kehärenkaat

jljlfg

tietääkö kukaan mistä sais tilattua kehärenkaat ihan sopivaan hintaan

16

2572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!

      !!!

      • tämmöistä

        Virpin Kulta Jklssä ja Kulta Jussi Helsingissä on aika kalliita. Panttilainaamosta saa halvemmalla mut ne on sitten käytetyt ja myös ylihinnoitellut. Ulkomailla kullan hinta on sama kuin Suomessa, mutta tekopalkka eri luokkaa. Itse teetin ulkomailla renkaat, ei tullut kalliiksi... Varmennettiin kullan aitous pariinkiin otteeseen, vielä jälkeen päin Suomessa. Suosittelen tällaista.


    • ne on?

      Mikä on kehärengas? kertokee

      • tierä?

        Kaaleitten käyttämät korvarenkaat... jossa voi olla pulikka alla kiinnitettynä renkaaseen.


      • Sulle¨
        tierä? kirjoitti:

        Kaaleitten käyttämät korvarenkaat... jossa voi olla pulikka alla kiinnitettynä renkaaseen.

        no nyt tiedän tuonkin mikä se on


      • se joka vastas sulle
        Sulle¨ kirjoitti:

        no nyt tiedän tuonkin mikä se on

        Ainahan sanotaan et on hyvä kun oppii jotain uutta niin miksipä sitä tietoaan ei jakaisi muittenkin kanssa.


      • TIENNY

        MINÄKÄÄN URHEILUUN LIITIN NOI RENKAAT JOTENKIN


      • Mankkaan Mirkku
        TIENNY kirjoitti:

        MINÄKÄÄN URHEILUUN LIITIN NOI RENKAAT JOTENKIN

        ja heittele renkaita, siinä Sulle kehärenkaat.

        Mutta asiaa: Kulta-Jussi on kallis, mutta hän tekee erinomaista työtä. Itse teetin hänellä pulikkorenkaat, minulla oli itselläni Italiasta hankitut siniset hevoskameekorut ja Panttilainaamosta ostettua romukultaa. Jussi teki aivan ihanat reunustetut korvikset avopulikolla ja siniset kivet, ottikohan tekopalkkaa tuommoiset 450 e, mikä on tietysti kallista, mutta tulos oli tosi hieno.

        t. Mirkku


      • Mankkaan Mirkku

        opettele vähän huumoria: se väljentää elämää kummasti.

        t. Mirkku


      • vastaaja myös
        TIENNY kirjoitti:

        MINÄKÄÄN URHEILUUN LIITIN NOI RENKAAT JOTENKIN

        No eihän sitä voi kaikkee tietää... En mäkään tiiä kaikkea kaikesta. Se on hienoa et ihminen tohtii kysyä jos on kysyttävää. Se on hieno piirre ihmisessä et kysyy sillon kun ei tiedä, arvostan sitä oikeasti.
        Kehärengas on siis ihan normaali korvarengas jossa on useimmiten sellanen renkaan sisäkehän halkaseva osa, esim. lehtikuvioinen tai joku muu. Siinä saattaa olla kiviä tai jotain muita koristeita... Rengas voi olla erikokoinen. Renkaaseen liitetään usein riippuva osa, esim. kyyneleen mallinen. Näitä on erilaisia ja erikokoisia. Eri muunnelmia on paljon. Jos haluat lisätietoa, niin kysy! =)


      • vastaaja myös

        relaa =) ei mirkku varmaan millään pahalla, se saattaa välillä heittää ehkä raakaakin huumoria, mutta en ole nähnyt koskaan että ilkeyttään humoristisia juttujaan levittelisi. elä ota niin vakavasti, rentoudu ja nauti elämästä. pinna kireällä ei ole mukava olla. tuossa alempana kirjoitin ihan sua varten (ja muitakin jotka ei välttämättä tiedä kehärenkaista) jotain pientä, että käyhän katsomassa kun kerkeät.


      • Mankkaan Mirkku
        vastaaja myös kirjoitti:

        relaa =) ei mirkku varmaan millään pahalla, se saattaa välillä heittää ehkä raakaakin huumoria, mutta en ole nähnyt koskaan että ilkeyttään humoristisia juttujaan levittelisi. elä ota niin vakavasti, rentoudu ja nauti elämästä. pinna kireällä ei ole mukava olla. tuossa alempana kirjoitin ihan sua varten (ja muitakin jotka ei välttämättä tiedä kehärenkaista) jotain pientä, että käyhän katsomassa kun kerkeät.

        tai pilkatakseni,mutta jos joku luulee, että kehärenkaat liittyy johonkin kaaleitten erityisurheilulajiin, niin kiusaus käy vastustamattomaksi...
        Mulla välähti mielessä kuva isosta joukosta kaaleen naisia nyrkkeilykehässä viskomassa toisilleen joitain muovirenkaita.

        Mutta jatketaan tässä viikonlopun viettoa, ja onneksi yksi vain kirkastaa kohtaloain: kulkurin iltakalja.

        t. Mirkku


      • kuulkaas kaaleet
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        tai pilkatakseni,mutta jos joku luulee, että kehärenkaat liittyy johonkin kaaleitten erityisurheilulajiin, niin kiusaus käy vastustamattomaksi...
        Mulla välähti mielessä kuva isosta joukosta kaaleen naisia nyrkkeilykehässä viskomassa toisilleen joitain muovirenkaita.

        Mutta jatketaan tässä viikonlopun viettoa, ja onneksi yksi vain kirkastaa kohtaloain: kulkurin iltakalja.

        t. Mirkku

        Nauraa... Mirkulla saattaa olla kaaleet vähän kiero huumorintaju mutta mukava se silti on =) Ja tuo visio on kyllä kutkuttavan hauska...


      • Mankkaan Mirkku
        kuulkaas kaaleet kirjoitti:

        Nauraa... Mirkulla saattaa olla kaaleet vähän kiero huumorintaju mutta mukava se silti on =) Ja tuo visio on kyllä kutkuttavan hauska...

        takoo ja takoo hikipäässä voimistelurenkaita, ja ottaa niistä vielä useamman satkun tekopalkkaa. Ja kaaleet tilaa urakalla. Harvinaisen tervehenkistä porukkaa. Kieroa huumorintajuani osoittaa, että mulla on ollut koko viikonlopun suunnattoman hauskaa tämän jutun takia.

        t. Mirkku


      • Mankkaan Mirkku

        sen takia elämä onkin niin hauskaa. Toivottavasti Sullakin.

        t. Mirkku


      • minäkin??
        Mankkaan Mirkku kirjoitti:

        ja heittele renkaita, siinä Sulle kehärenkaat.

        Mutta asiaa: Kulta-Jussi on kallis, mutta hän tekee erinomaista työtä. Itse teetin hänellä pulikkorenkaat, minulla oli itselläni Italiasta hankitut siniset hevoskameekorut ja Panttilainaamosta ostettua romukultaa. Jussi teki aivan ihanat reunustetut korvikset avopulikolla ja siniset kivet, ottikohan tekopalkkaa tuommoiset 450 e, mikä on tietysti kallista, mutta tulos oli tosi hieno.

        t. Mirkku

        Huumori sikansa saakoon;) mutta ihmettelen minäkin, milloin kyyneleet on muuttunut pulikoiksi?


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe