestä pizzasta.Sielä otetaan vedestäkin ihan tolkuton hinta!Kauniit työntekijät ovat harvassa,parantaisi huomattavasti ravintolan ilmapiiriä Pizzeriassa.


    • saisuli

      Ihan turvallisesti voi käydä jokaisessa pizzeriassa, itsekin olen kyllä kaikkia käyttänyt ja vielä olen hengissä. Porukka vaan turhaan vauhkoaa ja keksii juttuja, jotta oma paikka olis suosituin. Ihan rohkeasti vaan mihin tahansa! :)

      • Tneu

        Ihan turvallisesti vain rasvaista pizzaa syömään,hohoijaa!oot typerys,kyllä pizzerioissa on eroja!


      • Alibaba78
        Tneu kirjoitti:

        Ihan turvallisesti vain rasvaista pizzaa syömään,hohoijaa!oot typerys,kyllä pizzerioissa on eroja!

        ** D****O tekee ainakin sellaista pizzaa, jonka syönnin jälkeen varpusparvi tulee varmasti


      • pitsansyöjä
        Alibaba78 kirjoitti:

        ** D****O tekee ainakin sellaista pizzaa, jonka syönnin jälkeen varpusparvi tulee varmasti

        Olen usein hakenut ko. paikasta pitsoja. Koskaan ei ole ollut mitään valittamista tuotteista. Koskaan ei ole ollut mitään paskatin oireita. Ei kannata haukkua vastoin parempaa tietoa.
        Isoja ja hyviä kaikki ovat olleet. Laatikkoon joutuu reunoja taittamaan, eräässä yläkerran pitseriassa lätty mahtuu laatikossa heilahtelemaan.
        Ps. Olen kokeillut kaikkia Kuusamon pitsapaikkoja.


      • mieltä
        pitsansyöjä kirjoitti:

        Olen usein hakenut ko. paikasta pitsoja. Koskaan ei ole ollut mitään valittamista tuotteista. Koskaan ei ole ollut mitään paskatin oireita. Ei kannata haukkua vastoin parempaa tietoa.
        Isoja ja hyviä kaikki ovat olleet. Laatikkoon joutuu reunoja taittamaan, eräässä yläkerran pitseriassa lätty mahtuu laatikossa heilahtelemaan.
        Ps. Olen kokeillut kaikkia Kuusamon pitsapaikkoja.

        Hyviä ovat olleet ja rappeita!


    • El Daddy

      älä ainakaan el doraadosta vai pitäiskö sanoa raatosta. :D

      • kuusamon kävijä

        Ampal lätyt surkeita,aikanaan oliva hyvejä 4 v siitte.salaattipöytäki tosi aneeminen.Marmaris ja el dorado parhaat pitsat.Suome huonointa kiinalaista kuusaamon kiinailessa ei voinu eres syörä.


      • paras kiinalainen ravintola
        kuusamon kävijä kirjoitti:

        Ampal lätyt surkeita,aikanaan oliva hyvejä 4 v siitte.salaattipöytäki tosi aneeminen.Marmaris ja el dorado parhaat pitsat.Suome huonointa kiinalaista kuusaamon kiinailessa ei voinu eres syörä.

        on ehdottomasti Kuusamossa!! Moni eteläsuomalainenkin kehuu ettei ole Suomessa syönyt missään niin HYVÄÄ kiinalaista kuin KUUSAMOSSA!! Ja tämä on tosi - tuu testaamaan!! :)


    • Anonyymi

      Kaatopaikalta

    • Anonyymi

      Kyllä on Kotipizza valitettavasti ainoa paikka missä täällä voi uskaltautua lättyä syömään :D

      • Anonyymi

        Mitätön ylihintanen lätty 0/5


    • Anonyymi

      Cittarin pakastealtaasta saa parhaan pizzan

      • Anonyymi

        Kyllä. Se tai jos haluaa valmiina niin Kotipitsa. Hyviä pitsoja siellä omasta mielestä.


    • Anonyymi

      Mites uus thaimaalainen ravintola?

      • Anonyymi

        Missä se Kuusamossa on🤔?!


      • Anonyymi

        Käytiin ja oli hyvää ruokaa ja hyvä palvelu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe